• Failure notice from provider:
    Connection Error:http_request_failed
02/09/2019, Kategorija: Bizness, Uzņēmējdarbība

Mūsdienās arvien nozīmīgāku lomu uzņēmumu veiksmīgā attīstībā ieņem tirgus izpēte – biznesa veiksme tiešā mērā ir saistīta ar uzņēmēju prasmi un spējām orientēties tirgus situācijā un veikli reaģēt uz tā pārmaiņām. Ne velti tiek uzskatīts, ka veiksmīga mārketinga pamatā ir profesionāls un detalizēts tirgus pētījums. Mēs esam pieraduši, ka pētījumi palīdz novērtēt uzņēmuma darbību, veicināt pircēju piesaistīšanu, iespaidot viņu attieksmi pret produktu un izstrādāt efektīvu reklāmu, taču nonākot līdz tirgus izpētes aģentūrām, uzņēmējs bieži vien pie speciālistiem vēršas ar konkrētu pasūtījumu par konkrētu pētījumu – neatkarīgi vai tā ir tirgus vai klientu izpēte, uzņēmējam šķiet, ka tieši tas viņam ir vajadzīgs un aģentūras arī parasti koncentrējas uz sava klientu vēlmju izpildīšanu.

Alberts.Tirgus izpēte” pieeja ir nedaudz citāda – mārketinga speciālisti vispirms izpēta uzņēmumu, tā darbību un nosaka tā galveno problēmu un tad arī dot vērtējumu, vai būs nepieciešams patērētāju pētījums, reklāmas izpēte, uzņēmējdarbības efektivitātes analīze, zīmola novērtēšanas pētījums vai vēl kāds cits pētījums. Proti, iespējams, tā problēma, ar kuru uzņēmums vēršas pētījumu sabiedrībā, nemaz nav problēma un īstais iemesls, kāpēc uzņēmumam neiet tik labi kā gribētos, meklējams pavisam citur.

“Alberts.Tirgus izpēte” palīdz definēt problēmu un precizēt kāda papildus informācija ir nepieciešama, savukārt pēc mārketinga pētījumu rezultātu iegūšanas tiek sastādīts plāns tālākai uzņēmuma mārketinga darbības rīcībai.

Tirgus izpēte neapšaubāmi ir svarīga kā uzsākot savu biznesu, tā arī to attīstot. Uzņēmums, kas pārzina Latvijas iekšējo un ārējo tirgu, var daudz veiksmīgāk attīstīties un izprast, vai piedāvātajam pakalpojumam ir potenciāls, kādas ir klientu vēlmes un kuras būs efektīvākās patērētāju piesaistīšanas metodes.

Kā uzsver “Alberts.Tirgus izpēte” vadītājs Alberts Jodis, tirgus izpēte ir nebeidzams process, kurš ir ļoti būtisks elements biznesa attīstībai, jo tas spēj parādīt, ar ko uzņēmumam jārēķinās ceļā uz panākumiem. “Lai arī mums visiem šķiet, ka tirgus izpētes galvenais mērķis ir izprast vai izpētīt tirgu, kas saistīts ar konkrētu produktu vai pakalpojumu, tirgus izpētes laikā iegūtā informācija ir daudz būtiskāka un to var izmantot daudz plašāk, lai nākotnē tam pielāgotu mārketinga aktivitātes vai, lai noteiktu, kādas ir patērētāju prioritātes,” norāda A. Jodis.

“Alberts.Tirgus izpēte” pieeja ļauj organizācijām atklāt savu mērķa tirgu, apkopot un dokumentēt viedokļus un pieņemt apzinātus lēmumus. Izmantojot “Alberts.Tirgus izpēte” un Alberta Uzņēmumu grupas pakalpojumus, klients var sagaidīt, ka reāls tiks uzlabots tā pašreizējais stāvoklis tirgū, kā arī dots impulss jaunu biznesa virzienu attīstībai.

Plašāka informācija par Alberta Uzņēmumu grupas pakalpojumiem šeit: http://pieteikums.lv/alberts.

1,756 skatījumi




Video

“Zemnieku saeima” aicina atbalstīt vietējos ražotājus un svētku galdā likt Latvijas produktus

18/06/2025

“Latvijas lauksaimniekiem šis ir grūts gads. Netipiski vēsais un mitrais pavasaris un vasaras sākums radījis izaicinājumus virknei lauksaimniecības sektoru un lielai daļai saimniecību. Tieši...

Lasīt tālāk
Video

Pārtikas preču cenām jābūt caurskatāmām un ērti salīdzināmām, uzsver Tautsaimniecības komisija

17/06/2025

Patēriņa preču cenu izsekojamībai, caurskatāmībai un monitoringam, tostarp pārtikas preču cenu salīdzināšanas rīkam nepieciešamo informāciju, no mazumtirgotāja ievāks un apstrādās...

Lasīt tālāk
Video

Plauktos būs vairāk Latvijas preču

17/06/2025

LatvijasTirgotāju asociācija (LTA) š.g. 16. jūnijā plkst. 14.00 uz tikšanos bija aicinājusi Latvijas Pārtikas uzņēmumu federāciju, Lauksaimniecības organizāciju sadarbības padomi, biedrību...

Lasīt tālāk
Video

Nākošgad tiks pārceltas divas darba dienas

10/06/2025

2026. gadā tiks pārceltas divas darba dienas. Darba diena 2. janvārī, kas ir piektdiena un iekrīt starp svētku dienu ceturtdienu – 1. janvāri, un sestdienu – 3. janvāri,  tiks pārcelta...

Lasīt tālāk
Video

Zemnieku Saeima: Satiksmes ministrijas reforma apdraud pakalpojumu pieejamību lauksaimniekiem

09/06/2025

Biedrība “Zemnieku Saeima” ir neizpratnē par Satiksmes ministra Ata Švinkas piektdienas rītā raidījumā “Rīta Panorāma” pausto viedokli, ka Satiksmes ministrija ir gatava Ceļu satiksmes...

Lasīt tālāk
Video

Publisko izdevumu komisija: “airBaltic” piemērs rāda, ka nepieciešamas izmaiņas kapitālsabiedrību pārvaldībā

04/06/2025

Saeimas Publisko izdevumu un revīzijas komisija, pamatojoties uz Valsts kontroles (VK) veikto revīziju par valsts uzraudzību Covid-19 laikā veiktajiem ieguldījumiem Latvijas nacionālajā lidsabiedrībā...

Lasīt tālāk
Video

Apstrādes rūpniecībā izaugsmes temps paātrinājies, aprīlī sasniedzot 5%

04/06/2025

Apstrādes rūpniecības apjoms šā gada aprīlī pieaudzis par 5%, kas ir lielākais pieaugums gada griezumā kopš 2022. gada maija, liecina jaunākie Centrālās statistikas pārvaldes dati. Savukārt...

Lasīt tālāk
Video

1. ceturksnī palielinās investīciju skaits un vērojams aktivitāšu pieaugums būvniecības nozarē

02/06/2025

Kaut arī pasaulē joprojām pastāv augsta nenoteiktība, jaunākie IKP dati liecina par piesardzīgi pozitīvām tendencēm ekonomikā, uz ko norāda gan investīciju skaita palielinājums, gan aktivitāšu...

Lasīt tālāk
Video

Latvijas Banka: Latvijas pārtikas cenu inflācija jārisina ar konkurences veicināšanas instrumentiem

29/05/2025

Šodien Latvijas Bankas prezidents Mārtiņš Kazāks tikās ar ekonomikas ministru Viktoru Valaini un Konkurences padomes priekšsēdētāja p. i. Ievu Šmiti, lai iepazīstinātu ar Latvijas Bankas...

Lasīt tālāk
Video

Mazumtirdzniecības pieaugums aprīlī signalizē par pakāpenisku patēriņa atjaunošanos

29/05/2025

Pēc krituma 2025. gada februārī un martā mazumtirdzniecības apgrozījumam aprīlī atkal bija vērojams mērens kāpums. Kaut arī iedzīvotāju pirktspēja ir palielinājusies, patērētāju...

Lasīt tālāk