Tirgus izpēte nozīmē efektīvu mārketinga plānu
Lai arī mēdz teikt, ka tirgus izpēte ir ļoti nozīmīga pirms biznesa uzsākšanās, lai noskaidrotu, kas notiek tirgū un vai uzņēmumam ir cerības gūt panākumus, patiesībā tirgus izpētei nepieciešams pievērst patstāvīgu uzmanību. Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centra (SDTIC) vadītājs Alberts Jodis uzsver – veiksmīga mārketinga pamatā ir sistemātiskas informācijas iegūšana.
Pēc viņa sacītā, tirgus izpēte atbild uz simtiem nozīmīgu jautājumu, sākot no tā – ko ražot un beidzot ar to, kā izmantot tirgus priekšrocības savā labā. Tāpat tā ir nozīmīga darbā ar klientiem un darbinieku motivācijas veicināšanā.
Tirgus izpētes mērķis ir informēt organizāciju par patērētāju vajadzībām, vēlmēm un prasībām, kā arī palīdzēt noteikt produktu un stratēģisko biznesa vienīgu tirgus iespējām, noskaidrot mainīgo patērētāju attieksmi un pirkšanas ieradumiem, un daudz ko citu. Tieši tāpēc tirgus ir nebeidzama, jo tās nozīmība uzņēmuma attīstībā ir nenovērtējama.
“Tirgus izpēte ir svarīga gan sperot pirmos soļus uzņēmējdarbībā, gan strādājot pie biznesa izaugsmes plāna. Uzņēmējiem visos darbības posmos ir svarīgi pārzināt savu sfēru, nozares attīstības stāvokli un konkurentu piedāvājumu – tas sniedz būtiskas priekšrocība, lai veiksmīgi attīstītos arī krīzes apstākļos,” uzsver A. Jodis.
SDTIC ir pieredze vairākos pētījumu veidos, tai skaitā uzņēmuma izvērtēšanā, zīmolu novērtēšanā, darbinieku apmierinātības pētījumos, klientu apmierinātības pētījumos, patērētāju analīzē u.c.
Plašāka informācija par SDTIC pakalpojumiem šeit: http://pieteikums.lv/tirgusizpete un http://petijumi.lv/
Vēl par tēmu:
Tirdzniecības vietās būs jānorāda pārtikas produktu ražošanas valsts
Lai veicinātu patērētāju informētību par produktu, Saeimas Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisija trešdien, 17. aprīlī, trešajā – galīgajā – lasījumā...
Lasīt tālākLatvijas Tirgotāju asociācija atbalsta iniciatīvu neaplikt lietoto apģērbu un tekstilizstrādājumus ar dabas resursu nodokli
Iniciatīvu portālā Manabalss.lv sākta parakstu vākšana par aicinājumu neaplikt lietoto apģērbu un tekstilizstrādājumus ar dabas resursu nodokli. Iniciatīvai atbalstu paudusi arī Latvijas...
Lasīt tālākIeviesta iespēja Rimi taromātos depozīta maksu ieskaitīt klienta kartes uzkrājumā
Lai nodrošinātu klientiem ērtāku depozīta maksas apriti, no 15. aprīļa Rimi kopā ar Depozīta Iepakojuma Operatoru (DIO) un taromātu uzstādītāju Tomra Collection Latvia pirmo reizi Latvijā...
Lasīt tālākPĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024: Digitālais saturs – ceļš kā veidot zīmola atpazīstamību
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti sniedza ieskatu tajā, kā mainās pārdošanas un klientu servisa jomas, kādas ir efektīvākās...
Lasīt tālākIzaugsmes trenere: Kvalitatīva aukstā zvana saturs slēpjas sarunas sākumā
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti runāja par nākotnes iespējām, izaicinājumiem un tendencēm pārdošanā un klientu apkalpošanas...
Lasīt tālākBORN DIGITAL Latvia vadītājs: 80% klientu ir gatavi maksāt vairāk, ja lietotāju pieredze ir uzlabota
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā BORN DIGITAL Latvia vadītājs Gatis Hasners runāja par stratēģiski nozīmīgiem elementiem biznesa attīstībai...
Lasīt tālākSegs pusi būvdarbu izmaksu arī lielas jaudas pieslēgumiem
Lai veicinātu jaunu investīciju piesaisti, tostarp augstas energointensitātes projektos, noteikts, ka sadales sistēmas operators sedz pieslēguma būvdarbu izmaksas 50 procentu apmērā arī lielas...
Lasīt tālākAlkoholiskos dzērienus no pirmdienas līdz sestdienai nevarēs iegādāties pēc plkst. 20.00
Lai mazinātu alkohola patēriņu sabiedrībā, plānots ierobežot laiku, kurā mazumtirdzniecībā varēs iegādāties alkoholiskos dzērienus. Plānots, ka no pirmdienas līdz sestdienai alkoholu...
Lasīt tālāk26% darba ņēmēju kopumā savā ikdienas darba dzīvē no tiešā vadītāja nesaņem konstruktīvu atgriezenisko saiti
Pētījumu kompānija Kantar veica darba ņēmēju aptauju, kurā noskaidroja dažādus ar darbinieku noskaņojumu un darba vidi saistītus jautājumus, tostarp, vai darbinieki savā ikdienas darba...
Lasīt tālākVai pārtikas produktu cenu kāpums ir apstājies?
Pārtikas cenu kāpums ir apstājies, šorīt intervijā Latvijas Radio raidījumā "Labrīt" sacīja Lauksaimniecības tirgus veicināšanas daļas vadītāja, vadošā pētniece Ingūna Gulbe. Gulbe...
Lasīt tālāk