VID atzinīgi novērtē “Stiga RM” sasniegto
Viens no vadošajiem pilna cikla mežu apsaimniekošanas uzņēmumiem Latvijā ar vairāk kā 25 gadu pieredzi tirgū un vienīgais bērza saplākšņa ražotājs Kurzemē – SIA “Stiga RM” no 1. decembra iekļauts Valsts ieņēmumu dienesta (VID) Lielo nodokļu maksātāju reģistrā, tādējādi pievienoties tiem uzņēmumiem, kas dod būtisku pienesumu Latvijas valsts budžetā.
“VID ir atzinīgi novērtējis “Stiga RM” sasniegumus, kas sniedz gandarījumu man arī kā uzņēmējam. Ir patīkami apzināties, ka “Stiga RM” ieguldījums Latvijas ekonomikas izaugsmē ir pamanīts,” uzsver “Stiga RM” vadītājs Andris Ramoliņš.
Runājot par to, ko nozīmē iekļaušana VID Lielo nodokļu maksātāju reģistrā, A. Ramoliņš uzsver, ka Valsts ieņēmumu dienesta uzskaitē iekļautajiem nodokļu maksātājiem VID nodrošina individuālu konsultantu jautājumu risināšanai un atgriezeniskās saites nodrošināšanai.
“Ir prieks, ka VID ar uzņēmējiem veido attiecības, kas balstītas uz koleģiāliem principiem un kopīgu mērķi – veicināt mūsu valsts attīstību. Šeit liela pateicība pienākas arī esošajai VID vadītajai Ieva Jaunzemei, kas ar savu darbu ir palīdzējusi Valsts ieņēmumu dienestam attīstīties un veiksmīgi iedzīvinājusi “Konsultē vispirms” principa ieviešanu praksē. Var teikt, ka beidzot ir panākta savstarpēja sapratne starp uzņēmējiem un uzraugošajām iestādēm, tādējādi veicinot noteikto prasību izpildi. Ja agrāk uzņēmēji nereti izteicās, ka Valsts ieņēmumu dienests ir represīva iestāde, kas nodarbojas tikai ar sodu likšanu, tad redzams, ka šobrīd iestāde tiešām dara visu, lai palīdzētu veidot labvēlīgu uzņēmējdarbības vidi,” norāda “Stiga RM” vadītājs.
Viņš ir pārliecināts, ka ne tikai uz iestāžu inspektoru pleciem gulstas liela atbildība par valsts uzņēmējdarbību, bet arī pašiem uzņēmējiem, kuriem, pēc viņa sacītā, jādara savs darbs, domājot par Latvijas valsti un to, ka viņiem ir nozīmīga loma valsts ekonomiskajā attīstībā.
“Sakārtota nodokļu sistēma ir valsts ilgtspējīgas ekonomikas izaugsmes pamatā – tieši tas palīdz uzņēmumiem godīgi konkurēt ne tikai savā starpā, bet arī starptautiskajā tirgū. “Stiga RM” ir liels gandarījums būs starp lielākajiem godprātīgajiem nodokļu maksātājiem, un es aicinu uz to tiekties ikvienu uzņēmumu,” piebilst A. Ramoliņš.
Pēc viņa teiktā, “Stiga RM” turpina neatlaidīgi strādāt, lai ar savu darbu padarītu Latviju vēl labāku: ““Stiga RM” jau ir nospraudis nākamos attīstības mērķus. Mēs turpinām strauji virzīties uz augšu, neaizmirstot par pašu galveno – ar savu darbu palīdzēt likt stiprus pamatus valsts ilgtspējīgai attīstībai.”
“Stiga RM” ir ne tikai lielākais darba devējs Kurzemes reģionā, bet arī uzņēmums ar lielāko apgrozījumu – Ramoliņu ģimenes uzņēmuma “Stiga RM” apgrozījums 2020. gadā sasniedza 23 miljonus eiro, bet “Stiga RM Distribution” gandrīz 13 miljonus eiro.
Vēl par tēmu:
Tirdzniecības vietās būs jānorāda pārtikas produktu ražošanas valsts
Lai veicinātu patērētāju informētību par produktu, Saeimas Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisija trešdien, 17. aprīlī, trešajā – galīgajā – lasījumā...
Lasīt tālākLatvijas Tirgotāju asociācija atbalsta iniciatīvu neaplikt lietoto apģērbu un tekstilizstrādājumus ar dabas resursu nodokli
Iniciatīvu portālā Manabalss.lv sākta parakstu vākšana par aicinājumu neaplikt lietoto apģērbu un tekstilizstrādājumus ar dabas resursu nodokli. Iniciatīvai atbalstu paudusi arī Latvijas...
Lasīt tālākIeviesta iespēja Rimi taromātos depozīta maksu ieskaitīt klienta kartes uzkrājumā
Lai nodrošinātu klientiem ērtāku depozīta maksas apriti, no 15. aprīļa Rimi kopā ar Depozīta Iepakojuma Operatoru (DIO) un taromātu uzstādītāju Tomra Collection Latvia pirmo reizi Latvijā...
Lasīt tālākPĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024: Digitālais saturs – ceļš kā veidot zīmola atpazīstamību
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti sniedza ieskatu tajā, kā mainās pārdošanas un klientu servisa jomas, kādas ir efektīvākās...
Lasīt tālākIzaugsmes trenere: Kvalitatīva aukstā zvana saturs slēpjas sarunas sākumā
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti runāja par nākotnes iespējām, izaicinājumiem un tendencēm pārdošanā un klientu apkalpošanas...
Lasīt tālākBORN DIGITAL Latvia vadītājs: 80% klientu ir gatavi maksāt vairāk, ja lietotāju pieredze ir uzlabota
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā BORN DIGITAL Latvia vadītājs Gatis Hasners runāja par stratēģiski nozīmīgiem elementiem biznesa attīstībai...
Lasīt tālākSegs pusi būvdarbu izmaksu arī lielas jaudas pieslēgumiem
Lai veicinātu jaunu investīciju piesaisti, tostarp augstas energointensitātes projektos, noteikts, ka sadales sistēmas operators sedz pieslēguma būvdarbu izmaksas 50 procentu apmērā arī lielas...
Lasīt tālākAlkoholiskos dzērienus no pirmdienas līdz sestdienai nevarēs iegādāties pēc plkst. 20.00
Lai mazinātu alkohola patēriņu sabiedrībā, plānots ierobežot laiku, kurā mazumtirdzniecībā varēs iegādāties alkoholiskos dzērienus. Plānots, ka no pirmdienas līdz sestdienai alkoholu...
Lasīt tālāk26% darba ņēmēju kopumā savā ikdienas darba dzīvē no tiešā vadītāja nesaņem konstruktīvu atgriezenisko saiti
Pētījumu kompānija Kantar veica darba ņēmēju aptauju, kurā noskaidroja dažādus ar darbinieku noskaņojumu un darba vidi saistītus jautājumus, tostarp, vai darbinieki savā ikdienas darba...
Lasīt tālākVai pārtikas produktu cenu kāpums ir apstājies?
Pārtikas cenu kāpums ir apstājies, šorīt intervijā Latvijas Radio raidījumā "Labrīt" sacīja Lauksaimniecības tirgus veicināšanas daļas vadītāja, vadošā pētniece Ingūna Gulbe. Gulbe...
Lasīt tālāk