Par inovatīvu pieeju veiksmīgām reklāmas kampaņām
Ko es varu darīt, lai mans uzņēmums attīstītos? Kā piesaistīt plašāku klientu loku? Kā veidot sava uzņēmuma tēlu tā, lai tas atstātu patīkamu iespaidu? Šie ir jautājumi, kas ik pa laikam rodas katram uzņēmējam, kurš alkst strauju attīstību un ilgtermiņa panākumus. Viens no veidiem, kā panākt vēlamo, ir reklāmas kampaņa. Tā ir iespēja ikvienam uzņēmumam uzrunāt savus klientus, parūpēties, lai produkts vai pakalpojums būtu pieprasīts, veicināt sava uzņēmuma atpazīstamību un veidot tā tēlu pēc saviem ieskatiem.
Šodien netrūkst piedāvājumu veidot reklāmas kampaņas, tomēr nenoliegsim, ka katrs no mums vēlas būt drošs, ka investē līdzekļus sekmīgā reklāmas kampaņā, kas nodrošinās efektīvu mērķa sasniegšanu. Kā izvēlēties pareizo? Atbilde uz šo jautājumu nav viennozīmīga, bet dažkārt, lai sasniegtu vairāk, nepieciešams riskēt – aizmirstiet par tradicionālo un uzdrīkstieties izmēģināt ko jaunu!
Pilna servisa mārketinga, reklāmas un sabiedrisko attiecību aģentūra Alberta Uzņēmumu grupa piedāvā interesantus, inovatīvus un uzmanību piesaistošus risinājumus. Atšķirībā no citām aģentūrām Alberta Uzņēmumu grupas kampaņas neizmanto tradicionālās fokusa grupas, kas ne vienmēr ataino īsto rezultātu. Tā vietā aģentūra sadarbojas ar Rīgas Psiholoģijas skolu, nodrošinot, ka darbā pie reklāmas kampaņas tiek iesaistīti savas jomas profesionāļi, kuriem ir pa spēkam sasniegt nepieciešamo auditoriju un samazināt tās pretestību, panākot, ka reklāma tradicionāli netiek uztverta kā mēģinājums par visiem spēkiem kaut ko pārdot. Tieši otrādi – tiek ietekmētas cilvēku domas un jūtas, iedzīvinātas to emocijas un vēlmes, kā rezultātā viņi pērk ne tikai preci, bet arī stāvokli sabiedrībā, attieksmi pret citiem cilvēkiem, jaunu tēlu utt.
Kā norāda biznesa psihologs Jānis Roze, reklāmas mērķis ir radīt tādus apstākļus, lai patērētājs vēlētos iejusties konkrēta tēla ādā un reklāmai nepārprotami nav jāsaka, lai cilvēki pērk šo preci. “Cilvēkiem patīk identificēt sevi ar šo gandrīz vai ideālo reklāmas personu un tāpēc ļoti svarīgi ir veidot reklāmas kampaņu tā, lai tiktu uzrunāta katra uzņēmuma vēlamā mērķauditorija. Solis uz labu reklāmas kampaņu vienmēr sākas ar reklāmas netiešas ietekmes izpēti uz patērētāju. Mārketings un psiholoģija iet roku rokā, jo uzņēmuma preces ir domātas cilvēkiem, kas sekojoši norāda uz to, ka vispirms nepieciešams izprast cilvēkus, to domas, jūtas un emocijas. Pasakot, kas ir mūsu klienti, mēs varēsim pateikt, kas esam mēs paši un otrādi,” stāsta J. Roze.
Kā norāda Albertu Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis, pirms sākt īstenot reklāmas kampaņu, vienmēr nepieciešams noteikt mērķi, kādu uzņēmums vēlas sasniegt. “Ilgstoši darbojoties mārketinga un reklāmas jomā, ir izveidojusies zināma pieredze, kas palīdz ieteikt klientiem labāko risinājumu. Vai klients vēlas veidot noteiktu tēlu sabiedrībā, pārdot savas preces vairāk, pastāstīt par jauniem pakalpojumiem – ikvienai problēmai eksistē atsevišķa taktika un mēs katram uzņēmumam pieejam individuāli. Kopā ar Rīgas psiholoģijas skolas ekspertiem mēs meklējam atbildes uz tiem jautājumiem, kas ir svarīgi uzņēmējiem, tostarp testējam dažādus risinājumus, veidojam unikālas pieejas, pētām komunikācijas kanālus un to pieejas, kā arī daudzas citas lietas, kas ir nozīmīgas, lai kampaņa būtu veiksmīga,” norāda A. Jodis, piebilstot, ka gadu laikā ir izveidojušās vairākas veiksmīgas sadarbības, kas nozīmē, ka uzņēmuma pieeja darbojas.
Alberta Uzņēmumu grupa palīdz rast katram uzņēmumam individuālu risinājumu, tā, lai turpmāk jūsu uzņēmums caur reklāmu uzklausītu un atbildētu uz klientu viedokļiem, jautājumiem, atsauksmēm, iesaistītu klientus produktu vai pakalpojumu attīstīšanā, sadarbotos ar biznesa partneriem un citām organizācijām, un arī meklētu ne tikai jaunus klientus, bet, iespējams, arī nākamos uzņēmuma darbiniekus.
Vēl par tēmu:
Latvijas mājsaimniecību patēriņa paradumi mainās – kopējais labklājības līmenis pieaug
Ēdam vairāk augļu, uzturā samazinās cukura patēriņš, un arvien biežāk izvēlamies iepirkties internetā. Tajā pašā laikā sarūk maizes, miltu un kartupeļu patēriņš, bet pieaug tēriņi...
Lasīt tālākKonstatēts jauns ĀCM uzliesmojums mājas cūku novietnē
Informējam, ka šodien apstiprināts jauns Āfrikas cūku mēra (ĀCM) uzliesmojums mājas cūkām Mārupes novada Salas pagastā novietnē ar 29 mājas cūkām. Šogad tas ir jau desmitais konstatētais...
Lasīt tālākNedēļas nogale saglabāsies silta
Septembra pirmās dienas aizvadītas ar siltu laiku, tomēr vietām novērots arī lietus un negaiss. Nedēļas turpmākajās dienās būtiskas izmaiņas laika apstākļos nav gaidāmas - laiks vēl...
Lasīt tālākSaeima atbalsta ārkārtējās situācijas izsludināšanu lauksaimniecībā ilgstošo lietavu dēļ
Saeima ceturtdien, 4. septembrī, atbalstīja valdības lēmumu izsludināt ārkārtējo situāciju lauksaimniecībā visā valsts teritorijā līdz 4. novembrim. Ārkārtējā situācija izsludināta,...
Lasīt tālākMājas cūku novietnē Cesvaines pagastā konstatēts Āfrikas cūku mēra uzliesmojums
Madonas novada Cesvaines pagastā, cūku novietnē ar 41 mājas cūku, konstatēts Āfrikas cūku mēra (ĀCM) uzliesmojums. Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) novietnē veic slimības apkarošanas...
Lasīt tālākSiliņa: Baltijas un Ziemeļvalstis ir vienotas atbalstā Ukrainai
Trešdien, 3. septembrī, Ministru prezidente Evika Siliņa piedalījās Ziemeļvalstu un Baltijas valstu (NB8) līderu sanāksmē, kas notika Dānijas galvaspilsētā Kopenhāgenā. Sanāksmē kopā...
Lasīt tālākArmands Krauze: skolēnu ēdināšanā vairāk jāizmanto pašmāju produkcija
Valdība otrdien, 2. septembrī, apstiprinājusi Zemkopības ministrijas (ZM) sagatavoto rīcības plānu skolēnu ēdināšanas sistēmas pilnveidošanai Latvijā, lai nodrošinātu skolēnus ar veselīgu...
Lasīt tālākRinkēvičs sveic Zinību dienā: lai pietiek gribas darīt un arī apstāties, kad tas vajadzīgs
Valsts prezidents Edgars Rinkēvičs 1. septembrī uzrunājis skolēnus, pedagogus un vecākus. "Sirsnīgi sveicu jūs Zinību dienā! Dienā, kad atkal klāt jauns mācību gads! Šodien mums...
Lasīt tālākSeptembris iesāksies mēreni silts ar mainīgiem laika apstākļiem
Septembra sākumā laika apstākļi būs mainīgi – brīžiem starp mākoņiem izsprauksies kāds saules stars un vietām līs, naktīs veidosies migla, bet dažās dienās pastāv arī pērkona...
Lasīt tālākPreses izdevējiem piegādes izmaksas nākamajā gadā nepalielināsies
Kultūras ministrija kopā ar Satiksmes ministriju radusi risinājumus, kas paredz, ka nākamgad maksa par drukātas preses piegādi latviešu valodā preses izdevējiem nepieaugs. Vienlaikus Kultūras...
Lasīt tālāk