SDTIC: Attieksme pret zīmolu rada attieksmi pret organizāciju
Lai arī mūsdienās ikviens uzņēmums apzinās sava zīmola spēku un vērtību, zīmola veidošana ir kļuvusi vēl sarežģītāka un svarīgāka. Jāņem vērā tas, ka cilvēki visbiežāk brendus uztver savu personīgo vērtību līmenī, tieši tāpēc organizācijas zīmolus veido tā, lai tie ietilptu pēc iespējas lielākas auditorijas vērtību lokā. Tāpat zīmols ir veids, kā atšķirt sevi no konkurentiem. Lai gūtu panākumus, vismaz reizi gadā ir nepieciešams veikt zīmola novērtēšanu.
Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs (SDTIC) ir inovatīva pētījumu aģentūra, kas orientējas uz regulāru sabiedrības viedokļu un sabiedriskās domas apzināšanu un dažādu tirgus sektoru izpēti. Tās mērķis ir nodrošināt klientus ar atbildēm uz viņiem interesējošiem jautājumiem – gan par vispārēju sabiedrības viedokli, gan konkrētām tirgus nozarēm un problēmām.
SDTIC vadītājs Alberts Jodis uzsver, ka zīmols nav tikai biznesa atpazīstamības un profesionālā eksperta tēla veidošana: “Zīmols ir vesels process, kurš paredz izveidot jūsu uzņēmuma tēlu un reputāciju. Ar personīgā zīmola palīdzību iespējams paust uzņēmuma komunikācijas prasmes un vērtības.”
Zīmola novērtēšanas pētījums palīdzēs jums noskaidrot esošo un vēlamo zīmola pozīciju, kuru ietekmē emocionālie un racionālie faktori. Šī informācija ir nozīmīga, jo ļauj plānot nākamos soļus, kas var palīdzēt jums mainīt zīmola pozicionēšanu vēlamajā virzienā.
“Lielākā daļa uzņēmēju zina, ka patērētāji ne tikai meklē vērtību uzņēmuma izstrādājumam vai pakalpojumam. Lai konkurētu tirgū, kas piesātināts ar izvēli, zīmoliem ir jāpaziņo patērētājiem ne tikai par to, ko viņi dara, bet arī par to, kas viņi ir, kāpēc viņi to dara. Zīmola novērtēšanas pētījums ir lieliska iespēja apzināt nepieciešamos uzlabojumus,” piebilst SDTIC vadītājs.
Novērtējot zīmolu iespējams uzzināt vai patērētāji to atpazīst, ar ko tas tiek asociēts, ar ko zīmols atšķiras no konkurentu zīmoliem, kādas emocijas rada zīmola pieminēšana, cik tas ir efektīvs – vai veicina preču / pakalpojuma pārdošanu, kā un kur zīmols komunicē ar patērētāju u.c.
SDTIC ir pieredze vairākos pētījumu veidos, tai skaitā uzņēmuma izvērtēšanā, zīmolu novērtēšanā, darbinieku apmierinātības pētījumos, klientu apmierinātības pētījumos, patērētāju analīzē u.c.
Plašāka informācija par SDTIC pakalpojumiem un pieteikuma forma šeit: http://pieteikums.lv/tirgusizpete
Vēl par tēmu:
LPPA: pāreja uz īstermiņa līgumiem sekmēs pārvadātāju atgriešanos pie vecākiem autobusiem
Latvijas Pasažieru pārvadātāju asociācija iebilst pret nosacījumu maiņu valsts izsludinātājos iepirkumos Cēsu, Limbažu un Siguldas lotēs, kas paredz līguma darbību vairs tikai uz 3 gadiem,...
Lasīt tālākFaktiskā bezdarba līmenis septembrī samazinājies par 0,2 procentpunktiem
2025. gada septembrī faktiskā bezdarba līmenis Latvijā bija 6,2%, un kopš augusta tas ir samazinājies par 0,2 procentpunktiem, liecina Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) aprēķins. Salīdzinot...
Lasīt tālākAugustā tūristu mītnēs apkalpots par 3,1% vairāk viesu nekā pirms gada
2025. gada augustā Latvijas tūristu mītnēs apkalpoti 392,9 tūkstoši ārvalstu un vietējo viesu, veidojot 3,1% pieaugumu pret 2024. gada augustu, liecina Centrālās statistikas pārvaldes dati,...
Lasīt tālākRīgas sabiedriskajā transportā šī gada septembrī par 5,5% vairāk pārvadāto pasažieru nekā pērn
Šī gada septembrī Rīgas sabiedriskajā transportā pārvietojušies 10 606 593 pasažieri, kas ir par 5,5% vairāk nekā šajā pašā mēnesī iepriekšējā gadā. No tramvajiem populārākais...
Lasīt tālākBirokrātijas mazināšanas nolūkā paredz atvieglot kūrorta statusa piešķiršanas kārtību
Lai mazinātu birokrātisko slogu gan valsts iestādēm, gan pašvaldībām, Ekonomikas ministrija (EM) rosina mainīt kūrorta statusa piešķiršanas kārtību – noteiktu teritoriju par kūrortu...
Lasīt tālāk“Laima” sortimentā divas jaunas konfektes piena šokolādes glazūrā
Latvijā iecienītais saldumu zīmols “Laima” turpina attīstīt un stiprināt savu produktu sortimentu un iepriecina saldummīļus ar jaunām konfektēm piena šokolādes glazūrā. Jaunums divās...
Lasīt tālākUzsākt būvniecību, reģistrēt būvi un nostiprināt īpašumtiesības varēs ar vienu iesniegumu
Būvniecības uzsākšanai un būves reģistrācijai, kā arī būves īpašumtiesību nostiprināšanai būs nepieciešams tikai viens kopīgs iesniegums. To noteic Saeimā ceturtdien, 9.oktobrī,...
Lasīt tālākSeptembrī patēriņa cenu kāpums bija viens no mērenākajiem pēdējos gados
Septembrī patēriņa cenas pieauga, taču kāpums bija viens no mērenākajiem pēdējos gados, ko noteica vājāka sezonālā ietekme un zemāks spiediens no pārtikas un energoresursu cenām. Saskaņā...
Lasīt tālākMatisone: nodokļu administrācijas PVN piemērošanas prakse izmitināšanas pakalpojumiem rada risku uzņēmējiem pāriet ēnu ekonomikā
“Valsts ieņēmumu dienesta pievienotās vērtības nodokļa piemērošanas prakse viesu izmitināšanas jomā rada risku, ka mazie uzņēmumi varētu pāriet ēnu ekonomikā un vairs nemaksāt nodokļus....
Lasīt tālākValsts pārvaldes komisija: uzsākt būvniecību, reģistrēt būvi un nostiprināt īpašumtiesības varēs ar vienu iesniegumu
Lai varētu ieviest vienotu reģistrācijas procesu gan būvniecības uzsākšanai un būves reģistrācijai, gan arī būves īpašumtiesību nostiprināšanai, Saeimas Valsts pārvaldes un pašvaldības...
Lasīt tālāk