Klienti augsti novērtē plašu pakalpojumu klāstu un preču kvalitāti
Nenoliedzami, klientu apkalpošana ir ļoti svarīgs faktors ikvienam uzņēmumam – labs serviss ir tas, kas nodrošina uzņēmuma veiksmi. Ikviens klients vēlas, lai viņa vajadzības tiktu apmierinātas un uzņēmuma uzdevums ir ne tikai risināt problēmas un atbildēt uz jautājumiem, bet arī sniegt klientam solīto. Tāpēc daudz labāk darbs ar klientiem veiksies tiem uzņēmumiem, kuriem ir plašs pakalpojumu klāsts un kuri spēj apvienot vairākas, patērētājiem nozīmīgas lietas. Viens no šādiem servisiem ir “Laadur Baltic”, kas nodrošina kvalitatīvas preces un tehnisko apkalpošanu pēc iespējas tuvāk klientam.
Uzņēmuma piedāvājuma klāsts ir pietiekami plašs, lai ikviens klients spētu atrast sev vēlamo. Uzņēmuma produktu piedāvājumā ir viss, sākot no rokas palešu ratiņiem līdz personāla pacēlājiem un noliktavas aprīkojuma, tāpat kompānija piedāvā pilna cikla tehnisko apkalpošanu. Kā atzīst “Laadur Baltic” direktors Ainārs Logins, izcils klientu serviss nenozīmē klientu vajadzību pārsniegšanu, bet vieglu sadarbību.
“Gluži kā iepērkoties veikalā, arī izmantojot uzņēmuma pakalpojumus, klientam svarīgs ir ērtības faktors, proti, lai viss nepieciešamais būtu pieejams vienā konkrētā vietā. Piemēram, iegādājoties speciālu tehniku, daudz patīkamāk klientam ir nepieciešamības gadījumā veikt tā apkopi un remontu tieši iegādes vietā. Tāpat daudz ērtāk ir iegādāties konkrētas rezerves daļas uz vietas, nevis meklēt tās citos servisos. Tikpat svarīgi, protams, klientu apmierinātībai ir cena un pakalpojuma kvalitāte, jo ikviens uzņēmums vēlas, lai klienti aizietu un atgrieztos ar smaidu,” norāda A. Logins.
“Laadur Baltic” direktors pastāsta, ka pašlaik uzņēmums attīsta četras galvenās preču grupas, tajā skaitā iekraušanas tehniku, noliktavu aprīkojumu, celtniecības mašīnas un speciālo tehniku. Katra preču grupa ir nodrošināta ar pakalpojumu spektru, kas iekļauj konsultācijas, projekta izstrādi, piegādi, ieviešanas pasākumus, pēcpārdošanas apkalpošanu, kā arī iekārtu maiņu vai modernizāciju.
“Uzņēmums darbojas specifiskās jomās līdz ar to arī klienti mums ir visdažādākie, sākot no tirdzniecības, mēbeļu būvmateriālu ražošanas, tipogrāfijas, kokapstrādes nozares pārstāvjiem līdz maziem un vidējiem vairumtirdzniecības uzņēmumiem. Ikdienā strādājot ar klientiem mēs apzināmies, ka tikpat svarīga kā pakalpojuma kvalitāte, ir ērtības un plašs pakalpojumu spektrs, ko mēs ikdienu cenšamies nodrošināt,” norāda A. Logins.
Zīmols “Laadur” sastopams ne tikai Latvijā, bet arī Igaunijā un Lietuvā, un tā pamata nodarbe ir pārkraušanas iekārtu un noliktavu sistēmu tirdzniecība un serviss.
Vēl par tēmu:
Latvijas mājsaimniecību patēriņa paradumi mainās – kopējais labklājības līmenis pieaug
Ēdam vairāk augļu, uzturā samazinās cukura patēriņš, un arvien biežāk izvēlamies iepirkties internetā. Tajā pašā laikā sarūk maizes, miltu un kartupeļu patēriņš, bet pieaug tēriņi...
Lasīt tālākKonstatēts jauns ĀCM uzliesmojums mājas cūku novietnē
Informējam, ka šodien apstiprināts jauns Āfrikas cūku mēra (ĀCM) uzliesmojums mājas cūkām Mārupes novada Salas pagastā novietnē ar 29 mājas cūkām. Šogad tas ir jau desmitais konstatētais...
Lasīt tālākSaeima atbalsta ārkārtējās situācijas izsludināšanu lauksaimniecībā ilgstošo lietavu dēļ
Saeima ceturtdien, 4. septembrī, atbalstīja valdības lēmumu izsludināt ārkārtējo situāciju lauksaimniecībā visā valsts teritorijā līdz 4. novembrim. Ārkārtējā situācija izsludināta,...
Lasīt tālākMājas cūku novietnē Cesvaines pagastā konstatēts Āfrikas cūku mēra uzliesmojums
Madonas novada Cesvaines pagastā, cūku novietnē ar 41 mājas cūku, konstatēts Āfrikas cūku mēra (ĀCM) uzliesmojums. Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) novietnē veic slimības apkarošanas...
Lasīt tālākArmands Krauze: skolēnu ēdināšanā vairāk jāizmanto pašmāju produkcija
Valdība otrdien, 2. septembrī, apstiprinājusi Zemkopības ministrijas (ZM) sagatavoto rīcības plānu skolēnu ēdināšanas sistēmas pilnveidošanai Latvijā, lai nodrošinātu skolēnus ar veselīgu...
Lasīt tālākFinanšu nozare aicina lauksaimniekus ārkārtējās situācijas laikā laikus vērsties pie bankām
Ņemot vērā Ministru kabineta 2025. gada 5. augusta lēmumu līdz šī gada novembrim izsludināt ārkārtējo situāciju lauksaimniecībā saistībā ar lietavu un plūdu izraisītajām sekām,...
Lasīt tālāk“Selga” paplašina sortimentu un pārsteidz ar divu jaunu garšu dubultajiem cepumiem
Latvijā iecienītākais cepumu zīmols “Selga” turpina attīstīt savu produktu portfeli un šajā sezonā iepazīstina ar gardiem jaunumiem “Selga Treat” cepumu kolekcijā – divām jaunām...
Lasīt tālākBiedrība “Zemnieku saeima”: Rīgas dome krīzes laikā liedz palīdzību lauksaimniekiem nogādāt ražu ostā
Laikā, kad lauksaimniecība piedzīvo smagu krīzi, Rīgas dome ir noraidījusi biedrības “Zemnieku saeima” lūgumu ražas novākšanas periodā – no 22. jūlija līdz 1. novembrim – atļaut...
Lasīt tālākAtis Švinka: dzelzceļš ir jāstiprina, lai mēs varētu nodrošināt iedzīvotāju mobilitāti
Šodien, 26. augustā, valdība atbalstīja Satiksmes ministrijas (SM) sagatavoto rīkojumu par “Par apropriācijas pārdali”, kas paredz veikt 26 miljonu eiro maksājumu valsts publiskās lietošanas...
Lasīt tālākSpēcīga kaimiņu kopiena – daudzdzīvokļu ēku drošības balsts lielās krīzēs
Ikvienam cilvēkam ir vajadzīgas mājas – visdrošākā vieta pasaulē, kur justies labi. Diemžēl ziņu virsraksti nemitīgi atgādina, cik daudz dažādu nelaimju var piemeklēt civilo infrastruktūru:...
Lasīt tālāk