Jaunais partnermārketinga tīkls piedāvā inovatīvus risinājumus
Lai padarītu partnermārketinga iespējas pieejamākas uzņēmumiem un partneriem, jaunais, starptautiskais “Innovative E-Business Technologies” partnermārketinga (affiliate mārketinga) tīkls piedāvās inovatīvus risinājumus – pārskatāmu reklāmu atdeves izvērtēšanas sistēmu, sasaisti ar uzņēmumu datu bāzēm, starptautisku sadarbību, lifetime komisijas un daudz ko citu.
Tā kā arvien pieaug pieprasījums pēc jaunas – ērtas un pietiekami funkcionālas partnermārketinga sistēmas, uzņēmums “Innovative E-Business Technologies” uzsācis darbu pie jauna, starptautiska tīkla izveides un ieviešanas tirgū. Jaunais partnermārketinga tīkls tiek veidota, lai ne tikai nodrošinātu ērtu lietošanu, bet arī, lai tas uzņēmumiem un partneriem sniegtu maksimālu atdevi un padarītu šo mārketinga metodi abām pusēm izdevīgu.
Partnermārketings jeb affiliate mārketings ir interneta mārketinga forma, kuras ietvaros uzņēmums par katru sava produkta pārdošanu partnerim maksā komisijas maksu, tādējādi jebkurš var iesaistīties produkt pārdošanā – pārdevējs saņem komisijas maksu, turpretī produkta ražotājs – plašu tirdzniecības tīklu.
Jaunais “Innovative E-Business Technologies” partnermārketinga tīkls piedāvā daudz inovāciju, kas to atšķirs no iepriekš pieejamajiem risinājumiem šajā jomā.
Pēc klienta vēlmes būs iespējams savienot datubāzes ar tīkla sistēmu, kas automātiski apstiprinās vai noraidīs notikušās darbības. Tas veicinās komisiju ātrāku izmaksu un klientam nebūs jātērē laiks un resursi. Platforma izstrādāta tā, lai būtu to iespējams piemērot un realizēt katra klienta specifiskās vēlmes, kas attiecas uz reklāmas atdeves analīzi.
Tā kā veidotais partnerprogrammu tīkls aptvers arī ārvalstu uzņēmumus, partneriem būs iespēja pelnīt arī ar citu valstu uzņēmumu izveidotajām kampaņām, un saņemt komisiju valsts valūtā.
Tāpat atsevišķās reklāmas kampaņās, partneriem tiks piedāvātas lifetime komisijas, kas partneriem varētu būt interesanti. Lifetime komisijas nozīmē to, ja partneris piesaista klientu, kurš pērk ik mēnesi kādu pakalpojumu (piemēram, televīziju vai internetu), viņš katru mēnesi saņem procentus no ikmēneša maksas.
Jaunais partnermārketinga tīkls būs interesants ari ikvienam, kas ar to saskaras pirmo reizi, jo tiks nodrošinātas bezmaksas apmācības un konsultēšanas. Turklāt reģistrēties tīklā varēs ne tikai juridiskas vai fiziskas personas, bet arī pašnodarbinātas personas, kad partneris pats plāno un veic IIN nomaksu. Tiks piedāvāts arī atbalsts uzņēmumiem reklāmas materiālu izveidē.
“Inovatīvi risinājumi, kurus plānojam ieviest partnermārketinga tīklā, ir veidoti pamatojoties uz dažādu uzņēmumu un partneru izteiktajām vēlmēm un vajadzībām. Esam strādājuši, lai novērstu jebkādus sarežģījumus un jau tā unikālo partneru mārketinga ideju pasniegtu interesentiem maksimāli efektīvu un ērti lietojamu,” atzīmē “Innovative E-Business Technologies” partnermārketinga departamenta direktors Rihards Sakovičs.
Uzņēmumi un potenciālie partneri, kas vēlas iesaistīties partnermārketinga tīklā, aicināti pieteikties, rakstot uz e-pastu info@iet.lv.
Vēl par tēmu:
Tirgotāji bieži maldina par augļu un dārzeņu izcelsmi
Veicot pastiprinātu svaigu dārzeņu, augļu un ogu kontroli, mēneša laikā Pārtikas un veterinārais dienests pārbaudījis vairāk nekā 390 pārtikas tirdzniecības uzņēmumus, 40 % gadījumu...
Lasīt tālākLBAS: Latvijas uzņēmumu konkurētspēju neapdraud izdevumi par darbnespējas lapām
30. aprīlī trīspusējā sanāksmē arodbiedrības, darba devēji un valsts puse atkal diskutēs par Latvijas Darba devēju konfederācijas (LDDK) iniciēto vēlmi samazināt darba nespējas lapas...
Lasīt tālākMazos un vidējos uzņēmumus visvairāk ietekmē nodokļu slogs, inflācija un energoresursu cenas
Neskatoties uz pēdējo gadu ekonomiskās attīstības perspektīvu un ģeopolitiskās situācijas pasliktināšanos, mazie un vidējie uzņēmēji Baltijā saglabā pragmātisku optimismu. Par to...
Lasīt tālākProkuratūrā izbeidz lietu pret četrām personām par mēģinājumu izkrāpt “Olainfarm” akcijas
Pirms trim gadiem Valsts policija sāka kriminālprocesu par mēģinājumu izkrāpt daudzus miljonus vērtas “Olainfarm” akcijas. Likumsargi aizdomās turēja piecas personas un martā pret tām...
Lasīt tālākTirdzniecības vietās būs jānorāda pārtikas produktu ražošanas valsts
Lai veicinātu patērētāju informētību par produktu, Saeimas Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisija trešdien, 17. aprīlī, trešajā – galīgajā – lasījumā...
Lasīt tālākLatvijas Tirgotāju asociācija atbalsta iniciatīvu neaplikt lietoto apģērbu un tekstilizstrādājumus ar dabas resursu nodokli
Iniciatīvu portālā Manabalss.lv sākta parakstu vākšana par aicinājumu neaplikt lietoto apģērbu un tekstilizstrādājumus ar dabas resursu nodokli. Iniciatīvai atbalstu paudusi arī Latvijas...
Lasīt tālākIeviesta iespēja Rimi taromātos depozīta maksu ieskaitīt klienta kartes uzkrājumā
Lai nodrošinātu klientiem ērtāku depozīta maksas apriti, no 15. aprīļa Rimi kopā ar Depozīta Iepakojuma Operatoru (DIO) un taromātu uzstādītāju Tomra Collection Latvia pirmo reizi Latvijā...
Lasīt tālākPĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024: Digitālais saturs – ceļš kā veidot zīmola atpazīstamību
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti sniedza ieskatu tajā, kā mainās pārdošanas un klientu servisa jomas, kādas ir efektīvākās...
Lasīt tālākIzaugsmes trenere: Kvalitatīva aukstā zvana saturs slēpjas sarunas sākumā
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti runāja par nākotnes iespējām, izaicinājumiem un tendencēm pārdošanā un klientu apkalpošanas...
Lasīt tālākBORN DIGITAL Latvia vadītājs: 80% klientu ir gatavi maksāt vairāk, ja lietotāju pieredze ir uzlabota
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā BORN DIGITAL Latvia vadītājs Gatis Hasners runāja par stratēģiski nozīmīgiem elementiem biznesa attīstībai...
Lasīt tālāk