Tirgus izpēte nozīmē efektīvu mārketinga plānu
Lai arī mēdz teikt, ka tirgus izpēte ir ļoti nozīmīga pirms biznesa uzsākšanās, lai noskaidrotu, kas notiek tirgū un vai uzņēmumam ir cerības gūt panākumus, patiesībā tirgus izpētei nepieciešams pievērst patstāvīgu uzmanību. Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centra (SDTIC) vadītājs Alberts Jodis uzsver – veiksmīga mārketinga pamatā ir sistemātiskas informācijas iegūšana.
Pēc viņa sacītā, tirgus izpēte atbild uz simtiem nozīmīgu jautājumu, sākot no tā – ko ražot un beidzot ar to, kā izmantot tirgus priekšrocības savā labā. Tāpat tā ir nozīmīga darbā ar klientiem un darbinieku motivācijas veicināšanā.
Tirgus izpētes mērķis ir informēt organizāciju par patērētāju vajadzībām, vēlmēm un prasībām, kā arī palīdzēt noteikt produktu un stratēģisko biznesa vienīgu tirgus iespējām, noskaidrot mainīgo patērētāju attieksmi un pirkšanas ieradumiem, un daudz ko citu. Tieši tāpēc tirgus ir nebeidzama, jo tās nozīmība uzņēmuma attīstībā ir nenovērtējama.
“Tirgus izpēte ir svarīga gan sperot pirmos soļus uzņēmējdarbībā, gan strādājot pie biznesa izaugsmes plāna. Uzņēmējiem visos darbības posmos ir svarīgi pārzināt savu sfēru, nozares attīstības stāvokli un konkurentu piedāvājumu – tas sniedz būtiskas priekšrocība, lai veiksmīgi attīstītos arī krīzes apstākļos,” uzsver A. Jodis.
SDTIC ir pieredze vairākos pētījumu veidos, tai skaitā uzņēmuma izvērtēšanā, zīmolu novērtēšanā, darbinieku apmierinātības pētījumos, klientu apmierinātības pētījumos, patērētāju analīzē u.c.
Plašāka informācija par SDTIC pakalpojumiem šeit: http://pieteikums.lv/tirgusizpete un http://petijumi.lv/
Vēl par tēmu:
Pilnībā “atslēgties” no darbiem vai daļēji būt pieejamam – par ko liecina mūsu atvaļinājuma paradumi?
[caption id="attachment_35407" align="alignnone" width="300"] Beautiful business woman looking at papers she holding in her arms while working on computer at her office[/caption] Vasara ir atvaļinājumu...
Lasīt tālākMazumtirdzniecībā maijā aug pieprasījums pēc IT iekārtām un elektroprecēm
2025. gada maijā, salīdzinot ar 2024. gada maiju, mazumtirdzniecības apgrozījums samazinājās par 2,0 %, liecina Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) apkopotie kalendāri koriģētie dati...
Lasīt tālākLux Express izskata iespēju vērsties tiesā pret valsti
Baltijas reģionā lielākais autobusu pārvadājumu uzņēmums Lux Express izskata iespēju vērsties tiesā pret valsti, jo pretēji Satiksmes ministrijas (SM) vēlmei atrisināt ieilgušo problēmu...
Lasīt tālākLDDK: sabiedrība neizjūt valdības centienus mazināt birokrātiju
83% iedzīvotāju bieži novēro birokrātijas negatīvās izpausmes un uzskata, ka pēdējā gada laikā situācija ar birokrātiju valsts un pašvaldību iestādēs nav mainījusies (53%) vai ir...
Lasīt tālākVienkāršoti noteikumi inovāciju un izaugsmes atbalstam uzņēmumiem
[caption id="attachment_35992" align="alignnone" width="300"] Business men shaking hands after an agreement during a meeting[/caption] Ministru kabinets šodien apstiprināja Ekonomikas ministrijas...
Lasīt tālākIzstrādās noteikumus pārtikas preču cenu salīdzināšanas rīkam
Patēriņa preču cenu izsekojamībai, caurskatāmībai un monitoringam, tostarp pārtikas preču cenu salīdzināšanas rīkam nepieciešamo informāciju, no mazumtirgotāja ievāks un apstrādās...
Lasīt tālākAptauja: latvieši, lietuvieši un igauņi šovasar dos priekšroku vietējam tūrismam
Baltijas iedzīvotāji šovasar visvairāk plāno apceļot paši savu valsti, kā arī apmeklēt tuvējās kaimiņvalstis, liecina “Booking Group Corporation” piederošā automašīnu nomas brokera...
Lasīt tālāk“Zemnieku saeima” aicina atbalstīt vietējos ražotājus un svētku galdā likt Latvijas produktus
“Latvijas lauksaimniekiem šis ir grūts gads. Netipiski vēsais un mitrais pavasaris un vasaras sākums radījis izaicinājumus virknei lauksaimniecības sektoru un lielai daļai saimniecību. Tieši...
Lasīt tālākPārtikas preču cenām jābūt caurskatāmām un ērti salīdzināmām, uzsver Tautsaimniecības komisija
Patēriņa preču cenu izsekojamībai, caurskatāmībai un monitoringam, tostarp pārtikas preču cenu salīdzināšanas rīkam nepieciešamo informāciju, no mazumtirgotāja ievāks un apstrādās...
Lasīt tālākPlauktos būs vairāk Latvijas preču
LatvijasTirgotāju asociācija (LTA) š.g. 16. jūnijā plkst. 14.00 uz tikšanos bija aicinājusi Latvijas Pārtikas uzņēmumu federāciju, Lauksaimniecības organizāciju sadarbības padomi, biedrību...
Lasīt tālāk