Komunikācija sociālajos tīklos – daudz ātrāka un efektīvāka
Sociālie tīkli mūsdienās tiek izmantoti kā neatņemama mārketinga stratēģijas sastāvdaļa. Pieaugot internetu vietņu lietotāju skaitam, turpina pieaugt arī uzņēmumi, kas tos arvien biežāk izmanto korporatīvās komunikācijas nolūkos. Tā ir iespēja komunicēt ar dažādu nozaru profesionāļiem grupas diskusijās un privāti, sekot līdzi aktuālākajiem biznesa jaunumiem, kā arī pozicionēt savu uzņēmumu kā atraktīvu darba devēju, kuram rūp savi klienti.
Ar apziņu, ka šodienas uzņēmējam jābūt daudzfunkcionālai personai, kas seko līdzi jaunākajām attīstības tendencēm, pielietojot tās savā ikdienas darbā, Nacionālā Mediju grupa (NMG) ikvienam uzņēmumam piedāvā izmantot “Facebook” neizsmeļamās iespējas.
“Sociālie tīkli ir kļuvuši par lielisku iespēju veidot uzņēmuma tēlu, attīstīt zīmolu un mārketinga stratēģiju. Līdz ar sociālajiem tīkliem uzņēmumiem ir parādījušies vairāki jauni veidi, kā sasniegt klientus un informēt par savām precēm vai pakalpojumiem. Viena no svarīgākajām priekšrocībām ir atgriezeniskā saikne ar klientiem,” sociālo tīklu priekšrocības uzsver NMG vadītājs Alberts Jodis.
Izvēloties sadarbību ar Nacionālo mediju grupu, ikvienam uzņēmumam ir unikāla iespēja izvietot uzņēmuma informāciju populārākajos NMG portālos un Facebook lapās ar sekotāju skaitu virs 200 000.
Lapās ikdienas tiek izvietota uzņēmējiem aktuālākā informācija par biznesa attīstības un izaugsmes iespējām.
NMG piedāvā ne tikai iespēju sekot līdzi jaunumiem uzņēmējdarbībā, bet arīdzan komunicēt, popularizēt savu uzņēmumu, pastāstīt par saviem par saviem produktiem un pakalpojumiem, sasniegt klientus un sadarbības partnerus. Tā ir arī lieliska iespēja uzņēmumiem atvieglot sava potenciālā klienta meklējumus.
Plašāka informācija un pieteikuma forma: http://pieteikums.lv/mediji.
Vēl par tēmu:
Kas interesē darba devējus? Atlases speciāliste sniedz ieteikumus, kā sagatavoties darba intervijai
] Veiksmīga intervija var kļūt par izšķirošu soli karjeras attīstībā, taču lai mērķtiecīgi un pārliecinoši sagatavotos darba pārrunām, būtiski jau iepriekš pārdomāt atbildes uz...
Lasīt tālāk“LaTS” veikalos zemo cenu grozs noteikts trīs mēnešu periodam
Mazumtirdzniecības tīkla “LaTS” veikali izziņojuši zemo cenu produktu grozu, uzsverot, ka šādas cenas konkrētām pārtikas precēm būs fiksētas augustā, septembrī un oktobrī. “Atkarībā...
Lasīt tālāk2 no 3 darba devējiem nav gatavi pieņemt pensionāru darbā. Kā palikt pieprasītam?
Četri no desmit Latvijas iedzīvotājiem ir saskārušies ar diskrimināciju dažādās dzīves jomās – izglītībā, profesionālajā darbībā un veselības aprūpē. «Latvijas iedzīvotāji...
Lasīt tālākLatvijā zemāks jauniešu bezdarbs nekā ES: kā izmantot šo priekšrocību un ko sagaidīt?
[caption id="attachment_35407" align="alignnone" width="300"] Beautiful business woman looking at papers she holding in her arms while working on computer at her office[/caption] Atrast jaunu darbu...
Lasīt tālākEP pieņēmis priekšlikumus cīņai ar nekvalitatīvu preču pieplūdumu no trešo valstu internetveikaliem
Trešdien Eiropas Parlaments pieņēma priekšlikumus, lai pārvaldītu pieaugošo nekvalitatīvu un potenciāli bīstamu lētu preču pieplūdumu ES no trešo valstu interneta veikaliem. Ziņojumā,...
Lasīt tālākKatrs trešais pircējs nepabeidz pirkumu tiešsaistē lēnas piegādes dēļ
Saskaņā ar Baymard Institute 2025. gada datiem, septiņi no desmit pirkumiem internetveikalos netiek pabeigti. Starptautiskajā pētījumā izcelti trīs svarīgākie iemesli: pārāk augstas papildu...
Lasīt tālākPTAC: zemo cenu grozs kļūst pieejamāks patērētājiem
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) līdz ar Memoranda par pārtikas preču tirdzniecību (Memorands) parakstīšanu 2025. gada 27. maijā veic pārtikas lielveikalu tirdzniecības ķēžu...
Lasīt tālākIedvesmojoša vasaras pieredze: kas jauniešiem jāzina par pirmo darbu?
Pirmais darbs vasarā jauniešiem var kļūt par vērtīgu pieredzi, kas ietekmē gan nākotnes karjeras izvēli, gan veido izpratni par finanšu pratību. Tā ir pieredze, kas ļauj nopelnīt pirmo...
Lasīt tālākVai neprotam atpūsties? Katrs otrais strādā arī atvaļinājumā
Teju katram otrajam jeb 42 % Latvijas iedzīvotāju atvaļinājumā ir nācies pildīt darba pienākumus, pieslēdzoties darbam attālināti, secināts bankas Citadele veiktajā iedzīvotāju aptaujā....
Lasīt tālākApstrādes rūpniecība uzņēmusi apgriezienus, maijā izaugsmei sasniedzot 5,6%
Apstrādes rūpniecības apjoms salīdzināmajās cenās šā gada maijā pieaudzis par 5,6% pret pagājušā gada maiju, liecina jaunākie Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) dati. Vairākas...
Lasīt tālāk