• Failure notice from provider:
    Connection Error:http_request_failed
26/04/2018, Kategorija: Finanses, bankas

“Danske Bank” klientu apkalpošanu Baltijas valstīs pārtrauks pakāpeniski. Tas nozīmē, ka banka pārtrauks kontu atvēršanu jauniem vietējiem klientiem, pavēstīja “Danske Bank” filiāles Latvijā Komunikācijas nodaļas vadītājas pienākumu izpildītāja Zane Strade.

“Iziešana no vietējo uzņēmumu, kā arī privātpersonu apkalpošanas tiks īstenota pakāpeniskas apjomu samazināšanas ceļā. Tas nozīmē, ka banka pārtrauks kontu atvēršanu jauniem vietējiem klientiem,” informēja Strade.

Taču esošie vietējie klienti tiks apkalpoti atbilstoši esošajām saistībām un līgumiem. Tādejādi, visi noslēgtie kredītu un depozītu, kā arī citi pakalpojumu līgumi paliks spēkā atbilstoši tajos atrunātajiem nosacījumiem. Arī esošie ikdienas pakalpojumi tiks nodrošināti līdz turpmākam paziņojumam. Taču vienlaikus jāatzīmē, ka banka nepaplašinās sadarbību ar šiem klientiem, neizsniegs jaunus kredītus un neslēgs jaunus pakalpojumu līgumus.

“Vietējiem klientiem šobrīd nekas nav jādara, jo mēs turpināsim viņus apkalpot kā ierasts. Par jebkādām izmaiņām Danske Bank informēs vietējos klientus ļoti laicīgi,” sacīja Strade.

No šī brīža Danske Bank Baltijas valstīs vairs nepaziņos savus individuālos finanšu rezultātus. Baltijas filiāļu finanšu sniegums tiks atspoguļots konsolidētā veidā Grupas finanšu pārskatos.

Pēc bankas pārstāvju skaidrotā, turpmāk “Danske Bank” Baltijas valstīs koncentrēsies tikai un vienīgi uz atbalsta sniegšanu Ziemeļvalstu klientu meitasuzņēmumiem, kā arī globālajām korporācijām ar nozīmīgu biznesa daļu Ziemeļvalstīs.

“Lēmums ir stratēģisks, un tas ir balstīts mūsu ambīcijā koncentrēties uz Ziemeļvalstu reģiona klientiem. Tāpēc mēs turpinām atbilstoši pielāgot arī savu darbību Baltijas valstīs. Šādi mēs saviem Ziemeļvalstu klientiem varam sniegt vislielāko pievienoto vērtību, piedāvājot savu ekspertīzi, globālos pakalpojumus un risinājumus”, norāda Frederiks Bjorns (Frederik Bjørn), Grupas vecākais vadošais viceprezidents, Starptautisko biznesa klientu apkalpošanas vadītājs.

“Tas nozīmē, ka mēs harmonizēsim savu piedāvājumu un servisa modeli pāri robežām, lai Baltijas valstīs tas būtu tāds pat, kā, piemēram, Vācijā vai Polijā. Lēmums, protams, ietekmēs mūsu biznesa apjomus Baltijas valstīs, taču pāreja visās trīs valstīs būs pakāpeniska un kādu laiku mēs turpināsim apkalpot mūsu vietējos klientus, kā arī pilnīgi noteikti pildīsim visas mūsu esošās līgumu saistības,” viņš piebilst.

Foto:F64

757 skatījumi




Video

Pieaug jauniešu interese par pensiju 3. līmeni

07/08/2025

Latvijas iedzīvotāju interese par savu nākotnes finansiālo labklājību pieaug – aizvien vairāk cilvēku izvēlas veidot uzkrājumus pensiju 3. līmenī. Jauniešu skaits pērn pieaudzis teju...

Lasīt tālāk
Video

Eksperts: Kā pārliecināties, ka tavs sapņu mājoklis tiešām ir cenas vērts?

07/08/2025

Plānojot nekustamā īpašuma iegādi, viens no būtiskiem faktoriem mājokļa izvēlē ir tā cena, taču kā pārliecināties, vai tā ir atbilstoša īpašuma vērtībai? Lai nepārmaksātu par...

Lasīt tālāk
Video

Aptauja: piektdaļa Baltijas iedzīvotāju atvaļinājumam plāno tērēt vismaz 1000 eiro

31/07/2025

Atvaļinājuma laikā daļa Baltijas iedzīvotāju biežāk atļaujas tērēt vairāk nekā ikdienā, taču cik tieši? Bankas Citadele veiktā aptauja atklāj, ka aptuveni katrs trešais atvaļinājumā...

Lasīt tālāk
Video

Tiks stiprināts valsts valodas lietojums banku nozarē

29/07/2025

Atbilstoši izmaiņām Kredītiestāžu likumā par valsts valodas lietojumu finanšu pakalpojumu sniegšanā Latvijā Finanšu nozares asociācija (turpmāk – FNA) sadarbībā ar Valsts valodas...

Lasīt tālāk
Video

Kur dzīvos mūsu vecāki? Senioru mājokļu krīze un iespējamie risinājumi

29/07/2025

Latvijā jau katrs piektais iedzīvotājs ir vecāks par 64 gadiem, un šī sabiedrības daļa ik gadu turpina pieaugt, liecina Centrālās statistikas pārvaldes dati.1 Tomēr jautājums, kur un kā...

Lasīt tālāk
Video

Kā pareizi rīkoties finanšu krāpšanas gadījumā, un kur meklēt palīdzību?

28/07/2025

Par finanšu krāpšanas gadījumiem dzird katru dienu, bet, vai ir zināms, kā rīkoties un pie kā vērsties, ja to piedzīvotu paši? Lielākā daļa jeb 75 % Latvijas iedzīvotāju sazinātos...

Lasīt tālāk
Video

Ceļojumi, festivāli un maksājumu karšu drošība – kā izvairīties no krāpšanas vasarā

25/07/2025

Kad vasaras atvaļinājumu laiks ir iestājies un arvien vairāk cilvēku dodas ceļojumos, pavada brīvdienas ārpus mājas vai apmeklē pasākumus, aktuāls kļūst jautājums par maksājumu karšu...

Lasīt tālāk
Video

Euribor minimums – jau pavisam tuvu. Ko gaidīt tālāk?

24/07/2025

Euribor krituma fāze tuvojas noslēgumam un tuvākajā laikā gaidāmas izmaiņas gan Ei-ropas Centrālās bankas (ECB) monetārajā politikā, gan Euribor likmēs. Tiek progno-zēts, ka 6 mēnešu...

Lasīt tālāk
Video

22% Latvijas iedzīvotāju netiktu galā ar finanšu saistībām pusgadu ilgas darbnespējas gadījumā

22/07/2025

Nedaudz vairāk nekā piektdaļa jeb 22% Latvijas iedzīvotāju sešu mēnešu ilgas darbnespējas gadījumā netiktu galā ar savām finanšu saistībām – kredītiem, īri, komunālajiem maksājumiem...

Lasīt tālāk
Video

Aptauja: Katru otro Baltijas iedzīvotāju uztrauc ASV tarifi. Kā tie ietekmēs ekonomiku?

22/07/2025

ASV lēmums noteikt tarifus Eiropas Savienības (ES) precēm uztrauc teju katru otro (45 %) Baltijas valstu iedzīvotāju, savukārt 9 % aptaujāto pauž izteiktu satraukumu, liecina bankas Citadele...

Lasīt tālāk