• Failure notice from provider:
    Connection Error:http_request_failed

Mēs, cilvēki, mīlam emocijas. Īpaši tas attiecas uz apcerīgo un kluso Ziemassvētku laiku. Daudzi uzņēmumu mārketinga stratēģi jau ir pamanījuši šo tendenci. Tāpēc nav pārsteigums, ka dažādās universālveikalos, interneta veikalos un lielveikalos uzplaukst un pakāpeniski tiek īstenotas visas kādas īpašo piedāvājumu stratēģijas, jo īpaši Ziemassvētku laikā. Šajā rakstā mēs iepazīstinām ar populārākajām un veiksmīgākajām akcijām, kas īstenotas pēdējos gados. Turklāt mēs sniedzam vērtīgus padomus par to, kā izstrādāt pievilcīgus īpašos piedāvājumus. Izbaudiet lasīšanu.

Atlaižu kampaņas pirms Ziemassvētkiem

Populārs veicināšanas pasākumu instruments pirmssvētku laikā neapšaubāmi ir atlaides. Daudzi uzņēmumi Ziemassvētku sezonā saviem klientiem bieži piedāvā dāsnas atlaides noteiktam sortimentam vai izvēlētiem produktiem. Populāras ir arī pirkuma vērtības atlaides. Klientiem, kuri tik un tā ir ieplānojuši lielāku pirkumu, šādas atlaižu kampaņas ir ļoti pievilcīgas. Krīzes un inflācijas laikā daudzām mājsaimniecībām ir ļoti ērti iegūt attiecīgu finansiālu priekšrocību, iepērkoties.

Dāvanas ar pirkumu kā īpašs piedāvājums Ziemassvētku sezonā

Vēl viena gudra mārketinga stratēģija Ziemassvētku sezonā ir dāvināt klientiem bezmaksas dāvanas, ja viņi iegādājas noteiktu produktu. Piemēram, tas var būt kupons vai bezmaksas prece. Tā kā no psiholoģiskā viedokļa dāvanas mudina klientus pirkt vairāk, lai saņemtu dāvanu, šis īpašais piedāvājums ir ļoti efektīvs.

Ziemassvētku kalendāra akcija

Klienti īpaši novērtē Ziemassvētku kalendāru akcijas, ko daži uzņēmumi piedāvā kā veicināšanas pasākumu Ziemassvētku sezonā. Katru dienu klienti saņem pārsteigumu, piemēram, bezmaksas produktu paraugu, bezmaksas produktu vai atlaižu kuponus. Šī metode ir īpaši piemērota jaunu klientu iegūšanai.

Ziemassvētku izlozes kā īpaša Ziemassvētku akcija

Daudzi uzņēmumi Ziemassvētkos rīko loterijas un izlozes par sapņu ceļojumiem, vērtīgām precēm, piemēram, televizoriem vai mobilajiem tālruņiem. Klienti novērtē šīs izlozes, jo tajās ir lieliskas balvas. No otras puses, uzņēmumi var izmantot šīs akcijas, lai piesaistītu klientus un pievērstu uzmanību savam uzņēmumam, kā arī uzsvērtu savus unikālos pārdošanas piedāvājumus.

Līdzekļu vākšana labam mērķim Ziemassvētku laikā

Ziemassvētku līdzekļu vākšanas kampaņās uzņēmumi pievērš uzmanību savai sociālajai atbildībai un ilgtspējai. Nav nekas neparasts, ka noteiktu summu (no ieņēmumiem par konkrētu produktu) ziedo kādai labdarības organizācijai. Piemēram, uzņēmums varētu ziedot alikvotu daļu no pirkuma summas bezpeļņas organizācijai un deklarēt to rēķinā, kā arī papildus to redzami marķēt. Šādu īpašu akciju priekšrocība ir uzņēmuma tēla uzlabošana un pārliecinoša sajūta, ka klienti ir izdarījuši kaut ko labu.

Pievilcīgas tiešsaistes akcijas Ziemassvētku sezonā

Kad ārā ir nepatīkami auksts, vētrains, sniegots un slidens laiks, daudzi pircēji izmanto mājas priekšrocības un iepērkas tiešsaistē. Ja dažādi tiešsaistes mazumtirgotāji papildus piedāvā lieliskas akcijas un īpašas atlaides, tie var iepriecināt savus klientus, kas savukārt veicina lieliskas atsauksmes. Piemēram, tiešsaistes veikali var piedāvāt bezmaksas piegādi vai iekļaut bezmaksas dāvanu iepakojumā. Lielisks tiešsaistes atbalsts, kas patiešām palīdz papildināt spektru. Šādā veidā klienti var veikt pirkumus savā siltajā viesistabā.

Mārketinga rīki, lai īstenotu akcijas un īpašus piedāvājumus

Tikai ar reklāmas kampaņu un īpašu akciju īstenošanu Ziemassvētku laikā vien nepietiek, lai efektīvi un lietderīgi sasniegtu savu “pircēja personību”. Lai sasniegtu mērķa grupu, akcijas, protams, jāpapildina ar progresīvu mārketingu. Mēs atšķiram dažādus mārketinga veidus:

Tiešsaistes mārketings

Uzņēmumi savā uzņēmuma tīmekļa vietnē, Facebook, forumos un citos sociālajos tīklos var dalīties ar savām Ziemassvētku akcijām un īpašām atlaidēm un padarīt tās pieejamas pircējam. Personalizēts e-pasta mārketings abonentiem ir arī mērķtiecīgs pārdošanas palielināšanas pasākums.

Offline mārketings

Tas ietver tradicionālo reklāmas kanālu, piemēram, laikrakstu, skrejlapu, radio reklāmu, televīzijas reklāmu, Ziemassvētku tirdziņu stendu vai plakātu izmantošanu, lai pievērstu uzmanību savām Ziemassvētku akcijām. Šādā veidā jūs sasniegsiet arī lielāku cilvēku grupu, kas neizmanto internetu, t.i., vecāko paaudzi.

Mārketings veikalā

Īpaši mazumtirgotājiem jāpārliecinās, ka veikalos ir labi izziņotas visas Ziemassvētku akcijas. Izgreznotas skatlogu vitrīnas, plakāti, no vates veidots sniegavīrs, kuram priekšā novietoti bezmaksas produkti vai reklāmas produkti, ir mērķtiecīgi un efektīvi pārdošanas veicināšanas pasākumi.

Būtībā veiksmīgām Ziemassvētku akcijām jābūt ļoti labi pārdomātām un vēl labāk plānotām, lai sasniegtu savu mērķgrupu. Ja mērķgrupa jūtas uzrunāta, tā ir gatava ieguldīt vairāk naudas dažādos reklāmas produktos un tādējādi nodrošināt lielāku Ziemassvētku pārdošanas apjomu.

Personalizācija Ziemassvētku tirdzniecībā

Ja vēlaties piedāvāt Ziemassvētku akcijas un īpašas atlaides, lai uzlabotu klientu lojalitāti un palielinātu pārdošanas apjomus, akcijas ir jāpieskaņo personalizēti. Laba Ziemassvētku veicināšanas kampaņa precīzi atbilst jūsu mērķgrupas vajadzībām un vēlmēm. Tātad, jo labāk akcijas Ziemassvētku sezonā ir individuāli pielāgotas pircēja personībai, jo lielāks ir potenciāls palielināt pārdošanas apjomus, proaktīvi izvēloties savu mērķa grupu.

Piedāvājiet personalizētus piedāvājumus

Piemēram, sievietes, kas vecākas par 50 gadiem, savā vietējā parfimērijā, veicot pirkumu par XY summu, dāvanā varētu saņemt krēmu pret novecošanu. Vīrieši varētu izvēlēties apģērbu veikalā saņemt kaklasaiti vai 3 augstas kvalitātes bokseru šortu komplektu, kad viņi nolemj iegādāties konkrētu jaku. Lielveikalā, iegādājoties noteiktu produktu, klienti varēja saņemt otru līdzvērtīgu produktu bez maksas. Tas varētu būt dārgs DOC vīns vai cits augstas klases produkts. Tas ir saistīts ar noteiktas cilvēku grupas vecuma, dzimuma un pirkšanas paradumu šķirošanu un filtrēšanu.

Piedāvājiet personalizētas dāvanas

Individuālas dāvanas varētu būt, piemēram, personalizēti produkti. Lojālākajam klientam – sarkanvīna pudele ar uzrakstu vai etiķeti, uz kuras uzrakstīts viņa vārds. Cita personalizēta dāvana, kas sagādā prieku, ir kupons uz sporta zāli, avīzes abonements (bez maksas).

Personalizēta saziņa

Uzņēmumiem būtu jāvirzās uz Ziemassvētku akciju paziņošanu atbilstoši mērķauditorijai. Ja e-pasts ir ļoti Ziemassvētku stilā un ar personisku adresi, uzņēmums parasti emocionāli uzrunā saņēmēju vairāk nekā ar tukšu e-pasta vēstuli sterilā standarta dizainā.

Ziemassvētku laiks, jūs skaists laiks – ne tikai bērniem, bet arī mazumtirgotājiem uzmundrinošs Ziemassvētku pārdošanas laiks.

965 skatījumi




Video

Mācību uzņēmumiem ar ieņēmumiem līdz 3000 eiro gadā nebūs jāreģistrējas kā nodokļu maksātājiem

30/04/2025

Skolēnu mācību uzņēmumiem, kuru ieņēmumi gadā nesasniegs 3000 eiro, nebūs Valsts ieņēmumu dienestā jāreģistrējas kā nodokļu maksātājiem. To noteic Saeimā trešdien, 30.aprīlī,...

Lasīt tālāk
Video

Pārtikas cenas un piesardzīgs patēriņš martā ietekmēja mazumtirdzniecības apgrozījumu

29/04/2025

2025. gada martā iedzīvotāju piesardzīgāka izturēšanās pret tēriņiem ietekmēja mazumtirdzniecības apgrozījumu. Gada laikā mazumtirdzniecības uzņēmumu kopējais apgrozījums salīdzināmajās...

Lasīt tālāk
Video

Radīts īpašs “Kārums” un animācijas filmas “Straume” biezpiena sieriņš – ar arbūza garšu

29/04/2025

Sadarbībā ar Oskara godalgotās animācijas filmas “Straume” (angliski “Flow”) veidotājiem, Latvijā vadošais piena pārstrādes uzņēmums “Food Union” radījis īpašu biezpiena sieriņu...

Lasīt tālāk
Video

LBAS pauž izbrīnu par birokrātijas mazināšanas rīcības grupas publiskajiem paziņojumiem

28/04/2025

Latvijas Brīvo arodbiedrību savienība (LBAS) ir nosūtījusi vēstuli Ministru prezidentei E. Siliņai, Valsts kancelejas vadītājam R. Kronbergam un labklājības ministram R. Uzulniekam, kurā...

Lasīt tālāk
Video

Mācību uzņēmumiem ar ieņēmumiem līdz 3000 eiro gadā nebūs jāreģistrējas kā nodokļu maksātājiem

23/04/2025

Skolēnu mācību uzņēmumiem, kuru ieņēmumi gadā nesasniegs 3000 eiro, nebūs Valsts ieņēmumu dienestā jāreģistrējas kā nodokļu maksātājiem. To noteic Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu)...

Lasīt tālāk
Video

Ēģiptes izcelsmes kartupeļos atklāj augu veselībai bīstamu baktēriju

17/04/2025

Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) iznīcināšanai nosūtījis Ēģiptes izcelsmes kartupeļu kravu, jo kartupeļu paraugā, kas noņemts, veicot importa kontroli uz robežas, Valsts augu aizsardzības...

Lasīt tālāk
Video

Noskaidroti pasaules lielākie uzņēmumi

16/04/2025

Profesionālo pakalpojumu uzņēmuma EY un Sanktgallenes Universitātes Pasaules 500 Lielāko Ģimenes Uzņēmumu Indekss par 2025. gadu atklāj, ka Indeksā iekļauto ģimenes uzņēmumu kopējie...

Lasīt tālāk
Video

Februārī tūristu mītnēs par 11,4% vairāk viesu nekā pirms gada

15/04/2025

2025. gada februārī Latvijas tūristu mītnēs apkalpoti 145,4 tūkstoši ārvalstu un vietējo viesu, veidojot 11,4% pieaugumu salīdzinājumā ar 2024. gada februāri, liecina Centrālās statistikas...

Lasīt tālāk
Video

Ērtākai iedzīvotāju mobilitātei plānots uzsākt vilciena un jauna autobusu maršruta pārrobežu satiksmi starp Igauniju un Latviju

15/04/2025

Otrdien, 15. aprīlī, Ministru kabinets akceptēja Satiksmes ministrijas (SM) sagatavoto informatīvo ziņojumu par pārrobežu pasažieru vilcienu satiksmi maršrutā Tartu–Rīga Igaunijas Klimata...

Lasīt tālāk
Video

PVD ir atļāvis PKS “Straupe” atjaunot darbību pilnā apjomā

15/04/2025

Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) pieņēmis lēmumu atļaut piensaimnieku kooperatīvai sabiedrībai “Straupe” atjaunot darbību pilnā apjomā. Atgādinām, ka PVD pagājušās nedēļas...

Lasīt tālāk