SEB bankas filiāles varēs apmeklēt tikai ar iepriekšēju pieteikšanos
Rūpējoties par bankas darbinieku un apmeklētāju veselību, no ceturtdienas, 19. marta, visās SEB bankas filiālēs pakalpojumus klātienē klienti varēs saņemt tikai ar iepriekšēju pieteikšanos, kā arī apliecinot, ka pēdējo 14 dienu laikā nav bijuši ārvalstīs. SEB internetbanka, mobilā lietotne, maksājumi ar norēķinu kartēm un bankomāti joprojām strādā kā ierasts. Savukārt saņemt konsultācijas par kredītiem un uzkrājumiem var pavisam vienkārši – piesakoties video konsultācijai savā internetbankā.
Lai gan bankas filiāļu darba laiks netiek mainīts, tajās tiks apkalpoti tikai tie klienti, kuri būs iepriekš pieteikušies un kuriem kritiski svarīgi saņemt pakalpojumu, kas nav pieejams attālināti. Turklāt konsultācijas laiks filiālēm būs ierobežots līdz maksimums 15 minūtēm. Šāda bankas rīcība ir būtiska, lai maksimāli ierobežotu fizisko kontaktēšanos un socializāciju, tādējādi mazinot potenciālo vīrusa izplatīšanās risku.
Svarīgi ņemt vērā, ka klientiem pirms ierašanās filiālē būs obligāti jāpiesaka savs apmeklējums, zvanot bankas Klientu centram pa tālruni +371 26668777. Ja sarunā ar klientu tiks secināts, ka klātienes konsultācija nav nepieciešama un konkrētās darbības pakalpojuma saņemšanai klients var veikt pats internetbankā, tiks sniegts nepieciešamais atbalsts, konsultējot pa tālruni. Savukārt, ja sarunas laikā bankas darbinieks secinās, ka klātienes konsultācija tomēr ir nepieciešama, tā tiks nodrošināta klientam vēlamajā filiālē un laikā. Šāds bankas filiāļu darbības modelis būs spēkā līdz 14. aprīlim, kamēr valstī ir izsludināts ārkārtas stāvoklis, vai arī līdz turpmākiem paziņojumiem, vērojot situācijas attīstību.
Atgādinām, ka visi pamata finanšu pakalpojumi klientiem ir pieejami digitālā formā un darījumus var veikt no mājām, izmantojot mobilo lietotni un internetbanku – uzzināt konta atlikumu, samaksāt rēķinus, pieteikt un saņemt debetkarti mājās, pieteikt kredītkarti, parakstīt līgumus un dokumentus elektroniskā formātā, saņemt patēriņa kredītu vai līzingu, kā arī video konsultācijā pārrunāt ar speciālistiem sev aktuālus jautājumus par mājokļa kredītu vai uzkrājumiem. Šobrīd vienīgie pakalpojumi, kāpēc privātpersonām būtu nepieciešams apmeklēt filiāli klātienē, ir, lai kļūtu par bankas klientu vai pieslēgtu internetbankas pakalpojumu.
Domājot par veselībai iespējami drošāku rīcību, aicinām klientus šobrīd pēc iespējas tirdzniecības vietās izmantot bezkontakta maksājumus, norēķinoties ar karti, nevis ar skaidras naudas līdzekļiem. Savukārt saziņai ar banku aicinām izmantot video konsultācijas iespējas, kā arī saziņu internetbankā, sociālajos tīklos, rakstot e-pastu, zvanot pa tālruni vai uzdodot jautājumus virtuālajam asistentam mājaslapā.
Vēl par tēmu:
Procentu likmju stabilitāte – ilūzija vai realitāte?
Šonedēļ Eiropas Centrālās bankas (ECB) Padome sanāk uz monetārās politikas sēdi, kuras laikā tiks lemts par bāzes procentu likmju jautājumu. Tirgus dalībnieki tālāku likmju samazinājumu...
Lasīt tālākLM rosina mazināt VSAOI samaksas termiņu pagarinājumu negatīvo ietekmi uz vecuma pensijas apmēru
Šā brīža normatīvajā regulējumā darba devēji nepieciešamības gadījumā var pieteikties valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu (VSAOI) samaksas termiņa pagarinājumam, taču...
Lasīt tālākBūtiskākais pasaules ekonomikā: Eirozonas ekonomikas noskaņojums sasniedz pēdējo gadu rekordu
Oktobrī eirozonas uzņēmējdarbības noskaņojums piedzīvoja būtisku uzlabojumu – kopējais PMI indekss pieauga līdz 52,2 punktiem, sasniedzot augstāko līmeni kopš 2022. gada sākuma. Uzlabojumu...
Lasīt tālākAptauja: Vairums Latvijas iedzīvotāji stabili justos ar ienākumiem virs 2000 eiro pēc nodokļu nomaksas
Lielākā daļa Latvijas iedzīvotāju finansiālu drošību izjūt, ja ikmēneša ienākumi pēc nodokļu nomaksas sasniedz vismaz 2000 eiro. To atklāj jaunākie bankas Citadeles aptaujas dati, kas...
Lasīt tālākPusgada laikā finanšu “drošības spilvens” samazinājies trešdaļai iedzīvotāju
Finanšu uzkrājums, kas ļautu segt ikdienas izdevumus vismaz vienu mēnesi, šobrīd ir gandrīz pusei Latvijas iedzīvotāju. Tikmēr pārējiem finanšu “drošības spilvens” vai nu vispār...
Lasīt tālāk“Finanšu pieejamības pārskats”: pēc ilgstošas stagnācijas kreditēšanā vērojamas pozitīvas tendences
Pēc ilgstošas stagnācijas kreditēšanā vērojamas pozitīvas tendences, secināts Latvijas Bankas sagatavotajā “Finanšu pieejamības pārskatā 2025”. Šis ir jau trešais gads, kad Latvijas...
Lasīt tālākLatvijā biežāk nekā citās Baltijas valstīs patēriņa kredītu izmanto veselības aprūpei
Latvijas iedzīvotāji patēriņa kredītu visbiežāk izmanto mājokļa remontam, transportlīdzekļa iegādei un biežāk kā mūsu Baltijas kaimiņi – veselības aprūpei, liecina Luminor bankas...
Lasīt tālākGandrīz puse vecāku atzīst – bērniem grūtības sagādā naudas vērtības izpratne
Swedbank Finanšu institūta veiktā aptauja atklāj, ka daudziem bērniem grūtības sagādā pamatprasmes, kas saistītas ar naudu. Gandrīz puse vecāku (43%) norāda, ka viņu bērniem vislielākās...
Lasīt tālākAiz viltotas mājaslapas, “uzmācīgiem” zvaniem un ātrās peļņas solījumiem var slēpties krāpniecības shēma
Aiz pēkšņi saņemtas e-pasta vēstules vai nepazīstama zvana nereti slēpjas kāda populāra vai jauna krāpniecības shēma, kas var būt mērķēta uz ikvienu – gan privātpersonām, gan uzņēmumiem....
Lasīt tālākValdība sper soli taisnīgākas un ilgtspējīgākas izdienas pensiju sistēmas virzienā
Pirmdien, 13. oktobrī, Ministru kabinets ārkārtas sēdē izskatīja un atbalstīja nozaru atbildīgo iestāžu sagatavotos likumprojektus, kas īsteno Valsts kancelejas izstrādāto izdienas pensiju...
Lasīt tālāk

 
                                         
                                         
                                         
                                        