Komunikācija sociālajos tīklos – daudz ātrāka un efektīvāka
Sociālie tīkli mūsdienās tiek izmantoti kā neatņemama mārketinga stratēģijas sastāvdaļa. Pieaugot internetu vietņu lietotāju skaitam, turpina pieaugt arī uzņēmumi, kas tos arvien biežāk izmanto korporatīvās komunikācijas nolūkos. Tā ir iespēja komunicēt ar dažādu nozaru profesionāļiem grupas diskusijās un privāti, sekot līdzi aktuālākajiem biznesa jaunumiem, kā arī pozicionēt savu uzņēmumu kā atraktīvu darba devēju, kuram rūp savi klienti.
Ar apziņu, ka šodienas uzņēmējam jābūt daudzfunkcionālai personai, kas seko līdzi jaunākajām attīstības tendencēm, pielietojot tās savā ikdienas darbā, Nacionālā Mediju grupa (NMG) ikvienam uzņēmumam piedāvā izmantot “Facebook” neizsmeļamās iespējas.
“Sociālie tīkli ir kļuvuši par lielisku iespēju veidot uzņēmuma tēlu, attīstīt zīmolu un mārketinga stratēģiju. Līdz ar sociālajiem tīkliem uzņēmumiem ir parādījušies vairāki jauni veidi, kā sasniegt klientus un informēt par savām precēm vai pakalpojumiem. Viena no svarīgākajām priekšrocībām ir atgriezeniskā saikne ar klientiem,” sociālo tīklu priekšrocības uzsver NMG vadītājs Alberts Jodis.
Izvēloties sadarbību ar Nacionālo mediju grupu, ikvienam uzņēmumam ir unikāla iespēja izvietot uzņēmuma informāciju populārākajos NMG portālos un Facebook lapās ar sekotāju skaitu virs 200 000.
Lapās ikdienas tiek izvietota uzņēmējiem aktuālākā informācija par biznesa attīstības un izaugsmes iespējām.
NMG piedāvā ne tikai iespēju sekot līdzi jaunumiem uzņēmējdarbībā, bet arīdzan komunicēt, popularizēt savu uzņēmumu, pastāstīt par saviem par saviem produktiem un pakalpojumiem, sasniegt klientus un sadarbības partnerus. Tā ir arī lieliska iespēja uzņēmumiem atvieglot sava potenciālā klienta meklējumus.
Plašāka informācija un pieteikuma forma: http://pieteikums.lv/mediji.
Vēl par tēmu:
Tirdzniecības vietās būs jānorāda pārtikas produktu ražošanas valsts
Lai veicinātu patērētāju informētību par produktu, Saeimas Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisija trešdien, 17. aprīlī, trešajā – galīgajā – lasījumā...
Lasīt tālākLatvijas Tirgotāju asociācija atbalsta iniciatīvu neaplikt lietoto apģērbu un tekstilizstrādājumus ar dabas resursu nodokli
Iniciatīvu portālā Manabalss.lv sākta parakstu vākšana par aicinājumu neaplikt lietoto apģērbu un tekstilizstrādājumus ar dabas resursu nodokli. Iniciatīvai atbalstu paudusi arī Latvijas...
Lasīt tālākIeviesta iespēja Rimi taromātos depozīta maksu ieskaitīt klienta kartes uzkrājumā
Lai nodrošinātu klientiem ērtāku depozīta maksas apriti, no 15. aprīļa Rimi kopā ar Depozīta Iepakojuma Operatoru (DIO) un taromātu uzstādītāju Tomra Collection Latvia pirmo reizi Latvijā...
Lasīt tālākPĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024: Digitālais saturs – ceļš kā veidot zīmola atpazīstamību
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti sniedza ieskatu tajā, kā mainās pārdošanas un klientu servisa jomas, kādas ir efektīvākās...
Lasīt tālākIzaugsmes trenere: Kvalitatīva aukstā zvana saturs slēpjas sarunas sākumā
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti runāja par nākotnes iespējām, izaicinājumiem un tendencēm pārdošanā un klientu apkalpošanas...
Lasīt tālākBORN DIGITAL Latvia vadītājs: 80% klientu ir gatavi maksāt vairāk, ja lietotāju pieredze ir uzlabota
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā BORN DIGITAL Latvia vadītājs Gatis Hasners runāja par stratēģiski nozīmīgiem elementiem biznesa attīstībai...
Lasīt tālākSegs pusi būvdarbu izmaksu arī lielas jaudas pieslēgumiem
Lai veicinātu jaunu investīciju piesaisti, tostarp augstas energointensitātes projektos, noteikts, ka sadales sistēmas operators sedz pieslēguma būvdarbu izmaksas 50 procentu apmērā arī lielas...
Lasīt tālākAlkoholiskos dzērienus no pirmdienas līdz sestdienai nevarēs iegādāties pēc plkst. 20.00
Lai mazinātu alkohola patēriņu sabiedrībā, plānots ierobežot laiku, kurā mazumtirdzniecībā varēs iegādāties alkoholiskos dzērienus. Plānots, ka no pirmdienas līdz sestdienai alkoholu...
Lasīt tālāk26% darba ņēmēju kopumā savā ikdienas darba dzīvē no tiešā vadītāja nesaņem konstruktīvu atgriezenisko saiti
Pētījumu kompānija Kantar veica darba ņēmēju aptauju, kurā noskaidroja dažādus ar darbinieku noskaņojumu un darba vidi saistītus jautājumus, tostarp, vai darbinieki savā ikdienas darba...
Lasīt tālākVai pārtikas produktu cenu kāpums ir apstājies?
Pārtikas cenu kāpums ir apstājies, šorīt intervijā Latvijas Radio raidījumā "Labrīt" sacīja Lauksaimniecības tirgus veicināšanas daļas vadītāja, vadošā pētniece Ingūna Gulbe. Gulbe...
Lasīt tālāk