SDTIC: Produktu pozicionēšana ar tirgus pētījuma palīdzību – atslēga uz panākumiem
Neatkarīgi no tā, vai jums ir mazs uzņēmums vai vairāku uzņēmumu holdings, kā arī tas, vai jūs laižat tirgū savu pirmo vai jau piecdesmito produktu, produktu virzīšana nereti vien ir liels izaicinājums. Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centra (SDTIC) vadītājs Alberts Jodis uzsver – pirms produkta ieviešanas, neatņemams solis ir tirgus izpēte.
Pēc A. Jodis sacītā, pētījums palīdz noskaidrot, tieši kā jūsu produkts iederas tirgū, ar ko tas atšķiras no jau esošajiem produktiem un kāpēc jūsu klientiem tas būtu nepieciešams. “Produktu pozicionēšana ir ļoti svarīgs solis, lai uzņēmums gūtu ilgtermiņa panākumus. Lai uzzinātu, vai produkts būs dzīvotspējīgs, ikvienam uzņēmumam nepieciešams tirgus pētījums, tai skaitā nozares izpēte, kas palīdz gūt atbildes uz jautājumiem par to, kā produktu nākotnē veiksmīgi pārdot,” uzsver SDTIC vadītājs.
Tikai pēc tirgus izpētes var turpināt ar mārketinga plānu, noteikt cenu, izvēlēties produktu pārdošanas izvietojumu un veidu, kā tas tiks virzīts tirgū.
A. Jodis norāda: “Efektīva produkta pozicionēšana ņem vērā jūsu mērķauditoriju un tās vajadzības, kā arī to, kā jūsu produkts var tieši un efektīvi apmierināt šīs vajadzības. Tomēr produkta pozicionēšanu var attiecināt arī uz produktiem, kuri vēl nav tirgū, jo nereti vien svarīgi ir noskaidrot ne tikai auditorijas domas, bet arī vēlmes – vai šāds produkts viņiem ir vajadzīgs.”
SDTIC ir pieredze vairākos pētījumu veidos, tai skaitā uzņēmuma izvērtēšanā, zīmolu novērtēšanā, darbinieku apmierinātības pētījumos, klientu apmierinātības pētījumos, patērētāju analīzē u.c.
Plašāka informācija par SDTIC pakalpojumiem >>> http://pieteikums.lv/tirgusizpete vai https://petijumi.lv/
Vēl par tēmu:
Pārtikas preču cenām jābūt caurskatāmām un ērti salīdzināmām, uzsver Tautsaimniecības komisija
Patēriņa preču cenu izsekojamībai, caurskatāmībai un monitoringam, tostarp pārtikas preču cenu salīdzināšanas rīkam nepieciešamo informāciju, no mazumtirgotāja ievāks un apstrādās...
Lasīt tālākPlauktos būs vairāk Latvijas preču
LatvijasTirgotāju asociācija (LTA) š.g. 16. jūnijā plkst. 14.00 uz tikšanos bija aicinājusi Latvijas Pārtikas uzņēmumu federāciju, Lauksaimniecības organizāciju sadarbības padomi, biedrību...
Lasīt tālākNākošgad tiks pārceltas divas darba dienas
2026. gadā tiks pārceltas divas darba dienas. Darba diena 2. janvārī, kas ir piektdiena un iekrīt starp svētku dienu ceturtdienu – 1. janvāri, un sestdienu – 3. janvāri, tiks pārcelta...
Lasīt tālākZemnieku Saeima: Satiksmes ministrijas reforma apdraud pakalpojumu pieejamību lauksaimniekiem
Biedrība “Zemnieku Saeima” ir neizpratnē par Satiksmes ministra Ata Švinkas piektdienas rītā raidījumā “Rīta Panorāma” pausto viedokli, ka Satiksmes ministrija ir gatava Ceļu satiksmes...
Lasīt tālākPublisko izdevumu komisija: “airBaltic” piemērs rāda, ka nepieciešamas izmaiņas kapitālsabiedrību pārvaldībā
Saeimas Publisko izdevumu un revīzijas komisija, pamatojoties uz Valsts kontroles (VK) veikto revīziju par valsts uzraudzību Covid-19 laikā veiktajiem ieguldījumiem Latvijas nacionālajā lidsabiedrībā...
Lasīt tālākApstrādes rūpniecībā izaugsmes temps paātrinājies, aprīlī sasniedzot 5%
Apstrādes rūpniecības apjoms šā gada aprīlī pieaudzis par 5%, kas ir lielākais pieaugums gada griezumā kopš 2022. gada maija, liecina jaunākie Centrālās statistikas pārvaldes dati. Savukārt...
Lasīt tālāk1. ceturksnī palielinās investīciju skaits un vērojams aktivitāšu pieaugums būvniecības nozarē
Kaut arī pasaulē joprojām pastāv augsta nenoteiktība, jaunākie IKP dati liecina par piesardzīgi pozitīvām tendencēm ekonomikā, uz ko norāda gan investīciju skaita palielinājums, gan aktivitāšu...
Lasīt tālākLatvijas Banka: Latvijas pārtikas cenu inflācija jārisina ar konkurences veicināšanas instrumentiem
Šodien Latvijas Bankas prezidents Mārtiņš Kazāks tikās ar ekonomikas ministru Viktoru Valaini un Konkurences padomes priekšsēdētāja p. i. Ievu Šmiti, lai iepazīstinātu ar Latvijas Bankas...
Lasīt tālākMazumtirdzniecības pieaugums aprīlī signalizē par pakāpenisku patēriņa atjaunošanos
Pēc krituma 2025. gada februārī un martā mazumtirdzniecības apgrozījumam aprīlī atkal bija vērojams mērens kāpums. Kaut arī iedzīvotāju pirktspēja ir palielinājusies, patērētāju...
Lasīt tālākLatvijas tirgotāji paraksta vienošanos par cenu samazināšanu
Latvijas Tirgotāju asociācija atbalsta Latvijas valdības vēlmi samazināt pārtikas cenas. "Mūsuprāt, pašreizējā brīvā tirgus un saspringtas konkurences apstākļos Latvijā (3 globālie...
Lasīt tālāk