Izaugsmes trenere: Kvalitatīva aukstā zvana saturs slēpjas sarunas sākumā
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti runāja par nākotnes iespējām, izaicinājumiem un tendencēm pārdošanā un klientu apkalpošanas jomā. Konferencē piedalījās arī IZAUGSMES TELPA dibinātāja un izaugsmes trenere Līga Līdeka, kas plašāk pastāstīja par aukstajiem zvaniem, tai skaitā par biežākiem izaicinājumiem ar kuriem uzņēmēji sastopas veicot aukstos zvanus un kā ar tiem strādāt.
“Lielākā kļūda ir tā, ka gana daudz lieli sadarbības partneri mums nodrošina ienākumus, kas apmierina mūsu komforta līmeni. Lielākā kļūda ir tāda, ka mēs strādājām tikai ar esošajiem klientiem, tāpēc ir vērtīgi veikt šos aukstos zvanus, kas mums nodrošinās potenciālus sadarbības partnerus,” atzina L.Līdeka.
Runājot par lielākajām pieļautajām kļūdām, viņa norādīja: “Kad mēs zvanam klientam, mēs neesam klienta fokusā, un lielākā kļūda, ko mēs pieļaujam, ka, ja klients paceļ telefonu, mēs uzreiz pieņemam, ka viņam ir laiks sarunai, bet tā nav. Tāpat kļūda ir, ka nav skaidri nodefinēts klientam mūsu sarunas mērķis.”
“Kvalitatīva aukstā zvana saturs slēpjas sākumā. 85% būs rezultāts, ja visu izdarīsiet pareizi. Izdomājat klientam interesantu zvana mērķi. Tāpat liela nozīme ir pareizi uzdotiem jautājumiem. Un izsakiet risinājumu, kurā izskan vismaz viens klienta ieguvums,” sacīja L.Līdeka.
Konferencē piedalījās arī biznesa pārrunu vadības eksperts Ēriks Burkevics, kas ieskicēja pareizas pārrunu vešanas tehnikas nozīmi lielajos darījumos.
“Galvenā atšķirība lielajos darījumos ir ietekme uz uzņēmumiem un lēmumu pieņemšanas ātrums. Ja mazajos darījumos finansiālas sekas pareizam vai nepareizam darījumam ir minimālas, tad lielajos darījumos jāņem vērā vairāk faktoru,” sacīja Ē.Burkevics.
Runājot par to, kas ir jāņem vērā un kā ir jāskatās uz lielajiem darījumiem, viņš atzina, ka svarīgi ņemt vērā tādus aspektus kā – vai tas saskan ar biznesa plānu, cilvēku resursiem, finanšu resursiem un tehnoloģiju resursiem.
Viņš norādīja, ka pārrunu vešana sākas ar sagatavošanas fāzi, kurā mēs nosakām, kas ir tas, kas mūs interesē un veicam analīzi, bet pēc tam seko debašu fāze, kur mēs mēģinām uzzināt, kas ir otras puses intereses.
“Ja jūs šo tehnoloģiju vai produktu pārdodat vairākiem potenciālajiem klientiem, tad jums ir jābūt informētiem, kā šie potenciālie darījumi varētu izskatīties un ar kuru, kādā secībā, jūs ejat uz sarunām,” norādīja Ē.Burkevics.
PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024 piedalījās arī izaugsmes entuziasts, trīs grāmatu autors, SHOWANDTELL.LV video aģentūras radītājs Āris Birze, TRIVIUMS trenere, mentore un klientu “advokāts” ar vairāk nekā 15 gadu pieredzi Jekaterina Mehtijeva,uzņēmējs, VADĪTĀJU SKOLAS vadītājs Kaspars Cveiģelis,BORN DIGITAL Latvia vadītājs Gatis Hasners,GROWING līdzīpašniece, biznesa trenere un konsultante Jana Strogonova, EXCELLENT LATVIA biznesa attīstības vadītājs Kārlis Klovāns un CUBE biznesa attīstības vadītāja Madara Intenberga.
Vēl par tēmu:
“Rail Baltica” dzelzceļa pamattrasē dota zaļā gaisma liela mēroga būvdarbiem
“Rail Baltica” projekta ieviesējs Latvijā – uzņēmums “Eiropas Dzelzceļa līnijas” – un “Rail Baltica” pamattrases būvnieks “ERB Rail” parakstījuši aktu par plaša mēroga...
Lasīt tālākKas interesē darba devējus? Atlases speciāliste sniedz ieteikumus, kā sagatavoties darba intervijai
] Veiksmīga intervija var kļūt par izšķirošu soli karjeras attīstībā, taču lai mērķtiecīgi un pārliecinoši sagatavotos darba pārrunām, būtiski jau iepriekš pārdomāt atbildes uz...
Lasīt tālāk“LaTS” veikalos zemo cenu grozs noteikts trīs mēnešu periodam
Mazumtirdzniecības tīkla “LaTS” veikali izziņojuši zemo cenu produktu grozu, uzsverot, ka šādas cenas konkrētām pārtikas precēm būs fiksētas augustā, septembrī un oktobrī. “Atkarībā...
Lasīt tālāk2 no 3 darba devējiem nav gatavi pieņemt pensionāru darbā. Kā palikt pieprasītam?
Četri no desmit Latvijas iedzīvotājiem ir saskārušies ar diskrimināciju dažādās dzīves jomās – izglītībā, profesionālajā darbībā un veselības aprūpē. «Latvijas iedzīvotāji...
Lasīt tālākLatvijā zemāks jauniešu bezdarbs nekā ES: kā izmantot šo priekšrocību un ko sagaidīt?
[caption id="attachment_35407" align="alignnone" width="300"] Beautiful business woman looking at papers she holding in her arms while working on computer at her office[/caption] Atrast jaunu darbu...
Lasīt tālākEP pieņēmis priekšlikumus cīņai ar nekvalitatīvu preču pieplūdumu no trešo valstu internetveikaliem
Trešdien Eiropas Parlaments pieņēma priekšlikumus, lai pārvaldītu pieaugošo nekvalitatīvu un potenciāli bīstamu lētu preču pieplūdumu ES no trešo valstu interneta veikaliem. Ziņojumā,...
Lasīt tālākKatrs trešais pircējs nepabeidz pirkumu tiešsaistē lēnas piegādes dēļ
Saskaņā ar Baymard Institute 2025. gada datiem, septiņi no desmit pirkumiem internetveikalos netiek pabeigti. Starptautiskajā pētījumā izcelti trīs svarīgākie iemesli: pārāk augstas papildu...
Lasīt tālākPTAC: zemo cenu grozs kļūst pieejamāks patērētājiem
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) līdz ar Memoranda par pārtikas preču tirdzniecību (Memorands) parakstīšanu 2025. gada 27. maijā veic pārtikas lielveikalu tirdzniecības ķēžu...
Lasīt tālākIedvesmojoša vasaras pieredze: kas jauniešiem jāzina par pirmo darbu?
Pirmais darbs vasarā jauniešiem var kļūt par vērtīgu pieredzi, kas ietekmē gan nākotnes karjeras izvēli, gan veido izpratni par finanšu pratību. Tā ir pieredze, kas ļauj nopelnīt pirmo...
Lasīt tālākVai neprotam atpūsties? Katrs otrais strādā arī atvaļinājumā
Teju katram otrajam jeb 42 % Latvijas iedzīvotāju atvaļinājumā ir nācies pildīt darba pienākumus, pieslēdzoties darbam attālināti, secināts bankas Citadele veiktajā iedzīvotāju aptaujā....
Lasīt tālāk