• Failure notice from provider:
    Connection Error:http_request_failed
12/04/2024, Kategorija: Bizness, Uzņēmējdarbība
Autors: Publicitātes materiāls

Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā eksperti sniedza ieskatu tajā, kā mainās pārdošanas un klientu servisa jomas, kādas ir efektīvākās pārdošanas metodes un kā veiksmīgāk tās realizēt dzīvē. Pārdošanas speciālisti atzina, ka arvien lielāku lomu nozarē ieņem digitālais saturs un digitālie pakalpojumi.

Saturs kā pārdošanas atslēga

Konferenci atklāja izaugsmes entuziasts, trīs grāmatu autors, SHOWANDTELL.LV video aģentūras radītājs Āris Birze, kas runāja par to, kā pārdod digitāli ar video palīdzību un vai šāda prakse ir noderīga visām organizācijām.

“Vai cilvēks, kurš no jums pērk, lieto telefonu? Vai viņam ir “Facebook”, “Instagram”, “Linkedin”, “Tiktok”? Ja atbilde ir jā, tad jūs varat šo cilvēku aizsniegt,” sacīja Ā.Birze.

Viņš turpināja: “Ir teiciens, ka bilde pasaka vairāk kā 1000 vārdu, bet jūs nezināt, ko tā bilde tam cilvēkam pasaka. Ar video jūs varat pateikt un parādīt tieši to, ko vēlaties pateikt un parādīt – kas ir jūsu produkts, kāds ir jūsu pakalpojums, ko ar to darīt u.tml.”

Arī CUBE biznesa attīstības vadītāja Madara Intenberga atzina, ka saturam ir nozīme. “Pats nozīmīgākais ir saturs – kā mēs komunicējam, ko lietotājs pamana un kā viņš jūtas. [..] Produkts nevar pastāvēt bez satura un tehnoloģijas. Saturs ir pārdošanas atslēga, tehnoloģijas ir durvis klienta vēlmju īstenošanai,” sacīja M. Intenberga.

Klienti, kas jūtas piederīgi, ir gatavi maksāt vairāk

GROWING līdzīpašniece, biznesa trenere un konsultante Jana Strogonova konferencē atzina, ka labākie pārdevēji pārdod par 32% vairāk nekā viduvējie pārdevēji, bet vājākie par 32% mazāk nekā viduvējie. “Atšķirība ir spējā izprast un pārvaldīt savas un potenciālo klientu emocijas,” atzina eksperte.

“Tā kā emocijas ietekmē mūsu uzvedību, tās ietekmē arī mūsu darba sniegumu un to, kā mēs strādājam. [..] Līdz ar to negatīvas emocijas var radīt negatīvu ietekmi uz pārdošanas rezultātiem, attiecībām ar kolēģiem,” sacīja J.Strogonova.

Konferencē piedalījās arī TRIVIUMS trenere, mentore un klientu “advokāts” ar vairāk nekā 15 gadu pieredzi Jekaterina Mehtijeva, kas runāja par to, kā klientu apmierinātību pārvērst pārdošanas rezultātos.

“Klientu pieredze ir sajūta, ko sniedzam par mūsu uzņēmumu un zīmolu visa klienta dzīvescikla ietvaros. Klientu pieredzi rada gan tas, kas notiek uz skatuves, gan aiz tās. [..] Lojāli klienti tērē vairāk. Klienti jūtas piederīgi un iesaistīti, un ir gatavi maksāt pat vairāk,” atzina J.Mehtijeva.

Konferencē piedalījās arī IZAUGSMES TELPA dibinātāja un izaugsmes trenere Līga Līdeka, kas plašāk pastāstīja par aukstajiem zvaniem, tai skaitā par biežākiem izaicinājumiem ar kuriem uzņēmēji sastopas veicot aukstos zvanus un kā ar tiem strādāt.

“Kvalitatīva aukstā zvana saturs slēpjas sākumā. 85% būs rezultāts, ja visu izdarīsiet pareizi. Izdomājat klientam interesantu zvana mērķi. Tāpat liela nozīme ir pareizi uzdotiem jautājumiem. Un izsakiet risinājumu, kurā izskan vismaz viens klienta ieguvums,” sacīja L.Līdeka.

BORN DIGITAL Latvia vadītājs Gatis Hasners atzina, ka 94% mājaslapas apmeklētāju pirmais iespaids par uzņēmumu veidojas pēc tās dizaina. “Dati liecina, ka, ja mājaslapas ielāde prasīs vairāk kā 3 sekundes, to uzreiz pametīs 40% tās apmeklētāji,” norādīja G.Hasners.

“80% klientu ir gatavi maksāt vairāk, ja lietotāju pieredze ir uzlabota,” atzina eksperts, norādot, ka biežākās WEB dizaina kļūdas ir nepārdomāta navigācija, tas, ka mājaslapas vizuālā daļa liek aizdomāties par sniegtā pakalpojuma kvalitāti, kā arī, ja ir nepārdomāts satura izkārtojums.

Konferencē piedalījās arī EXCELLENT LATVIA biznesa attīstības vadītājs Kārlis Klovāns, kas pastāstīja vairāk par efektīvu pārdošanu un to, kas jāņem vērā, izvēloties CRM sistēmu.

Vadītājs pieņem lēmumus, nevis nodarbojas ar neskaitāmiem darbiem

Savukārt VADĪTĀJU SKOLAS vadītājs Kaspars Cveiģelis plašāk pastāstīja par to, kā kļūt par izcilu vadītāju. Viņš uzsvēra: “Vadītāja galvenais uzdevums ir lēmumu pieņemšana un plāna realizācija. Lielākai dienas daļai jābūt aizņemtai ar lēmumu apdomāšanu un sagatavošanu nevis ar 1000 maziem darbiņiem.”

Konferencē piedalījās arī biznesa pārrunu vadības eksperts Ēriks Burkevics, kas ieskicēja pareizas pārrunu vešanas tehnikas nozīmi lielajos darījumos.

“Galvenā atšķirība lielajos darījumos ir ietekme uz uzņēmumiem un lēmumu pieņemšanas ātrums. Ja mazajos darījumos finansiālas sekas pareizam vai nepareizam darījumam ir minimālas, tad lielajos darījumos jāņem vērā vairāk faktoru,” sacīja Ē.Burkevics.

Runājot par to, kas ir jāņem vērā un kā ir jāskatās uz lielajiem darījumiem, viņš atzina, ka svarīgi ņemt vērā tādus aspektus kā – vai tas saskan ar biznesa plānu, cilvēku resursiem, finanšu resursiem un tehnoloģiju resursiem.

785 skatījumi




Video

Žurnālists atklāj šokējošu informāciju par “Olainfarm” meitasuzņēmumu darbību Krievijā

29/04/2024 | Autors: Mediju materiāls

Latvijas farmācijas uzņēmuma AS "Olainfarm" meitaskompānija "Olainfarm Rus" joprojām turpina darboties Krievijā. Kā atklājis žurnālists Ansis Pūpols, Krievijas uzņēmums "Olainfarm Rus"...

Lasīt tālāk
Video

“Telegram” kanālos norit elektronisko cigarešu nelegāla tirdzniecība; plāna apkarošanai nav

29/04/2024 | Autors: Nekā personīga, TV3

Sākot ar kokaīnu un beidzot ar eskorta pakalpojumiem. To visu un vēl vairāk piedāvā iegādāties dažādos “Telegram” kanālos. To aktivitāte pēdējā laikā pieaugusi. Tur iespējams iegādāties...

Lasīt tālāk
Video

EM virza likumprojektu, lai Atkrastes vēja parka projektam ELWIND noteiktu nacionālo interešu objekta statusu

29/04/2024 | Autors: Nekā personīga, TV3

Pirms pusotra gada valdība apstiprināja Latvijas – Igaunijas Atkrastes vēja parka ELWIND tālāku virzību. Projekta aizstāvji uzsver, kas runa nav tikai par gigantisku zaļās enerģijas ražotāju,...

Lasīt tālāk
Video

Eiropas Dzelzceļa līnijas lauž līgumu ar Rail Baltica reģionālo mobilitātes punktu projektētāju

25/04/2024

Rail Baltica projekta nacionālais ieviesējs Latvijā – uzņēmums Eiropas Dzelzceļa līnijas lauž līgumu ar Rail Baltica reģionālo mobilitātes punktu būvprojektētāju – uzņēmumu apvienību...

Lasīt tālāk
Video

Stradiņa slimnīca sagaida no SIA “Velve” būvniecības dokumentācijas atdošanu un skaidrojumu par parādiem apakšuzņēmējiem

25/04/2024

Lai risinātu ar A2 būvobjekta pārņemšanu saistītos jautājumus, tostarp par norēķiniem, Paula Stradiņa Klīniskā universitātes slimnīca (Stradiņa slimnīca) sagaida, ka SIA “Velve”...

Lasīt tālāk
Video

Tirdzniecības vietās būs jānorāda pārtikas produktu ražošanas valsts

25/04/2024

Lai veicinātu patērētāju informētību, pārtikas tirdzniecības vietās jānorāda pārtikas produktu ražošanas valsts. To noteic Saeimā ceturtdien, 25.aprīlī, trešajā – galīgajā –...

Lasīt tālāk
Video

Tirgotāji bieži maldina par augļu un dārzeņu izcelsmi

24/04/2024

Veicot pastiprinātu svaigu dārzeņu, augļu un ogu kontroli, mēneša laikā Pārtikas un veterinārais dienests pārbaudījis vairāk nekā 390 pārtikas tirdzniecības uzņēmumus, 40 % gadījumu...

Lasīt tālāk
Video

LBAS: Latvijas uzņēmumu konkurētspēju neapdraud izdevumi par darbnespējas lapām

23/04/2024

30. aprīlī trīspusējā sanāksmē arodbiedrības, darba devēji un valsts puse atkal diskutēs par Latvijas Darba devēju konfederācijas (LDDK) iniciēto vēlmi samazināt darba nespējas lapas...

Lasīt tālāk
Video

Mazos un vidējos uzņēmumus visvairāk ietekmē nodokļu slogs, inflācija un energoresursu cenas

23/04/2024

Neskatoties uz pēdējo gadu ekonomiskās attīstības perspektīvu un ģeopolitiskās situācijas pasliktināšanos, mazie un vidējie uzņēmēji Baltijā saglabā pragmātisku optimismu. Par to...

Lasīt tālāk
Video

Prokuratūrā izbeidz lietu pret četrām personām par mēģinājumu izkrāpt “Olainfarm” akcijas

22/04/2024 | Autors: Nekā personīga, TV3

Pirms trim gadiem Valsts policija sāka kriminālprocesu par mēģinājumu izkrāpt daudzus miljonus vērtas “Olainfarm” akcijas. Likumsargi aizdomās turēja piecas personas un martā pret tām...

Lasīt tālāk