Ar “Latvijas Labums” vizuālajiem materiāliem tiks aprīkotas veikalu tīkla “AIBE” tirdzniecības vietas visā Latvijā
Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera (LTRK) ar bankas Citadele atbalstu tirgotāju kooperācijas “Aibe” valdes loceklim Uldim Priekulim 19.septembrī uzdāvināja sociālās kampaņas “Latvijas Labums” vizuālo materiālu komplektus vairāk nekā 430 “Aibe” tirdzniecības vietu aprīkošanai.
“Latvijas tirgotāju kooperācija “Aibe” apvieno vismazākās tirdzniecības vietas visā Latvijā; tīklā kopumā ir virs 450 veikaliņiem, turklāt nereti tie ir vienīgie mazajās Latvijas pilsētās un ciematos,” akcentē LTRK valdes priekšsēdētājs Jānis Endziņš – “tādēļ mums jo īpašs prieks, ka “Latvijas Labums” atpazīstamības zīmes aizvien biežāk parādīsies arī ārpus Rīgas.
Jau ziņots, ka š.g. 25.augustā LTRK un partneri aizsāka Latvijā ražotā izvēli atbalstošu kampaņu “Latvijas Labums.”
“Latvijas Labums” nav īstermiņa kampaņa. Tā ir ilgtermiņa domāšana. Par to, kā ar mazām ikdienas izvēlēm šodien, uzlabot savu un Latvijas ikdienu rīt.
Kampaņā “Latvijas Labums” jau iesaistījušās gan lauksaimnieku, mājražotāju un uzņēmēju apvienības, gan tirgotāji un ražotāji – Latvijas Lauksaimniecības kooperatīvu asociācija, Zemnieku Saeima, Latvijas Pārtikas uzņēmumu federācija, Latvijas Pārtikas tirgotāju asociācija, Latvijas Tirgu savienība, Latvijas Tirgotāju kooperācija “AIBE,” Latvijas Zemnieku federācija, Latvijas Mājražotāju un mazo ražotāju informācijas un atbalsta biedrība, Latvijas Lauku konsultāciju un izglītības centrs, Kooperatīvs VAKS, Lauksaimnieku organizāciju sadarbības padome, Latvijas Mazpulki, Latvijas Darba devēju konfederācija, DDB Latvia, banka Citadele, Lattelecom, Rimi Latvia, Maxima, Narvesen, ELVI, MEGO, IKI, Prisma, Superneto, Arkolat, Troja, t/c Apelsīns, Eco Baltia, FN Serviss, Memory Water, JS Dizains, Putnu fabrika ĶEKAVA, Siguldas Maiznieks, Energofirma JAUDA, Mojo – Jojo! VERY BERRY, Mājas Gardums, KURŠI, Pien-SPA, Virši – A, Laima, Lotos Pharma, Sakret, Durbes veltes, Milda – KM, Tritone Studio, Latvijas produkts, LabConcept, Valpro, Balticovo, Liepājas Kafijas fabrika, Sudrablīnis, BTA Insurance Company SE, FMS, Staburadze, Gutta, Rūjienas Saldējums, z/s Prūši – 1, Wood & Textile Factory, Greenwalk, Sedumi, Rosme, Vidzemes logi, Jelgavas tirgus, Kanclers Plus, Rāmkalni, Cido Grupa, Goldingen Games, Pappu.lv, Art Soapworks, Liko-R.
Vēl par tēmu:
Tirdzniecības vietās būs jānorāda pārtikas produktu ražošanas valsts
Lai veicinātu patērētāju informētību par produktu, Saeimas Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisija trešdien, 17. aprīlī, trešajā – galīgajā – lasījumā...
Lasīt tālākLatvijas Tirgotāju asociācija atbalsta iniciatīvu neaplikt lietoto apģērbu un tekstilizstrādājumus ar dabas resursu nodokli
Iniciatīvu portālā Manabalss.lv sākta parakstu vākšana par aicinājumu neaplikt lietoto apģērbu un tekstilizstrādājumus ar dabas resursu nodokli. Iniciatīvai atbalstu paudusi arī Latvijas...
Lasīt tālākIeviesta iespēja Rimi taromātos depozīta maksu ieskaitīt klienta kartes uzkrājumā
Lai nodrošinātu klientiem ērtāku depozīta maksas apriti, no 15. aprīļa Rimi kopā ar Depozīta Iepakojuma Operatoru (DIO) un taromātu uzstādītāju Tomra Collection Latvia pirmo reizi Latvijā...
Lasīt tālākPĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024: Digitālais saturs – ceļš kā veidot zīmola atpazīstamību
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti sniedza ieskatu tajā, kā mainās pārdošanas un klientu servisa jomas, kādas ir efektīvākās...
Lasīt tālākIzaugsmes trenere: Kvalitatīva aukstā zvana saturs slēpjas sarunas sākumā
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti runāja par nākotnes iespējām, izaicinājumiem un tendencēm pārdošanā un klientu apkalpošanas...
Lasīt tālākBORN DIGITAL Latvia vadītājs: 80% klientu ir gatavi maksāt vairāk, ja lietotāju pieredze ir uzlabota
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā BORN DIGITAL Latvia vadītājs Gatis Hasners runāja par stratēģiski nozīmīgiem elementiem biznesa attīstībai...
Lasīt tālākSegs pusi būvdarbu izmaksu arī lielas jaudas pieslēgumiem
Lai veicinātu jaunu investīciju piesaisti, tostarp augstas energointensitātes projektos, noteikts, ka sadales sistēmas operators sedz pieslēguma būvdarbu izmaksas 50 procentu apmērā arī lielas...
Lasīt tālākAlkoholiskos dzērienus no pirmdienas līdz sestdienai nevarēs iegādāties pēc plkst. 20.00
Lai mazinātu alkohola patēriņu sabiedrībā, plānots ierobežot laiku, kurā mazumtirdzniecībā varēs iegādāties alkoholiskos dzērienus. Plānots, ka no pirmdienas līdz sestdienai alkoholu...
Lasīt tālāk26% darba ņēmēju kopumā savā ikdienas darba dzīvē no tiešā vadītāja nesaņem konstruktīvu atgriezenisko saiti
Pētījumu kompānija Kantar veica darba ņēmēju aptauju, kurā noskaidroja dažādus ar darbinieku noskaņojumu un darba vidi saistītus jautājumus, tostarp, vai darbinieki savā ikdienas darba...
Lasīt tālākVai pārtikas produktu cenu kāpums ir apstājies?
Pārtikas cenu kāpums ir apstājies, šorīt intervijā Latvijas Radio raidījumā "Labrīt" sacīja Lauksaimniecības tirgus veicināšanas daļas vadītāja, vadošā pētniece Ingūna Gulbe. Gulbe...
Lasīt tālāk