Kolektīvās iepirkšanās portāli visvairāk tiek apmeklēti rīta stundās
Kolektīvās iepirkšanās portāli maksimālo lietotāju aktivitāti sasniedz rīta stundās, kas atšķiras no interneta kopējās tendences, vēsta starptautiskās interneta izpētes uzņēmuma Gemius dati. Savukārt vairāk kā divas trešdaļas jeb 68 % no to apmeklētājiem ir sievietes.
Interneta izpētes uzņēmums Gemius ir apkopojis datus par triju kolektīvās iepirkšanās portālu – cherry.lv, citylife.lv un perkamkopa.lv auditoriju un tās paradumiem internetā. Kā liecina interneta lapu analīzes rīka gemiusTraffic dati, pēc lapu skatījumu un lietotāju skaita visaktīvāk kolektīvās iepirkšanās portāli tiek apmeklēti darba dienas sākumā, laika posmā no 9:00 līdz 10:00. Tas krietni atšķiras no kopējās interneta tendences, kas rāda, ka visaktīvāk internets tiek lietots vakara stundās, laika posmā no 20:00 līdz 21:00.
Arī Laura Millere Pikšena, perkamkopa.lv vadītāja, ir novērojusi, ka vislielākā aktivitāte portālā noris no rīta: “Apmeklējuma aktivitāte mūsu portālā un mobilajā lapā vērojama rīta stundās. Cilvēki ir saņēmuši e-pastu ar aktuālajiem piedāvājumiem un to izpēte ir kļuvusi gluži kā ik rīta ziņu lasīšana. Aktīvākie pircēji visu paveic no rīta, un tad dienas laikā viņiem pievienojas tie, kuri par piedāvājumiem uzzina no draugu ieteikumiem sociālajos tīklos- tas ir vēl viens nozīmīgs kanāls, jo skaidrs, ka ieteikšanu draugiem ikviens uztver ļoti atbildīgi un iesaka tikai tādas preces vai pakalpojumus, par kuriem ir pārliecināts”.
Vidējais viena apmeklējuma ilgums kolektīvās iepirkšanas portālā novembrī bija divas minūtes, vidējais lapu skatījumu skaits, ko veic viens lietotājs- 9 lapu skatījumi. Savukārt vidējais viena lietotāja pavadītais laiks kolektīvās iepirkšanas portālā ir 9 minūtes.
Kā liecina auditorijas analīzes rīka gemiusExplorer dati, vairāk kā 2/3 jeb 68 % no kolektīvās iepirkšanās portālu apmeklētājiem ir sievietes. Vislielākais sieviešu īpatsvars ir portālā cherry.lv, novembrī veidojot 70 % no kopējās portāla auditorijas. Savukārt citylife.lv un perkamkopa.lv sieviešu īpatsvars ir 67 %. Protāla cherry.lv vadītājs Ģirts Slaviņš, komentējot sieviešu pārsvaru šajos portālos : „Visā internetā ir vērojama tendence, ka sievietes ir aktīvākas par vīriešiem, īpaši tas ir redzams sociālajos tīklos. Kas attiecas uz kolektīvās iepirkšanās portāliem, ir tā, ka piedāvājumi sievietēm ir vairāk nekā vīriešiem, taču uzskatu, tas nav galvenais šī pārsvara iemesls.”
Visvairāk interneta lietotāju kolektīvās iepirkšanas portālos ir vecuma grupā no 25 – 34 gadiem – vidēji 30 %, kam seko 15-24 gadus vecie interneta lietotāji ar vidēji 27 % lielu auditoriju. Pēc nodarbošanās kolektīvās iepirkšanās portālus visbiežāk apmeklē speciālisti / biroja darbinieki- vidēji 29 % un studenti – vidēji 18 %. Tāpat šajos portālos procentuāli vairāk nekā Latvijas internetā vidēji ir tādi lietotāji, kas atzīmējuši, ka internetā iepērkas vismaz reizi mēnesī, kā arī cilvēki, kuru ienākumu līmenis pārsniedz vidējo interneta lietotāju ienākumu līmeni ģimenē.
Lielākais reālo lietotāju (Real Users) skaits novembrī bija citylife.lv – 112,600 lietotāji, kam seko perkamkopa.lv ar 112,000 lietotājiem un cherry.lv – 83,200 lietotāju. Kā vēsta analīzes rīka gemiusExplorer informācija, kolektīvās iepirkšanās portālu auditorija starp dažādiem portāliem mēdz pārklāties: no minētajiem lietotājiem 24 000 ir tādi, kas novembrī apmeklējuši visus iepriekšminētos kolektīvās iepirkšanās portālus, bet vairāk kā 50 000 – vismaz divus no iepriekš minētajiem.
Vēl par tēmu:
Mācību uzņēmumiem ar ieņēmumiem līdz 3000 eiro gadā nebūs jāreģistrējas kā nodokļu maksātājiem
Skolēnu mācību uzņēmumiem, kuru ieņēmumi gadā nesasniegs 3000 eiro, nebūs Valsts ieņēmumu dienestā jāreģistrējas kā nodokļu maksātājiem. To noteic Saeimā trešdien, 30.aprīlī,...
Lasīt tālākFM: Pirmajā ceturksnī būtiski auguši izdevumi ES fondu projektiem
Atbilstoši Valsts kases datiem šā gada pirmajā ceturksnī kopbudžetā bija 521,2 miljonu eiro deficīts, savukārt pirms gada bija vērojams pārpalikums 41,6 miljoni eiro. Ņemot vērā ārvalstu...
Lasīt tālākPārtikas cenas un piesardzīgs patēriņš martā ietekmēja mazumtirdzniecības apgrozījumu
2025. gada martā iedzīvotāju piesardzīgāka izturēšanās pret tēriņiem ietekmēja mazumtirdzniecības apgrozījumu. Gada laikā mazumtirdzniecības uzņēmumu kopējais apgrozījums salīdzināmajās...
Lasīt tālākRadīts īpašs “Kārums” un animācijas filmas “Straume” biezpiena sieriņš – ar arbūza garšu
Sadarbībā ar Oskara godalgotās animācijas filmas “Straume” (angliski “Flow”) veidotājiem, Latvijā vadošais piena pārstrādes uzņēmums “Food Union” radījis īpašu biezpiena sieriņu...
Lasīt tālākLBAS pauž izbrīnu par birokrātijas mazināšanas rīcības grupas publiskajiem paziņojumiem
Latvijas Brīvo arodbiedrību savienība (LBAS) ir nosūtījusi vēstuli Ministru prezidentei E. Siliņai, Valsts kancelejas vadītājam R. Kronbergam un labklājības ministram R. Uzulniekam, kurā...
Lasīt tālākMinistrija: Vēja parku projektiem, kas cer uz valsts atbalstu, jādod ceļš tiem, kuri gatavi tos realizēt pašu spēkiem
Latvijā netiek plānoti atbalsta maksājumi atjaunīgās enerģijas, tostarp vēja enerģijas, projektiem. Ar atjaunīgās enerģijas projektu attīstītājiem nodrošinām regulāras tikšanās,...
Lasīt tālākNavigējot nenoteiktības laikā: Baltijas ekonomiku sniegums un finanšu stabilitāte apliecina izturību
Šajā nenoteiktības un ģeopolitiskās spriedzes laikā ir dabiski justies kā šūpolēs, kur mijas realitāte, cerības, riski un neziņa par to, kā būs nākotnē. Lai gan globālais fons ir...
Lasīt tālāk2024. gadā vispārējās valdības budžeta deficīts samazinājies līdz 1,8% no IKP
Vispārējās valdības budžeta deficīts 2024. gadā bija 706 miljoni eiro jeb 1,8% no iekšzemes kopprodukta (IKP), salīdzinot ar 2023. gadu, tas ir par 225,4 miljoniem eiro mazāks, liecina Centrālās...
Lasīt tālākPētījums: vistrauslākā finansiāla neatkarībā ir sieviešu un jauniešu vidū
40% Latvijas iedzīvotāju personīgās finanses ir vērtējamas kā neaizsargātas – šiem cilvēkiem ir grūtības segt ikdienas tēriņus, nav iespēju izveidot uzkrājumus un aizsargāt savas...
Lasīt tālākZelta cena lauž rekordus: kāpēc daudzi steidz investēt?
Zelts bieži tiek uzskatīts par investīciju veidu, kas var kalpot kā nodrošinājums pret ekonomisko nenoteiktību un finanšu tirgus svārstībām. Šī gada laikā novērotais būtiskais zelta...
Lasīt tālāk