• Rīga
    Partly sunny
    16°C
     
08/11/2019, Kategorija: Bizness, Uzņēmējdarbība

No decembra ”All Media Baltics” visās trīs Baltijas valstīs veiks zīmola maiņu saviem produktiem, apvienojot tos zem TV3 zīmola.

Arī pati mediju grupa turpmāk strādās ar zīmolu ”TV3 Grupa”. Līdz ar zīmola maiņu ”All Media Baltics” sāks darbu arī pie reģionā pirmās digitālās ziņu platformas izveides, kas būs pieejama lietotnē un strādās pēc principa ”video pēc pieprasījuma”. Mediju grupa izmaiņas veiks arī televīzijas kanālu portfelī, satura produktus veidojot atbilstoši konkrētu auditoriju interesēm.

”Nu jau vairāk nekā 20 gadus mūsu grupas mediji ir nozīmīgi lielai daļai Baltijas valstu iedzīvotāju. TV3 zīmols ir pazīstams gandrīz 100 procentiem mājsaimniecību visā Latvijā. Tieši tāpēc esam nolēmuši arī citus mūsu mediju grupas satura produktus piedāvāt ar TV3 zīmolu, radot vienotu produktu saimi,” uzsver ”All Media Baltics” vadītājs Kristians Antings.

Ar jauno gadu televīzijas produktu portfelī bērniem būs pieejams jauns kanāls TV3 Mini, savukārt sieviešu auditorijai kanāls TV3 Life. Jaunie kanāli mediju grupas televīzijas produktu portfelī aizvietos kanālus LNT un Kanāls2.

”Līdz ar jauno kanālu pievienošanu ”All Media Baltics” TV produktu portfelim katra auditorija spēs atrast savām interesēm atbilstošāko saturu. Kanāls LNT darbu neturpinās esošajā formā, tomēr tā galvenā vērtība – kvalitatīvs, profesionāls un aktuāls ziņu saturs – būs pieejams lietotājiem jaunajā platformā, kurā skatītājs ziņas varēs patērēt sev ērtā laikā, vietā un vidē. Esam jau veikuši ievērojamas investīcijas jaunā digitālā produkta izveidē, un prognozēju, ka skatītājus ar to varēsim iepazīstināt jau nākamā gada vidū,” skaidro ”All Media Baltics” vadītājs Kristians Antings.

”All Media Baltics” paplašinās arī kanāla TV3 piedāvāto ziņu apjomu, pārnesot lielāko daļu no LNT ziņu dienesta radītā satura. Mediju grupa arīdzan veidos vienotu ziņu dienestu, kura uzdevums būs radīt kvalitatīvu ziņu saturu dažādiem mediju formātiem.

”Mēs redzam, ka mediju patēriņš Latvijā, īpaši ziņu saturs, ir cieši saistīts ar auditorijas vecumu. Jo jaunāka auditorija, jo retāk skatās televīziju, bet ievērojami biežāk ziņas un informāciju patērē interneta vidē. Lai nezaudētu auditoriju, kas ir vecumā līdz 30 gadiem, un spētu pielāgoties tās paradumiem, kas šobrīd ir izaicinājums visiem medijiem, mēs veiksim nopietnas investīcijas digitālajos produktos. Tas mazinās gados jaunāku cilvēku uzticību viltus vai maldinošām ziņām, tā vietā sniedzot iespēju šai auditorijai izvēlēties kvalitatīvu ziņu saturu viņiem ērtā formā un veidā,” uzsver ”All Media Baltics” vadītājs Kristians Antings, apliecinot uzņēmuma ilgtermiņa darbības plānus Latvijā.

827 skatījumi




Video

Kariņš par reģionālo pārvadājumu konkursu: Es gaidu Linkaita skaidrojumu

03/06/2020 | Autors: Anete Jansone, Labdien.lv

Mani dara bažīgu informācija par Autotransporta direkcijas iepirkumu, šorīt intervijā LTV raidījumā "Rīta Panorāma" sacīja Ministru prezidents Krišjānis Kariņš (JV). Ņemot vērā...

Lasīt tālāk
Video

Autotransporta direkcijas iepirkums ir fikcija un tāpēc nekavējoties atceļams

02/06/2020 | Autors: Latvijas Žurnālistikas centrs

Maija beigās noslēdzās konkurss par sabiedriskā transporta pakalpojumu nodrošināšanu no 2021. gada, kā rezultātā iepirkumu komisija pieņēma lēmumu par uzvarētājiem 12 maršrutu tīkla...

Lasīt tālāk
Video

Nākamā gada jūnijā jaunie pārvadātāji reģionālajos autobusu maršrutos sāks savu darbu

02/06/2020 | Autors: Anete Jansone, Labdien.lv

Nākamā gada jūnijā reģionālajos autobusu maršrutos jaunie pārvadātāji sāks savu darbu. Dažiem gan līgums beigsies ātrāk, tāpēc satiksmes ministrs Tālis Linkaits (JKP) pieļauj pagaidu...

Lasīt tālāk
Video

Linkaits par finansējuma nepiešķiršanu Ventspils ostai: Ventspilī nebija labi projekti

02/06/2020 | Autors: Anete Jansone, Labdien.lv

Kamēr Rīgas un Liepājas ostu projektiem novirzīti 45,29 miljoni eiro, Ventspils ostai pirmo reizi vēsturē finansējums nav paredzēts vispār. Satiksmes ministrs Tālis Linkaits (JKP) skaidro,...

Lasīt tālāk
Video

airBaltic atsāks lidojumus no Rīgas uz Parīzi

02/06/2020

Pēc visu nepieciešamo atļauju saņemšanas airBaltic plāno 9. jūnijā atsākt tiešos lidojumus no Rīgas uz Parīzi, kas ir divas dienas ātrāk nekā sākotnēji plānots. airBaltic izpilddirektors...

Lasīt tālāk
Video

Lembergs: Situācija Latvijas ostās un tranzīta nozarē ir ļoti slikta – par to jāpateicas esošajai valdībai

01/06/2020 | Autors: Anete Jansone, Labdien.lv

Kariņa valdības attieksme pret tranzītu un transportu tiešā mērā atspoguļojas ostu darbības rezultātos – Ventspils ostā kravu kritums ir teju samazinājies uz pusi, kamēr arī citās...

Lasīt tālāk
Video

“Rīgas satiksmes” skandālos iesaistītais Brandavs turpmākos 10 gadus saņems 74 miljonus valsts pasūtījumu

01/06/2020 | Autors: Nekā personīga, TV3

Autotransporta direkcija maijā izsludināja rezultātus iepirkumam par sabiedriskā transporta pakalpojumu nodrošināšanu ar autobusiem Latvija reģionālajā maršrutu tīklā nākamajiem 10 gadiem....

Lasīt tālāk
Video

No “Latvijas valsts mežu” koksnes eksporta uz Skandināviju krējumu nosmeļ privāts uzņēmums

01/06/2020 | Autors: Nekā personīga, TV3

Kopš Latvijas neatkarības mežsaimnieki uz Skandināviju eksportē koksni milzu apjomos. Jo īpaši skandināvus interesē papīrmalka, taču jau trīs gadus valsts uzņēmums “Latvijas valsts...

Lasīt tālāk
Video

Tirgus izpēte uzņēmumiem palīdzēs noteikt efektīvāko mārketinga stratēģiju

29/05/2020 | Autors: Publicitātes materiāls

Tirgus izpēte mūsdienās tiek izmantota daudzu iemeslu dēļ – lai palīdzētu uzņēmējiem pieņemt lēmumus, piemēram, nosakot jauna produkta ieviešanas iespējas, vai izstrādājot mārketinga...

Lasīt tālāk
Video

Lembergs: Pasaulē neatradās neviens eksperts, kurš būtu gatavs atzīt AS “Ventas osta” izveides nepieciešamību

29/05/2020 | Autors: Anete Jansone, Labdien.lv

Pašreizējā Latvijas valdība jau sākotnēji darīja visu, lai sagrābtu varu Ventspils brīvostā un izveidotu kapitālsabiedrību “Ventas osta”, žurnālistiem sacīja Ventspils mērs Aivars...

Lasīt tālāk