Klienti augsti novērtē plašu pakalpojumu klāstu un preču kvalitāti
Nenoliedzami, klientu apkalpošana ir ļoti svarīgs faktors ikvienam uzņēmumam – labs serviss ir tas, kas nodrošina uzņēmuma veiksmi. Ikviens klients vēlas, lai viņa vajadzības tiktu apmierinātas un uzņēmuma uzdevums ir ne tikai risināt problēmas un atbildēt uz jautājumiem, bet arī sniegt klientam solīto. Tāpēc daudz labāk darbs ar klientiem veiksies tiem uzņēmumiem, kuriem ir plašs pakalpojumu klāsts un kuri spēj apvienot vairākas, patērētājiem nozīmīgas lietas. Viens no šādiem servisiem ir “Laadur Baltic”, kas nodrošina kvalitatīvas preces un tehnisko apkalpošanu pēc iespējas tuvāk klientam.
Uzņēmuma piedāvājuma klāsts ir pietiekami plašs, lai ikviens klients spētu atrast sev vēlamo. Uzņēmuma produktu piedāvājumā ir viss, sākot no rokas palešu ratiņiem līdz personāla pacēlājiem un noliktavas aprīkojuma, tāpat kompānija piedāvā pilna cikla tehnisko apkalpošanu. Kā atzīst “Laadur Baltic” direktors Ainārs Logins, izcils klientu serviss nenozīmē klientu vajadzību pārsniegšanu, bet vieglu sadarbību.
“Gluži kā iepērkoties veikalā, arī izmantojot uzņēmuma pakalpojumus, klientam svarīgs ir ērtības faktors, proti, lai viss nepieciešamais būtu pieejams vienā konkrētā vietā. Piemēram, iegādājoties speciālu tehniku, daudz patīkamāk klientam ir nepieciešamības gadījumā veikt tā apkopi un remontu tieši iegādes vietā. Tāpat daudz ērtāk ir iegādāties konkrētas rezerves daļas uz vietas, nevis meklēt tās citos servisos. Tikpat svarīgi, protams, klientu apmierinātībai ir cena un pakalpojuma kvalitāte, jo ikviens uzņēmums vēlas, lai klienti aizietu un atgrieztos ar smaidu,” norāda A. Logins.
“Laadur Baltic” direktors pastāsta, ka pašlaik uzņēmums attīsta četras galvenās preču grupas, tajā skaitā iekraušanas tehniku, noliktavu aprīkojumu, celtniecības mašīnas un speciālo tehniku. Katra preču grupa ir nodrošināta ar pakalpojumu spektru, kas iekļauj konsultācijas, projekta izstrādi, piegādi, ieviešanas pasākumus, pēcpārdošanas apkalpošanu, kā arī iekārtu maiņu vai modernizāciju.
“Uzņēmums darbojas specifiskās jomās līdz ar to arī klienti mums ir visdažādākie, sākot no tirdzniecības, mēbeļu būvmateriālu ražošanas, tipogrāfijas, kokapstrādes nozares pārstāvjiem līdz maziem un vidējiem vairumtirdzniecības uzņēmumiem. Ikdienā strādājot ar klientiem mēs apzināmies, ka tikpat svarīga kā pakalpojuma kvalitāte, ir ērtības un plašs pakalpojumu spektrs, ko mēs ikdienu cenšamies nodrošināt,” norāda A. Logins.
Zīmols “Laadur” sastopams ne tikai Latvijā, bet arī Igaunijā un Lietuvā, un tā pamata nodarbe ir pārkraušanas iekārtu un noliktavu sistēmu tirdzniecība un serviss.
Vēl par tēmu:
“Zemnieku saeima” aicina atbalstīt vietējos ražotājus un svētku galdā likt Latvijas produktus
“Latvijas lauksaimniekiem šis ir grūts gads. Netipiski vēsais un mitrais pavasaris un vasaras sākums radījis izaicinājumus virknei lauksaimniecības sektoru un lielai daļai saimniecību. Tieši...
Lasīt tālākPārtikas preču cenām jābūt caurskatāmām un ērti salīdzināmām, uzsver Tautsaimniecības komisija
Patēriņa preču cenu izsekojamībai, caurskatāmībai un monitoringam, tostarp pārtikas preču cenu salīdzināšanas rīkam nepieciešamo informāciju, no mazumtirgotāja ievāks un apstrādās...
Lasīt tālākPlauktos būs vairāk Latvijas preču
LatvijasTirgotāju asociācija (LTA) š.g. 16. jūnijā plkst. 14.00 uz tikšanos bija aicinājusi Latvijas Pārtikas uzņēmumu federāciju, Lauksaimniecības organizāciju sadarbības padomi, biedrību...
Lasīt tālākNākošgad tiks pārceltas divas darba dienas
2026. gadā tiks pārceltas divas darba dienas. Darba diena 2. janvārī, kas ir piektdiena un iekrīt starp svētku dienu ceturtdienu – 1. janvāri, un sestdienu – 3. janvāri, tiks pārcelta...
Lasīt tālākZemnieku Saeima: Satiksmes ministrijas reforma apdraud pakalpojumu pieejamību lauksaimniekiem
Biedrība “Zemnieku Saeima” ir neizpratnē par Satiksmes ministra Ata Švinkas piektdienas rītā raidījumā “Rīta Panorāma” pausto viedokli, ka Satiksmes ministrija ir gatava Ceļu satiksmes...
Lasīt tālākPublisko izdevumu komisija: “airBaltic” piemērs rāda, ka nepieciešamas izmaiņas kapitālsabiedrību pārvaldībā
Saeimas Publisko izdevumu un revīzijas komisija, pamatojoties uz Valsts kontroles (VK) veikto revīziju par valsts uzraudzību Covid-19 laikā veiktajiem ieguldījumiem Latvijas nacionālajā lidsabiedrībā...
Lasīt tālākApstrādes rūpniecībā izaugsmes temps paātrinājies, aprīlī sasniedzot 5%
Apstrādes rūpniecības apjoms šā gada aprīlī pieaudzis par 5%, kas ir lielākais pieaugums gada griezumā kopš 2022. gada maija, liecina jaunākie Centrālās statistikas pārvaldes dati. Savukārt...
Lasīt tālāk1. ceturksnī palielinās investīciju skaits un vērojams aktivitāšu pieaugums būvniecības nozarē
Kaut arī pasaulē joprojām pastāv augsta nenoteiktība, jaunākie IKP dati liecina par piesardzīgi pozitīvām tendencēm ekonomikā, uz ko norāda gan investīciju skaita palielinājums, gan aktivitāšu...
Lasīt tālākLatvijas Banka: Latvijas pārtikas cenu inflācija jārisina ar konkurences veicināšanas instrumentiem
Šodien Latvijas Bankas prezidents Mārtiņš Kazāks tikās ar ekonomikas ministru Viktoru Valaini un Konkurences padomes priekšsēdētāja p. i. Ievu Šmiti, lai iepazīstinātu ar Latvijas Bankas...
Lasīt tālākMazumtirdzniecības pieaugums aprīlī signalizē par pakāpenisku patēriņa atjaunošanos
Pēc krituma 2025. gada februārī un martā mazumtirdzniecības apgrozījumam aprīlī atkal bija vērojams mērens kāpums. Kaut arī iedzīvotāju pirktspēja ir palielinājusies, patērētāju...
Lasīt tālāk