Uzņēmējiem ir iespēja pārliecināties par reklāmas efektivitāti Nacionālās mediju grupas interneta portālos
Ikviens uzņēmējs piekritīs apgalvojumam, ka reklāma ir jaudīgs instruments uzņēmējdarbības attīstībā, kas ļauj sasniegt labus rezultātus. Lai arī uzņēmuma reklāmas efektivitāte parasti palielinās laika gaitā, noteiktus reklāmas mērķus var sasniegt gandrīz nekavējoties.
Reklāmas stratēģija ir ļoti svarīga ikvienam uzņēmumam ar tālredzīgiem mērķiem. Tā nosaka potenciālo pircēju attieksmi pret produktu vai pakalpojumu, un tālāk arī atbild par produkta noietu. Jo tikai īstenojot veiksmīgu kampaņu, iespējams piesaistīt pastāvīgu un lojālu mērķauditoriju.
Nacionālā mediju grupa piedāvā uzņēmumiem īstenot patiesi efektīvas komunikācijas kampaņas, jauniem klientiem pirmajai reklāmas izvietošanas reizei piedāvājot atlaides līdz pat 80%.
Piesakoties NMG reklāmas pakalpojumiem ikvienam uzņēmumam tiek rasts individuāls risinājums un piedāvāti priekšlikumi efektīvas kampaņas radīšanai. Reklāmas kampaņas tiek veidotas ar pārliecību, ka katrs uzņēmums ir unikāls, tātad katram ir sava īpaša “recepte” veiksmīgam un efektīvam risinājumam.
Nacionālā mediju grupa (NMG) ir strauji augošs interneta mediju tīkls, ko veido plaša spektra, dažādu specifikāciju interneta portāli, sākot no biznesa, turpinot ar sociālajiem un beidzot ar izklaides interneta resursiem.
Izvēloties sadarbību ar NMG, ikvienam uzņēmumam ir unikāla iespēja izvietot uzņēmuma informāciju populārākajos NMG portālos. Papildus tam informācija par jūsu uzņēmumu nonāks sociālā tīkla “Facebook” lapās. Šobrīd kopējā NMG interneta resursu un to lapu sociālajos tīklos auditorija (reach) pārsniedz 2 000 000 (divus miljonus) interneta lietotāju mēnesī un tuvākajā nākotnē plānots šo skaitu vēl palielināt.
“Reklāma ir neatņemama biznesa sastāvdaļa un ikviens vēlas padarīt savu reklāmu atšķirīgu no visām pārējām. Tam nav burvju formulas, taču ir lietas, kas var palīdzēt nodrošināt, ka uzņēmuma reklāma sasniedz īsto mērķauditoriju un tas savukārt uzlabo reklāmas veiktspēju. Turklāt ikviens zina, ka radoša un inovatīvi pasniegta reklāma papildus pievērš auditorijas uzmanību un liek iegaumēt tās saturu,” norāda NMG vadītājs Alberts Jodis.
NMG mediju komandā strādā arī spēcīgi mārketinga un PR speciālisti, kuri var palīdzēt uzņēmumiem efektīvas komunikācijas kampaņas izveidē un realizācijā.
Lai pieteiktos papildus informācijai par sadarbības iespējām ar “Nacionālo mediju grupu”, ar mums var sazināties šeit: http://pieteikums.lv/mediji.
Vēl par tēmu:
Stacionārā veselības aprūpe: pašmērķis uzturēt sadrumstaloto slimnīcu tīklu, nevis pacientu intereses
Slimnīcās nonāk pacienti, kuriem ir nopietni veselības sarežģījumi un ambulatori ārstēties vairs nevar. Pacientiem nepieciešama sarežģīta, steidzama vai pat neatliekama palīdzība, tādēļ...
Lasīt tālākUkrainai piegādāta nākamā partija ar “Patria” 6×6 bruņutransportieriem
Aizsardzības ministrija informē, ka Ukrainas bruņotajiem spēkiem nogādāta nākamā Latvijā ražoto “Patria” 6x6 bruņutransportieru partija un cita veida militārais ekipējums, lai atbalstītu...
Lasīt tālākZāles nav konfektes: sākas kampaņa par atbildīgu bezrecepšu zāļu lietošanu
Latvijā šodien, 15. septembrī, sākas informatīvā kampaņa “Zāles nav konfektes”, lai veicinātu sabiedrības izpratni par pareizu un atbildīgu bezrecepšu zāļu lietošanu. “Zāles...
Lasīt tālākŠogad jūlijā pasaulē nākuši 1103 jaundzimušie
2025. gada jūlijā Latvijā reģistrēti 1103 jaundzimušie – tas ir pirmais mēnesis kopš 2024. gada oktobra, kad dzimušo skaits pārsniedzis publiskajā telpā bieži pieminēto 1000 bērnu...
Lasīt tālākAptauja: Visbiežāk vecāki krāj bērnu izglītībai
Trešā daļa jeb 32 % Latvijas vecāku veido uzkrājumus bērnu izglītības finansēšanai, un Baltijas valstīs tas ir biežākais uzkrājumu veidošanas mērķis. Vienlaikus 37 % Latvijā neveido...
Lasīt tālākSlēgs Latvijas gaisa telpas zonu pie austrumu robežas ar Baltkrieviju un Krieviju
No ceturtdienas, 11. septembra plkst. 18.00 vismaz uz vienu nedēļu – līdz 18. septembrim – tiek slēgta Latvijas gaisa telpas zona pie austrumu robežas ar Baltkrieviju un Krieviju. “Krievijas...
Lasīt tālākAizsardzības ministrs Andris Sprūds: “Esam nodrošinājuši papildu vairāk nekā 45 miljonus eiro armijas kaujas spējām. Īpaša prioritāte – pretgaisa aizsardzības stiprināšana”
Aizsardzības ministrija ir pārskatījusi 2025. gada plānoto budžetu, lai rastu iespējas papildu ieguldījumiem prioritāro kaujas spēju attīstībai. Kritiski izvērtējot ilgtermiņa saistības,...
Lasīt tālākVID atgādina: par bērnu interešu izglītību var atgūt pārmaksāto iedzīvotāju ienākuma nodokli
Līdz ar jauno mācību gadu atsākas arī bērnu un jauniešu pulciņi un interešu nodarbības. Tie ir izdevumi, par kuriem, iesniedzot gada ienākumu deklarāciju, vecāki vai citi ģimenes locekļi...
Lasīt tālākEiropas Komisija plāno Latvijai atvēlēt 5,68 miljardus eiro Nacionālo bruņoto spēku kaujas spēju stiprināšanai
Eiropas Komisija pieņēmusi lēmumu par provizorisku finansējuma sadalījumu 150 miljardu eiro apmērā jaunizveidotā Eiropas Drošības rīcības fonda (SAFE) finansējumam, kas paredzēts aizsardzības...
Lasīt tālākNedēļas nogalē galvaspilsētā atzīmēs Tēva dienu
Šogad Tēva dienas gājiens un festivāls notiks jau divpadsmito reizi, un tas gaidāms svētdien, 14. septembrī. Gājiens, kā ierasts, sāksies plkst. 12.00 Brīvības laukumā, taču šoreiz pulcēšanās...
Lasīt tālāk