Alberts Jodis: Vērtīga sadarbība, kas atmaksājas ilgtermiņā
Ikviens uzņēmējs noteikti ir aizdomājies par mārketinga aktivitāšu nozīmi sava biznesa attīstībā, kā arī centies izprast, kādēļ mārketinga un reklāmas aģentūru piedāvājumu izcenojumi ir tik atšķirīgi. Protams, iemesls ir loģiski izsverams – runa ir par kvalitāti, aģentūras pieredzi un reputāciju, taču vai zīmola un komunikācijas plāna izstrādes augstā cena nozīmē arī augstu kvalitāti un efektivitāti? Lielākoties – jā!
Svarīgākais jautājums, uz kuru, izstrādājot zīmolu, uzņēmējam ir jāspēj nešaubīgi atbildēt – ko es vēlos ar to pateikt un ar kādiem izteiksmes līdzekļiem to panākšu? Šajā posmā ir svarīga precīza mērķauditorijas noteikšana un efektīvāko komunikācijas instrumentu izvēle tās mērķtiecīgai sasniegšanai. Dažkārt uzņēmējam pašam mērķis ir skaidrs un nepārprotams, taču izvēlētā komunikācijas stratēģija nespēj nodot vēlamo vēstījumu – ļoti svarīga ir auditorijas izpēte un tās paradumu analīze, kas arī ir profesionālākais veids sava komunikācijas plāna izstrādei. Tas prasa profesionālu pieeju, laiku un, protams, līdzekļus, kas arī rada šķietami augsto pakalpojuma cenu.
Alberta Uzņēmumu Grupa nekad nav baidījusies būt atšķirīga un tikt kritizēta par konsultāciju augsto izcenojumu, jo mēs zinām, ka tam ir savs pamatots izskaidrojums. Pieredze nāk ar gadiem ilgu darbu, panākumiem un sakāvēm, kā arī atziņām, kas patiesībā nav izsakāmas naudas vērtībā, tādēļ savu pakalpojumu mēs vērtējam attiecīgi ieguldītajai enerģijai. Konsultācija, kas satur konkrēta zīmola analīzi un ieteikumus veiksmīgas komunikācijas stratēģijas izstrādei ir vērtējama kā individuāls un ekskluzīvs pakalpojums.
Mēs apzināmies savu vērtību un aicinām arī uzņēmējus tiekties pēc augstas kvalitātes, nevis izdevīgākās cenas.
P.S. Izlasot savu blogu (jā, izlasot, jo parasti pats tos nerakstu, tikai dodu virzienu) tomēr prasās kāds piemērs, lai lasītājs labāk saprastu, par ko ir runa. Pirms kādiem 7-8 gadiem pie aģentūras vērsās uzņēmējs, lai sāktu piedāvāt vietējā tirgu jaunu pārtikas produktu, kas ražots Lielbritānijā. Toreiz vēl manām konsultācijām nebija noteiktas cenas un tā sanāca, ka gan manus padomus šis uzņēmējs neņēma vērā, gan arī, protams, par sniegto pakalpojumu es nesaņēmu ne santīmu. Arī produkts Latvijas tirgū neiedzīvojās.
Gāja laiks… Pēc apmēram 3-4 gadiem šis uzņēmējs pie apvāršņa parādījās vēlreiz un ar divām atziņām: a) par savu kļūdu, ka nebija ieklausījies piedāvātajā mārketinga, precīzāk – produkta pozicionējuma, risinājumā; b) bija gatavs norēķināties par iepriekšējo konsultāciju un uzreiz par nākamo, jo bija radusies jauna biznesa ideja. Deal!
Un apmēram 2-3 dienu laikā tika radīts jaunā biznesa nosaukums, logo skice, produktu pozicionējums, pārdošanas un cenu politika (tātad, protams, tika analizēts konkurentu piedāvājums!) u.c. ar ieiešanu tirgū saistītie jautājumi. Šis bizness veiksmīgi darbojas vēl šobrīd, kuru visi pazīst kā “Norvēģu Kamīni”.
Sakritība? Iespējams. Bet varbūt arī nē…
Vēl par tēmu:
Izstrādās noteikumus pārtikas preču cenu salīdzināšanas rīkam
Patēriņa preču cenu izsekojamībai, caurskatāmībai un monitoringam, tostarp pārtikas preču cenu salīdzināšanas rīkam nepieciešamo informāciju, no mazumtirgotāja ievāks un apstrādās...
Lasīt tālākAptauja: latvieši, lietuvieši un igauņi šovasar dos priekšroku vietējam tūrismam
Baltijas iedzīvotāji šovasar visvairāk plāno apceļot paši savu valsti, kā arī apmeklēt tuvējās kaimiņvalstis, liecina “Booking Group Corporation” piederošā automašīnu nomas brokera...
Lasīt tālāk“Zemnieku saeima” aicina atbalstīt vietējos ražotājus un svētku galdā likt Latvijas produktus
“Latvijas lauksaimniekiem šis ir grūts gads. Netipiski vēsais un mitrais pavasaris un vasaras sākums radījis izaicinājumus virknei lauksaimniecības sektoru un lielai daļai saimniecību. Tieši...
Lasīt tālākPārtikas preču cenām jābūt caurskatāmām un ērti salīdzināmām, uzsver Tautsaimniecības komisija
Patēriņa preču cenu izsekojamībai, caurskatāmībai un monitoringam, tostarp pārtikas preču cenu salīdzināšanas rīkam nepieciešamo informāciju, no mazumtirgotāja ievāks un apstrādās...
Lasīt tālākPlauktos būs vairāk Latvijas preču
LatvijasTirgotāju asociācija (LTA) š.g. 16. jūnijā plkst. 14.00 uz tikšanos bija aicinājusi Latvijas Pārtikas uzņēmumu federāciju, Lauksaimniecības organizāciju sadarbības padomi, biedrību...
Lasīt tālākNedēļa iesāksies ar vasarīgu laiku, bet tās turpinājums būs lietains un vējains
Jaunā nedēļa iesāksies anticiklona ietekmē - daudzviet spīdēs saule un lielākajā valsts daļā gaidāms sauss laiks, taču jau otrdien tā ietekme mazināsies. No ziemeļiem pietuvosies ciklons,...
Lasīt tālākIeviesīs elektronisko reģistrēšanos automašīnām ārējās sauszemes robežas šķērsošanai
Lai uzlabotu kārtību pie Latvijas ārējās sauszemes robežas un mazinātu rindas, plānots ieviest elektronisko reģistrēšanos. No 1.oktobra autovadītāji, kas plāno šķērsot šo robežu...
Lasīt tālākBrīvdienās atgriezīsies vasarīgs laiks
Šonedēļ Latvijas teritorijā ir ieplūdusi vēsāka gaisa masa, līdz ar ko gaiss ir kļuvis nedaudz aukstāks. Valsts teritoriju šķērsoja aktīvs ciklons – debesis klāja mākoņi, un visa...
Lasīt tālākSaeima apstiprina deputāta pilnvaras Maijai Armaņevai un Selmai Teodorai Levrencei
Saeima ceturtdien, 12. jūnijā, apstiprināja 14. Saeimas deputāta pilnvaras Maijai Armaņevai un Selmai Teodorai Levrencei. M. Armaņeva Saeimā ievēlēta no partijas “LATVIJA PIRMAJĀ VIETĀ”...
Lasīt tālākNākošgad tiks pārceltas divas darba dienas
2026. gadā tiks pārceltas divas darba dienas. Darba diena 2. janvārī, kas ir piektdiena un iekrīt starp svētku dienu ceturtdienu – 1. janvāri, un sestdienu – 3. janvāri, tiks pārcelta...
Lasīt tālāk