Seno laiku receptes piešķir Druvas saldējuma īpašo garšu
Laikam ejot dažādos tirdziņos, degustācijās un brīvdabas pasākumos viens no visbiežāk uzdotajiem jautājumiem Druvas saldējuma ražotājiem ir – “Kā Jūs panākat saldējuma īpašo garšu?” Visiem tiem, kas no bērnības atceras plombīra saldējuma maigo piena un sviesta garšu, daudzveidīgais un ar mīlestību ražotais Druvas saldējums atsauc atmiņā bērnu dienu bezrūpību.
Visi, kas karstā laikā vēlas gūt patīkamu veldzējumu, joprojām tiek iepriecināti ar Druvas klasiskajiem cigoriņu, plombīra, rozīņu, šokolādes saldējumiem un ne tikai. Pircējiem šobrīd tiek piedāvāti arī Premium kategorijas saldējumi ar cigoriņu, plombīra, zemeņu, mango – meloņu un sarkano vīnogu garšu. Druvas jaunais piedāvājums tiek atzinīgi novērtēts saldējuma patīkamās garšas un izcilās kvalitātes dēļ. Saldējumi, kas gatavoti no svaiga piena un sviesta padara to baudīšanu par neatņemamu vasaras sastāvdaļu.
“Nav noslēpums, ka mūsu saldējumu unikālās garšas pamatā ir seno laiku receptes. Svaigas izejvielas un mīlestība pret saldējumu padara mūsu kārumus par īpaši iecienītiem ne tikai pieaugušo, bet arī bērnu vidū. A/S “Druva Food” saldējumus ražo gandrīz 30 gadus un ražošanas pirmsākumos gūtās vērtīgās receptes ir saglabājušās līdz pat mūsdienām. Saldējumu ražošanā aizvien tiek izmantotas kvalitatīvas izejvielas – svaigs piens un sviests, kas nāk no tuvējām zemnieku saimniecībām. Piens, kas izslaukts no rīta jau pēcpusdienā tiek izmantots saldējuma ražošanā. Dabīgam saldējumam, kas ražots no svaiga piena un sviesta ir būtiski labumi – ne tikai kalcijs, kas mūsu organismam ir ļoti svarīgs, bet arī īstens prieks, kas rodas baudot ko patiesi gardu. Arī mīlestība pret darbu, nenoliedzami, ir tā, kas ļauj mums lepoties ar Druvas produktiem,” stāsta A/S “Druva Food” ražošanas vadītāja Sandra Ošeniece.
Tāpat S.Ošeniece norāda uz to, ka uzņēmuma mērķis ir nemitīgi pilnveidoties un piedāvāt arvien jaunas garšas un jaunus saldējumu veidus, līdz ar to, ikviens saldējuma cienītājs ir aicināts sniegt savus ierosinājumus un nākotnes skatījumu, kas kopīgi ļautu realizēt vēl lielākas idejas.
Akciju sabiedrība “Druva Food” ir sevi pierādījusi un pircējiem zināma kā dabīga un garšīga saldējuma ražotāja, kas ražošanas procesā izmanto īstus piena un sviesta produktus, kas iegūti no vietējiem ganāmpulkiem, tā atbalstot Latvijas lauksaimniekus. Druvas saldējuma pamatā ir gadu gaitā pilnveidotas receptes, kas kopā ar inovācijām ražošanas procesos, nodrošina kvalitatīvu piedāvājumu.
Vēl par tēmu:
Tirdzniecības vietās būs jānorāda pārtikas produktu ražošanas valsts
Lai veicinātu patērētāju informētību par produktu, Saeimas Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisija trešdien, 17. aprīlī, trešajā – galīgajā – lasījumā...
Lasīt tālākLatvijas Tirgotāju asociācija atbalsta iniciatīvu neaplikt lietoto apģērbu un tekstilizstrādājumus ar dabas resursu nodokli
Iniciatīvu portālā Manabalss.lv sākta parakstu vākšana par aicinājumu neaplikt lietoto apģērbu un tekstilizstrādājumus ar dabas resursu nodokli. Iniciatīvai atbalstu paudusi arī Latvijas...
Lasīt tālākIeviesta iespēja Rimi taromātos depozīta maksu ieskaitīt klienta kartes uzkrājumā
Lai nodrošinātu klientiem ērtāku depozīta maksas apriti, no 15. aprīļa Rimi kopā ar Depozīta Iepakojuma Operatoru (DIO) un taromātu uzstādītāju Tomra Collection Latvia pirmo reizi Latvijā...
Lasīt tālākPĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024: Digitālais saturs – ceļš kā veidot zīmola atpazīstamību
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti sniedza ieskatu tajā, kā mainās pārdošanas un klientu servisa jomas, kādas ir efektīvākās...
Lasīt tālākIzaugsmes trenere: Kvalitatīva aukstā zvana saturs slēpjas sarunas sākumā
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti runāja par nākotnes iespējām, izaicinājumiem un tendencēm pārdošanā un klientu apkalpošanas...
Lasīt tālākBORN DIGITAL Latvia vadītājs: 80% klientu ir gatavi maksāt vairāk, ja lietotāju pieredze ir uzlabota
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā BORN DIGITAL Latvia vadītājs Gatis Hasners runāja par stratēģiski nozīmīgiem elementiem biznesa attīstībai...
Lasīt tālākSegs pusi būvdarbu izmaksu arī lielas jaudas pieslēgumiem
Lai veicinātu jaunu investīciju piesaisti, tostarp augstas energointensitātes projektos, noteikts, ka sadales sistēmas operators sedz pieslēguma būvdarbu izmaksas 50 procentu apmērā arī lielas...
Lasīt tālākAlkoholiskos dzērienus no pirmdienas līdz sestdienai nevarēs iegādāties pēc plkst. 20.00
Lai mazinātu alkohola patēriņu sabiedrībā, plānots ierobežot laiku, kurā mazumtirdzniecībā varēs iegādāties alkoholiskos dzērienus. Plānots, ka no pirmdienas līdz sestdienai alkoholu...
Lasīt tālāk26% darba ņēmēju kopumā savā ikdienas darba dzīvē no tiešā vadītāja nesaņem konstruktīvu atgriezenisko saiti
Pētījumu kompānija Kantar veica darba ņēmēju aptauju, kurā noskaidroja dažādus ar darbinieku noskaņojumu un darba vidi saistītus jautājumus, tostarp, vai darbinieki savā ikdienas darba...
Lasīt tālākVai pārtikas produktu cenu kāpums ir apstājies?
Pārtikas cenu kāpums ir apstājies, šorīt intervijā Latvijas Radio raidījumā "Labrīt" sacīja Lauksaimniecības tirgus veicināšanas daļas vadītāja, vadošā pētniece Ingūna Gulbe. Gulbe...
Lasīt tālāk