Rīgas lidostas pārstāve: Situācija kļūst tikai sliktāka
Lidostā “Rīga” šogad līdz pirmdienai, 19.oktobrim, apkalpoti 1,87 miljoni pasažieru, kas ir par gandrīz 71% mazāk nekā attiecīgajā periodā pērn. Intervijā Latvijas Radio VAS “Starptautiskā lidosta “Rīga”” pārstāve Laura Kulakova norādīja, ka spoža nākotne lidostai nerādās.
Šā gada pirmajos deviņos mēnešos lidostā “Rīga” apkalpoti aptuveni trešā daļa no pagājušā gada pasažieru apjoma.
Vasarā pasažieru bija nedaudz vairāk nekā rudenī, šogad jūlijā lidosta apkalpoja par 77% mazāk pasažieru nekā 2019. gada jūlijā, augustā situācija bija līdzīga, bet septembrī, salīdzinot ar pagājušā gada septembri, kritums bija 84%.
Šonedēļ no Rīgas var aizlidot uz 38 pilsētām, līdz ar to sarūk gan vietu skaits, uz kurām var aizlidot, gan pasažieru skaits. Pasažieru skaitu ietekmēja Covid-19 uzliesmojums gan Latvijā, gan citur pasaulē, ierobežojumi un arī nosacījums ievērot 10 dienu pašizolāciju, atgriežoties no daudzām valstīm, kur ir augsta saslimstība ar Covid-19.
“Diemžēl jāteic, ka situācija kļūst tikai sliktāka,” teica Kulakova, piebilstot, ka “pagaidām nekāda spožā nākotne mums nerādās.”
Pēc starptautiskām prognozēm, aviācijas nozare pie 2019. gada apmēriem varētu atgriezties tikai 2024.-2025. gadā.
Vēl par tēmu:
Tirdzniecības vietās būs jānorāda pārtikas produktu ražošanas valsts
Lai veicinātu patērētāju informētību par produktu, Saeimas Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisija trešdien, 17. aprīlī, trešajā – galīgajā – lasījumā...
Lasīt tālākLatvijas Tirgotāju asociācija atbalsta iniciatīvu neaplikt lietoto apģērbu un tekstilizstrādājumus ar dabas resursu nodokli
Iniciatīvu portālā Manabalss.lv sākta parakstu vākšana par aicinājumu neaplikt lietoto apģērbu un tekstilizstrādājumus ar dabas resursu nodokli. Iniciatīvai atbalstu paudusi arī Latvijas...
Lasīt tālākIeviesta iespēja Rimi taromātos depozīta maksu ieskaitīt klienta kartes uzkrājumā
Lai nodrošinātu klientiem ērtāku depozīta maksas apriti, no 15. aprīļa Rimi kopā ar Depozīta Iepakojuma Operatoru (DIO) un taromātu uzstādītāju Tomra Collection Latvia pirmo reizi Latvijā...
Lasīt tālākPĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024: Digitālais saturs – ceļš kā veidot zīmola atpazīstamību
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti sniedza ieskatu tajā, kā mainās pārdošanas un klientu servisa jomas, kādas ir efektīvākās...
Lasīt tālākIzaugsmes trenere: Kvalitatīva aukstā zvana saturs slēpjas sarunas sākumā
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti runāja par nākotnes iespējām, izaicinājumiem un tendencēm pārdošanā un klientu apkalpošanas...
Lasīt tālākBORN DIGITAL Latvia vadītājs: 80% klientu ir gatavi maksāt vairāk, ja lietotāju pieredze ir uzlabota
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā BORN DIGITAL Latvia vadītājs Gatis Hasners runāja par stratēģiski nozīmīgiem elementiem biznesa attīstībai...
Lasīt tālākSegs pusi būvdarbu izmaksu arī lielas jaudas pieslēgumiem
Lai veicinātu jaunu investīciju piesaisti, tostarp augstas energointensitātes projektos, noteikts, ka sadales sistēmas operators sedz pieslēguma būvdarbu izmaksas 50 procentu apmērā arī lielas...
Lasīt tālākAlkoholiskos dzērienus no pirmdienas līdz sestdienai nevarēs iegādāties pēc plkst. 20.00
Lai mazinātu alkohola patēriņu sabiedrībā, plānots ierobežot laiku, kurā mazumtirdzniecībā varēs iegādāties alkoholiskos dzērienus. Plānots, ka no pirmdienas līdz sestdienai alkoholu...
Lasīt tālāk26% darba ņēmēju kopumā savā ikdienas darba dzīvē no tiešā vadītāja nesaņem konstruktīvu atgriezenisko saiti
Pētījumu kompānija Kantar veica darba ņēmēju aptauju, kurā noskaidroja dažādus ar darbinieku noskaņojumu un darba vidi saistītus jautājumus, tostarp, vai darbinieki savā ikdienas darba...
Lasīt tālākVai pārtikas produktu cenu kāpums ir apstājies?
Pārtikas cenu kāpums ir apstājies, šorīt intervijā Latvijas Radio raidījumā "Labrīt" sacīja Lauksaimniecības tirgus veicināšanas daļas vadītāja, vadošā pētniece Ingūna Gulbe. Gulbe...
Lasīt tālāk