Uzņēmumi, kuri domā par savu nākotni un rūpīgi analizē konkurentu sniegumu, daudz veiksmīgāk sasniedz noteiktos mērķus
Konkurence ir katra biznesa pašsaprotama sastāvdaļa – konkurence ir cīņa starp preču ražotājiem par izdevīgākajiem preču ražošanas un realizēšanas apstākļiem un iespēju gūt lielāku peļņu. Apzinoties konkurentu stiprās un vājās puses, uzņēmumiem ir iespēja celt sava produkta vērtību un uzlabot pārdošanas rādītājus. Zināšanas par konkurentu stiprajām un vājajām pusēm atvieglo ne tikai situācijas izskaidrošanas procesu, bet arī ļauj prognozēt konkurentu reakciju uz tādām darbībām kā cenu pazemināšana, reklāmas kampaņu pielietošana un jaunas produkcijas ieviešana. Lai palīdzētu apsteigt konkurentus lieti noderēs konkurentu monitorings.
Mūsdienās, kad ik uz soļa atveras jauni uzņēmumi, svarīgāk nekā jebkad ir nodrošināt, lai jūs cieši uzraudzītu savu nozari un konkurentus, palielinātu pārdošanas apjomus un sagatavotos jauniem konkurences draudiem.
Zināšanas par konkurentu stiprajām un vājajām pusēm atvieglo ne tikai situācijas izskaidrošanas procesu, bet arī ļauj prognozēt konkurentu reakciju uz tādām darbībām kā cenu izmaiņas, reklāmas kampaņu pielietošana un jaunas produkcijas ieviešana.
“Konkurenti stimulē uzlabot produktu kvalitāti un radīt jaunus preču un pakalpojumu veidus, palielināt to dažādību. Tomēr ikvienam uzņēmējam ir būtiski arī mācīties no konkurentu sasniegumiem vai neveiksmēm. Viena no izplatītākajām kļūdām, uzsākot savu biznesu, ir nerēķināšanās ar konkurenci gan plānojot uzņēmuma darbību, gan arī jau aktīvi strādājot. Otra, līdzīga kļūda ir uztvert konkurentus kā problēmu un neizmantot iespējas, ko piedāvā darbība intensīvas konkurences apstākļos. Domājot par konkurentu apsteigšanu, vienmēr sāc ar rūpīgu tirgus dalībnieku izpēti. Tā būs tava iespēja uzzināt un izpētīt labāko, ko tavas jomas izcilākie uzņēmumi piedāvā šodien, un padarīt to labāku, konkurētspējīgāku, rentablāku jau rīt,” norāda Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis.
Lai uzzinātu vairāk par sadarbības iespējām ar Alberta Uzņēmumu grupu, aizpildiet saziņas kontaktformu: http://pieteikums.lv/alberts.
Vēl par tēmu:
LBAS: Latvijas uzņēmumu konkurētspēju neapdraud izdevumi par darbnespējas lapām
30. aprīlī trīspusējā sanāksmē arodbiedrības, darba devēji un valsts puse atkal diskutēs par Latvijas Darba devēju konfederācijas (LDDK) iniciēto vēlmi samazināt darba nespējas lapas...
Lasīt tālākMazos un vidējos uzņēmumus visvairāk ietekmē nodokļu slogs, inflācija un energoresursu cenas
Neskatoties uz pēdējo gadu ekonomiskās attīstības perspektīvu un ģeopolitiskās situācijas pasliktināšanos, mazie un vidējie uzņēmēji Baltijā saglabā pragmātisku optimismu. Par to...
Lasīt tālākProkuratūrā izbeidz lietu pret četrām personām par mēģinājumu izkrāpt “Olainfarm” akcijas
Pirms trim gadiem Valsts policija sāka kriminālprocesu par mēģinājumu izkrāpt daudzus miljonus vērtas “Olainfarm” akcijas. Likumsargi aizdomās turēja piecas personas un martā pret tām...
Lasīt tālākTirdzniecības vietās būs jānorāda pārtikas produktu ražošanas valsts
Lai veicinātu patērētāju informētību par produktu, Saeimas Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisija trešdien, 17. aprīlī, trešajā – galīgajā – lasījumā...
Lasīt tālākLatvijas Tirgotāju asociācija atbalsta iniciatīvu neaplikt lietoto apģērbu un tekstilizstrādājumus ar dabas resursu nodokli
Iniciatīvu portālā Manabalss.lv sākta parakstu vākšana par aicinājumu neaplikt lietoto apģērbu un tekstilizstrādājumus ar dabas resursu nodokli. Iniciatīvai atbalstu paudusi arī Latvijas...
Lasīt tālākIeviesta iespēja Rimi taromātos depozīta maksu ieskaitīt klienta kartes uzkrājumā
Lai nodrošinātu klientiem ērtāku depozīta maksas apriti, no 15. aprīļa Rimi kopā ar Depozīta Iepakojuma Operatoru (DIO) un taromātu uzstādītāju Tomra Collection Latvia pirmo reizi Latvijā...
Lasīt tālākPĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024: Digitālais saturs – ceļš kā veidot zīmola atpazīstamību
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti sniedza ieskatu tajā, kā mainās pārdošanas un klientu servisa jomas, kādas ir efektīvākās...
Lasīt tālākIzaugsmes trenere: Kvalitatīva aukstā zvana saturs slēpjas sarunas sākumā
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti runāja par nākotnes iespējām, izaicinājumiem un tendencēm pārdošanā un klientu apkalpošanas...
Lasīt tālākBORN DIGITAL Latvia vadītājs: 80% klientu ir gatavi maksāt vairāk, ja lietotāju pieredze ir uzlabota
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā BORN DIGITAL Latvia vadītājs Gatis Hasners runāja par stratēģiski nozīmīgiem elementiem biznesa attīstībai...
Lasīt tālākSegs pusi būvdarbu izmaksu arī lielas jaudas pieslēgumiem
Lai veicinātu jaunu investīciju piesaisti, tostarp augstas energointensitātes projektos, noteikts, ka sadales sistēmas operators sedz pieslēguma būvdarbu izmaksas 50 procentu apmērā arī lielas...
Lasīt tālāk