Reklāma NMG portālos un sociālajos tīklos – reklāma, kas palīdz efektīvi sasniegt vajadzīgo mērķauditoriju
Reklāma ir jaudīgs instruments uzņēmējdarbības attīstībā, kas ļauj sasniegt labus rezultātus. Lai arī uzņēmuma reklāmas efektivitāte parasti palielinās laika gaitā, noteiktus reklāmas mērķus var sasniegt gandrīz nekavējoties. Nacionālā mediju grupa (NMG) ikvienam uzņēmumam sniedz iespēju īstenot efektīvu reklāmas kampaņu tiešsaistē, jauniem klientiem pirmajai reklāmas izvietošanas reizei piedāvājot atlaides līdz pat 80%.
Kā skaidro NMG vadītājs Alberts Jodis, reklāmas stratēģija ir ļoti svarīga, lai nodrošinātu, ka zīmols komunicē ar savu auditoriju personīgā veidā, nevis tikai cenšoties pārdot noteiktu produktu vai pakalpojumu.
“Reklāma lieliski palīdz radīt izpratni par produktu vai pakalpojumu, kas izceļ priekšrocības patērētājiem. Lai reklamētu produktu vai pakalpojumu un pārliecinātu pircējus, ir jāizstrādā reklāmas stratēģija un jāizstrādā kampaņa, lai potenciālos klientus pēc iespējas saistošākā veidā informētu par šo produktu un pakalpojumu ideju,” skaidro A. Jodis.
Viņš uzsver arī to, ka reklāmas stratēģijas izstrāde atspoguļos arī citus uzņēmējdarbības apsvērumus, piemēram, zīmola atpazīstamības centienus un tādus mērķus kā publiskā tēla uzlabošana.
Nacionālā mediju grupa piedāvā īstenot efektīvu reklāmas kampaņu, jauniem klientiem piedāvājot atlaides līdz pat 80%.
Piesakoties NMG reklāmas pakalpojumiem ikvienam uzņēmumam tiek rasts individuāls risinājums un piedāvāti priekšlikumi efektīvas kampaņas radīšanai. Reklāmas kampaņas tiek veidotas ar pārliecību, ka katrs uzņēmums ir unikāls, tātad katram ir sava vienreizējā “recepte” veiksmīgam un efektīvam risinājumam.
Nacionālā mediju grupa ir strauji augošs interneta mediju tīkls, ko veido plaša spektra, dažādu specifikāciju interneta portāli, sākot no biznesa, turpinot ar sociālajiem un beidzot ar izklaides interneta resursiem.
Izvēloties sadarbību ar NMG, ikvienam uzņēmumam ir unikāla iespēja izvietot uzņēmuma informāciju populārākajos NMG portālos. Papildus tam informācija par jūsu uzņēmumu nonāks sociālā tīkla “Facebook” lapās. Šobrīd kopējā NMG interneta resursu un to lapu sociālajos tīklos auditorija (reach) pārsniedz 2 000 000 (divus miljonus) interneta lietotāju mēnesī un tuvākajā nākotnē plānots šo skaitu vēl palielināt.
Savukārt mediju grupas sociālo tīklu “Facebook” lapām seko līdzi vairāk nekā 200 tūkstoši interneta lietotāju. Lapās ikdienas tiek izvietota uzņēmējiem aktuālākā informācija par biznesa attīstības un izaugsmes iespējām.
Uzzināt vairāk par sadarbību iespējams http://pieteikums.lv/mediji.
Vēl par tēmu:
Tirgotāji bieži maldina par augļu un dārzeņu izcelsmi
Veicot pastiprinātu svaigu dārzeņu, augļu un ogu kontroli, mēneša laikā Pārtikas un veterinārais dienests pārbaudījis vairāk nekā 390 pārtikas tirdzniecības uzņēmumus, 40 % gadījumu...
Lasīt tālākLBAS: Latvijas uzņēmumu konkurētspēju neapdraud izdevumi par darbnespējas lapām
30. aprīlī trīspusējā sanāksmē arodbiedrības, darba devēji un valsts puse atkal diskutēs par Latvijas Darba devēju konfederācijas (LDDK) iniciēto vēlmi samazināt darba nespējas lapas...
Lasīt tālākMazos un vidējos uzņēmumus visvairāk ietekmē nodokļu slogs, inflācija un energoresursu cenas
Neskatoties uz pēdējo gadu ekonomiskās attīstības perspektīvu un ģeopolitiskās situācijas pasliktināšanos, mazie un vidējie uzņēmēji Baltijā saglabā pragmātisku optimismu. Par to...
Lasīt tālākProkuratūrā izbeidz lietu pret četrām personām par mēģinājumu izkrāpt “Olainfarm” akcijas
Pirms trim gadiem Valsts policija sāka kriminālprocesu par mēģinājumu izkrāpt daudzus miljonus vērtas “Olainfarm” akcijas. Likumsargi aizdomās turēja piecas personas un martā pret tām...
Lasīt tālākTirdzniecības vietās būs jānorāda pārtikas produktu ražošanas valsts
Lai veicinātu patērētāju informētību par produktu, Saeimas Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisija trešdien, 17. aprīlī, trešajā – galīgajā – lasījumā...
Lasīt tālākLatvijas Tirgotāju asociācija atbalsta iniciatīvu neaplikt lietoto apģērbu un tekstilizstrādājumus ar dabas resursu nodokli
Iniciatīvu portālā Manabalss.lv sākta parakstu vākšana par aicinājumu neaplikt lietoto apģērbu un tekstilizstrādājumus ar dabas resursu nodokli. Iniciatīvai atbalstu paudusi arī Latvijas...
Lasīt tālākIeviesta iespēja Rimi taromātos depozīta maksu ieskaitīt klienta kartes uzkrājumā
Lai nodrošinātu klientiem ērtāku depozīta maksas apriti, no 15. aprīļa Rimi kopā ar Depozīta Iepakojuma Operatoru (DIO) un taromātu uzstādītāju Tomra Collection Latvia pirmo reizi Latvijā...
Lasīt tālākPĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024: Digitālais saturs – ceļš kā veidot zīmola atpazīstamību
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti sniedza ieskatu tajā, kā mainās pārdošanas un klientu servisa jomas, kādas ir efektīvākās...
Lasīt tālākIzaugsmes trenere: Kvalitatīva aukstā zvana saturs slēpjas sarunas sākumā
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti runāja par nākotnes iespējām, izaicinājumiem un tendencēm pārdošanā un klientu apkalpošanas...
Lasīt tālākBORN DIGITAL Latvia vadītājs: 80% klientu ir gatavi maksāt vairāk, ja lietotāju pieredze ir uzlabota
Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā BORN DIGITAL Latvia vadītājs Gatis Hasners runāja par stratēģiski nozīmīgiem elementiem biznesa attīstībai...
Lasīt tālāk