• Failure notice from provider:
    Connection Error:http_request_failed
20/05/2020, Kategorija: Bizness, Uzņēmējdarbība
Autors: Publicitātes materiāls

Reklāmas efektivitāte ir ļoti svarīgs priekšnosacījums tam, lai uzņēmums varētu sekmīgi pārdot savu produktu vai pakalpojumu. Reklāma, kas tiek uzskatīta par vienu no efektīvākajiem mārketinga veidiem, kā informēt un nosūtīt ziņu auditorijai par produkta vai pakalpojuma pārdošanu. Ideālā gadījumā reklāmai vajadzētu piesaistīt potenciālo klientu uzmanību un pamudināt viņus izmantot jūsu produktu. Neatkarīgi no metodes, reklāmai jābūt skaidrai un konsekventi jāatspoguļo uzņēmuma unikālo pozicionēšanas paziņojumu. Taču, kā noskaidrot, vai reklāma tik tiešām ir efektīva un dod vēlamo rezultātu?

Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs (SDTIC) veic reklāmu testus un efektivitātes mērījumus un kā atzīst SDTIC vadītājs Alberts Jodis, tie kļūst arvien pieprasītāki.

“Reklāma ir komunikācija, kuras mērķis ir informēt, izglītot, pārliecināt un atgādināt klientiem par jūsu produktu vai biznesu. Lai reklāma būtu veiksmīga, tai jādarbojas kopā ar citiem mārketinga instrumentiem un biznesa elementiem. Lai sekotu rezultāti, reklāmai ir jābūt ticamai, unikālai un neaizmirstamai. Reklāmai ir jābūt balstītai uz stabilu pozicionēšanas stratēģiju. Taču ļoti nozīmīgi ir arī šo reklāmu efektivitāti pārbaudīt, lai uzņēmums zinātu, vai ir izvēlējies pareizo reklamēšanās veidu,” uzsver SDTIC vadītājs Alberts Jodis.

Veicot vairākus pētījumus ar to, ko auditorija reaģē uz reklāmām, SDTIC ir pārliecinājies, ka patērētāji mūsdienās vēlas ciešākas attiecībās ar zīmoliem.

“Daudzi klienti atzinuši, ka reaģē uz reklāmu, kas ir būtiska un uzrunā ar savu vēstījumu. Arvien vairāk pētījumu liecina, ka reklāmas kampaņas vairs nedarbojas tikai ap specifiskiem kanāliem un lielisku ideju, visa pamatā ir klienta šībrīža vajadzības un vēlmes,” norāda A. Jodis.

Reklāmu testi ir svarīgi esošo reklāmu izvērtēšanā un jaunu reklāmu veidošanā. Reklāmu testos tiek noskaidrots vēlamās grupas attieksme un reakcija pret esošu vai jaunu reklāmu.

Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs ir inovatīva pētījumu aģentūra, kas orientējas uz regulāru sabiedrības viedokļu un sabiedriskās domas apzināšanu un dažādu tirgus sektoru izpēti. Tās mērķis ir nodrošināt klientus ar atbildēm uz viņiem interesējošiem jautājumiem – gan par vispārēju sabiedrības viedokli, gan konkrētām tirgus nozarēm un problēmām.

Plašāka informācija par SDTIC pakalpojumiem un pieteikuma forma šeit: http://pieteikums.lv/tirgusizpete.

1,111 skatījumi




Video

LBAS aicina politikas veidotājus apsvērt izmaiņu darba tiesībās sekas un nepieļaut darba devēju problēmu risināšanu uz darbinieku rēķina

22/10/2025

Latvijas Brīvo arodbiedrību savienība (LBAS) norāda – nav pieļaujams, ka uzņēmēji savas grūtības uzņēmumā mēģina risināt uz darbinieku interešu rēķina, samazinot viņu sociālās...

Lasīt tālāk
Video

Iestādēm uz iedzīvotāju iesniegumiem būs jāatbild septiņu darbdienu laikā

22/10/2025

Iestādēm uz iedzīvotāju iesniegumiem pēc būtības būs jāatbild septiņu darbdienu laikā. To paredz trešdien, 22.oktobrī, Saeimas Valsts pārvaldes un pašvaldības komisijā galīgajam lasījumam...

Lasīt tālāk
Video

LPPA: pāreja uz īstermiņa līgumiem sekmēs pārvadātāju atgriešanos pie vecākiem autobusiem

17/10/2025

Latvijas Pasažieru pārvadātāju asociācija iebilst pret nosacījumu maiņu valsts izsludinātājos iepirkumos Cēsu, Limbažu un Siguldas lotēs, kas paredz līguma darbību vairs tikai uz 3 gadiem,...

Lasīt tālāk
Video

Faktiskā bezdarba līmenis septembrī samazinājies par 0,2 procentpunktiem

17/10/2025

2025. gada septembrī faktiskā bezdarba līmenis Latvijā bija 6,2%, un kopš augusta tas ir samazinājies par 0,2 procentpunktiem, liecina Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) aprēķins. Salīdzinot...

Lasīt tālāk
Video

Augustā tūristu mītnēs apkalpots par 3,1% vairāk viesu nekā pirms gada

15/10/2025

2025. gada augustā Latvijas tūristu mītnēs apkalpoti 392,9 tūkstoši ārvalstu un vietējo viesu, veidojot 3,1% pieaugumu pret 2024. gada augustu, liecina Centrālās statistikas pārvaldes dati,...

Lasīt tālāk
Video

Rīgas sabiedriskajā transportā šī gada septembrī par 5,5% vairāk pārvadāto pasažieru nekā pērn

14/10/2025

Šī gada septembrī Rīgas sabiedriskajā transportā pārvietojušies 10 606 593 pasažieri, kas ir par 5,5% vairāk nekā šajā pašā mēnesī iepriekšējā gadā. No tramvajiem populārākais...

Lasīt tālāk
Video

Birokrātijas mazināšanas nolūkā paredz atvieglot kūrorta statusa piešķiršanas kārtību

14/10/2025

Lai mazinātu birokrātisko slogu gan valsts iestādēm, gan pašvaldībām, Ekonomikas ministrija (EM) rosina mainīt kūrorta statusa piešķiršanas kārtību – noteiktu teritoriju par kūrortu...

Lasīt tālāk
Video

“Laima” sortimentā divas jaunas konfektes piena šokolādes glazūrā

13/10/2025

Latvijā iecienītais saldumu zīmols “Laima” turpina attīstīt un stiprināt savu produktu sortimentu un iepriecina saldummīļus ar jaunām konfektēm piena šokolādes glazūrā. Jaunums divās...

Lasīt tālāk
Video

Uzsākt būvniecību, reģistrēt būvi un nostiprināt īpašumtiesības varēs ar vienu iesniegumu

09/10/2025

Būvniecības uzsākšanai un būves reģistrācijai, kā arī būves īpašumtiesību nostiprināšanai būs nepieciešams tikai viens kopīgs iesniegums. To noteic Saeimā ceturtdien, 9.oktobrī,...

Lasīt tālāk
Video

Septembrī patēriņa cenu kāpums bija viens no mērenākajiem pēdējos gados

08/10/2025

Septembrī patēriņa cenas pieauga, taču kāpums bija viens no mērenākajiem pēdējos gados, ko noteica vājāka sezonālā ietekme un zemāks spiediens no pārtikas un energoresursu cenām. Saskaņā...

Lasīt tālāk