Publicitāte rada lielāku uzticamību organizācijai nekā tradicionālā reklāma
Publicitāte var būt ārkārtīgi vērtīga, veidojot uzticamību un izpratni par uzņēmumu. Publicitāte ir veids, kā sasniegt plašu auditoriju par salīdzinoši nelielām izmaksām. Tā ir nozīmīga ne tikai jaunu produktu reklamēšanai vai esoša produktu pārdošanas palielināšanai – tas ir veids, kā izcelt uzņēmumu un strādāt pie organizācijas reputācijas veidošanas, kas savukārt ir ļoti nozīmīgs faktors konkurences cīņā. Ir grūti izmērīt publicitātes atdevi biznesam, bet, ja uzņēmums patiešām koncentrējas uz stāstu veidošanu un saziņu, tad tieši publicitātei ir liels panākumu potenciāls.
Nacionālā Mediju grupa (NMG) aicina uz sadarbību ikvienu uzņēmumu, kuram ir ko teikt par savu zīmolu vai produktu. Sadarbība ar NMG ir iespēja ne tikai informēt sabiedrību, bet arī būt gataviem stāties pretī krīzēm, kas var ietekmēt uzņēmuma reputāciju.
NMG vadītājs Alberts Jodis norāda, ka ap vārdu “publicitāte” vienmēr ir liela rosība, un atšķirībā no mārketinga vai reklāmas, laba publicitāte bieži vien ir tā, kas veido uzņēmuma tēlu.
“Efektīva publicitāte rada pozitīvus rezultātus un veicina lielāku pārdošanas apjomu, jo jūsu uzņēmums var piedāvāt savus produktus un pakalpojumus plašākam klientu lokam. Publicitāte soli pa solim veido jūsu kā eksperta reputāciju, proti, ja jūs regulāri tiekat citēts, tad sabiedrībā dabisks rodas pieņēmums, kas esat savas jomas eksperts,” norāda A. Jodis.
Nacionālā mediju grupa ir strauji augošs interneta mediju tīkls, ko veido plaša spektra, dažādu specifikāciju interneta portāli, sākot no biznesa, turpinot ar sociālajiem un beidzot ar izklaides interneta resursiem. Nacionālajai mediju grupai ir vairāk nekā 30 portāli un 50 “Facebook” lapas. Šobrīd kopējā NMG interneta resursu un to lapu sociālajos tīklos auditorija (reach) pārsniedz 2 000 000 (divus miljonus) interneta lietotāju mēnesī.
Savukārt mediju grupas sociālo tīklu “Facebook” lapām seko līdzi vairāk nekā 50 tūkstoši lietotāju. Lapās ikdienas tiek izvietota uzņēmējiem aktuālākā informācija par biznesa attīstības un izaugsmes iespējām.
Uzzināt vairāk par sadarbību iespējams http://pieteikums.lv/mediji.
Vēl par tēmu:
Kas interesē darba devējus? Atlases speciāliste sniedz ieteikumus, kā sagatavoties darba intervijai
] Veiksmīga intervija var kļūt par izšķirošu soli karjeras attīstībā, taču lai mērķtiecīgi un pārliecinoši sagatavotos darba pārrunām, būtiski jau iepriekš pārdomāt atbildes uz...
Lasīt tālāk“LaTS” veikalos zemo cenu grozs noteikts trīs mēnešu periodam
Mazumtirdzniecības tīkla “LaTS” veikali izziņojuši zemo cenu produktu grozu, uzsverot, ka šādas cenas konkrētām pārtikas precēm būs fiksētas augustā, septembrī un oktobrī. “Atkarībā...
Lasīt tālāk2 no 3 darba devējiem nav gatavi pieņemt pensionāru darbā. Kā palikt pieprasītam?
Četri no desmit Latvijas iedzīvotājiem ir saskārušies ar diskrimināciju dažādās dzīves jomās – izglītībā, profesionālajā darbībā un veselības aprūpē. «Latvijas iedzīvotāji...
Lasīt tālākLatvijā zemāks jauniešu bezdarbs nekā ES: kā izmantot šo priekšrocību un ko sagaidīt?
[caption id="attachment_35407" align="alignnone" width="300"] Beautiful business woman looking at papers she holding in her arms while working on computer at her office[/caption] Atrast jaunu darbu...
Lasīt tālākEP pieņēmis priekšlikumus cīņai ar nekvalitatīvu preču pieplūdumu no trešo valstu internetveikaliem
Trešdien Eiropas Parlaments pieņēma priekšlikumus, lai pārvaldītu pieaugošo nekvalitatīvu un potenciāli bīstamu lētu preču pieplūdumu ES no trešo valstu interneta veikaliem. Ziņojumā,...
Lasīt tālākKatrs trešais pircējs nepabeidz pirkumu tiešsaistē lēnas piegādes dēļ
Saskaņā ar Baymard Institute 2025. gada datiem, septiņi no desmit pirkumiem internetveikalos netiek pabeigti. Starptautiskajā pētījumā izcelti trīs svarīgākie iemesli: pārāk augstas papildu...
Lasīt tālākPTAC: zemo cenu grozs kļūst pieejamāks patērētājiem
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) līdz ar Memoranda par pārtikas preču tirdzniecību (Memorands) parakstīšanu 2025. gada 27. maijā veic pārtikas lielveikalu tirdzniecības ķēžu...
Lasīt tālākIedvesmojoša vasaras pieredze: kas jauniešiem jāzina par pirmo darbu?
Pirmais darbs vasarā jauniešiem var kļūt par vērtīgu pieredzi, kas ietekmē gan nākotnes karjeras izvēli, gan veido izpratni par finanšu pratību. Tā ir pieredze, kas ļauj nopelnīt pirmo...
Lasīt tālākVai neprotam atpūsties? Katrs otrais strādā arī atvaļinājumā
Teju katram otrajam jeb 42 % Latvijas iedzīvotāju atvaļinājumā ir nācies pildīt darba pienākumus, pieslēdzoties darbam attālināti, secināts bankas Citadele veiktajā iedzīvotāju aptaujā....
Lasīt tālākApstrādes rūpniecība uzņēmusi apgriezienus, maijā izaugsmei sasniedzot 5,6%
Apstrādes rūpniecības apjoms salīdzināmajās cenās šā gada maijā pieaudzis par 5,6% pret pagājušā gada maiju, liecina jaunākie Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) dati. Vairākas...
Lasīt tālāk