Koka skrejriteņa DIP DAP iepakojums iegūst prestižo Pasaules Iepakojuma organizācijas mārketinga balvu
2013. gadā Latvijas Iepakojuma asociācijas rīkotajā konkursā uzņēmuma „MGS FACTORY” skrejriteņa „DIP DAP” iepakojums ieguva GrandPrix par labāko iepakojumu Latvijā (2012), kā arī iespēju piedalīties Pasaules Iepakojuma organizācijas (PIO) rīkotajā ikgadējā starptautiskajā iepakojuma konkursā „World Star 2013”, kurā ieguva prestižo mārketinga specbalvu „Bronzas apbalvojums” un titulu „World Star Winner 2013-2014”.
Uzņēmums no Latvijas konkursā „World Star” tiek nominēts un šādu prestižu mārketinga apbalvojumu saņem pirmo reizi.
„World Star” konkurss ir viens no galvenajiem notikumiem iepakojuma nozares pasaulē. Labāko iepakojumu izvērtēšanu veica tiesneši no 24 iepakojuma asociācijām – tika izvērtēti 249 iepakojuma projekti no 35 valstīm. Tiesneši ņēma vērā tādus kritērijus kā iepakojama funkcijas produkta saglabāšanā un aizsardzībā, lietojamībā, grafika, kvalitāte, kā arī ekonomiskos, tehniskos un vides ietekmes aspektus.
PIO (WPO) prezidents Tomass Šneiders (Thomas Schneider) par mārketinga balvu: „Šī kategorija tika izveidota, lai novērtētu iepakojumus, kas vislabāk parāda, prezentē vai demonstrē zīmola vērtības emocionālā veidā pircējam. Tas ir svarīgi, ja iepakojums ir veids kā zīmols pārsteidz un sajūsmina savu pircēju, piedāvājot atšķirīgu pielietošanas pieredzi; tas veido un nostiprina attiecības starp zīmolu un patērētāju.”
SIA „MGS FACTORY” vadītājs Mareks Gipters atzīst: „Strādājot pie riteņa iepakojuma izstrādes sapratām, ka to nevēlamies vienkāršu – mēs gribam ar „odziņu”. Tad radās ideja, ka iepakojumam varētu dot garāku lietošanas mūžu – izmantot ne tikai kā transporta iepakojumu, bet arī padarīt to atraktīvāku pašam lietotājam – pēc produkta izpakošanas, pārvēršot kasti (izplēšot iepriekš perforētu laukumu uz kastes) par skrejriteņa „DIP DAP” statīvu, jeb „garāžu”. Ar vairāku speciālistu līdzdalību izdevās šo ideju realizēt un esam īpaši lepni par tik augsto novērtējumu tik prestižā konkursā kā „World Star”.” Kastes iepakojumu pēc „MGS FACTORY” dizaina izgatavoja SIA „AustraPak”.
Latvijas uzņēmums „MGS FACTORY” ir ģimenes uzņēmums, kas dibināts 2010. gadā un ražo sava zīmola „DIP DAP” rotaļlietas savā ražotnē Kuldīgā. Uzņēmuma misija ir radīt koka rotaļlietas, kas būtu ne tikai aizraujošas un attīstību veicinošas bērniem, bet arī ar draudzīgām īpašībām gan bērniem gan arī dabai. „MGS FACTORY” rotaļlietu sortimentā ir koka līdzsvara ritenis „DIP DAP” kā arī moduļu koka leļļu māja „DIP DAP”.
Vēl par tēmu:
Brīvo darbavietu skaits 2024. gadā samazinājies par 5,3%
2024. gadā Latvijā bija vidēji 23 tūkstoši brīvo darbavietu, un, salīdzinot ar 2023. gadu, to skaits ir samazinājies par 1,3 tūkstošiem jeb 5,3%, liecina Centrālās statistikas pārvaldes...
Lasīt tālākJanvārī gada griezumā nedaudz samazinājies eksports, bet būtiski pieaudzis imports
[caption id="attachment_33488" align="alignnone" width="300"] Fresh assorted vegetables in boxes on farmer's market[/caption] Saskaņā ar Centrālās statistikas pārvaldes datiem 2025. gada janvārī...
Lasīt tālākValsts prezidents: būtiski, lai aizsardzības nozare slēgtu vienošanos par ilgtermiņa sadarbību ar Latvijas aizsardzības industriju
Valsts prezidents Edgars Rinkēvičs apmeklēja bezpilota lidaparātu ražošanas uzņēmuma “Edge Autonomy” Rīgas struktūrvienību un Latvijas militāro tehnoloģiju uzņēmumu “Origin Robotics”...
Lasīt tālākLembergs: Ventspils brīvostas pārvaldei ir vienaldzīgs ostas liktenis
Politiķis Aivars Lembergs, kurš paudis atbalstu ASV prezidenta Donalda Trampa centieniem pārtraukt Krievijas uzsākto karu Ukrainā, norādījis, ka Ventspils brīvostas vadība gan ir pretējās...
Lasīt tālākFM: Apstrādes rūpniecībā gads iesācies ar 1,8% izaugsmi
Šā gada janvārī apstrādes rūpniecības ražošanas apjoms salīdzināmajās cenās pieauga par 1,8% pret pērno janvāri, apjomam gada griezumā pieaugot jau otro mēnesi pēc kārtas, liecina...
Lasīt tālākSaeima uzdod Ministru kabinetam izvērtēt, vai alkohola aizlieguma slieksni paaugstināt līdz 21 gada vecumam
Saeima ceturtdien, 6. martā, nolēma uzdot Ministru kabinetam izvērtēt, vai būtu atbalstāma alkohola iegādes un lietošanas aizlieguma sliekšņa paaugstināšana līdz 21 gada vecumam. Saeima...
Lasīt tālākE‑komercijā vēl aizvien MVU neapgūts potenciāls
Latvijas mazie un vidējie uzņēmumi (MVU) arvien vairāk apzinās e‑komercijas potenciālu, taču daudzi joprojām to neizmanto. Luminor pērn veiktā aptauja* atklāj, ka ceturtdaļa jeb 25% Latvijas...
Lasīt tālākValsts prezidents aicina finanšu ministru nekavēties ar publisko iepirkumu sistēmas pārskatīšanu
27. februārī Valsts prezidents Edgars Rinkēvičs Rīgas pilī tikās ar finanšu ministru Arvilu Ašeradenu. Sarunas laikā puses pārrunāja aizsardzības nozares budžeta jautājumus, darbu pie...
Lasīt tālākNo 1. marta – izmaiņas alkoholisko dzērienu akcīzes nodokļa likmēs
2025. gada 1. martā mainās akcīzes nodokļa likmes visiem alkoholisko dzērienu veidiem. Līdz ar likmju maiņu alkoholisko dzērienu apritē iesaistītajiem komersantiem jāveic krājuma inventarizācija,...
Lasīt tālākPētījums: nauda ilgtspējīgu risinājumu ieviešanai uzņēmējdarbībā ir, bet pieprasījums pēc tās – zems
Energoefektivitātes veicināšanai un pārejai uz atjaunīgiem energoresursiem Latvijā ir pieejami dažādi ārējā finansējuma avoti, taču pieprasījums pēc tiem ir zems uzņēmēju nogaidošās...
Lasīt tālāk