SDTIC: Produktu pozicionēšana ar tirgus pētījuma palīdzību – atslēga uz panākumiem
Neatkarīgi no tā, vai jums ir mazs uzņēmums vai vairāku uzņēmumu holdings, kā arī tas, vai jūs laižat tirgū savu pirmo vai jau piecdesmito produktu, produktu virzīšana nereti vien ir liels izaicinājums. Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centra (SDTIC) vadītājs Alberts Jodis uzsver – pirms produkta ieviešanas, neatņemams solis ir tirgus izpēte.
Pēc A. Jodis sacītā, pētījums palīdz noskaidrot, tieši kā jūsu produkts iederas tirgū, ar ko tas atšķiras no jau esošajiem produktiem un kāpēc jūsu klientiem tas būtu nepieciešams. “Produktu pozicionēšana ir ļoti svarīgs solis, lai uzņēmums gūtu ilgtermiņa panākumus. Lai uzzinātu, vai produkts būs dzīvotspējīgs, ikvienam uzņēmumam nepieciešams tirgus pētījums, tai skaitā nozares izpēte, kas palīdz gūt atbildes uz jautājumiem par to, kā produktu nākotnē veiksmīgi pārdot,” uzsver SDTIC vadītājs.
Tikai pēc tirgus izpētes var turpināt ar mārketinga plānu, noteikt cenu, izvēlēties produktu pārdošanas izvietojumu un veidu, kā tas tiks virzīts tirgū.
A. Jodis norāda: “Efektīva produkta pozicionēšana ņem vērā jūsu mērķauditoriju un tās vajadzības, kā arī to, kā jūsu produkts var tieši un efektīvi apmierināt šīs vajadzības. Tomēr produkta pozicionēšanu var attiecināt arī uz produktiem, kuri vēl nav tirgū, jo nereti vien svarīgi ir noskaidrot ne tikai auditorijas domas, bet arī vēlmes – vai šāds produkts viņiem ir vajadzīgs.”
SDTIC ir pieredze vairākos pētījumu veidos, tai skaitā uzņēmuma izvērtēšanā, zīmolu novērtēšanā, darbinieku apmierinātības pētījumos, klientu apmierinātības pētījumos, patērētāju analīzē u.c.
Plašāka informācija par SDTIC pakalpojumiem >>> http://pieteikums.lv/tirgusizpete vai https://petijumi.lv/
Vēl par tēmu:
LPPA: pāreja uz īstermiņa līgumiem sekmēs pārvadātāju atgriešanos pie vecākiem autobusiem
Latvijas Pasažieru pārvadātāju asociācija iebilst pret nosacījumu maiņu valsts izsludinātājos iepirkumos Cēsu, Limbažu un Siguldas lotēs, kas paredz līguma darbību vairs tikai uz 3 gadiem,...
Lasīt tālākFaktiskā bezdarba līmenis septembrī samazinājies par 0,2 procentpunktiem
2025. gada septembrī faktiskā bezdarba līmenis Latvijā bija 6,2%, un kopš augusta tas ir samazinājies par 0,2 procentpunktiem, liecina Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) aprēķins. Salīdzinot...
Lasīt tālākAugustā tūristu mītnēs apkalpots par 3,1% vairāk viesu nekā pirms gada
2025. gada augustā Latvijas tūristu mītnēs apkalpoti 392,9 tūkstoši ārvalstu un vietējo viesu, veidojot 3,1% pieaugumu pret 2024. gada augustu, liecina Centrālās statistikas pārvaldes dati,...
Lasīt tālākRīgas sabiedriskajā transportā šī gada septembrī par 5,5% vairāk pārvadāto pasažieru nekā pērn
Šī gada septembrī Rīgas sabiedriskajā transportā pārvietojušies 10 606 593 pasažieri, kas ir par 5,5% vairāk nekā šajā pašā mēnesī iepriekšējā gadā. No tramvajiem populārākais...
Lasīt tālākBirokrātijas mazināšanas nolūkā paredz atvieglot kūrorta statusa piešķiršanas kārtību
Lai mazinātu birokrātisko slogu gan valsts iestādēm, gan pašvaldībām, Ekonomikas ministrija (EM) rosina mainīt kūrorta statusa piešķiršanas kārtību – noteiktu teritoriju par kūrortu...
Lasīt tālāk“Laima” sortimentā divas jaunas konfektes piena šokolādes glazūrā
Latvijā iecienītais saldumu zīmols “Laima” turpina attīstīt un stiprināt savu produktu sortimentu un iepriecina saldummīļus ar jaunām konfektēm piena šokolādes glazūrā. Jaunums divās...
Lasīt tālākUzsākt būvniecību, reģistrēt būvi un nostiprināt īpašumtiesības varēs ar vienu iesniegumu
Būvniecības uzsākšanai un būves reģistrācijai, kā arī būves īpašumtiesību nostiprināšanai būs nepieciešams tikai viens kopīgs iesniegums. To noteic Saeimā ceturtdien, 9.oktobrī,...
Lasīt tālākSeptembrī patēriņa cenu kāpums bija viens no mērenākajiem pēdējos gados
Septembrī patēriņa cenas pieauga, taču kāpums bija viens no mērenākajiem pēdējos gados, ko noteica vājāka sezonālā ietekme un zemāks spiediens no pārtikas un energoresursu cenām. Saskaņā...
Lasīt tālākMatisone: nodokļu administrācijas PVN piemērošanas prakse izmitināšanas pakalpojumiem rada risku uzņēmējiem pāriet ēnu ekonomikā
“Valsts ieņēmumu dienesta pievienotās vērtības nodokļa piemērošanas prakse viesu izmitināšanas jomā rada risku, ka mazie uzņēmumi varētu pāriet ēnu ekonomikā un vairs nemaksāt nodokļus....
Lasīt tālākValsts pārvaldes komisija: uzsākt būvniecību, reģistrēt būvi un nostiprināt īpašumtiesības varēs ar vienu iesniegumu
Lai varētu ieviest vienotu reģistrācijas procesu gan būvniecības uzsākšanai un būves reģistrācijai, gan arī būves īpašumtiesību nostiprināšanai, Saeimas Valsts pārvaldes un pašvaldības...
Lasīt tālāk