• Rīga
    Mostly cloudy
    6°C
     
19/03/2020, Kategorija: Finanses, bankas

Rūpējoties par bankas darbinieku un apmeklētāju veselību, no ceturtdienas, 19. marta, visās SEB bankas filiālēs pakalpojumus klātienē klienti varēs saņemt tikai ar iepriekšēju pieteikšanos, kā arī apliecinot, ka pēdējo 14 dienu laikā nav bijuši ārvalstīs. SEB internetbanka, mobilā lietotne, maksājumi ar norēķinu kartēm un bankomāti joprojām strādā kā ierasts. Savukārt saņemt konsultācijas par kredītiem un uzkrājumiem var pavisam vienkārši – piesakoties video konsultācijai savā internetbankā.

Lai gan bankas filiāļu darba laiks netiek mainīts, tajās tiks apkalpoti tikai tie klienti, kuri būs iepriekš pieteikušies un kuriem kritiski svarīgi saņemt pakalpojumu, kas nav pieejams attālināti. Turklāt konsultācijas laiks filiālēm būs ierobežots līdz maksimums 15 minūtēm. Šāda bankas rīcība ir būtiska, lai maksimāli ierobežotu fizisko kontaktēšanos un socializāciju, tādējādi mazinot potenciālo vīrusa izplatīšanās risku.

Svarīgi ņemt vērā, ka klientiem pirms ierašanās filiālē būs obligāti jāpiesaka savs apmeklējums, zvanot bankas Klientu centram pa tālruni +371 26668777. Ja sarunā ar klientu tiks secināts, ka klātienes konsultācija nav nepieciešama un konkrētās darbības pakalpojuma saņemšanai klients var veikt pats internetbankā, tiks sniegts nepieciešamais atbalsts, konsultējot pa tālruni. Savukārt, ja sarunas laikā bankas darbinieks secinās, ka klātienes konsultācija tomēr ir nepieciešama, tā tiks nodrošināta klientam vēlamajā filiālē un laikā. Šāds bankas filiāļu darbības modelis būs spēkā līdz 14. aprīlim, kamēr valstī ir izsludināts ārkārtas stāvoklis, vai arī līdz turpmākiem paziņojumiem, vērojot situācijas attīstību.

Atgādinām, ka visi pamata finanšu pakalpojumi klientiem ir pieejami digitālā formā un darījumus var veikt no mājām, izmantojot mobilo lietotni un internetbanku – uzzināt konta atlikumu, samaksāt rēķinus, pieteikt un saņemt debetkarti mājās, pieteikt kredītkarti, parakstīt līgumus un dokumentus elektroniskā formātā, saņemt patēriņa kredītu vai līzingu, kā arī video konsultācijā pārrunāt ar speciālistiem sev aktuālus jautājumus par mājokļa kredītu vai uzkrājumiem. Šobrīd vienīgie pakalpojumi, kāpēc privātpersonām būtu nepieciešams apmeklēt filiāli klātienē, ir, lai kļūtu par bankas klientu vai pieslēgtu internetbankas pakalpojumu.

Domājot par veselībai iespējami drošāku rīcību, aicinām klientus šobrīd pēc iespējas tirdzniecības vietās izmantot bezkontakta maksājumus, norēķinoties ar karti, nevis ar skaidras naudas līdzekļiem. Savukārt saziņai ar banku aicinām izmantot video konsultācijas iespējas, kā arī saziņu internetbankā, sociālajos tīklos, rakstot e-pastu, zvanot pa tālruni vai uzdodot jautājumus virtuālajam asistentam mājaslapā.

992 skatījumi




Video

Bankas palielina bezkontakta maksājumu limitu kartēm līdz 50 eiro

26/03/2020

Lai ierobežotu Covid-19 vīrusa izplatību Latvijā, mazinot tiešos cilvēku savstarpējos kontaktus, saskarsmi ar maksājumu terminālu virsmām, līdz ar to arī kontaktu ar citiem cilvēkiem,...

Lasīt tālāk
Video

Likvidēta Danske Bank Latvijas filiāle

24/03/2020

Vakar, 23.martā, likvidēta Danske Bank AS filiāle Latvijā, ziņo Lursoft Klientu portfeļa monitorings. Bankas filiāle Latvijā bija reģistrēta kopš 2008. gada 11. aprīļa. Jau šī...

Lasīt tālāk
Video

Atbalsta kandidatūras amatiem Finanšu un kapitāla tirgus komisijā un Fiskālās disciplīnas padomē

10/03/2020

Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisija otrdien, 10.martā, lēma virzīt izskatīšanai Saeimā lēmuma projektus par Ģirta Rūdas apstiprināšanu par Finanšu un kapitāla tirgus komisijas...

Lasīt tālāk
Video

Saeima apstiprina Latvijas Bankas prezidenta vietnieku, padomes locekli un divus FDP locekļus

05/03/2020

Saeima apstiprinājusi jaunu Latvijas Bankas prezidenta vietnieku un padomes locekli, kā arī divus Fiskālās disciplīnas padomes (FDP) locekļus. Saeima ceturtdien, 5. martā, par Latvijas Bankas...

Lasīt tālāk
Video

FKTK vadītāja: Būtu tikai loģiski, ja kāda Eiropas lielā banka lūkotos Latvijas virzienā

04/03/2020 | Autors: Anete Jansone, Labdien.lv

Nav izslēgts, ka Latvijā varētu ienākt kāda jauna kredītiestāde, šorīt intervijā TV3 raidījumā "900 sekundes" sacīja Finanšu kapitāla un tirgus komisijas (FKTK) priekšsēdētāja Santa...

Lasīt tālāk
Video

Reirs: Patlaban bankas pie mazākās izdevības atsaka klientiem gan kontu atvēršanu, gan kreditēšanu

27/02/2020 | Autors: Anete Jansone, Labdien.lv

Maksa par Latvijas neiekļaušanu "pelēkajā sarakstā" ir banku atteikumi atvērt kontus un kreditēšanas samazināšana, tā šorīt intervijā TV3 raidījumam "900 sekundes" norādīja finanšu...

Lasīt tālāk
Video

Znotiņa: Latvijai vēl ir jādemonstrē domāšanas maiņa attieksmē pret noziedzīgiem līdzekļiem

24/02/2020 | Autors: Anete Jansone, Labdien.lv

Latvijai ir jāturpina strādāt, lai parādītu, ka progress ir ne tikai ļoti slikti novērtētajās sfērās, bet arī kopumā mēs spējam apkarot finanšu noziegumus, pēc Finanšu darījumu darba...

Lasīt tālāk
Video

Eiropas Centrālā Banka anulējusi AS “PNB Banka” licenci

19/02/2020

Eiropas Centrālā banka (ECB) ir pieņēmusi lēmumu anulēt AS "PNB Banka" licenci. ECB lēmums ir pieņemts pēc Latvijas Finanšu un kapitāla tirgus komisijas (FKTK) ierosinājuma. FKTK iesniedza...

Lasīt tālāk
Video

FKTK vadītāja: Latvijai joprojām ir vajadzīgs ārvalstu kapitāls

19/02/2020

Joprojām nozīmīgāko Latvijas banku sektora ienākumu daļu veido procentu ieņēmumi, kas ir ieņēmumi no kredītiem, bet kredītu īpatsvars ir zems, intervijā "Neatkarīgajai" sacīja Finanšu...

Lasīt tālāk
Video

FKTK priekšsēdētāja: Latvija ir ir pelnījusi neatrasties “pelēkajā sarakstā”

17/02/2020 | Autors: Anete Jansone, Labdien.lv

Lai arī Latvijai vēl ir daudz darāmā, lai efektīvi cīnītos pret naudas atmazgāšanu vai terorisma finansēšanu, tā nav nav pelnījusi tikt iekļauta "pelēkajā sarakstā", uzskata Finanšu...

Lasīt tālāk