Krīzes laikā arvien svarīgāku lomu ieņem precīzi mērķētas sabiedrisko attiecību kampaņas
Efektīva komunikācijas izveidošana starp biznesu un klientiem ir būtiska, lai organizācija sasniegtu nospraustos mērķus. Sabiedrisko attiecību kampaņu plānošana un vadīšana ir kļuvusi par vienu no svarīgākajiem punktiem uzņēmuma ceļā uz panākumiem, taču īpaši svarīga tā ir krīzes laikā, kad būtiski atgādināt patērētājiem par sevi un saviem pakalpojumiem.
Sabiedriskās attiecības ir saistītas ar reputāciju – tas ir rezultāts tam, ko jūs darāt, ko sakāt un par uzņēmumu saka citi. Sabiedriskās attiecības nozīmē rūpēties par reputāciju ar mērķi ietekmēt viedokli. Tie ir plānotie un ilgstošie centieni nodibināt un uzturēt labu savstarpējo sapratni starp organizāciju un auditoriju. Sabiedrisko attiecību kampaņu organizēšana ir komunikācijas darbību kopums, kas tiek realizēts, lai palīdzētu sasniegt uzņēmuma vai organizācijas nospraustos uzdevumus un mērķus.
Alberta Uzņēmumu grupa sadarbībā ar Nacionālo mediju grupu saviem klientiem sniedz profesionālu palīdzību sabiedrisko attiecību veidošanas un veicināšanas procesā, lai sabiedrība par jūsu uzņēmumu uzzinātu tieši to un tieši tā, kā jūs to vēlaties.
“Sabiedrisko attiecību mērķis būtībā ir palīdzēt uzņēmumiem sasniegt dažādus mērķus, tostarp uzlabot un pārvaldīt reputāciju, tādējādi arī palielinot pārdošanas apjomus un piesaistot investīcijas. Var teikt, ka efektīvs PR ir tas pats, kas laba reklāma, lai gan process un rezultāti tam atšķiras,” norāda Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis.
Sabiedriskās attiecības aptver plašu taktiku un stratēģiju klāstu. A. Jodis skaidro, ka PR kampaņas var būt sākot no informācijas izvietošanas plašsaziņas līdzekļos līdz liela mēroga pasākumu plānošanai un mūsdienīgu digitālo komunikāciju.
“Sabiedrisko attiecību mērķis ir palīdzēt nodibināt un uzturēt komunikāciju, izpratni un sadarbību starp organizāciju un sabiedrību un sagatavoties jebkurām izmaiņām, tai skaitā krīzei, un jebkurus izaicinājumus izmantot pēc iespējas efektīvāk,” uzsver A. Jodis.
Plašāka informācija par Alberta Uzņēmumu grupas pakalpojumiem un pieteikuma forma: http://pieteikums.lv/alberts
Vēl par tēmu:
2025. gada 2. ceturksnī vērojams darba tirgus aktivitātes pieaugums
Jaunākie nodarbinātības dati kopumā norāda uz pakāpenisku darba tirgus aktivitāšu atjaunošanos un sagaidāms, ka līdzīgas tendences kopumā saglabāsies arī gada otrajā pusē. Vienlaikus...
Lasīt tālākLIAA: Tūrisma nozarē vērojamas pozitīvas tendences
Tūrisms ir viena no Latvijas ekonomikas stratēģiski svarīgajām nozarēm, kas būtiski veicina pakalpojumu eksportu, nodarbinātību un reģionālo attīstību. Centrālās statistikas pārvaldes...
Lasīt tālākMinistru kabinets apstiprina noteikumus pārtikas preču cenu caurredzamībai un monitoringam
Ministru kabinets otrdien, 12. augustā, apstiprināja Ekonomikas ministrijas izstrādātos noteikumus, kas nosaka kārtību, kādā pārtikas preču mazumtirgotāji sniedz informāciju Centrālajai...
Lasīt tālākPirmajā pusgadā eksporta vērtība pieaugusi par 3,4%, bet jūnijā samazinājusies par 2,6%
Latvijas preču eksporta vērtība šī gada jūnijā veidoja 1398 miljonus eiro, kas ir samazinājums par 2,6%, salīdzinot ar pērnā gada jūniju, vērtībai sasniedzot zemāko atzīmi pēdējo...
Lasīt tālākBūvniecībā 2. ceturksnī turpinās izaugsme
Nozares aktivitātes 2025. gadā pieaug un nozarē turpinās izaugsme. Būvniecības produkcijas apjoms salīdzināmās cenās 1. pusgadā bija par 7,8% lielāks nekā 2024. gada attiecīgajā periodā...
Lasīt tālākPētījums: Latvijas rehabilitācijas nozarei ir eksporta potenciāls
Latvijas rehabilitācijas nozarei ir eksporta potenciāls, tās priekšrocības ir specializētās rehabilitācijas programmas un augsti kvalificēti speciālisti, liecina pētījuma rezultāti par...
Lasīt tālākairBaltic uzsāk piešķirt lidmašīnām Baltijas pilsētu nosaukumus
Latvijas lidsabiedrība airBaltic ir uzsākusi piešķirt savām Airbus A220-300 lidmašīnām Baltijas valstu pilsētu nosaukumus, balstoties uz 2024. gadā airBaltic rīkoto Baltijas mīlētāko pilsētu...
Lasīt tālākApstrādes rūpniecībai jūnijā straujākā izaugsme pēdējo trīs gadu laikā
Augot ārējam pieprasījumam un eksportam, apstrādes rūpniecības izlaidei jūnijā bija vērojama strauja izaugsme. 2025.gada jūnijā, salīdzinot ar 2024.gada jūniju, gan pēc neizlīdzinātiem...
Lasīt tālākMinistru kabinets izsludina ārkārtējo situāciju lauksaimniecībā visā Latvijas teritorijā līdz 2025. gada 4. novembrim
Ministru kabinets otrdien, 5. augustā, ārkārtas sēdē, kas notika aptaujas kārtībā, lēma izsludināt ārkārtējo situāciju lauksaimniecībā visā valsts teritorijā līdz 2025. gada 4. novembrim. Ministru...
Lasīt tālākJuris Lazdiņš: lauksaimnieki jāatbalsta ar konkrētiem risinājumiem
Ņemot vērā Zemkopības ministrijas priekšlikumu izsludināt ārkārtējo situāciju lauksaimniecībā, biedrība “Zemnieku saeima” uzsver, ka valsts atbalstam nozarei jābūt ar konkrētiem...
Lasīt tālāk