Par inovatīvu pieeju veiksmīgām reklāmas kampaņām
Ko es varu darīt, lai mans uzņēmums attīstītos? Kā piesaistīt plašāku klientu loku? Kā veidot sava uzņēmuma tēlu tā, lai tas atstātu patīkamu iespaidu? Šie ir jautājumi, kas ik pa laikam rodas katram uzņēmējam, kurš alkst strauju attīstību un ilgtermiņa panākumus. Viens no veidiem, kā panākt vēlamo, ir reklāmas kampaņa. Tā ir iespēja ikvienam uzņēmumam uzrunāt savus klientus, parūpēties, lai produkts vai pakalpojums būtu pieprasīts, veicināt sava uzņēmuma atpazīstamību un veidot tā tēlu pēc saviem ieskatiem.
Šodien netrūkst piedāvājumu veidot reklāmas kampaņas, tomēr nenoliegsim, ka katrs no mums vēlas būt drošs, ka investē līdzekļus sekmīgā reklāmas kampaņā, kas nodrošinās efektīvu mērķa sasniegšanu. Kā izvēlēties pareizo? Atbilde uz šo jautājumu nav viennozīmīga, bet dažkārt, lai sasniegtu vairāk, nepieciešams riskēt – aizmirstiet par tradicionālo un uzdrīkstieties izmēģināt ko jaunu!
Pilna servisa mārketinga, reklāmas un sabiedrisko attiecību aģentūra Alberta Uzņēmumu grupa piedāvā interesantus, inovatīvus un uzmanību piesaistošus risinājumus. Atšķirībā no citām aģentūrām Alberta Uzņēmumu grupas kampaņas neizmanto tradicionālās fokusa grupas, kas ne vienmēr ataino īsto rezultātu. Tā vietā aģentūra sadarbojas ar Rīgas Psiholoģijas skolu, nodrošinot, ka darbā pie reklāmas kampaņas tiek iesaistīti savas jomas profesionāļi, kuriem ir pa spēkam sasniegt nepieciešamo auditoriju un samazināt tās pretestību, panākot, ka reklāma tradicionāli netiek uztverta kā mēģinājums par visiem spēkiem kaut ko pārdot. Tieši otrādi – tiek ietekmētas cilvēku domas un jūtas, iedzīvinātas to emocijas un vēlmes, kā rezultātā viņi pērk ne tikai preci, bet arī stāvokli sabiedrībā, attieksmi pret citiem cilvēkiem, jaunu tēlu utt.
Kā norāda biznesa psihologs Jānis Roze, reklāmas mērķis ir radīt tādus apstākļus, lai patērētājs vēlētos iejusties konkrēta tēla ādā un reklāmai nepārprotami nav jāsaka, lai cilvēki pērk šo preci. “Cilvēkiem patīk identificēt sevi ar šo gandrīz vai ideālo reklāmas personu un tāpēc ļoti svarīgi ir veidot reklāmas kampaņu tā, lai tiktu uzrunāta katra uzņēmuma vēlamā mērķauditorija. Solis uz labu reklāmas kampaņu vienmēr sākas ar reklāmas netiešas ietekmes izpēti uz patērētāju. Mārketings un psiholoģija iet roku rokā, jo uzņēmuma preces ir domātas cilvēkiem, kas sekojoši norāda uz to, ka vispirms nepieciešams izprast cilvēkus, to domas, jūtas un emocijas. Pasakot, kas ir mūsu klienti, mēs varēsim pateikt, kas esam mēs paši un otrādi,” stāsta J. Roze.
Kā norāda Albertu Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis, pirms sākt īstenot reklāmas kampaņu, vienmēr nepieciešams noteikt mērķi, kādu uzņēmums vēlas sasniegt. “Ilgstoši darbojoties mārketinga un reklāmas jomā, ir izveidojusies zināma pieredze, kas palīdz ieteikt klientiem labāko risinājumu. Vai klients vēlas veidot noteiktu tēlu sabiedrībā, pārdot savas preces vairāk, pastāstīt par jauniem pakalpojumiem – ikvienai problēmai eksistē atsevišķa taktika un mēs katram uzņēmumam pieejam individuāli. Kopā ar Rīgas psiholoģijas skolas ekspertiem mēs meklējam atbildes uz tiem jautājumiem, kas ir svarīgi uzņēmējiem, tostarp testējam dažādus risinājumus, veidojam unikālas pieejas, pētām komunikācijas kanālus un to pieejas, kā arī daudzas citas lietas, kas ir nozīmīgas, lai kampaņa būtu veiksmīga,” norāda A. Jodis, piebilstot, ka gadu laikā ir izveidojušās vairākas veiksmīgas sadarbības, kas nozīmē, ka uzņēmuma pieeja darbojas.
Alberta Uzņēmumu grupa palīdz rast katram uzņēmumam individuālu risinājumu, tā, lai turpmāk jūsu uzņēmums caur reklāmu uzklausītu un atbildētu uz klientu viedokļiem, jautājumiem, atsauksmēm, iesaistītu klientus produktu vai pakalpojumu attīstīšanā, sadarbotos ar biznesa partneriem un citām organizācijām, un arī meklētu ne tikai jaunus klientus, bet, iespējams, arī nākamos uzņēmuma darbiniekus.
Vēl par tēmu:
“Michelin” zvaigznes atkal mirdz Latvijā – godināti izcilākie šefpavāri un restorāni
Trešdien, 22. oktobrī, Mežaparka Kokaru zālē norisinājās “MICHELIN Guide Latvia 2026” apbalvošanas ceremonija, kurā tika atklāta jaunā Latvijas restorānu izlase. Šī ir jau trešā...
Lasīt tālākLBAS aicina politikas veidotājus apsvērt izmaiņu darba tiesībās sekas un nepieļaut darba devēju problēmu risināšanu uz darbinieku rēķina
Latvijas Brīvo arodbiedrību savienība (LBAS) norāda – nav pieļaujams, ka uzņēmēji savas grūtības uzņēmumā mēģina risināt uz darbinieku interešu rēķina, samazinot viņu sociālās...
Lasīt tālākIestādēm uz iedzīvotāju iesniegumiem būs jāatbild septiņu darbdienu laikā
Iestādēm uz iedzīvotāju iesniegumiem pēc būtības būs jāatbild septiņu darbdienu laikā. To paredz trešdien, 22.oktobrī, Saeimas Valsts pārvaldes un pašvaldības komisijā galīgajam lasījumam...
Lasīt tālākBergmanis: aizsardzības nozarei jāapzinās atbildība par tai uzticēto budžetu mūsu drošības stiprināšanai
Aizsardzības nozare uzņemas lielu atbildību par tai uzticēto budžetu nākamajos gados mūsu valsts drošības un aizsardzības stiprināšanai, to uzsvēra Saeimas Aizsardzības, iekšlietu un...
Lasīt tālākŠonedēļ laiks kļūs siltāks, tomēr ciklona ietekmē daudzviet līs
Vēl nedēļas sākumā, sevišķi naktīs, Latvijā saglabāsies vēss laiks, un tikai vietām gaidāms neliels lietus, tomēr, mūsu reģionam no rietumiem pietuvojoties ciklonam, vējš piekrastē...
Lasīt tālākLPPA: pāreja uz īstermiņa līgumiem sekmēs pārvadātāju atgriešanos pie vecākiem autobusiem
Latvijas Pasažieru pārvadātāju asociācija iebilst pret nosacījumu maiņu valsts izsludinātājos iepirkumos Cēsu, Limbažu un Siguldas lotēs, kas paredz līguma darbību vairs tikai uz 3 gadiem,...
Lasīt tālākFaktiskā bezdarba līmenis septembrī samazinājies par 0,2 procentpunktiem
2025. gada septembrī faktiskā bezdarba līmenis Latvijā bija 6,2%, un kopš augusta tas ir samazinājies par 0,2 procentpunktiem, liecina Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) aprēķins. Salīdzinot...
Lasīt tālākTuvākajās dienās nokrišņu daudzums mazināsies
Nedēļas nogalē biežāk uzspīdēs saule, un nokrišņu daudzums pakāpeniski samazināsies. Pūtīs lēns vējš, kā ietekmē atsevišķos rajonos iespējama migla. Latvijā ieplūstot aukstākai...
Lasīt tālākAugustā tūristu mītnēs apkalpots par 3,1% vairāk viesu nekā pirms gada
2025. gada augustā Latvijas tūristu mītnēs apkalpoti 392,9 tūkstoši ārvalstu un vietējo viesu, veidojot 3,1% pieaugumu pret 2024. gada augustu, liecina Centrālās statistikas pārvaldes dati,...
Lasīt tālākRīgas sabiedriskajā transportā šī gada septembrī par 5,5% vairāk pārvadāto pasažieru nekā pērn
Šī gada septembrī Rīgas sabiedriskajā transportā pārvietojušies 10 606 593 pasažieri, kas ir par 5,5% vairāk nekā šajā pašā mēnesī iepriekšējā gadā. No tramvajiem populārākais...
Lasīt tālāk