“Latvijas Produkts” aicina atbalstīt vietējos ražotājus un lepoties ar pārbaudītām vērtībām
Šī brīža krīzes situācija ir likusi daudziem uzņēmumiem pārdomāt savu darbību – piesaistīt jaunus klientus un nodrošināt produkta pozicionēšanu tirgū arī vietējiem ražotājiem un lauksaimniekiem ir kļuvis par izaicinājumu. Lai arī Covid-19 krīze zināmā mērā ir pavērusi vietējiem ražotājiem plašākas iespējas vietējā tirgū, preču ražotāji Covid-19 krīzes laikā izjūt papildu grūtības, ko izraisa pasaulē ieviestie pasākumi vīrusa izplatības ierobežošanai. Lai palīdzētu šajā krīzē vietējiem uzņēmumiem attīstīties, birojs “Latvijas Produkts” sniedz iespēju vietējiem ražotājiem un pakalpojumu sniedzējiem pieteikties nacionālajām kvalitātes zīmēm, kas palīdzēs pircējiem ne tikai izdarīt pareizo izvēli, bet arī vairot pārliecību par uzņēmuma vērtību.
“Latvijas Produkts” ne tikai aicina Latvijas iedzīvotājus atbalstīt vietējos ražotājus, bet piedāvā pašiem ražotajiem un pakalpojumu sniedzējiem pieteikties nacionālajām kvalitātes zīmēm .
“”Latvijas produkts” ārkārtējās situācijas laikā aicina izvēlēties vietējo lauksaimnieku un ražotāju produkciju, jo tādējādi iespējams atbalstīt ne tikai lauksaimniecības nozari, bet arī veicināt valsts ekonomiku. Tāpat nenoliedzami, ka savā zemē saražotā produkcija vienmēr ir bijusi augstvērtīgāka un kvalitatīvāka par importēto,” norāda “Latvijas Produkts” vadītājs Alberts Jodis.
Kvalitātes zīmes palīdz cilvēkiem izmēģināt un iepazīt jaunas vai citādas garšas, lietas un sajūtas ar apziņu, ka produkts ir ražotājs Latvijā – tātad kvalitatīvs un mūsējais.
Pēc viņa sacītā pašiem uzņēmumiem būtu būtiski atgādināt un uzsvērt sava produkcija vērtīgākās īpašības.
Vietējiem uzņēmumiem ir iespēja pieteikties trīs dažādām nacionālajām kvalitātes zīmēm:
– “Latvijas Produkts” ir kvalitātes zīme, kas norāda uz divām galvenajām preces vai pakalpojuma iezīmēm – izcelsmes vietu (Latviju) un kvalitāti.
– Kvalitātes zīme “Quality Product of Latvia” veidota ar mērķi Latvijas produkciju popularizēt un izcelt ārvalstu tirgū.
– Kvalitātes zīme “Dabīgs Produkts” veidota ar mērķi veicināt dabīgu produktu patēriņu Latvijā, informēt sabiedrību par iespējām un nozīmību izvēlēties savā uzturā lietot dabīgus Latvijas produktus, kas nesatur kaitīgas vielas un tā ražošana nenodara ļaunumu organismam un dabai.
Kvalitātes zīmes izveidotas, lai piešķirtu Latvijā ražotiem produktiem identitāti, tādējādi veicinot produktu un uzņēmumu atpazīstamību, apliecinot to kvalitāti un pastarpināti veicinot vietējās produkcijas pārdošanas apjomus Latvijā un ārvalstīs.
Plašāka informācija un pieteikuma forma šeit: http://pieteikums.lv/latvijas-zimoli.
Vēl par tēmu:
2025. gada 2. ceturksnī vērojams darba tirgus aktivitātes pieaugums
Jaunākie nodarbinātības dati kopumā norāda uz pakāpenisku darba tirgus aktivitāšu atjaunošanos un sagaidāms, ka līdzīgas tendences kopumā saglabāsies arī gada otrajā pusē. Vienlaikus...
Lasīt tālākLIAA: Tūrisma nozarē vērojamas pozitīvas tendences
Tūrisms ir viena no Latvijas ekonomikas stratēģiski svarīgajām nozarēm, kas būtiski veicina pakalpojumu eksportu, nodarbinātību un reģionālo attīstību. Centrālās statistikas pārvaldes...
Lasīt tālākRīgas svētkos par sabiedrisko transportu un autostāvvietām nav jāmaksā; būs sabiedriskā transporta papildreisi
Pilsētas iedzīvotāji un viesi 16. un 17. augustā autobusos, trolejbusos un tramvajos varēs braukt bez maksas, kā arī tiks nodrošināti vairāku transportu papildu reisi. Arī par spēkrata...
Lasīt tālākMinistru kabinets apstiprina noteikumus pārtikas preču cenu caurredzamībai un monitoringam
Ministru kabinets otrdien, 12. augustā, apstiprināja Ekonomikas ministrijas izstrādātos noteikumus, kas nosaka kārtību, kādā pārtikas preču mazumtirgotāji sniedz informāciju Centrālajai...
Lasīt tālākPirmajā pusgadā eksporta vērtība pieaugusi par 3,4%, bet jūnijā samazinājusies par 2,6%
Latvijas preču eksporta vērtība šī gada jūnijā veidoja 1398 miljonus eiro, kas ir samazinājums par 2,6%, salīdzinot ar pērnā gada jūniju, vērtībai sasniedzot zemāko atzīmi pēdējo...
Lasīt tālākBūvniecībā 2. ceturksnī turpinās izaugsme
Nozares aktivitātes 2025. gadā pieaug un nozarē turpinās izaugsme. Būvniecības produkcijas apjoms salīdzināmās cenās 1. pusgadā bija par 7,8% lielāks nekā 2024. gada attiecīgajā periodā...
Lasīt tālāk2024. gadā par 15,1% pieaudzis digitālajās platformās rezervēto viesu nakšu skaits Latvijā
Latvijā 2024. gadā tika pavadīti 1,77 milj. viesu nakšu1, kas rezervētas kādā no četrām digitālajām platformām – Booking.com, Airbnb, Expedia Group un Tripadvisor, liecina jaunākie Centrālās...
Lasīt tālākJūlijā inflācija nemainīga – 3,8%, pārtika joprojām galvenais cenu kāpuma virzītājs
Patēriņu cenu gada inflācija 2025. gada jūlijā bija līdzīga kā mēnesi iepriekš, jūnijā, atbilstoši jaunākajiem Centrālās statistikas pārvaldes datiem, proti, 3,8%. Mēneša laikā...
Lasīt tālākPētījums: Latvijas rehabilitācijas nozarei ir eksporta potenciāls
Latvijas rehabilitācijas nozarei ir eksporta potenciāls, tās priekšrocības ir specializētās rehabilitācijas programmas un augsti kvalificēti speciālisti, liecina pētījuma rezultāti par...
Lasīt tālākairBaltic uzsāk piešķirt lidmašīnām Baltijas pilsētu nosaukumus
Latvijas lidsabiedrība airBaltic ir uzsākusi piešķirt savām Airbus A220-300 lidmašīnām Baltijas valstu pilsētu nosaukumus, balstoties uz 2024. gadā airBaltic rīkoto Baltijas mīlētāko pilsētu...
Lasīt tālāk