Lembergs: Satiksmes ministrija nesaprot starptautisko ISO standartu nozīmi
SIA “Autotransporta direkcijas” izsludinātājā iepirkumā par tiesību piešķiršanu sabiedriskā transporta pakalpojumu sniegšanai ar autobusiem reģionālās nozīmes maršrutu tīklā, kurā paredzēta pārvadājumu tiesību piešķiršana nākamajiem 10 gadiem, par uzvarētāju Ventspils lotē atzīts AS ”Talsu autotransports”, lai gan atšķirībā no pašvaldības uzņēmuma “Ventspils reiss” tam nav neviena kvalitātes apliecinājuma, žurnālistiem norādīja Ventspils mērs Aivars Lembergs.
Salīdzinot “Ventspils reisu” un “Talsu autotransportu”, Lembergs uzsvēra, ka “Ventspils reiss” ir saņēmis piecus kvalitātes vadības sistēmas ISO sertifikātus, kas norāda par atbilstību starptautiskajām prasībām, kamēr “Talsu autotransportam” nav neviena sertifikāta.
“Es domāju, ka, ja nav šo sertifikātu, tad nedrīkst nemaz pielaist šādu uzņēmumu pie konkursa. Ja Satiksmes ministrija nesaprot ISO standartu nozīmi, tad viņi dzīvo Padomju Savienībā. Linkaitam sveicieni no Leonīda Iļjiča Brežņeva. Viņa laikā nekādi ISO standarti nebija,” ironiski komentēja Lembergs.
Tāpat arī “Ventspils reiss” saņēmis atzinību Ilgtspējas indeksa kategorijās, kamēr “Talsu autotransportam” šādas nav vispār. Tāpat “Ventspils reiss” septiņus gadus pēc kārtas atzīts par “Ģimenei draudzīgu komersantu” un otro gadu pēc kārtas saņēmis oficiāli apstiprinātu sertifikātu “Stiprākais Latvijā”. Tāpat “Ventspils reiss” saņēmis atzinības no Satiksmes ministrijas un saņēmis speciālbalvu par ieguldījumu ilgtspējīgā attīstībā “Reģiona SPĒKS”. Pēc politiķa sacītā, Talsiem nav šādu apbalvojumu.
“Es domāju, ka, tā kā Satiksmes ministriju vada Linkaits un turpat blakus ir Bordāns un Jurašs, kurš ir mafioza personība, tad viņi kontrolē Linkaita darbu. Tur ir jāmeklē kaut kas čaukstošs tajā lēmumā,” uzsvēra Lembergs.
Kā zināms, sabiedrībā plašu rezonansi izsaucis “Autotransporta direkcijas” iepirkuma konkursa rezultāts, saskaņā ar kuru vairākas pieredzes bagātas sabiedriskā transporta pakalpojumu firmas palikušais aiz svītras, kamēr priekšroka dota uzņēmumiem ar reputācijas un nodokļu parādu problēmām.
Vēl par tēmu:
LBAS: Latvijas uzņēmumu konkurētspēju neapdraud izdevumi par darbnespējas lapām
30. aprīlī trīspusējā sanāksmē arodbiedrības, darba devēji un valsts puse atkal diskutēs par Latvijas Darba devēju konfederācijas (LDDK) iniciēto vēlmi samazināt darba nespējas lapas...
Lasīt tālākMazos un vidējos uzņēmumus visvairāk ietekmē nodokļu slogs, inflācija un energoresursu cenas
Neskatoties uz pēdējo gadu ekonomiskās attīstības perspektīvu un ģeopolitiskās situācijas pasliktināšanos, mazie un vidējie uzņēmēji Baltijā saglabā pragmātisku optimismu. Par to...
Lasīt tālākProkuratūrā izbeidz lietu pret četrām personām par mēģinājumu izkrāpt “Olainfarm” akcijas
Pirms trim gadiem Valsts policija sāka kriminālprocesu par mēģinājumu izkrāpt daudzus miljonus vērtas “Olainfarm” akcijas. Likumsargi aizdomās turēja piecas personas un martā pret tām...
Lasīt tālākTirdzniecības vietās būs jānorāda pārtikas produktu ražošanas valsts
Lai veicinātu patērētāju informētību par produktu, Saeimas Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisija trešdien, 17. aprīlī, trešajā – galīgajā – lasījumā...
Lasīt tālākLatvijas Tirgotāju asociācija atbalsta iniciatīvu neaplikt lietoto apģērbu un tekstilizstrādājumus ar dabas resursu nodokli
Iniciatīvu portālā Manabalss.lv sākta parakstu vākšana par aicinājumu neaplikt lietoto apģērbu un tekstilizstrādājumus ar dabas resursu nodokli. Iniciatīvai atbalstu paudusi arī Latvijas...
Lasīt tālākIeviesta iespēja Rimi taromātos depozīta maksu ieskaitīt klienta kartes uzkrājumā
Lai nodrošinātu klientiem ērtāku depozīta maksas apriti, no 15. aprīļa Rimi kopā ar Depozīta Iepakojuma Operatoru (DIO) un taromātu uzstādītāju Tomra Collection Latvia pirmo reizi Latvijā...
Lasīt tālākPĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024: Digitālais saturs – ceļš kā veidot zīmola atpazīstamību
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti sniedza ieskatu tajā, kā mainās pārdošanas un klientu servisa jomas, kādas ir efektīvākās...
Lasīt tālākIzaugsmes trenere: Kvalitatīva aukstā zvana saturs slēpjas sarunas sākumā
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti runāja par nākotnes iespējām, izaicinājumiem un tendencēm pārdošanā un klientu apkalpošanas...
Lasīt tālākBORN DIGITAL Latvia vadītājs: 80% klientu ir gatavi maksāt vairāk, ja lietotāju pieredze ir uzlabota
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā BORN DIGITAL Latvia vadītājs Gatis Hasners runāja par stratēģiski nozīmīgiem elementiem biznesa attīstībai...
Lasīt tālākSegs pusi būvdarbu izmaksu arī lielas jaudas pieslēgumiem
Lai veicinātu jaunu investīciju piesaisti, tostarp augstas energointensitātes projektos, noteikts, ka sadales sistēmas operators sedz pieslēguma būvdarbu izmaksas 50 procentu apmērā arī lielas...
Lasīt tālāk