Kurzemes Gaļsaimnieks atver jaunu veikalu Rīgā; plāno paplašināties visā Latvijā
Palielinoties pieprasījumam un saņemot ar vien vairāk pozitīvas atsauksmes no klientiem, “Kurzemes Gaļsaimnieks” turpina atvērt jaunus veikalus. Novembrī atvēris jau 12. veikalu, kuram ir īpaši izstrādāts dizains. Jaunais veikals atrodas Rīgā, Tiltu ielā 32. „Kurzemes Gaļsaimnieks” plāno paplašināties visā Latvijā, piedāvājot svaigi sadalītu gaļu, kaušanas blakusproduktus, gaļas izstrādājumus un gaļas produktus – kopā vairāk kā 120 produkcijas veidus.Šobrīd uzņēmuma galvenais mērķis ir attīstīt gatavo produkciju – cīsiņus, sardeles, desas, atvērt jaunus veikalus visā Latvijā un iepazīstināt iedzīvotājus ar šo produkciju, piedaloties biroja “Latvijas produkts” rīkotajā kampaņā „Savējie!”.
„Šobrīd esam pozitīvu pārmaiņu priekšā – pavisam nesen atvērām veikalu Rīgā, kur jau redzam iedzīvotāju pozitīvo attieksmi un spēju novērtēt kvalitatīvus produktus, plānojam paplašināt sortimentu, tādējādi apmierinot ikviena pircēja vēlmes un piedalāmies informatīvajā kampaņā “Savējie!”, veicinot atpazīstamību un parādot, ka mēs lepojamies ar saviem produktiem,”stāsta Jūlija Veigure „Kurzemes Gaļsaimnieks” mārketinga speciāliste.
„Kurzemes Gaļsaimnieks” produkcija pieejama vairāk kā 3000 veikalos un ēdināšanas firmās. “Kurzemes Gaļsaimnieks” veikalos Rīgā – Matīsa ielā 23, Dzelzavas ielā 38a, Biķernieku ielā 37 un Tilta ielā 32, Liepājā, Daugavpilī, Aizputē, Saldū, Talsos, Jūrmalā..
Tā tiek piegādāta tādiem lielākajiem Latvijas tirdzniecības tīkliem kā: «Maxima Latvija», «Rimi», «Prizma», «Beta», «IKI», «ELVI», «AIBE», «TOP», kā arī pirmskolas iestādēm, skolām, medicīnas centriem un citiem. Svaigās gaļas produkcija, kā izejviela tālākai pārstrādei tiek piegādāta tādiem ražotājiem, kā : «Forevers», «Marno», «A/s Rīgas miesnieks», «RGK», «LIDO», un citiem.
Galvenie „Latvijas produkts” darbības virzieni ir sabiedrības izglītošana un informēšana par paaugstinātu vietējo ražotāju konkurētspēju, apliecinātu produktu kvalitāti un ļautu patērētajiem izdarīt izvēli par labu Latvijas produktiem.
Kampaņas laikā plānots realizēt dažādas mārketinga un sabiedrisko attiecību, komunikācijas veicināšanas aktivitātes ar mērķi piesaistīt gan sabiedrības, gan mediju, gan arī noteiktu mērķa grupu uzmanību Latvijas produktiem, vietējiem ražotājiem, to produkcijas kvalitātei. Aktivitāšu laikā uzņēmumiem iespējams iesaistīties, par sevi pastāstot, parādot, kā arī piedāvājot savu produktu degustācijām un ne tikai.
Lai pieteiktos vietējo uzņēmumu informatīvajā kampaņā, interesenti tiek aicināti sūtīt pieteikumu brīvā formā uz e-pastu [email protected] vai neskaidrību gadījumā sazināties ar biroju “Latvijas Produkts” pa telefonu +371 26831571
Vēl par tēmu:
Atsevišķiem pārtikas produktiem plāno samazināt pievienotās vērtības nodokli
Atsevišķiem pārtikas pamatproduktiem no nākamā gada vidus plānots noteikt pievienotās vērtības nodokļa (PVN) samazināto likmi 12 procentu apmērā. To piektdien, 21.novembrī, atbalstījusi...
Lasīt tālākPieaugs akcīzes nodoklis alkoholam, tabakai, saldinātajiem dzērieniem
Lai mazinātu videi un veselībai kaitīgu vai neveselīgu produktu patēriņu, kā arī, lai nodrošinātu papildu ieņēmumus valsts budžetā, Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisija piektdien,...
Lasīt tālāk2025. gada 3. ceturksnī vērojams straujš darba tirgus aktivitāšu pieaugums
Darba tirgus aktivitāte jau otro ceturksni pēc kārtas pakāpeniski atjaunojas. Pēc straujā uzlabojuma gada vidū pozitīva dinamika saglabājās arī trešajā ceturksnī, augot gan nodarbināto...
Lasīt tālākDzīvokļu īpašniekus savlaicīgi informēs par citu personu deklarēšanos viņu īpašumā
Dzīvokļa īpašnieks nekavējoties tiks informēts, ja viņa īpašumā savu dzīvesvietu būs deklarējusi cita persona bez likumiska pamata. To paredz Saeimā ceturtdien, 13.novembrī, konceptuāli...
Lasīt tālākPlāno mazināt administratīvo slogu sociālajiem uzņēmumiem
Saeimas Sociālo un darba lietu komisija otrdien, 11. novembrī, konceptuāli atbalstīja grozījumus Sociālā uzņēmuma likumā, kas paredz paplašināt darba iespējas cilvēkiem ar invaliditāti...
Lasīt tālākSeptembrī ārējā tirdzniecībā vērojams straujš kāpums
Šā gada septembrī Latvijā strauji palielinājās gan eksporta, gan importa kopapjoms, kas liecina par stabilu valsts ekonomikas izaugsmi. Preču eksportam septembrī bija vērojams stabils pieaugums,...
Lasīt tālākSEPLP aicina neatbalstīt deputātu priekšlikumus samazināt sabiedriskā medija budžetu
Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome, iepazīstoties ar likumprojekta “Par valsts budžetu 2026. gadam un budžeta ietvaru 2026., 2027. un 2028. gadam” (Nr. 1130/Lp14) otrajam...
Lasīt tālākMērenu inflāciju oktobrī noteica zemāks pārtikas cenu un sezonālās ietekmes spiediens
Oktobrī patēriņa cenas pieauga, taču cenu pārmaiņas kopumā bija mēnesim raksturīgas. Pieaugumu noteica energoresursu sadārdzināšanās, savukārt samazinošā ietekme bija mērenākai sezonālo...
Lasīt tālākAtsevišķiem pārtikas produktiem plāno samazināt pievienotās vērtības nodokli
Lai mazinātu pārtikas produktu cenu pieauguma ietekmi uz iedzīvotāju labklājību, Saeima ceturtdien, 6. novembrī, konceptuāli atbalstīja izmaiņas pievienotās vērtības nodokļa (PVN) regulējumā,...
Lasīt tālākBiedrība “Zemnieku saeima”: memoranda rezultāts ir izaicinošāka sadarbība ar lielveikaliem
Biedrības “Zemnieku saeima” vērtējumā pārtikas cenu samazināšanas memorands, ko šopavasar parakstīja Ekonomikas ministrija (EM), tirgotāji un pārtikas ražotāji, pagaidām nav devis...
Lasīt tālāk