Reklāmu testi ir vienmēr aktuāli esošo reklāmu izvērtēšanā un jaunu sagatavošanā
Reklāmas efektivitāte ir ļoti svarīgs priekšnosacījums tam, lai uzņēmums varētu sekmīgi pārdot savu produktu vai pakalpojumu. Reklāma, kas tiek uzskatīta par vienu no efektīvākajiem mārketinga veidiem, kā informēt un nosūtīt ziņu auditorijai par produkta vai pakalpojuma pārdošanu. Ideālā gadījumā reklāmai vajadzētu piesaistīt potenciālo klientu uzmanību un pamudināt viņus izmantot jūsu produktu. Neatkarīgi no metodes, reklāmai jābūt skaidrai un konsekventi jāatspoguļo uzņēmuma unikālo pozicionēšanas paziņojumu. Taču, kā noskaidrot, vai reklāma tik tiešām ir efektīva un dod vēlamo rezultātu?
Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs (SDTIC) veic reklāmu testus un efektivitātes mērījumus un kā atzīst SDTIC vadītājs Alberts Jodis, tie kļūst arvien pieprasītāki.
“Reklāma ir komunikācija, kuras mērķis ir informēt, izglītot, pārliecināt un atgādināt klientiem par jūsu produktu vai biznesu. Lai reklāma būtu veiksmīga, tai jādarbojas kopā ar citiem mārketinga instrumentiem un biznesa elementiem. Lai sekotu rezultāti, reklāmai ir jābūt ticamai, unikālai un neaizmirstamai. Reklāmai ir jābūt balstītai uz stabilu pozicionēšanas stratēģiju. Taču ļoti nozīmīgi ir arī šo reklāmu efektivitāti pārbaudīt, lai uzņēmums zinātu, vai ir izvēlējies pareizo reklamēšanās veidu,” uzsver SDTIC vadītājs Alberts Jodis.
Veicot vairākus pētījumus ar to, ko auditorija reaģē uz reklāmām, SDTIC ir pārliecinājies, ka patērētāji mūsdienās vēlas ciešākas attiecībās ar zīmoliem.
“Daudzi klienti atzinuši, ka reaģē uz reklāmu, kas ir būtiska un uzrunā ar savu vēstījumu. Arvien vairāk pētījumu liecina, ka reklāmas kampaņas vairs nedarbojas tikai ap specifiskiem kanāliem un lielisku ideju, visa pamatā ir klienta šībrīža vajadzības un vēlmes,” norāda A. Jodis.
Reklāmu testi ir svarīgi esošo reklāmu izvērtēšanā un jaunu reklāmu veidošanā. Reklāmu testos tiek noskaidrots vēlamās grupas attieksme un reakcija pret esošu vai jaunu reklāmu.
Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs ir inovatīva pētījumu aģentūra, kas orientējas uz regulāru sabiedrības viedokļu un sabiedriskās domas apzināšanu un dažādu tirgus sektoru izpēti. Tās mērķis ir nodrošināt klientus ar atbildēm uz viņiem interesējošiem jautājumiem – gan par vispārēju sabiedrības viedokli, gan konkrētām tirgus nozarēm un problēmām.
Plašāka informācija par SDTIC pakalpojumiem un pieteikuma forma šeit: http://pieteikums.lv/tirgusizpete.
Vēl par tēmu:
Atsevišķiem pārtikas produktiem samazināts PVN
[caption id="attachment_35061" align="alignnone" width="300"] Fresh vegetables on display in a farmers market.[/caption] Atsevišķiem pārtikas pamatproduktiem no nākamā gada vidus noteikta pievienotās...
Lasīt tālākPieaugs akcīzes nodoklis alkoholam, tabakai, saldinātajiem dzērieniem
Lai mazinātu videi un veselībai kaitīgu vai neveselīgu produktu patēriņu, kā arī nodrošinātu papildu ieņēmumus valsts budžetā, Saeima ceturtdien, 4. decembrī, galīgajā lasījumā atbalstīja...
Lasīt tālākJau astoto mēnesi apstrādes rūpniecības produkcijas apjomi turpināja augt
Saglabājoties stabilam ārējam pieprasījumam, apstrādes rūpniecības izlaide oktobrī pieauga gandrīz visās apakšnozarēs. Izaugsme turpinājās jau astoto mēnesi pēc kārtas. 2025. gada...
Lasīt tālākBaltijas pētījums: cilvēki vēlas strādāt organizācijā ar labu reputāciju un talantīgiem kolēģiem
Nozīmīgākie motivējošie faktori Baltijā, kas nosaka darba devēja izvēli, ir uzņēmuma laba reputācija, talantīgi cilvēki kolektīvā, kā arī iedvesmojoša uzņēmuma attīstības vīzija...
Lasīt tālākBiedrība: Ceturtdaļai spēlētāju nav svarīgi, vai azartspēļu vietne ir legāla
2025. gadā strauji palielinājies to regulāro spēlētāju īpatsvars, kuriem ir pilnīgi nesvarīgi, ka azartspēļu operators, kura interneta vietnē tas spēlē, ir licencēts Latvijā: 24,8%...
Lasīt tālākLBAS aicina valdību saglabāt darbiniekiem noteiktās garantijas un neārdīt arodbiedrību brīvību un tiesības
Saeimas Sociālo un darba lietu komisija 2025. gada 25. novembrī izskatīja likumprojektu Grozījumi Darba likumā un nodeva to tālāk pirmajam lasījumam. Priekšlikumi otrajam lasījumam jāiesniedz...
Lasīt tālākSociālo un darba lietu komisija konceptuāli atbalsta plānotās izmaiņas Darba likumā
Saeimas Sociālo un darba lietu komisija otrdien, 25. novembrī, konceptuāli atbalstīja grozījumus Darba likumā, lai pilnveidotu darba tiesisko attiecību regulējumu un nodrošinātu risinājumus,...
Lasīt tālākParedz pasākumus vietējo un ārvalstu investoru nodokļu sloga līdzsvaram
Lai uzlabotu uzņēmumu piekļuvi finanšu resursiem, samazinātu finansējuma izmaksas un līdzsvarotu nodokļu slogu starp vietējiem un ārvalstu investoriem–fiziskajām personām, vienlaikus...
Lasīt tālākAtsevišķiem pārtikas produktiem plāno samazināt pievienotās vērtības nodokli
Atsevišķiem pārtikas pamatproduktiem no nākamā gada vidus plānots noteikt pievienotās vērtības nodokļa (PVN) samazināto likmi 12 procentu apmērā. To piektdien, 21.novembrī, atbalstījusi...
Lasīt tālākPieaugs akcīzes nodoklis alkoholam, tabakai, saldinātajiem dzērieniem
Lai mazinātu videi un veselībai kaitīgu vai neveselīgu produktu patēriņu, kā arī, lai nodrošinātu papildu ieņēmumus valsts budžetā, Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisija piektdien,...
Lasīt tālāk
