SDTIC: Tirgus pētījumi labāk palīdzēs pieņemt pareizus un efektīvus lēmumus
Mūsdienās arvien pieprasītāki kļūst tirgus izpētes pētījumi, kas palīdz uzņēmumiem apkopot un analizēt informāciju par atsevišķām nozarēm, tirgiem, klientiem un konkurentiem, tādējādi sniedzot tiem iespēju pieņemt stratēģiski svarīgus lēmumus. Tirgus pētījumi ir nepieciešami jebkuram uzņēmumam, ja tas darbojas brīvā tirgū un vēlas veicināt pircēju piesaistīšanu, kā arī veidot efektīvu mārketinga politiku. Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs (SDTIC) nodrošina kvalitatīvus pētījumus, gan sabiedriskās domas, gan tirgus izpētes procesā.
“Ikviena veiksmīga mārketinga pamatā ir tirgus pētījums. Uzņēmums, kas pārzina Latvijas iekšējo un ārējo tirgu, var daudz veiksmīgāk attīstīties un izprast, vai piedāvātajam pakalpojumam ir potenciāls, kādas ir klientu vēlmes un kuras būs efektīvākās patērētāju piesaistīšanas metodes,” norāda SDTIC.
Uzņēmumiem ir iespēja pieteikties Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centra pakalpojumiem:
Biznesa stratēģijas izvērtēšana
Jebkuras organizācijas mērķis ir darboties veiksmīgi – īstenot uzstādītos mērķus un atbilstoši vajadzībām izvirzīt jaunus. Piedāvājam izvērtēt organizācijas priekšrocības, vājības, iespējas izaugsmei un apdraudējumu esošajai darbībai, lai saprastu, kā rīkoties nākotnē.
Plašāka informācija un pieteikuma anketa: http://pieteikums.lv/
Zīmolu novērtēšana
Zīmols ir organizācijas seja. Tas ietver organizācijas atpazīstamību un priekšstatu par komunikāciju. Attieksme pret zīmolu un asociācijas rada attieksmi pret organizāciju. Novērtējot zīmolu, ir iespējams uzzināt: vai patērētāji to atpazīst; ar ko tas tiek asociēts; ar ko zīmols atšķiras no konkurentu zīmoliem; kādas emocijas rada zīmola pieminēšana; cik tas ir efektīvs – vai veicina preču / pakalpojuma pārdošanu; kā un kur zīmols komunicē ar patērētāju.
Plašāka informācija un pieteikuma anketa: http://pieteikums.lv/
Klientu apmierinātības pētījumi
Veicot klientu apmierinātību, ir iespējams: uzlabot peļņas rādītājus; noskaidrot cenas atbilstību klientu iespējām; noskaidrot neīstenotās klientu vajadzības; izvērtēt apmierinātību ar preces dizainu; izvērtēt pieejamību precei un rast atbildes uz citiem svarīgiem jautājumiem.
Plašāka informācija un pieteikuma anktea: http://pieteikums.lv/
Mārketinga stratēģijas izvērtēšana
Mārketinga pētījumi ir nepieciešami jebkuram uzņēmumam – gan tiem, kas tirgū ienākuši pavisam nesen, gan tiem, kas savā nozarē jau darbojas ilgstoši. Ar pētījumu palīdzību jūs iegūsiet vitāli svarīgu informāciju, kas būs ļoti nozīmīga jūsu uzņēmuma tālākās mārketinga stratēģijas izstrādē.
Plašāka informācija un pieteikuma anketa: http://pieteikums.lv/
Konkurentu izpēte un monitorings
Sistemātiska tirgus un konkurentu novērošana ir iespēja uzņēmumam apkopot un analizēt informāciju par atsevišķām nozarēm, tirgiem, klientiem un konkurentiem no vairākiem avotiem, lai veidotu visaptverošu informācijas bāzi, uz kuras pamata var pieņemt sava uzņēmuma attīstībai svarīgus lēmumus.
Plašāka informācija un pieteikuma anketa: http://pieteikums.lv/
Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs ir inovatīva pētījumu aģentūra, kas orientējas uz regulāru sabiedrības viedokļu un sabiedriskās domas apzināšanu un dažādu tirgus sektoru izpēti. Tās mērķis ir nodrošināt klientus ar atbildēm uz viņiem interesējošiem jautājumiem – gan par vispārēju sabiedrības viedokli, gan konkrētām tirgus nozarēm un problēmām.
SDTIC ir pieredze vairākos pētījumu veidos, tai skaitā uzņēmuma izvērtēšanā, zīmolu novērtēšanā, darbinieku apmierinātības pētījumos, klientu apmierinātības pētījumos, patērētāju analīzē u.c.
Plašāka informācija par SDTIC pakalpojumiem un pieteikuma forma šeit: http://pieteikums.lv/
Vēl par tēmu:
Pārtikas preču cenām jābūt caurskatāmām un ērti salīdzināmām, uzsver Tautsaimniecības komisija
Patēriņa preču cenu izsekojamībai, caurskatāmībai un monitoringam, tostarp pārtikas preču cenu salīdzināšanas rīkam nepieciešamo informāciju, no mazumtirgotāja ievāks un apstrādās...
Lasīt tālākPlauktos būs vairāk Latvijas preču
LatvijasTirgotāju asociācija (LTA) š.g. 16. jūnijā plkst. 14.00 uz tikšanos bija aicinājusi Latvijas Pārtikas uzņēmumu federāciju, Lauksaimniecības organizāciju sadarbības padomi, biedrību...
Lasīt tālākNākošgad tiks pārceltas divas darba dienas
2026. gadā tiks pārceltas divas darba dienas. Darba diena 2. janvārī, kas ir piektdiena un iekrīt starp svētku dienu ceturtdienu – 1. janvāri, un sestdienu – 3. janvāri, tiks pārcelta...
Lasīt tālākZemnieku Saeima: Satiksmes ministrijas reforma apdraud pakalpojumu pieejamību lauksaimniekiem
Biedrība “Zemnieku Saeima” ir neizpratnē par Satiksmes ministra Ata Švinkas piektdienas rītā raidījumā “Rīta Panorāma” pausto viedokli, ka Satiksmes ministrija ir gatava Ceļu satiksmes...
Lasīt tālākPublisko izdevumu komisija: “airBaltic” piemērs rāda, ka nepieciešamas izmaiņas kapitālsabiedrību pārvaldībā
Saeimas Publisko izdevumu un revīzijas komisija, pamatojoties uz Valsts kontroles (VK) veikto revīziju par valsts uzraudzību Covid-19 laikā veiktajiem ieguldījumiem Latvijas nacionālajā lidsabiedrībā...
Lasīt tālākApstrādes rūpniecībā izaugsmes temps paātrinājies, aprīlī sasniedzot 5%
Apstrādes rūpniecības apjoms šā gada aprīlī pieaudzis par 5%, kas ir lielākais pieaugums gada griezumā kopš 2022. gada maija, liecina jaunākie Centrālās statistikas pārvaldes dati. Savukārt...
Lasīt tālāk1. ceturksnī palielinās investīciju skaits un vērojams aktivitāšu pieaugums būvniecības nozarē
Kaut arī pasaulē joprojām pastāv augsta nenoteiktība, jaunākie IKP dati liecina par piesardzīgi pozitīvām tendencēm ekonomikā, uz ko norāda gan investīciju skaita palielinājums, gan aktivitāšu...
Lasīt tālākLatvijas Banka: Latvijas pārtikas cenu inflācija jārisina ar konkurences veicināšanas instrumentiem
Šodien Latvijas Bankas prezidents Mārtiņš Kazāks tikās ar ekonomikas ministru Viktoru Valaini un Konkurences padomes priekšsēdētāja p. i. Ievu Šmiti, lai iepazīstinātu ar Latvijas Bankas...
Lasīt tālākMazumtirdzniecības pieaugums aprīlī signalizē par pakāpenisku patēriņa atjaunošanos
Pēc krituma 2025. gada februārī un martā mazumtirdzniecības apgrozījumam aprīlī atkal bija vērojams mērens kāpums. Kaut arī iedzīvotāju pirktspēja ir palielinājusies, patērētāju...
Lasīt tālākLatvijas tirgotāji paraksta vienošanos par cenu samazināšanu
Latvijas Tirgotāju asociācija atbalsta Latvijas valdības vēlmi samazināt pārtikas cenas. "Mūsuprāt, pašreizējā brīvā tirgus un saspringtas konkurences apstākļos Latvijā (3 globālie...
Lasīt tālāk