Kolektīvās iepirkšanās portāli visvairāk tiek apmeklēti rīta stundās
Kolektīvās iepirkšanās portāli maksimālo lietotāju aktivitāti sasniedz rīta stundās, kas atšķiras no interneta kopējās tendences, vēsta starptautiskās interneta izpētes uzņēmuma Gemius dati. Savukārt vairāk kā divas trešdaļas jeb 68 % no to apmeklētājiem ir sievietes.
Interneta izpētes uzņēmums Gemius ir apkopojis datus par triju kolektīvās iepirkšanās portālu – cherry.lv, citylife.lv un perkamkopa.lv auditoriju un tās paradumiem internetā. Kā liecina interneta lapu analīzes rīka gemiusTraffic dati, pēc lapu skatījumu un lietotāju skaita visaktīvāk kolektīvās iepirkšanās portāli tiek apmeklēti darba dienas sākumā, laika posmā no 9:00 līdz 10:00. Tas krietni atšķiras no kopējās interneta tendences, kas rāda, ka visaktīvāk internets tiek lietots vakara stundās, laika posmā no 20:00 līdz 21:00.
Arī Laura Millere Pikšena, perkamkopa.lv vadītāja, ir novērojusi, ka vislielākā aktivitāte portālā noris no rīta: “Apmeklējuma aktivitāte mūsu portālā un mobilajā lapā vērojama rīta stundās. Cilvēki ir saņēmuši e-pastu ar aktuālajiem piedāvājumiem un to izpēte ir kļuvusi gluži kā ik rīta ziņu lasīšana. Aktīvākie pircēji visu paveic no rīta, un tad dienas laikā viņiem pievienojas tie, kuri par piedāvājumiem uzzina no draugu ieteikumiem sociālajos tīklos- tas ir vēl viens nozīmīgs kanāls, jo skaidrs, ka ieteikšanu draugiem ikviens uztver ļoti atbildīgi un iesaka tikai tādas preces vai pakalpojumus, par kuriem ir pārliecināts”.
Vidējais viena apmeklējuma ilgums kolektīvās iepirkšanas portālā novembrī bija divas minūtes, vidējais lapu skatījumu skaits, ko veic viens lietotājs- 9 lapu skatījumi. Savukārt vidējais viena lietotāja pavadītais laiks kolektīvās iepirkšanas portālā ir 9 minūtes.
Kā liecina auditorijas analīzes rīka gemiusExplorer dati, vairāk kā 2/3 jeb 68 % no kolektīvās iepirkšanās portālu apmeklētājiem ir sievietes. Vislielākais sieviešu īpatsvars ir portālā cherry.lv, novembrī veidojot 70 % no kopējās portāla auditorijas. Savukārt citylife.lv un perkamkopa.lv sieviešu īpatsvars ir 67 %. Protāla cherry.lv vadītājs Ģirts Slaviņš, komentējot sieviešu pārsvaru šajos portālos : „Visā internetā ir vērojama tendence, ka sievietes ir aktīvākas par vīriešiem, īpaši tas ir redzams sociālajos tīklos. Kas attiecas uz kolektīvās iepirkšanās portāliem, ir tā, ka piedāvājumi sievietēm ir vairāk nekā vīriešiem, taču uzskatu, tas nav galvenais šī pārsvara iemesls.”
Visvairāk interneta lietotāju kolektīvās iepirkšanas portālos ir vecuma grupā no 25 – 34 gadiem – vidēji 30 %, kam seko 15-24 gadus vecie interneta lietotāji ar vidēji 27 % lielu auditoriju. Pēc nodarbošanās kolektīvās iepirkšanās portālus visbiežāk apmeklē speciālisti / biroja darbinieki- vidēji 29 % un studenti – vidēji 18 %. Tāpat šajos portālos procentuāli vairāk nekā Latvijas internetā vidēji ir tādi lietotāji, kas atzīmējuši, ka internetā iepērkas vismaz reizi mēnesī, kā arī cilvēki, kuru ienākumu līmenis pārsniedz vidējo interneta lietotāju ienākumu līmeni ģimenē.
Lielākais reālo lietotāju (Real Users) skaits novembrī bija citylife.lv – 112,600 lietotāji, kam seko perkamkopa.lv ar 112,000 lietotājiem un cherry.lv – 83,200 lietotāju. Kā vēsta analīzes rīka gemiusExplorer informācija, kolektīvās iepirkšanās portālu auditorija starp dažādiem portāliem mēdz pārklāties: no minētajiem lietotājiem 24 000 ir tādi, kas novembrī apmeklējuši visus iepriekšminētos kolektīvās iepirkšanās portālus, bet vairāk kā 50 000 – vismaz divus no iepriekš minētajiem.
Vēl par tēmu:
Tirdzniecības vietās būs jānorāda pārtikas produktu ražošanas valsts
Lai veicinātu patērētāju informētību par produktu, Saeimas Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisija trešdien, 17. aprīlī, trešajā – galīgajā – lasījumā...
Lasīt tālākLBAS: Minimālajai algai jābūt 50% apjomā no vidējās mēneša algas valstī
17. aprīlī notiks Nacionālās trīspusējās sadarbības padomes (NTSP) Sociālās drošības apakšpadomes (SDA) sanāksme, kuras ietvaros sociālie partneri trīspusējās pārrunās diskutēs...
Lasīt tālākLatvijas Tirgotāju asociācija atbalsta iniciatīvu neaplikt lietoto apģērbu un tekstilizstrādājumus ar dabas resursu nodokli
Iniciatīvu portālā Manabalss.lv sākta parakstu vākšana par aicinājumu neaplikt lietoto apģērbu un tekstilizstrādājumus ar dabas resursu nodokli. Iniciatīvai atbalstu paudusi arī Latvijas...
Lasīt tālākIeviesta iespēja Rimi taromātos depozīta maksu ieskaitīt klienta kartes uzkrājumā
Lai nodrošinātu klientiem ērtāku depozīta maksas apriti, no 15. aprīļa Rimi kopā ar Depozīta Iepakojuma Operatoru (DIO) un taromātu uzstādītāju Tomra Collection Latvia pirmo reizi Latvijā...
Lasīt tālākPĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024: Digitālais saturs – ceļš kā veidot zīmola atpazīstamību
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti sniedza ieskatu tajā, kā mainās pārdošanas un klientu servisa jomas, kādas ir efektīvākās...
Lasīt tālākIzaugsmes trenere: Kvalitatīva aukstā zvana saturs slēpjas sarunas sākumā
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti runāja par nākotnes iespējām, izaicinājumiem un tendencēm pārdošanā un klientu apkalpošanas...
Lasīt tālākBORN DIGITAL Latvia vadītājs: 80% klientu ir gatavi maksāt vairāk, ja lietotāju pieredze ir uzlabota
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā BORN DIGITAL Latvia vadītājs Gatis Hasners runāja par stratēģiski nozīmīgiem elementiem biznesa attīstībai...
Lasīt tālākAlkoholiskos dzērienus no pirmdienas līdz sestdienai nevarēs iegādāties pēc plkst. 20.00
Lai mazinātu alkohola patēriņu sabiedrībā, plānots ierobežot laiku, kurā mazumtirdzniecībā varēs iegādāties alkoholiskos dzērienus. Plānots, ka no pirmdienas līdz sestdienai alkoholu...
Lasīt tālāk26% darba ņēmēju kopumā savā ikdienas darba dzīvē no tiešā vadītāja nesaņem konstruktīvu atgriezenisko saiti
Pētījumu kompānija Kantar veica darba ņēmēju aptauju, kurā noskaidroja dažādus ar darbinieku noskaņojumu un darba vidi saistītus jautājumus, tostarp, vai darbinieki savā ikdienas darba...
Lasīt tālākVisu izšķirs tirgi
Apstrādes rūpniecība šo gadu sāka ar dramatiskiem skaitļiem, jo janvārī kritums gada griezumā bija 7,3%, bet pret iepriekšējo mēnesi apjomi samazinājās par 4,7%. Februārī ražošana...
Lasīt tālāk