„Rīga Plaza” 2011. gadā sasniegusi ievērojamu izaugsmi
Pateicoties lojālo klientu skaita un iedzīvotāju pirktspējas pieaugumam, kā arī ekonomiskās situācijas stabilizācijai, aizvadītajā 2011. gadā modes un izklaides centrs „Rīga Plaza” piedzīvojis ievērojamu izaugsmi. Centra apgrozījums, salīdzinot ar 2010. gadu, pieaudzis par 28 procentiem, savukārt apmeklētāju plūsma – par 19 procentiem.
Modes un izklaides centra „Rīga Plaza” direktore Iveta Priedīte atzīst, ka straujo izaugsmi veicinājis gan pārdomātais veikalu klāsts, kas papildināts ar vairākiem klientiem nozīmīgiem zīmoliem, gan klientu plūsmas pieaugums. „2011. gada laikā centāmies stiprināt centra piedāvājumu, paplašinot to preču kategoriju sortimentu, kuru mūsu klienti novērtē visaugstāk. Apģērbu segmentu papildināja sieviešu modes veikali „Mohito” un „Eclectica”, jauniešu segmentu – jau iecienītie zīmoli „House” un „Cropp Town”, bet unisex segmentu – „Reserved”. Tāpat pilnveidojām bērnu preču, apavu un mājas piederumu veikalu klāstu. Esam arī gandarīti, ka tieši pie mums „Zvaigzne ABC” atvērusi vienīgo šī zīmola grāmatnīcu, kas izvietota tirdzniecības centrā,” skaidro I.Priedīte.
Apmeklētāju skaita pieaugumu „Rīga Plaza” vadītāja saista ar vairākiem faktoriem, to vidū – centrs kļūst aizvien atpazīstamāks un iecienīts klientu vidū. Tāpat apmeklētāji aizvien vairāk izjūt centra sniegtās priekšrocības – vienkopus pieejams plašs modes preču klāsts, skaista un sakopta vide, iespēja iepirkties un izklaidēties, apmeklējot kino vai spēlējot boulingu. Viņa nenoliedz, ka liela nozīme bijusi arī kopējam sabiedrības noskaņojumam, kas palēnām uzlabojas.
Ņemot vērā apmeklētāju skaita pieaugumu un ekonomiskās situācijas pakāpenisko uzlabošanos, 2011. gadā pieaudzis arī veikto pirkumu skaits. Salīdzinot ar 2010. gada rādītājiem, tas pieaudzis par 23 procentiem. Aizvadītajā gadā centra vidējais pirkums pārsniedza deviņus latus, kas ir par deviņiem procentiem vairāk nekā 2010. gadā.
„Lai arī iedzīvotāji ir optimistiskāki nekā krīzes periodā, viņi joprojām spēcīgi izjūt cenu svārstības. Tāpēc šogad turpināsim iesākto, rūpīgi izvērtējot veikalu klāstu, lai arī nākotnē piedāvātu saviem pircējiem augstvērtīgu modes un izklaides apvienojumu. Jau tagad varu teikt, ka, atzīmējot centra trīs gadu jubileju, šā gada pavasarī mūsu apmeklētājiem durvis vērs vairāki jauni veikali, kuru zīmoli augstu vērtēti citur pasaulē. To vidū ir arī plašais apavu lielveikals „CCC”,” stāsta I.Priedīte.
Vēl par tēmu:
Tirdzniecības vietās būs jānorāda pārtikas produktu ražošanas valsts
Lai veicinātu patērētāju informētību par produktu, Saeimas Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisija trešdien, 17. aprīlī, trešajā – galīgajā – lasījumā...
Lasīt tālākLatvijas Tirgotāju asociācija atbalsta iniciatīvu neaplikt lietoto apģērbu un tekstilizstrādājumus ar dabas resursu nodokli
Iniciatīvu portālā Manabalss.lv sākta parakstu vākšana par aicinājumu neaplikt lietoto apģērbu un tekstilizstrādājumus ar dabas resursu nodokli. Iniciatīvai atbalstu paudusi arī Latvijas...
Lasīt tālākIeviesta iespēja Rimi taromātos depozīta maksu ieskaitīt klienta kartes uzkrājumā
Lai nodrošinātu klientiem ērtāku depozīta maksas apriti, no 15. aprīļa Rimi kopā ar Depozīta Iepakojuma Operatoru (DIO) un taromātu uzstādītāju Tomra Collection Latvia pirmo reizi Latvijā...
Lasīt tālākPĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024: Digitālais saturs – ceļš kā veidot zīmola atpazīstamību
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti sniedza ieskatu tajā, kā mainās pārdošanas un klientu servisa jomas, kādas ir efektīvākās...
Lasīt tālākIzaugsmes trenere: Kvalitatīva aukstā zvana saturs slēpjas sarunas sākumā
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti runāja par nākotnes iespējām, izaicinājumiem un tendencēm pārdošanā un klientu apkalpošanas...
Lasīt tālākBORN DIGITAL Latvia vadītājs: 80% klientu ir gatavi maksāt vairāk, ja lietotāju pieredze ir uzlabota
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā BORN DIGITAL Latvia vadītājs Gatis Hasners runāja par stratēģiski nozīmīgiem elementiem biznesa attīstībai...
Lasīt tālākAlkoholiskos dzērienus no pirmdienas līdz sestdienai nevarēs iegādāties pēc plkst. 20.00
Lai mazinātu alkohola patēriņu sabiedrībā, plānots ierobežot laiku, kurā mazumtirdzniecībā varēs iegādāties alkoholiskos dzērienus. Plānots, ka no pirmdienas līdz sestdienai alkoholu...
Lasīt tālāk26% darba ņēmēju kopumā savā ikdienas darba dzīvē no tiešā vadītāja nesaņem konstruktīvu atgriezenisko saiti
Pētījumu kompānija Kantar veica darba ņēmēju aptauju, kurā noskaidroja dažādus ar darbinieku noskaņojumu un darba vidi saistītus jautājumus, tostarp, vai darbinieki savā ikdienas darba...
Lasīt tālākValsts vides dienesta ģenerāldirektora amatā iecelts Andris Ķēniņš
2. aprīlī Ministru kabinets apstiprināja Andri Ķēniņu Valsts vides dienesta (VVD) ģenerāldirektora amatā. A.Ķēniņš ieguva visaugstāko vērtējumu no pretendentiem, kas bija pieteikušies...
Lasīt tālākValsts kontrole: Tiek degradēta ideja, kāpēc tika izveidotas padomes valsts un pašvaldību kapitālsabiedrībās
Ar nelielu pārtraukumu jau turpat 30 gadus valsts kapitālsabiedrībās darbojas padomes. Darbs tajās ir labi atalgots. Padomēs iecelti arī ministriju vadošie ierēdņi un citu valsts uzņēmumu...
Lasīt tālāk