«Latvijas Pasta» abonēšanas kampaņas pirmajā mēnesī noformēti 105 000 abonementu
Latvijas Pasta preses izdevumu abonēšanas kampaņas pirmajā mēnesī noformēti 105 000 abonementu, un tas ir vairāk nekā analogā laikposmā 2013.gadā, informē pasts.
Šā brīža tendences liecina, ka klienti laikrakstus un žurnālus izvēlas abonēt ilgstošam periodam – gandrīz 90% abonementu noformēti 10 vai 12 mēnešiem. Tradicionāli aktīvākie preses izdevumu abonētāji dzīvo reģionos, bet vienlaikus arī šogad turpina pieaugt e-abonēšanas īpatsvars.
Izmantojot kādu no Latvijas Pasta piedāvātajiem abonēšanas kanāliem, pirmajā abonēšanas kampaņas mēnesī noformēts par 14% vairāk žurnālu un laikrakstu abonementu nekā attiecīgā periodā pērn. Analizējot abonēšanas tendences un abonentu paradumus vairāku gadu garumā, pirmais abonēšanas kampaņas mēnesis noris īpaši aktīvi, bet nākamajos mēnešos noformēto abonementu skaits tradicionāli izlīdzinās un līdz gada nogalei stabilizējas. Tāpēc patlaban ir pāragri izteikt prognozes, kāda būs noformēto abonementu skaita dinamika visas kampaņas rezultātā.
Abonēšanas kampaņas pirmajā mēnesī, salīdzinot ar analogu periodu 2013.gadā, nedaudz palielinājies to preses abonementu skaits, kas noformēti 10 līdz 12 mēnešu periodam, – no kopējā abonementu skaita šim laikposmam noformēti 87% abonementu, un tas ir par 18% vairāk nekā 2013.gadā. Periodam no pusgada līdz deviņiem mēnešiem noformēti 8% abonementu, vienam līdz trijiem mēnešiem – 4%, bet vismazāk – 1% – abonementu ir laikposmam no četriem līdz pieciem mēnešiem.
Arī šogad vērojamas e-abonēšanas pieauguma tendences: salīdzinot ar pagājušo gadu, par trešdaļu pieaudzis to laikrakstu un žurnālu abonementu skaits, kas noformēti, izmantojot e-abonēšanas iespējas un abonēšanu pa tālruni.
Augstāka abonēšanas aktivitāte joprojām vērojama reģionos, kur noformēti 76% visu abonementu. Rīgā noformēti 16% abonementu, pārējās Latvijas lielākajās pilsētās – 8%.
Vēl par tēmu:
Pilnībā “atslēgties” no darbiem vai daļēji būt pieejamam – par ko liecina mūsu atvaļinājuma paradumi?
[caption id="attachment_35407" align="alignnone" width="300"] Beautiful business woman looking at papers she holding in her arms while working on computer at her office[/caption] Vasara ir atvaļinājumu...
Lasīt tālākMazumtirdzniecībā maijā aug pieprasījums pēc IT iekārtām un elektroprecēm
2025. gada maijā, salīdzinot ar 2024. gada maiju, mazumtirdzniecības apgrozījums samazinājās par 2,0 %, liecina Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) apkopotie kalendāri koriģētie dati...
Lasīt tālākLux Express izskata iespēju vērsties tiesā pret valsti
Baltijas reģionā lielākais autobusu pārvadājumu uzņēmums Lux Express izskata iespēju vērsties tiesā pret valsti, jo pretēji Satiksmes ministrijas (SM) vēlmei atrisināt ieilgušo problēmu...
Lasīt tālākLDDK: sabiedrība neizjūt valdības centienus mazināt birokrātiju
83% iedzīvotāju bieži novēro birokrātijas negatīvās izpausmes un uzskata, ka pēdējā gada laikā situācija ar birokrātiju valsts un pašvaldību iestādēs nav mainījusies (53%) vai ir...
Lasīt tālākVienkāršoti noteikumi inovāciju un izaugsmes atbalstam uzņēmumiem
[caption id="attachment_35992" align="alignnone" width="300"] Business men shaking hands after an agreement during a meeting[/caption] Ministru kabinets šodien apstiprināja Ekonomikas ministrijas...
Lasīt tālākIzstrādās noteikumus pārtikas preču cenu salīdzināšanas rīkam
Patēriņa preču cenu izsekojamībai, caurskatāmībai un monitoringam, tostarp pārtikas preču cenu salīdzināšanas rīkam nepieciešamo informāciju, no mazumtirgotāja ievāks un apstrādās...
Lasīt tālākAptauja: latvieši, lietuvieši un igauņi šovasar dos priekšroku vietējam tūrismam
Baltijas iedzīvotāji šovasar visvairāk plāno apceļot paši savu valsti, kā arī apmeklēt tuvējās kaimiņvalstis, liecina “Booking Group Corporation” piederošā automašīnu nomas brokera...
Lasīt tālāk“Zemnieku saeima” aicina atbalstīt vietējos ražotājus un svētku galdā likt Latvijas produktus
“Latvijas lauksaimniekiem šis ir grūts gads. Netipiski vēsais un mitrais pavasaris un vasaras sākums radījis izaicinājumus virknei lauksaimniecības sektoru un lielai daļai saimniecību. Tieši...
Lasīt tālākPārtikas preču cenām jābūt caurskatāmām un ērti salīdzināmām, uzsver Tautsaimniecības komisija
Patēriņa preču cenu izsekojamībai, caurskatāmībai un monitoringam, tostarp pārtikas preču cenu salīdzināšanas rīkam nepieciešamo informāciju, no mazumtirgotāja ievāks un apstrādās...
Lasīt tālākPlauktos būs vairāk Latvijas preču
LatvijasTirgotāju asociācija (LTA) š.g. 16. jūnijā plkst. 14.00 uz tikšanos bija aicinājusi Latvijas Pārtikas uzņēmumu federāciju, Lauksaimniecības organizāciju sadarbības padomi, biedrību...
Lasīt tālāk