• Failure notice from provider:
    Connection Error:http_request_failed
20/05/2020, Kategorija: Bizness, Uzņēmējdarbība
Autors: Publicitātes materiāls

Reklāmas efektivitāte ir ļoti svarīgs priekšnosacījums tam, lai uzņēmums varētu sekmīgi pārdot savu produktu vai pakalpojumu. Reklāma, kas tiek uzskatīta par vienu no efektīvākajiem mārketinga veidiem, kā informēt un nosūtīt ziņu auditorijai par produkta vai pakalpojuma pārdošanu. Ideālā gadījumā reklāmai vajadzētu piesaistīt potenciālo klientu uzmanību un pamudināt viņus izmantot jūsu produktu. Neatkarīgi no metodes, reklāmai jābūt skaidrai un konsekventi jāatspoguļo uzņēmuma unikālo pozicionēšanas paziņojumu. Taču, kā noskaidrot, vai reklāma tik tiešām ir efektīva un dod vēlamo rezultātu?

Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs (SDTIC) veic reklāmu testus un efektivitātes mērījumus un kā atzīst SDTIC vadītājs Alberts Jodis, tie kļūst arvien pieprasītāki.

“Reklāma ir komunikācija, kuras mērķis ir informēt, izglītot, pārliecināt un atgādināt klientiem par jūsu produktu vai biznesu. Lai reklāma būtu veiksmīga, tai jādarbojas kopā ar citiem mārketinga instrumentiem un biznesa elementiem. Lai sekotu rezultāti, reklāmai ir jābūt ticamai, unikālai un neaizmirstamai. Reklāmai ir jābūt balstītai uz stabilu pozicionēšanas stratēģiju. Taču ļoti nozīmīgi ir arī šo reklāmu efektivitāti pārbaudīt, lai uzņēmums zinātu, vai ir izvēlējies pareizo reklamēšanās veidu,” uzsver SDTIC vadītājs Alberts Jodis.

Veicot vairākus pētījumus ar to, ko auditorija reaģē uz reklāmām, SDTIC ir pārliecinājies, ka patērētāji mūsdienās vēlas ciešākas attiecībās ar zīmoliem.

“Daudzi klienti atzinuši, ka reaģē uz reklāmu, kas ir būtiska un uzrunā ar savu vēstījumu. Arvien vairāk pētījumu liecina, ka reklāmas kampaņas vairs nedarbojas tikai ap specifiskiem kanāliem un lielisku ideju, visa pamatā ir klienta šībrīža vajadzības un vēlmes,” norāda A. Jodis.

Reklāmu testi ir svarīgi esošo reklāmu izvērtēšanā un jaunu reklāmu veidošanā. Reklāmu testos tiek noskaidrots vēlamās grupas attieksme un reakcija pret esošu vai jaunu reklāmu.

Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs ir inovatīva pētījumu aģentūra, kas orientējas uz regulāru sabiedrības viedokļu un sabiedriskās domas apzināšanu un dažādu tirgus sektoru izpēti. Tās mērķis ir nodrošināt klientus ar atbildēm uz viņiem interesējošiem jautājumiem – gan par vispārēju sabiedrības viedokli, gan konkrētām tirgus nozarēm un problēmām.

Plašāka informācija par SDTIC pakalpojumiem un pieteikuma forma šeit: http://pieteikums.lv/tirgusizpete.

1,111 skatījumi




Video

Biedrība “Zemnieku saeima”: memoranda rezultāts ir izaicinošāka sadarbība ar lielveikaliem

04/11/2025

Biedrības “Zemnieku saeima” vērtējumā pārtikas cenu samazināšanas memorands, ko šopavasar parakstīja Ekonomikas ministrija (EM), tirgotāji un pārtikas ražotāji, pagaidām nav devis...

Lasīt tālāk
Video

Saeimas komisija: dzīvokļu īpašniekus savlaicīgi informēs par citu personu deklarēšanos viņu īpašumā

04/11/2025

Dzīvokļa īpašnieks nekavējoties tiks informēts, ja viņa īpašumā savu dzīvesvietu būs deklarējusi cita persona bez likumiska pamata. To paredz Saeimas valsts pārvaldes un pašvaldības...

Lasīt tālāk
Video

Attālināts un biroja darbs joprojām piesaista lielāko uzmanību Latvijas darba tirgū

04/11/2025

Trešajā ceturksnī darba meklētāju vidū vislielāko interesi izraisījuši darba piedāvājumi administrācijas jomā un darbs ar iespēju strādāt attālināti, liecina CVMarket.lv jaunākā...

Lasīt tālāk
Video

Apstrādes rūpniecības apjomi uzrādījuši pēdējo gadu pieauguma rekordu

03/11/2025

Saglabājoties augošam ārējam pieprasījumam, apstrādes rūpniecības izlaide 2025. gada septembrī gada griezumā bija straujākā kopš 2022. gada jūnija. Izaugsme turpinās jau septīto mēnesi...

Lasīt tālāk
Video

Reformas pusceļā: nepieciešama politiskā griba un mērķtiecīga īstenošana

29/10/2025

Ārvalstu investori novērtē atklātu dialogu ar valdību un manāmu reformu progresu, taču atzīmē, ka reformas bieži norit pārāk lēni un progress nereti apstājas pusceļā. Turklāt investorus...

Lasīt tālāk
Video

Budžeta komisija atbalsta pasākumus vietējo un ārvalstu investoru nodokļu sloga līdzsvaram

29/10/2025

[caption id="attachment_35992" align="alignnone" width="300"] Business men shaking hands after an agreement during a meeting[/caption] Lai uzlabotu uzņēmumu piekļuvi finanšu resursiem, samazinātu...

Lasīt tālāk
Video

Arodbiedrība aicina steidzami risināt kritiski zemo autobusu šoferu atalgojumu

28/10/2025

Latvijas Pasažieru pārvadātāju asociācija (LPPA) un Latvijas Sabiedrisko pakalpojumu un transporta darbinieku arodbiedrība (LAKRS) aicina par nozari atbildīgo Satiksmes ministriju steidzami...

Lasīt tālāk
Video

LBAS ceļ trauksmi: darba devēju lobijs ķēries klāt arodbiedrību tiesību ārdīšanai

24/10/2025

Saeimas Sociālo un darba lietu komisijas dienas kārtībā ir nonākuši grozījumi Darba likumā. Tādēļ Latvijas Brīvo arodbiedrību savienības (LBAS) vadība nākamnedēļ tiksies ar Saeimas...

Lasīt tālāk
Video

“Michelin” zvaigznes atkal mirdz Latvijā – godināti izcilākie šefpavāri un restorāni

23/10/2025

Trešdien, 22. oktobrī, Mežaparka Kokaru zālē norisinājās “MICHELIN Guide Latvia 2026” apbalvošanas ceremonija, kurā tika atklāta jaunā Latvijas restorānu izlase. Šī ir jau trešā...

Lasīt tālāk
Video

LBAS aicina politikas veidotājus apsvērt izmaiņu darba tiesībās sekas un nepieļaut darba devēju problēmu risināšanu uz darbinieku rēķina

22/10/2025

Latvijas Brīvo arodbiedrību savienība (LBAS) norāda – nav pieļaujams, ka uzņēmēji savas grūtības uzņēmumā mēģina risināt uz darbinieku interešu rēķina, samazinot viņu sociālās...

Lasīt tālāk