“LPB Bank” maina nosaukumu uz “Magnetiq Bank”
Šodien, 19. aprīlī, AS “LPB Bank” oficiāli maina juridisko nosaukumu uz AS “Magnetiq Bank”, vienlaikus ieviešot arī jaunu zīmola vizuālo identitāti. Bankas nosaukuma un zīmola maiņas pamatā ir 2023. gada beigās notikušais iegādes darījums, kurā Latvijas vadošā investīciju banka “Signet Bank” AS kļuva par AS “LPB Bank” 100% akciju īpašnieci un tās mātes sabiedrību.
Zīmola maiņa ir daļa no “Signet Bank” grupas un AS “Magnetiq Bank” plašākas biznesa attīstības stratēģijas. Tās mērķis ir veicināt efektīvāku finanšu inovāciju ieviešanu, digitālo produktu pieejamības uzlabošanu banku sektorā un stiprināt pozīcijas FinTech nozarē.
Jaunais nosaukums un zīmola vizuālā identitāte atspoguļo bankas apņēmību ieviest inovatīvus un augstvērtīgus digitālos finanšu risinājumus, paplašināt un dažādot finanšu pakalpojumu un produktu klāstu, tādējādi nodrošinot klientiem vēl efektīvāku un labāku sadarbības pieredzi. AS “Magnetiq Bank” zīmola filozofija ir mijiedarbība starp vienkāršību, pieejamību un efektivitāti, atspoguļojot jaunākās globālās tendences digitālajā finanšu sektorā.
Nosaukums “Magnetiq Bank” radies no vārda “magnet” (magnēts). Tas simbolizē bankas apņēmību piesaistīt inovatīvas finanšu tehnoloģijas ar “magnētisku” pievilcību klientiem, piedāvājot augstākas kvalitātes apkalpošanas pieredzi. “Magnetiq Bank” ir zīmols, ko virza pastāvīgas attīstības pārmaiņas, apvienojot dažādus inovatīvus, efektīvus, augsti tehnoloģiski attīstītus finanšu risinājums, lai atraisītu jaunu potenciālu un izaugsmi bankas klientiem. “Magnetiq Bank” logotips un simbols nozīmē dinamiskas attiecības starp banku un tās klientiem. Dizainā izmantotais kvadrāts atspoguļo stabilitāti un drošību, savukārt aplis – pievilcību un saikni, ko banka veido ar katru klientu. Ar zīmola maiņu banka stiprinās savas pozīcijas gan vietējā, gan Eiropas tirgū, nodrošinot konsekventu un vienotu zīmola pieredzi.
“Banka jau daudzus gadus aktīvi darbojas FinTech un e-komercijas sektoros. Izstrādātie pakalpojumi šīm nozarēm, piemēram, Banking-as-a-Service (Baas) un maksājumu risinājumi e-komercijai ir kļuvuši par mūsu pakalpojumu portfeļa kodolu. Zīmola maiņa atspoguļo mūsu ilgtermiņa apņemšanos turpināt attīstīt šo pakalpojumu segmentu, nodrošinot klientiem pārdomātus un inovatīvus finanšu risinājumus. Šis mērķtiecīgais solis, kas ir orientēts uz klientiem, kuri izmanto mūsu pakalpojumus kompleksi un gūst no tiem maksimālu labumu, ļauj mums izvirzīties par līderiem digitālo finanšu pakalpojumu nozarē. Bankas fokuss uz e-komercijas un FinTech sektoriem sinerģē ar mūsu mērķa klientu vajadzībām pēc visaptverošiem un integrētiem pakalpojumiem, kas sekmē viņu biznesa izaugsmi gan vietējā tirgū, gan globālā mērogā,” skaidro Antons Kononovs, Magnetiq Bank valdes priekšsēdētājs p.i.
“”Magnetiq Bank” zīmola ieviešana iezīmē jaunu posmu “Signet Bank” grupas izaugsmē un attīstības stratēģijā, kā arī nozīmīgu posmu Latvijas banku sektorā kopumā. “Magnetiq Bank” radīta, lai apmierinātu augošo pieprasījumu pēc finanšu produktiem un pakalpojumiem, kas īpaši izstrādāti FinTech, e-komercijasuzņēmumiem un finanšu inovāciju veicināšanai. Latvijas banku sektorā šādu produktu joprojām pietrūkst, un “Signet Bank” grupa ir apņēmusies šo situāciju mainīt. Tuvākajos gados “Signet Bank” grupa plāno ievērojami paplašināt Magnetiq Bank piedāvāto produktu klāstu, koncentrējoties uz inovatīviem un augstvērtīgiem digitālajiem risinājumiem”, uzsver Roberts Idelsons, “Magnetiq Bank” padomes priekšsēdētājs un “Signet Bank” valdes priekšsēdētājs.
AS “Magnetiq Bank” un “Signet Bank” AS turpina darboties kā atsevišķas kredītiestādes. Pāreja uz jaunu juridisko nosaukumu neietekmē klientus un partnerus. Esošos līgumus nav nepieciešams mainīt un pārslēgt. Visas ar iepriekšējo nosaukumu izsniegtās maksājumu kartes un noslēgtie bankas līgumi saglabā savu spēku līdz to derīguma termiņa beigām. Rūpējoties par klientu ērtībām, ierastie komunikācijas kanāli ar banku un operacionālas procedūras paliek nemainīgas.
“Magnetiq Bank” zīmola nosaukumu izstrādāja Ukrainas mārketinga aģentūra “Leletko&Pronyk”. Savukārt zīmola logotipu, vizuālo identitāti un mājaslapu izstrādāja Ukrainas aģentūra “GoodFace”, kas strādā ar klientiem no FinTech nozares.
Vēl par tēmu:
Cik cilvēki gatavi tērēt jaunam mājoklim?
Gandrīz 45% iedzīvotāju plāno vai gribētu mainīt esošo dzīvesvietu. Daži vēlētos plašāku mājokli, daļa gribētu dzīvot jaunajā projektā, bet kāds sapņo par privātmāju. Jaunam...
Lasīt tālākAptauja: 28 % Latvijas iedzīvotāju tuvākā gada laikā sagaida algas pieaugumu
Turpmāko 12 mēnešu laikā teju trešdaļa jeb 28 % Latvijas iedzīvotāju sagaida, ka viņu darba atalgojums kļūs lielāks. Lietuvā līdzīgās domās ir 32 %, savukārt Igaunijā – 23 % iedzīvotāju,...
Lasīt tālākVairums Latvijas iedzīvotāju kā uzkrājumu izvēlas un izmanto pensiju 2. un 3. līmeni
Luminor bankas veiktās aptaujas rezultāti liecina, ka 78% Latvijas iedzīvotāju uzkrājumu vecumdienām veido, izmantojot pensiju 2. līmeni, savukārt 31% veic iemaksas pensiju 3. līmenī, un...
Lasīt tālākHobijs un finansiālā stabilitāte – kā atrast zelta vidusceļu?
Hobijiem ir būtiska nozīme mūsu dzīves kvalitātes nodrošināšanā, jo tie palīdz gūt atslodzi no darba, smelties pozitīvas emocijas un pat apgūt jaunas prasmes, tādējādi radot balansu...
Lasīt tālākLatvijas Banka izlaiž kolekcijas monētu “Bērnu prieki”
Ceturtdien, 4. jūlijā, Latvijas Banka izlaidīs kolekcijas monētu "Bērnu prieki", kas ir veltījums rakstnieka Viļa Plūdoņa 150 gadu jubilejai un attēlo divus ikvienam pazīstamus un iecienītus...
Lasīt tālākZaudējot ģimenes apgādnieku, 41 % iedzīvotāju esošo dzīves līmeni spētu nodrošināt ne ilgāk kā trīs mēnešus
Gadījumā, ja saskartos ar pēkšņu ģimenes galvenā apgādnieka zaudējumu, 41 % Latvijas iedzīvotāju ar saviem finanšu līdzekļiem esošo dzīves līmeni spētu nodrošināt ne ilgāk kā...
Lasīt tālākMājokļu tirgus gatavs izrauties no EURIBOR ēnas
Gadam sākoties ar pozitīvu tirgus dinamiku un Eiropas Centrālajai bankai (ECB) publiski paziņojot plānus par procentu likmju turpmāku samazināšanu, ir pamats cerībām, ka 2024. gadā vietējais...
Lasīt tālākSwedbank bankomātos var izņemt skaidru naudu ar bezkontakta funkciju
Lai ikdienas pakalpojumus padarītu vēl ērtākus, Swedbank bankomātos visā Latvijā pakāpeniski tiek ieviesta bezkontakta funkcija – turpmāk iedzīvotāji varēs piekļūt saviem kontiem un...
Lasīt tālākTrešdaļa iedzīvotāju jūtas droši par savu finansiālo situāciju nākamajos 12 mēnešos
Kā liecina bankas Citadele veiktā aptauja, mazliet vairāk nekā trešdaļa (33 %) Latvijas iedzīvotāju sagaida, ka viņu finansiālā situācija nākamo 12 mēnešu laikā saglabāsies nemainīga,...
Lasīt tālākIespēja dzēst savas kredītsaistības plānota plašākam personu lokam
Lai dotu iespēju vēl plašākai iedzīvotāju daļai dzēst savas kredītsaistības, Saeima pirmajā lasījumā atbalstījusi grozījumus Fiziskās personas atbrīvošanas no parādsaistībām likumā. Likums...
Lasīt tālāk