Tirdzniecības centrs “Spice”: 19 jaunākā koncepta veikali un plūsmas pieaugums par 48%
Kopš šā gada aprīļa tirdzniecības nozare ir atsākusi pilnvērtīgu darbu bez Covid-19 ierobežojošiem pasākumiem. Tirdzniecības centra “Spice” vadītāja Iveta Priedīte atklāj, ka ir jūtamas apmeklētāju ilgas pēc iepirkšanās klātienē un par to liecina arī apmeklētāju plūsmas pieaugums, kas ir par 48% lielāks nekā pērn.
“Neskatoties uz to, ka pēcpandēmijas laikā mainījās gan patērētāju paradumi, gan arī pati nozare, šobrīd pozitīvi raugāmies uz apmeklējuma datiem – plūsma ir teju tāda pati kā pirms pandēmijas. Mēs ticam, ka spēja pielāgoties pircēju vajadzībām gan fiziski, gan emocionāli šobrīd ir ārkārtīgi svarīga, tāpēc tirdzniecības centrs “Spice” piedzīvo lielas pārmaiņas. Šogad tirdzniecības centros “Spice” , “Spice Home” un Promenādē darbību uzsākuši vairāku zīmolu veikali un jau tagad ir patiess prieks vērot, kā gaiteņus pilda apmeklētāji. Tas kalpo kā papildu dzinulis darboties un sniegt vislabāko iepirkšanās pieredzi,” stāsta tirdzniecības centra “Spice” vadītāja Iveta Priedīte.
Tirdzniecības centram “Spice” pieejamie dati liecina, ka apmeklētāju plūsma, salīdzinot ar pagājušo gadu, ir pieaugusi par 48%. Turklāt tirdzniecības centrā pēdējo sešu mēnešu laikā durvis vēruši 19 jaunākā koncepta veikali – desmit no tiem jau esošie tirdzniecības centra nomnieki un deviņi pievienojušies šogad.
Jauno nomnieku vidū ir tādi ievērojami zīmoli kā “GEOX”, “Marc O’Polo”, “Pako Lorente”, “Home&You”, “Candy Pop” , “Crème de la Crème” un citi. Kā arī gada sākumā darbību uzsācis Latvijā vienīgais britu parfimērijas veikals “Jo Malone London” un Itālijas modes zīmola “PINKO” veikals. Savukārt kopš maija tirdzniecības centrā “Spice” pieejams Latvijā pirmais franču bērnu apģērbu zīmola “Jacadi” veikals.
Turpertim desmit zīmoli savas tirdzniecības telpas tirdzniecības centrā “Spice” pielāgojuši jaunākajam zīmola piedāvātajam konceptam, paplašinot, rekonstruējot un modernizējot tās apmeklētāju ērtībām. Viens no šādiem zīmoliem ir “Douglas”, kas aprīlī tirdzniecības centrā “Spice” atklāja Baltijā pirmo jaunākā koncepta veikalu, krietni paplašinot tirdzniecības telpas un mainot tā atrašanās vietu tirdzniecības centrā. Tāpat ievērojamas pārvērtības piedzīvojuši tādi nomnieki kā “Ivo Nikkolo”, “Tommy Hilfiger”, “Intimissimi”, “Hobbyshop”, “NS King”, “Timberland”, “Upes Pērles” un “Baltic Data”, un jau pavisam drīz tirdzniecības centrā “Spice” jaunākā koncepta veikalu atklās arī “Grenardi”.
Vasaras sākumā darbu ir uzsākusi Promenāde – drošs un ērts ceļš gājējiem starp tirdzniecības centriem “Spice” un “Spice Home”. Promenādes moduļu mājiņās ir pieejams klientu vēlmēm atbilstošs, kvalitatīvs vietējo ražotāju piedāvājums no tādiem nomniekiem kā “Hartvik”, “Vārpas”, “Coffee STOP” un “Caviar d’Eden”.
Savukārt tirdzniecības centra tuvākajā nākotnē apmeklētājiem durvis vērs vēl astoņas tirdzniecības vietas. Iemīļotā apģērbu un apavu zīmola “Lacoste” veikals, bērnu apģērbu veikals “Reima”, elektorinikas preču veikals “SAMSUNG”, optikas veikals “LVX Optika”, restorāns ”Streetburger” un vīriešu skaistumkopšanas salons “Kowarows Barber shop”. Savukārt pēc atjaunošanas, jaunākā koncepta telpās tirdzniecības centra “Spice” klienti varēs apmeklēt skaistumkopšanas produktu zīmola “The Body shop” veikalu un āzijas restorānu “Gan Bei”.
Vēl par tēmu:
Ar kampaņu popularizēs vietējos pārtikas produktus
3. oktobrī startēs ikgadējā Karotīšu kampaņa kvalitatīvu vietējo pārtikas produktu patēriņa veicināšanai, ko organizē Zemkopības ministrija ar Latvijas Pārtikas uzņēmumu federāciju...
Lasīt tālākHipotekārā kredītu procentu maksājumiem varētu noteikt 50% atlaidi
Hipotekāro kredītu procentu maksājumus uz gadu varētu samazināt par 50%, LTV raidījumā "Rīta panorāma" norādīja Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisijas priekšsēdētājs Jānis...
Lasīt tālākMaigais rudens Tavā “make-up” rutīnā
Rudens ir pārmaiņu laiks gan dabā, gan Tavā “make up” rutīnā. Pieskaņojies dabas krāšņumam un izmēģini jaunus makijāžas veidus. Karstā vasara ar spilgtajām krāsām ir pagājusi,...
Lasīt tālākValainis: EM vajadzētu daudz mērķtiecīgāk strādāt uz to, lai veicinātu ekonomisko izaugsmi
Ekonomikas ministrija (EM) varētu kļūt par galveno ministriju, kas atbildētu par nodarbinātības politikas jomu Latvijā, intervijā LTV raidījumā "Rīta panorāma" sacīja ekonomikas ministrs...
Lasīt tālākSaeimas komisijā top likums kredītu procentu likmju samazināšanai; bankas draud pārtraukt kreditēšanu
Pēdējā pusotra gada laikā Latvijas iedzīvotāju dzīve kļuvusi daudz dārgāka. Pērn piedzīvota strauja energoresursu sadārdzināšanās, tai sekoja pārtikas cenu krīze; tagad kārta hipotekāro...
Lasīt tālāk“Latvijas dzelzceļa” jaunais vadītājs lielāko karjeras daļu strādājis “Krievijas dzelzceļa” meitas kompānijā
“Latvijas dzelzceļa” pārāk ciešā saikne ar Krieviju pēdējā pusotra gada laikā radījusi nebijušus satricinājumus šajā loģistikas sektorā. Krīze ir tik dziļa, ka bez regulāra valsts...
Lasīt tālākVDD uzsāk kriminālprocesu pret bijušo politiķi Andreju Mamikinu
Valsts drošības dienests (VDD) piektdien, 29. septembrī, ir uzsācis kriminālprocesu pret bijušo politiķi Andreju Mamikinu par agresorvalsts Krievijas veikto noziegumu Ukrainā iespējamu slavināšanu...
Lasīt tālākOktobra pirmā nedēļa būs rudenīga, ar lietavām, vējainu un vēsu laiku
Jaunnedēļ laikapstākļus ietekmēs ciklonu darbība, iestāsies rudenīgs laiks - brīžiem līs, dienās gaisa temperatūra vairs nepārsniegs +20° atzīmi, kā arī nedēļas vidū līdz ar vēja...
Lasīt tālākSmiltēns: Mamikins ir jāsauc pie kriminālatbildības
Saeimas deputāts Edvards Smiltēns (Apvienotais saraksts) vērsies Valsts drošības dienestā, lūdzot saukt pie kriminālatbildības Andreju Mamikinu par noziegumu pret mieru un kara noziegumu publisku...
Lasīt tālākLatvijas Bankas prezidents: Kredītprocentu lielākais kāpums viennozīmīgi ir aiz muguras
Kredītprocentu lielākais kāpums ir aiz muguras, intervijā LTV raidījumam "Rīta panorāma" atzina Latvijas Bankas (LB) prezidents Mārtiņš Kazāks. "Procentlikmju kāpumi lielākie ir jau aiz...
Lasīt tālāk