• Failure notice from provider:
    Connection Error:http_request_failed
12/04/2024, Kategorija: Bizness, Uzņēmējdarbība
Autors: Publicitātes materiāls

Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti sniedza ieskatu tajā, kā mainās pārdošanas un klientu servisa jomas, kādas ir efektīvākās pārdošanas metodes un kā veiksmīgāk tās realizēt dzīvē. Pārdošanas speciālisti atzina, ka arvien lielāku lomu nozarē ieņem digitālais saturs un digitālie pakalpojumi.

Saturs kā pārdošanas atslēga

Konferenci atklāja izaugsmes entuziasts, trīs grāmatu autors, SHOWANDTELL.LV video aģentūras radītājs Āris Birze, kas runāja par to, kā pārdod digitāli ar video palīdzību un vai šāda prakse ir noderīga visām organizācijām.

“Vai cilvēks, kurš no jums pērk, lieto telefonu? Vai viņam ir “Facebook”, “Instagram”, “Linkedin”, “Tiktok”? Ja atbilde ir jā, tad jūs varat šo cilvēku aizsniegt,” sacīja Ā.Birze.

Viņš turpināja: “Ir teiciens, ka bilde pasaka vairāk kā 1000 vārdu, bet jūs nezināt, ko tā bilde tam cilvēkam pasaka. Ar video jūs varat pateikt un parādīt tieši to, ko vēlaties pateikt un parādīt – kas ir jūsu produkts, kāds ir jūsu pakalpojums, ko ar to darīt u.tml.”

Arī CUBE biznesa attīstības vadītāja Madara Intenberga atzina, ka saturam ir nozīme. “Pats nozīmīgākais ir saturs – kā mēs komunicējam, ko lietotājs pamana un kā viņš jūtas. [..] Produkts nevar pastāvēt bez satura un tehnoloģijas. Saturs ir pārdošanas atslēga, tehnoloģijas ir durvis klienta vēlmju īstenošanai,” sacīja M. Intenberga.

Klienti, kas jūtas piederīgi, ir gatavi maksāt vairāk

GROWING līdzīpašniece, biznesa trenere un konsultante Jana Strogonova konferencē atzina, ka labākie pārdevēji pārdod par 32% vairāk nekā viduvējie pārdevēji, bet vājākie par 32% mazāk nekā viduvējie. “Atšķirība ir spējā izprast un pārvaldīt savas un potenciālo klientu emocijas,” atzina eksperte.

“Tā kā emocijas ietekmē mūsu uzvedību, tās ietekmē arī mūsu darba sniegumu un to, kā mēs strādājam. [..] Līdz ar to negatīvas emocijas var radīt negatīvu ietekmi uz pārdošanas rezultātiem, attiecībām ar kolēģiem,” sacīja J.Strogonova.

Konferencē piedalījās arī TRIVIUMS trenere, mentore un klientu “advokāts” ar vairāk nekā 15 gadu pieredzi Jekaterina Mehtijeva, kas runāja par to, kā klientu apmierinātību pārvērst pārdošanas rezultātos.

“Klientu pieredze ir sajūta, ko sniedzam par mūsu uzņēmumu un zīmolu visa klienta dzīvescikla ietvaros. Klientu pieredzi rada gan tas, kas notiek uz skatuves, gan aiz tās. [..] Lojāli klienti tērē vairāk. Klienti jūtas piederīgi un iesaistīti, un ir gatavi maksāt pat vairāk,” atzina J.Mehtijeva.

Konferencē piedalījās arī IZAUGSMES TELPA dibinātāja un izaugsmes trenere Līga Līdeka, kas plašāk pastāstīja par aukstajiem zvaniem, tai skaitā par biežākiem izaicinājumiem ar kuriem uzņēmēji sastopas veicot aukstos zvanus un kā ar tiem strādāt.

“Kvalitatīva aukstā zvana saturs slēpjas sākumā. 85% būs rezultāts, ja visu izdarīsiet pareizi. Izdomājat klientam interesantu zvana mērķi. Tāpat liela nozīme ir pareizi uzdotiem jautājumiem. Un izsakiet risinājumu, kurā izskan vismaz viens klienta ieguvums,” sacīja L.Līdeka.

BORN DIGITAL Latvia vadītājs Gatis Hasners atzina, ka 94% mājaslapas apmeklētāju pirmais iespaids par uzņēmumu veidojas pēc tās dizaina. “Dati liecina, ka, ja mājaslapas ielāde prasīs vairāk kā 3 sekundes, to uzreiz pametīs 40% tās apmeklētāji,” norādīja G.Hasners.

“80% klientu ir gatavi maksāt vairāk, ja lietotāju pieredze ir uzlabota,” atzina eksperts, norādot, ka biežākās WEB dizaina kļūdas ir nepārdomāta navigācija, tas, ka mājaslapas vizuālā daļa liek aizdomāties par sniegtā pakalpojuma kvalitāti, kā arī, ja ir nepārdomāts satura izkārtojums.

Konferencē piedalījās arī EXCELLENT LATVIA biznesa attīstības vadītājs Kārlis Klovāns, kas pastāstīja vairāk par efektīvu pārdošanu un to, kas jāņem vērā, izvēloties CRM sistēmu.

Vadītājs pieņem lēmumus, nevis nodarbojas ar neskaitāmiem darbiem

Savukārt VADĪTĀJU SKOLAS vadītājs Kaspars Cveiģelis plašāk pastāstīja par to, kā kļūt par izcilu vadītāju. Viņš uzsvēra: “Vadītāja galvenais uzdevums ir lēmumu pieņemšana un plāna realizācija. Lielākai dienas daļai jābūt aizņemtai ar lēmumu apdomāšanu un sagatavošanu nevis ar 1000 maziem darbiņiem.”

Konferencē piedalījās arī biznesa pārrunu vadības eksperts Ēriks Burkevics, kas ieskicēja pareizas pārrunu vešanas tehnikas nozīmi lielajos darījumos.

“Galvenā atšķirība lielajos darījumos ir ietekme uz uzņēmumiem un lēmumu pieņemšanas ātrums. Ja mazajos darījumos finansiālas sekas pareizam vai nepareizam darījumam ir minimālas, tad lielajos darījumos jāņem vērā vairāk faktoru,” sacīja Ē.Burkevics.

Runājot par to, kas ir jāņem vērā un kā ir jāskatās uz lielajiem darījumiem, viņš atzina, ka svarīgi ņemt vērā tādus aspektus kā – vai tas saskan ar biznesa plānu, cilvēku resursiem, finanšu resursiem un tehnoloģiju resursiem.

805 skatījumi




Video

Saeima vienkāršo amatu savienošanas saskaņošanu pašvaldības iestādēs

16/05/2025

Lai vienkāršotu kārtību, kādā amatpersona saskaņo sava amata savienošanu ar citu darbu, Saeima ceturtdien, 15. maijā, galīgajā lasījumā pieņēma grozījumus likumā “Par interešu konflikta...

Lasīt tālāk
Video

Jau šonakt Rīgā atsāk kursēt nakts sabiedriskais transports

16/05/2025

No 17. maija līdz 28. septembrim nedēļas nogalēs un svētku dienās Rīgā būs pieejams nakts sabiedriskais transports – trīs autobusu maršruti, kas no Rīgas centra brauks uz daļu no Rīgas...

Lasīt tālāk
Video

Baltijas iedzīvotājus visvairāk satrauc cenu kāpums un ģeopolitiskā situācija

15/05/2025

Iedzīvotājus Baltijas valstīs šobrīd visvairāk satrauc augošie pārtikas un ikdienas izdevumi, kā arī ģeopolitiskā situācija, liecina bankas Citadele aptauja. Patēriņa cenu kāpums satrauc...

Lasīt tālāk
Video

Šosezon Latvijas iedzīvotāji aktīvi pērk batutus un teltis

13/05/2025

Lai gan maija sākumā pieredzējām vēsus laikapstākļus, tirdzniecības centrs internetā 220.lv novērojis pastiprinātu pircēju interesi par aktīvās atpūtas precēm. Maijā Latvijas iedzīvotāji...

Lasīt tālāk
Video

FM: Preču eksportam martā negaidīti straujš pieaugums

13/05/2025

Jaunākie preču ārējās tirdzniecības dati pozitīvi pārsteidz. Šā gada martā preču eksporta vērtība sasniedza 1701 miljonus eiro, kas bija par 8,1% vairāk nekā pērnā gada attiecīgajā...

Lasīt tālāk
Video

“Zemnieku saeima” aicina dārzos stādīt sertificētus sēklas kartupeļus, lai izvairītos no bīstamu slimību izplatības

13/05/2025

Biedrība “Zemnieku saeima” un kartupeļu audzētāji aicina savos dārzos stādīt sertificētu un pārbaudītu kartupeļu sēklas materiālu, tādējādi izvairoties no dažādu bīstamu kartupeļu...

Lasīt tālāk
Video

Turpmākajos mēnešos paredzama pozitīva eksporta izaugsme

12/05/2025

Paredzams, ka turpmākajos mēnešos Latvijā saglabāsies pozitīva eksporta izaugsme, lai arī to turpinās ierobežot ģeopolitiskā nenoteiktība un ASV ieviestie tirdzniecības tarifi. Tāpēc...

Lasīt tālāk
Video

Noderīga informācija par darbu vasaras brīvlaikā skolēniem un viņu vecākiem

09/05/2025

Tuvojoties vasaras brīvlaikam, atgādinām, ka vecākiem ir tiesības saglabāt nodokļa atvieglojumu par bērniem, kuri strādā tikai vasaras brīvlaikā, ir vecumā līdz 19 gadiem un mācās vispārējās,...

Lasīt tālāk
Video

Mācību uzņēmumiem ar ieņēmumiem līdz 3000 eiro gadā nebūs jāreģistrējas kā nodokļu maksātājiem

30/04/2025

Skolēnu mācību uzņēmumiem, kuru ieņēmumi gadā nesasniegs 3000 eiro, nebūs Valsts ieņēmumu dienestā jāreģistrējas kā nodokļu maksātājiem. To noteic Saeimā trešdien, 30.aprīlī,...

Lasīt tālāk
Video

Pārtikas cenas un piesardzīgs patēriņš martā ietekmēja mazumtirdzniecības apgrozījumu

29/04/2025

2025. gada martā iedzīvotāju piesardzīgāka izturēšanās pret tēriņiem ietekmēja mazumtirdzniecības apgrozījumu. Gada laikā mazumtirdzniecības uzņēmumu kopējais apgrozījums salīdzināmajās...

Lasīt tālāk