• Rīga
    Cloudy
    8°C
     
22/09/2020, Kategorija: Bizness, Uzņēmējdarbība
Autors: Publicitātes materiāls

Lai arī vajadzības gadījumā jebkuru zīmolu var izveidot no nulles, ļoti svarīgi ir nepārtraukti strādāt pie sava zīmola pilnveidošanas. Tātad identificēt zīmola stiprās un vājās puses un izprast zīmola attīstības scenārijus, jo tikai spēcīgs zīmols var sasniegt rezultātus. Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs (SDTIC), kas nodarbojas ar zīmola novērtēšanu, norāda – tikai unikāls zīmols spēj iegūt priekšrocības konkurencē.

SDTIC vadītājs Alberts Jodis norāda, ka jebkura uzņēmuma uzdevums ir stiprināt savu zīmolu. Jo tieši zīmols ir tas, kas ietekmē gan uzņēmuma reputāciju, gan atpazīstamību tirgū. Lai pilnveidotu zīmolu, vispirms svarīgi ir novērtēt esošo zīmolu – tā priekšrocības un trūkumus.

Zīmola novērtēšanas pētījums palīdz uzņēmumiem noskaidrot, ar ko zīmols atšķiras no konkurentu zīmoliem un kādas emocijas rada zīmola pieminēšana.

“Ikviens uzņēmums strādā uz to, lai radītu konkurētspējīgu un atmiņā paliekošu zīmolu, ar kura palīdzību sasniegt nospraustos mērķus. Tomēr nevar izslēgt, ka var pienākt arī brīdis, kad zīmols vairs nestrādā uzņēmuma labā un vairs nav saprotams mērķauditorijai, kas varētu liecināt par to, ka nepieciešams rebrendings,” skaidro A. Jodis.

“Lai noskaidrotu, kā uzlabot zīmolu, ļoti nozīmīgs solis ir zīmola novērtēšanas pētījums, kas ir noderīgs ne tikai tiem, kas vēlas kaut ko mainīt savā zīmolā, bet arī tiem, kuriem varbūt šobrīd šķiet, ka viss ir kārtībā, bet kurus tomēr nepieciešams pasargāt no konkurentu ietekmes,” uzsver SDTIC vadītājs.

Zīmola novērtēšanas pētījums palīdzēs noskaidrot, ko uzņēmumam nepieciešams mainīt, lai pilnveidotu savu ilgtermiņa attīstību.

Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs ir inovatīva pētījumu aģentūra, kas orientējas uz regulāru sabiedrības viedokļu un sabiedriskās domas apzināšanu un dažādu tirgus sektoru izpēti. Tās mērķis ir nodrošināt klientus ar atbildēm uz viņiem interesējošiem jautājumiem – gan par vispārēju sabiedrības viedokli, gan konkrētām tirgus nozarēm un problēmām.

SDTIC ir pieredze vairākos pētījumu veidos, tai skaitā uzņēmuma izvērtēšanā, zīmolu novērtēšanā, darbinieku apmierinātības pētījumos, klientu apmierinātības pētījumos, patērētāju analīzē u.c.

Plašāka informācija par SDTIC pakalpojumiem un pieteikuma forma šeit: http://pieteikums.lv/tirgusizpete

998 skatījumi




Video

Kā pārvākties aizraujoši un patīkami?

29/10/2020 | Autors: Publicitātes materiāls

Ikviena dzīvē var pienākt brīdis, kad nepieciešams pārvākties, kas pats par sevi ir satraucošs un raižpilns notikums. Lai pārvākšanās nebūtu stresa pilna un to kaut nedaudz varētu atvieglot,...

Lasīt tālāk
Video

Latvijas IKP trešajā ceturksnī samazinājies par 3,1%

29/10/2020

Saskaņā ar Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) veikto iekšzemes kopprodukta (IKP) ātro novērtējumu š.g. 3. ceturksnī IKP bija par 3,1% mazāks nekā pirms gada. Salīdzinot ar 2. ceturksni,...

Lasīt tālāk
Video

Septembrī mazumtirdzniecības apgrozījums pieauga par 5,9 %

29/10/2020

2020. gada septembrī, salīdzinot ar 2019. gada septembri, mazumtirdzniecības apgrozījums pieauga par 5,9 %, liecina Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) apkopotie kalendāri izlīdzinātie...

Lasīt tālāk
Video

Konkursā par īstermiņa sabiedriskā transporta nodrošināšanu iesniegti 32 piedāvājumi

28/10/2020

Ņemot vērā, ka Iepirkumu uzraudzības birojs ir noraidījis pretendentu iesniegtās sūdzības konkursā par sabiedriskā transporta pakalpojumu nodrošināšanu līdz 2021. decembrim (atsevišķās...

Lasīt tālāk
Video

Biznesam izšķirošu lēmumu pieņemšanas pamatā – tirgus izpēte

27/10/2020 | Autors: Publicitātes materiāls

Pirms uzņēmējdarbības uzsākšanas ļoti svarīgi ir ne tikai izvēlēties tādu darbības veidu izvēle, kas uzņēmējam ir piemērotākā, bet arī prasme pastāvīgi pētīt tirgu un pielāgot...

Lasīt tālāk
Video

Gundars Jankovs: Nodokļu izmaiņas var sasniegt pretēju efektu – cilvēki aizies pelēkajā biznesā un nodokļus maksās mazāk

27/10/2020

Mikrobiznesu ir nepieciešams sakārtot, taču ne tagad Covid-19 laikā un tā aizsegā, intervijā Neatkarīgajai sacīja jurists un ZZS politiķis Gundars Jankovs. 28. oktobrī, kad Saeima sāks...

Lasīt tālāk
Video

Iekāpšana un izkāpšana autobusos un trolejbusos notiks tikai pa vidējām un aizmugures durvīm

27/10/2020

No šodienas, 27. oktobra, iekāpšana un izkāpšana visos autobusu un trolejbusu maršrutos tiks organizēta tikai pa vidējām un aizmugures durvīm. Braukšanas biļešu tirdzniecība sabiedriskajā...

Lasīt tālāk
Video

EM: Tirgotājiem ir tiesības neapkalpot pircējus bez aizsargmaskām, bet tirgotāji nav atbildīgi par pircēju rīcību

26/10/2020

Ekonomikas ministrija un tirdzniecības nozare neatbalsta komersantu sodīšanu par apmeklētājiem bez sejas aizsargmaskām. Ekonomikas ministrs Jānis Vitenbergs uzsver, ka tirgotājiem ir tiesības...

Lasīt tālāk
Video

“Tet” vadītājam uzrādītas apsūdzības par iespējamu līdzdalību krāpšanā digitālās televīzijas ieviešanā

26/10/2020 | Autors: Nekā personīga, TV3

Prokuratūra uzrādījusi apsūdzības telekomunikācijas uzņēmuma “Tet” valdes priekšsēdētājam Jurim Gulbim un vēl četrām personām par līdzdalību krāpšanā digitālās televīzijas...

Lasīt tālāk
Video

Jūrmalas un Iecavas siltumapgādes uzņēmumu konkursos aizdomas par sarunātiem iepirkumiem

26/10/2020 | Autors: Nekā personīga, TV3

Sadārdzinātas cenas, neesoša konkurence un interešu konflikti rada aizdomas par sarunātiem Eiropas miljonu projektu konkursiem Jūrmalas un Iecavas pašvaldību siltumapagādē, vēsta TV3 raidījums...

Lasīt tālāk