SEB bankas filiāles varēs apmeklēt tikai ar iepriekšēju pieteikšanos
Rūpējoties par bankas darbinieku un apmeklētāju veselību, no ceturtdienas, 19. marta, visās SEB bankas filiālēs pakalpojumus klātienē klienti varēs saņemt tikai ar iepriekšēju pieteikšanos, kā arī apliecinot, ka pēdējo 14 dienu laikā nav bijuši ārvalstīs. SEB internetbanka, mobilā lietotne, maksājumi ar norēķinu kartēm un bankomāti joprojām strādā kā ierasts. Savukārt saņemt konsultācijas par kredītiem un uzkrājumiem var pavisam vienkārši – piesakoties video konsultācijai savā internetbankā.
Lai gan bankas filiāļu darba laiks netiek mainīts, tajās tiks apkalpoti tikai tie klienti, kuri būs iepriekš pieteikušies un kuriem kritiski svarīgi saņemt pakalpojumu, kas nav pieejams attālināti. Turklāt konsultācijas laiks filiālēm būs ierobežots līdz maksimums 15 minūtēm. Šāda bankas rīcība ir būtiska, lai maksimāli ierobežotu fizisko kontaktēšanos un socializāciju, tādējādi mazinot potenciālo vīrusa izplatīšanās risku.
Svarīgi ņemt vērā, ka klientiem pirms ierašanās filiālē būs obligāti jāpiesaka savs apmeklējums, zvanot bankas Klientu centram pa tālruni +371 26668777. Ja sarunā ar klientu tiks secināts, ka klātienes konsultācija nav nepieciešama un konkrētās darbības pakalpojuma saņemšanai klients var veikt pats internetbankā, tiks sniegts nepieciešamais atbalsts, konsultējot pa tālruni. Savukārt, ja sarunas laikā bankas darbinieks secinās, ka klātienes konsultācija tomēr ir nepieciešama, tā tiks nodrošināta klientam vēlamajā filiālē un laikā. Šāds bankas filiāļu darbības modelis būs spēkā līdz 14. aprīlim, kamēr valstī ir izsludināts ārkārtas stāvoklis, vai arī līdz turpmākiem paziņojumiem, vērojot situācijas attīstību.
Atgādinām, ka visi pamata finanšu pakalpojumi klientiem ir pieejami digitālā formā un darījumus var veikt no mājām, izmantojot mobilo lietotni un internetbanku – uzzināt konta atlikumu, samaksāt rēķinus, pieteikt un saņemt debetkarti mājās, pieteikt kredītkarti, parakstīt līgumus un dokumentus elektroniskā formātā, saņemt patēriņa kredītu vai līzingu, kā arī video konsultācijā pārrunāt ar speciālistiem sev aktuālus jautājumus par mājokļa kredītu vai uzkrājumiem. Šobrīd vienīgie pakalpojumi, kāpēc privātpersonām būtu nepieciešams apmeklēt filiāli klātienē, ir, lai kļūtu par bankas klientu vai pieslēgtu internetbankas pakalpojumu.
Domājot par veselībai iespējami drošāku rīcību, aicinām klientus šobrīd pēc iespējas tirdzniecības vietās izmantot bezkontakta maksājumus, norēķinoties ar karti, nevis ar skaidras naudas līdzekļiem. Savukārt saziņai ar banku aicinām izmantot video konsultācijas iespējas, kā arī saziņu internetbankā, sociālajos tīklos, rakstot e-pastu, zvanot pa tālruni vai uzdodot jautājumus virtuālajam asistentam mājaslapā.
Vēl par tēmu:
Papildu tūkstoši vecumdienās? Iemaksas šodien var nodrošināt finansiālo labklājību pensijā
Pensiju 3. līmenis ir viens no veidiem, kā jau savlaicīgi parūpēties par to, lai, sasniedzot vecumdienas, nebūtu pārlieku jālauza galva par savu finanšu situāciju. Tā ir iespēja atbildīgi...
Lasīt tālākUzņēmumu noskaņojums uzlabojas – pirmajā ceturksnī pieaudzis izsniegtā finansējuma apmērs
Šī gada pirmajā ceturksnī Luminor banka Latvijas mazo un vidējo uzņēmumu (MVU) attīstībai ir izsniegusi finansējumu 33,3 miljonu eiro apmērā, kas ir par 25% vairāk nekā attiecīgajā...
Lasīt tālākPieprasījums aug, cenas kāpj – vai šis ir īstais brīdis iegādāties mājokli?
Laikā no 2015. līdz 2024. gadam mājokļu cenas Eiropas Savienībā pieaugušas vidēji par 53 %, liecina Eurostat dati1. Arī Latvijā mājokļu cenas turpina kāpt: saskaņā ar Centrālās statistikas...
Lasīt tālākAiz sapņu mājokļa durvīm paveras skaudra aina: kļūdas mājokļa un zemes iegādē
Atrodot šķietami ideālu īpašumu, bieži vien cilvēki skatās uz to ar “rozā brillēm”, nepievēršot uzmanību detaļām, kas pēcāk var izvērsties par būtiskām un dārgām problēmām....
Lasīt tālākCeļojumu apdrošināšana – drošības spilvens, kas var izglābt gan atvaļinājumu, gan budžetu
Šogad atvaļinājumu sezona līdz ar dažādiem svētkiem sākusies jau martā, un, tuvojoties vasarai, tas nozīmē arī arvien aktīvākus ceļojumus ārpus valsts vai arī tepat uz vietas Latvijā....
Lasīt tālākKIB: nebanku sektorā biežāk aizņemas iedzīvotāji ar sliktāku kredītreitingu
Salīdzinot datus par iedzīvotāju kredītreitingu brīdī, kad tiek noslēgts aizdevuma līgums, banku un nebanku sektorā redzams ievērojams kontrasts. Lielākajai daļai – 60 % – banku klientu...
Lasīt tālākFM: Digitālā eiro plaša ieviešana stiprinās Eiropas suverenitāti
Pirmdien, 12. maijā, Briselē notiekošajā Eirogrupas sanāksmē Finanšu ministrijas (FM) valsts sekretāre Baiba Bāne un ministrijas pārstāvji piedalās diskusijās par jautājumiem, kas skar...
Lasīt tālākNekrāt var atļauties tikai turīgi cilvēki – kāpēc tā?
Laikā, kad vērtspapīru tirgus piedzīvo vētrai raksturīgu viļņošanos, pieaug iedzīvotāju bažas par savu uzkrājumu drošību un ieguldītās naudas nākotni. Ne velti savu augstāko līmeni...
Lasīt tālākAptauja: katrs otrais Baltijas iedzīvotājs uzskata, ka elektroauto ir pārāk dārgi
Lai arī elektroauto kļūst arvien populārāki, augstā cena joprojām ir galvenais šķērslis, kas attur no to iegādes, liecina Citadele Leasing veiktā Baltijas iedzīvotāju aptauja. Salīdzinājumā...
Lasīt tālākLatvijā otrs augstākais strādājošo pensionāru īpatsvars Eiropas Savienībā
Lai gan lielākā daļa eiropiešu, sasniedzot valsts noteikto pensijas vecumu, dodas pelnītā atpūtā, Latvijā 44,2% iedzīvotāju, kas saņem pensiju vecumā līdz 74 gadiem, turpina savas darba...
Lasīt tālāk