Tirgū ienāk jaunas pieeja mārketinga komunikācijas pakalpojumu sniegšanā – mārketinga un PR projektu vadītāja abonements
Pilna servisa aģentūra “Nordica Media Group” (NMG), sekojot līdz uzņēmējdarbības attīstības tendencēm Latvijā un atbildot uz uzņēmumu vajadzībām, izstrādājusi sadarbības modeli, kas paredz noteikta pakalpojumu apjoma abonementus.
Šobrīd, lai arī ekonomiskā recesija Latvijā ir beigusies un uzņēmējdarbības vide sāk atkopties, uzņēmumi joprojām meklē iespējas ekonomēt, izvērtējot savas izmaksas un vēloties ieguldīt līdzekļus maksimāli lietderīgi. Nereti uzņēmumi nevar atļauties algot vairākus nozaru speciālistus, lai nodrošinātu profesionālus mārketinga, sabiedrisko attiecību, interneta komunikācijas pakalpojumus, lai gan apzinās, ka šīs ir sfēras, kas palielina uzņēmuma atpazīstamību, veicina pārdošanas apjomus un nodrošina pastāvēšanu.
Sadarbības modelis ietver trīs pakalpojumu grupas, no kā uzņēmums var izvēlēties sev nepieciešamo un norēķināties par pakalpojumiem katra mēneša beigās (ar pēcapmaksu). Tādējādi it kā tiek algoti ārštata darbinieki, kas koordinēs un veidos uzņēmuma tēlu, mārketinga aktivitātes vai komunikāciju sociālajos tīklos, taču to apmaksai nav jātērē lielas naudas summas.
Uzņēmumam tiek dota iespēja nodrošināt sev trīs papildus ārštata darbiniekus par ievērojami mazāku summu, nekā būtu jāatdod, algojot speciālistu: PR projektu vadītāju, Mārketinga un reklāmas projektu vadītāju, kā arī Sociālo mediju koordinatoru.
“Šāda pieeja mārketinga komunikācijas pakalpojumu nodrošināšanā ir unikāla pieeja, kā garantēt nepārtrauktu mārketinga un sabiedrisko attiecību atbalstu. Uzņēmumi par pakalpojumiem norēķinās ar pēcapmaksu un tas ļauj ne tikai ieekonomēt, bet arī būt drošam par pakalpojumu kvalitāti,” skaidro Nordica Media Group projektu vadītāja Zane Neimane.
Uzņēmums pēc saviem ieskatiem un vajadzībām var izvēlēties – abonēt tikai viena, divu vai visu trīs menedžeru pakalpojumus. Lai samazinātu risku un veicinātu ātras, ērtas un izdevīgas sadarbības veidošanu, apmaksa par menedžeru darbu uzņēmums var veikt pēc aktivitāšu realizācijas – katra mēneša beigās.
Uzņēmumam jāaizpilda pieteikuma anketa un jāsagaida apstiprinoša informācija par sadarbības uzsākšanu no NMG. Pēc tam nekavējoties tiek uzsākta mārketinga komunikācijas aktivitāšu realizācija, kas pa tiešo (e-pastā, pa telefonu) tiek nepārtraukti saskaņota ar uzņēmumu. Tādējādi tiek nodrošināts nepārtraukts mārketinga un/vai PR atbalsts, kas darbojas patstāvīgi un vienlaikus ir pārredzams.
Vēl par tēmu:
“Rail Baltica” pamattrases projektēšanas vadību nodod nacionālajam ieviesējam
Decembrī tika parakstīts trīspusējs līgums starp kopuzņēmumu “RB Rail” AS, SIA “Eiropas Dzelzceļa līnijas” un Satiksmes ministriju par “Rail Baltica” pamattrases Latvijā projektēšanas...
Lasīt tālākOktobrī eksporta un importa apjomi turpināja uzrādīt pieauguma tendenci
Oktobrī preču eksports turpināja pieaugt, un gada griezumā saglabājas stabila izaugsmes tendence. Eksporta attīstību lielā mērā nodrošina uzņēmēju spēja ātri un elastīgi pielāgoties...
Lasīt tālāk3. ceturksnī Latvijā bija 19,2 tūkstoši brīvu darbavietu
2025. gada 3. ceturksnī Latvijā bija 19,2 tūkstoši brīvo darbavietu, liecina Centrālās statistikas pārvaldes dati. Privātajā sektorā bija 10,8 tūkstoši brīvo darbavietu, bet sabiedriskajā...
Lasīt tālākAtsevišķiem pārtikas produktiem samazināts PVN
[caption id="attachment_35061" align="alignnone" width="300"] Fresh vegetables on display in a farmers market.[/caption] Atsevišķiem pārtikas pamatproduktiem no nākamā gada vidus noteikta pievienotās...
Lasīt tālākPieaugs akcīzes nodoklis alkoholam, tabakai, saldinātajiem dzērieniem
Lai mazinātu videi un veselībai kaitīgu vai neveselīgu produktu patēriņu, kā arī nodrošinātu papildu ieņēmumus valsts budžetā, Saeima ceturtdien, 4. decembrī, galīgajā lasījumā atbalstīja...
Lasīt tālākJau astoto mēnesi apstrādes rūpniecības produkcijas apjomi turpināja augt
Saglabājoties stabilam ārējam pieprasījumam, apstrādes rūpniecības izlaide oktobrī pieauga gandrīz visās apakšnozarēs. Izaugsme turpinājās jau astoto mēnesi pēc kārtas. 2025. gada...
Lasīt tālākBaltijas pētījums: cilvēki vēlas strādāt organizācijā ar labu reputāciju un talantīgiem kolēģiem
Nozīmīgākie motivējošie faktori Baltijā, kas nosaka darba devēja izvēli, ir uzņēmuma laba reputācija, talantīgi cilvēki kolektīvā, kā arī iedvesmojoša uzņēmuma attīstības vīzija...
Lasīt tālākBiedrība: Ceturtdaļai spēlētāju nav svarīgi, vai azartspēļu vietne ir legāla
2025. gadā strauji palielinājies to regulāro spēlētāju īpatsvars, kuriem ir pilnīgi nesvarīgi, ka azartspēļu operators, kura interneta vietnē tas spēlē, ir licencēts Latvijā: 24,8%...
Lasīt tālākLBAS aicina valdību saglabāt darbiniekiem noteiktās garantijas un neārdīt arodbiedrību brīvību un tiesības
Saeimas Sociālo un darba lietu komisija 2025. gada 25. novembrī izskatīja likumprojektu Grozījumi Darba likumā un nodeva to tālāk pirmajam lasījumam. Priekšlikumi otrajam lasījumam jāiesniedz...
Lasīt tālākSociālo un darba lietu komisija konceptuāli atbalsta plānotās izmaiņas Darba likumā
Saeimas Sociālo un darba lietu komisija otrdien, 25. novembrī, konceptuāli atbalstīja grozījumus Darba likumā, lai pilnveidotu darba tiesisko attiecību regulējumu un nodrošinātu risinājumus,...
Lasīt tālāk