• Failure notice from provider:
    Connection Error:http_request_failed
19/04/2024, Kategorija: Finanses, bankas

Šodien, 19. aprīlī, AS “LPB Bank” oficiāli maina juridisko nosaukumu uz AS “Magnetiq Bank”, vienlaikus ieviešot arī jaunu zīmola vizuālo identitāti. Bankas nosaukuma un zīmola maiņas pamatā ir 2023. gada beigās notikušais iegādes darījums, kurā Latvijas vadošā investīciju banka “Signet Bank” AS kļuva par AS “LPB Bank” 100% akciju īpašnieci un tās mātes sabiedrību.

Zīmola maiņa ir daļa no “Signet Bank” grupas un AS “Magnetiq Bank” plašākas biznesa attīstības stratēģijas. Tās mērķis ir veicināt efektīvāku finanšu inovāciju ieviešanu, digitālo produktu pieejamības uzlabošanu banku sektorā un stiprināt pozīcijas FinTech nozarē.

Jaunais nosaukums un zīmola vizuālā identitāte atspoguļo bankas apņēmību ieviest inovatīvus un augstvērtīgus digitālos finanšu risinājumus, paplašināt un dažādot finanšu pakalpojumu un produktu klāstu, tādējādi nodrošinot klientiem vēl efektīvāku un labāku sadarbības pieredzi. AS “Magnetiq Bank” zīmola filozofija ir mijiedarbība starp vienkāršību, pieejamību un efektivitāti, atspoguļojot jaunākās globālās tendences digitālajā finanšu sektorā.

Nosaukums “Magnetiq Bank” radies no vārda “magnet” (magnēts). Tas simbolizē bankas apņēmību piesaistīt inovatīvas finanšu tehnoloģijas ar “magnētisku” pievilcību klientiem, piedāvājot augstākas kvalitātes apkalpošanas pieredzi. “Magnetiq Bank” ir zīmols, ko virza pastāvīgas attīstības pārmaiņas, apvienojot dažādus inovatīvus, efektīvus, augsti tehnoloģiski attīstītus finanšu risinājums, lai atraisītu jaunu potenciālu un izaugsmi bankas klientiem. “Magnetiq Bank” logotips un simbols nozīmē dinamiskas attiecības starp banku un tās klientiem. Dizainā izmantotais kvadrāts atspoguļo stabilitāti un drošību, savukārt aplis – pievilcību un saikni, ko banka veido ar katru klientu. Ar zīmola maiņu banka stiprinās savas pozīcijas gan vietējā, gan Eiropas tirgū, nodrošinot konsekventu un vienotu zīmola pieredzi.

“Banka jau daudzus gadus aktīvi darbojas FinTech un e-komercijas sektoros. Izstrādātie pakalpojumi šīm nozarēm, piemēram, Banking-as-a-Service (Baas) un maksājumu risinājumi e-komercijai ir kļuvuši par mūsu pakalpojumu portfeļa kodolu. Zīmola maiņa atspoguļo mūsu ilgtermiņa apņemšanos turpināt attīstīt šo pakalpojumu segmentu, nodrošinot klientiem pārdomātus un inovatīvus finanšu risinājumus. Šis mērķtiecīgais solis, kas ir orientēts uz klientiem, kuri izmanto mūsu pakalpojumus kompleksi un gūst no tiem maksimālu labumu, ļauj mums izvirzīties par līderiem digitālo finanšu pakalpojumu nozarē. Bankas fokuss uz e-komercijas un FinTech sektoriem sinerģē ar mūsu mērķa klientu vajadzībām pēc visaptverošiem un integrētiem pakalpojumiem, kas sekmē viņu biznesa izaugsmi gan vietējā tirgū, gan globālā mērogā,” skaidro Antons Kononovs, Magnetiq Bank valdes priekšsēdētājs p.i.

“”Magnetiq Bank” zīmola ieviešana iezīmē jaunu posmu “Signet Bank” grupas izaugsmē un attīstības stratēģijā, kā arī nozīmīgu posmu Latvijas banku sektorā kopumā. “Magnetiq Bank” radīta, lai apmierinātu augošo pieprasījumu pēc finanšu produktiem un pakalpojumiem, kas īpaši izstrādāti FinTech, e-komercijasuzņēmumiem un finanšu inovāciju veicināšanai. Latvijas banku sektorā šādu produktu joprojām pietrūkst, un “Signet Bank” grupa ir apņēmusies šo situāciju mainīt. Tuvākajos gados “Signet Bank” grupa plāno ievērojami paplašināt Magnetiq Bank piedāvāto produktu klāstu, koncentrējoties uz inovatīviem un augstvērtīgiem digitālajiem risinājumiem”, uzsver Roberts Idelsons, “Magnetiq Bank” padomes priekšsēdētājs un “Signet Bank” valdes priekšsēdētājs.

AS “Magnetiq Bank” un “Signet Bank” AS turpina darboties kā atsevišķas kredītiestādes. Pāreja uz jaunu juridisko nosaukumu neietekmē klientus un partnerus. Esošos līgumus nav nepieciešams mainīt un pārslēgt. Visas ar iepriekšējo nosaukumu izsniegtās maksājumu kartes un noslēgtie bankas līgumi saglabā savu spēku līdz to derīguma termiņa beigām. Rūpējoties par klientu ērtībām, ierastie komunikācijas kanāli ar banku un operacionālas procedūras paliek nemainīgas.

“Magnetiq Bank” zīmola nosaukumu izstrādāja Ukrainas mārketinga aģentūra “Leletko&Pronyk”. Savukārt zīmola logotipu, vizuālo identitāti un mājaslapu izstrādāja Ukrainas aģentūra “GoodFace”, kas strādā ar klientiem no FinTech nozares.

713 skatījumi




Video

Krāsas un nauda: kā izvairīties no slepenajiem trikiem un iepirkties atbildīgi

10/02/2025

Vai esat kādreiz aizdomājušies, kāpēc atlaižu uzlīmes visbiežāk ir košās krāsās, piemēram, sarkanas, oranžas vai dzeltenas? Krāsu psiholoģija ir viens no mārketinga rīkiem, kas var...

Lasīt tālāk
Video

Uldis Augulis: Lēmums par “bāzes pensijām” būtu jāpieņem jau šogad

06/02/2025

Vecuma pensijas Latvijā 2024. gadā saņēma 436 893 cilvēki. Vidējais pensijas apmērs pērn bija 580,96 eiro. Vidējais pensionāra vecums bija 75 gadi, vidējais darba stāžs pensijas vecumu...

Lasīt tālāk
Video

Budžeta komisija virza Mārtiņa Kazāka kandidatūru Latvijas Bankas prezidenta amatam

05/02/2025

Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisija trešdien, 5.februārī, lēma virzīt izskatīšanai Saeimā lēmuma projektu par Mārtiņa Kazāka apstiprināšanu Latvijas Bankas prezidenta amatā. M.Kazāks...

Lasīt tālāk
Video

Latvijas Banka aicina kredītņēmējus izvērtēt iespējas pārkreditēt hipotekāros kredītus un nepārmaksāt

30/01/2025

2024. gadā stājās spēkā grozījumi virknē normatīvo aktu, lai iedzīvotājiem vienkāršotu hipotekāro pārkreditēšanu starp aizdevējiem. Līdz šim iedzīvotāji šo iespēju izmantoja...

Lasīt tālāk
Video

2024. gadā dubultojies pieprasījums pēc dzīvokļiem jaunajos projektos

29/01/2025

Aizvadītajā gadā par 93 % audzis noslēgto hipotekāro līgumu skaits darījumiem jaunajos projektos, un iedzīvotāji visbiežāk dzīvokļus pirmreizējā tirgū iegādājušies Rīgas apkaimēs...

Lasīt tālāk
Video

Kā sākt krāt šogad?

27/01/2025

Uzkrājumu veidošana ir prasme, ko mūsdienās var ietekmēt gan izmaiņas likumdošanā, gan moderno tehnoloģiju piedāvātās iespējas. Bankas Citadele eksperti skaidro, kas jāņem vērā, ja...

Lasīt tālāk
Video

Aptauja: Katram ceturtajam jaunietim Latvijā pieder sava dzīvesvieta

27/01/2025

Lai arī daudziem ir priekšstats, ka gados jauniem cilvēkiem nav uzkrājumu vai pietiekami augsts ienākumu līmenis, kas ļautu iegādāties mājokli, jaunākā Luminor veiktā aptauja liecina,...

Lasīt tālāk
Video

Savu pensiju 2. līmeņa uzkrājuma mantinieku viskūtrāk norādījuši iedzīvotāji 35-44 gadu vecumā

20/01/2025

Neskatoties uz to, ka izteikts vairākums Latvijas iedzīvotāju ir informēti par pensiju 2. līmeņa mantošanas iespējām, vēl arvien ir daļa cilvēku, kas savu izvēli nav veikuši. Kā liecina...

Lasīt tālāk
Video

Kāpēc pensijas plānošana ir svarīga: mīti un realitāte par uzkrājumiem un dzīves ilgumu

17/01/2025

Diskusijas par dzīves ilgumu un pensijas vecumu kļūst arvien aktuālākas, tomēr ar to saistīti arī dažādi mīti. Luminor bankas aptaujas dati liecina, ka 25% iedzīvotāju uzskata, ka nodzīvos...

Lasīt tālāk
Video

Pārmaiņas pensiju krāšanā – lielāka uzmanība jāpievērš savas pensijas pelnītspējai

14/01/2025

Politiķu lēmums no šī gada samazināt iemaksu apjomu pensiju 2. līmenī uz 5% no bruto algas (iepriekš 6%) raisīja emocionālu pretreakciju no pensijas krājējiem un ekspertiem, taču parlaments...

Lasīt tālāk