Tirgū ienāk jaunas pieeja mārketinga komunikācijas pakalpojumu sniegšanā – mārketinga un PR projektu vadītāja abonements
Pilna servisa aģentūra “Nordica Media Group” (NMG), sekojot līdz uzņēmējdarbības attīstības tendencēm Latvijā un atbildot uz uzņēmumu vajadzībām, izstrādājusi sadarbības modeli, kas paredz noteikta pakalpojumu apjoma abonementus.
Šobrīd, lai arī ekonomiskā recesija Latvijā ir beigusies un uzņēmējdarbības vide sāk atkopties, uzņēmumi joprojām meklē iespējas ekonomēt, izvērtējot savas izmaksas un vēloties ieguldīt līdzekļus maksimāli lietderīgi. Nereti uzņēmumi nevar atļauties algot vairākus nozaru speciālistus, lai nodrošinātu profesionālus mārketinga, sabiedrisko attiecību, interneta komunikācijas pakalpojumus, lai gan apzinās, ka šīs ir sfēras, kas palielina uzņēmuma atpazīstamību, veicina pārdošanas apjomus un nodrošina pastāvēšanu.
Sadarbības modelis ietver trīs pakalpojumu grupas, no kā uzņēmums var izvēlēties sev nepieciešamo un norēķināties par pakalpojumiem katra mēneša beigās (ar pēcapmaksu). Tādējādi it kā tiek algoti ārštata darbinieki, kas koordinēs un veidos uzņēmuma tēlu, mārketinga aktivitātes vai komunikāciju sociālajos tīklos, taču to apmaksai nav jātērē lielas naudas summas.
Uzņēmumam tiek dota iespēja nodrošināt sev trīs papildus ārštata darbiniekus par ievērojami mazāku summu, nekā būtu jāatdod, algojot speciālistu: PR projektu vadītāju, Mārketinga un reklāmas projektu vadītāju, kā arī Sociālo mediju koordinatoru.
“Šāda pieeja mārketinga komunikācijas pakalpojumu nodrošināšanā ir unikāla pieeja, kā garantēt nepārtrauktu mārketinga un sabiedrisko attiecību atbalstu. Uzņēmumi par pakalpojumiem norēķinās ar pēcapmaksu un tas ļauj ne tikai ieekonomēt, bet arī būt drošam par pakalpojumu kvalitāti,” skaidro Nordica Media Group projektu vadītāja Zane Neimane.
Uzņēmums pēc saviem ieskatiem un vajadzībām var izvēlēties – abonēt tikai viena, divu vai visu trīs menedžeru pakalpojumus. Lai samazinātu risku un veicinātu ātras, ērtas un izdevīgas sadarbības veidošanu, apmaksa par menedžeru darbu uzņēmums var veikt pēc aktivitāšu realizācijas – katra mēneša beigās.
Uzņēmumam jāaizpilda pieteikuma anketa un jāsagaida apstiprinoša informācija par sadarbības uzsākšanu no NMG. Pēc tam nekavējoties tiek uzsākta mārketinga komunikācijas aktivitāšu realizācija, kas pa tiešo (e-pastā, pa telefonu) tiek nepārtraukti saskaņota ar uzņēmumu. Tādējādi tiek nodrošināts nepārtraukts mārketinga un/vai PR atbalsts, kas darbojas patstāvīgi un vienlaikus ir pārredzams.
Vēl par tēmu:
2025. gada 3. ceturksnī vērojams straujš darba tirgus aktivitāšu pieaugums
Darba tirgus aktivitāte jau otro ceturksni pēc kārtas pakāpeniski atjaunojas. Pēc straujā uzlabojuma gada vidū pozitīva dinamika saglabājās arī trešajā ceturksnī, augot gan nodarbināto...
Lasīt tālākDzīvokļu īpašniekus savlaicīgi informēs par citu personu deklarēšanos viņu īpašumā
Dzīvokļa īpašnieks nekavējoties tiks informēts, ja viņa īpašumā savu dzīvesvietu būs deklarējusi cita persona bez likumiska pamata. To paredz Saeimā ceturtdien, 13.novembrī, konceptuāli...
Lasīt tālākPlāno mazināt administratīvo slogu sociālajiem uzņēmumiem
Saeimas Sociālo un darba lietu komisija otrdien, 11. novembrī, konceptuāli atbalstīja grozījumus Sociālā uzņēmuma likumā, kas paredz paplašināt darba iespējas cilvēkiem ar invaliditāti...
Lasīt tālākSeptembrī ārējā tirdzniecībā vērojams straujš kāpums
Šā gada septembrī Latvijā strauji palielinājās gan eksporta, gan importa kopapjoms, kas liecina par stabilu valsts ekonomikas izaugsmi. Preču eksportam septembrī bija vērojams stabils pieaugums,...
Lasīt tālākSEPLP aicina neatbalstīt deputātu priekšlikumus samazināt sabiedriskā medija budžetu
Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome, iepazīstoties ar likumprojekta “Par valsts budžetu 2026. gadam un budžeta ietvaru 2026., 2027. un 2028. gadam” (Nr. 1130/Lp14) otrajam...
Lasīt tālākMērenu inflāciju oktobrī noteica zemāks pārtikas cenu un sezonālās ietekmes spiediens
Oktobrī patēriņa cenas pieauga, taču cenu pārmaiņas kopumā bija mēnesim raksturīgas. Pieaugumu noteica energoresursu sadārdzināšanās, savukārt samazinošā ietekme bija mērenākai sezonālo...
Lasīt tālākAtsevišķiem pārtikas produktiem plāno samazināt pievienotās vērtības nodokli
Lai mazinātu pārtikas produktu cenu pieauguma ietekmi uz iedzīvotāju labklājību, Saeima ceturtdien, 6. novembrī, konceptuāli atbalstīja izmaiņas pievienotās vērtības nodokļa (PVN) regulējumā,...
Lasīt tālākBiedrība “Zemnieku saeima”: memoranda rezultāts ir izaicinošāka sadarbība ar lielveikaliem
Biedrības “Zemnieku saeima” vērtējumā pārtikas cenu samazināšanas memorands, ko šopavasar parakstīja Ekonomikas ministrija (EM), tirgotāji un pārtikas ražotāji, pagaidām nav devis...
Lasīt tālākSaeimas komisija: dzīvokļu īpašniekus savlaicīgi informēs par citu personu deklarēšanos viņu īpašumā
Dzīvokļa īpašnieks nekavējoties tiks informēts, ja viņa īpašumā savu dzīvesvietu būs deklarējusi cita persona bez likumiska pamata. To paredz Saeimas valsts pārvaldes un pašvaldības...
Lasīt tālākAttālināts un biroja darbs joprojām piesaista lielāko uzmanību Latvijas darba tirgū
Trešajā ceturksnī darba meklētāju vidū vislielāko interesi izraisījuši darba piedāvājumi administrācijas jomā un darbs ar iespēju strādāt attālināti, liecina CVMarket.lv jaunākā...
Lasīt tālāk