Darbinieku apmierinātības pētījumi sniedz iespēju uzņēmumam sasniegt vairāk
Uzņēmuma veiksmes vai neveiksmes ir tiešā mērā atkarīgas no visas komandas motivācijas, kas savukārt izriet no katra darbinieka apmierinātības līmeņa. Lai panāktu pēc iespējas augstāku darbinieku motivētību, ir svarīgi apzināt esošo situāciju un noskaidrot, kādas tieši izmaiņas uzņēmumā ir nepieciešamas, tostarp darba devējiem joprojām ir svarīgi saprast, kādus ieguvumus visaugstāk vērtē darbinieki. To veiksmīgi un efektīvi palīdzēs īstenot Sabiedriskās domas un izpētes centrs (SDTIC).
SDTIC veic darbinieku apmierinātības pētījumus, kas ir viens no pieprasītākajiem pētījuma veidiem organizācijās.
Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs ir inovatīva pētījumu aģentūra, kas orientējas uz regulāru sabiedrības viedokļu un sabiedriskās domas apzināšanu un dažādu tirgus sektoru izpēti. Tās mērķis ir nodrošināt klientus ar atbildēm uz viņiem interesējošiem jautājumiem – gan par vispārēju sabiedrības viedokli, gan konkrētām tirgus nozarēm un problēmām.
Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centra vadītājs Alberts Jodis skaidro, ka labi veikts darbinieku pētījums ir neaizstājams, jo ļauj saņemt vadītājam nepieciešamo informāciju tieši no strādājošajiem, tātad no tiem cilvēkiem, uz kuriem ir vērsti administrācijas lēmumi.
“Tieši motivācija ir atslēgas elements, kas rosina darbinieku izvirzīt mērķi un pielikt pūles, lai to sasniegtu. Motivācija mudina izdarīt vairāk par prasīto, ieguldīt uzņēmuma izaugsmē un radīt jaunas idejas. Ja sākotnēji mums šķiet, ka visbiežāk darbinieki nav apmierināti ar darba atalgojumu, veicot padziļinātu pētījumu atklājas, ka ne mazāk nozīmīgu lomu spēle darba apstākļi, veselības un dzīvības apdrošināšana, transporta izdevumu apmaksas, atpūtas iespējas un vēlme ieraudzīt sava darba rezultātu, tādējādi baudot gandarījumu, ko tas sniedz ikdienā,” norāda A. Jodis.
Tikai darbinieku apmierinātas pētījums spēj palīdzēt noskaidrot, kā celt darbinieku motivāciju, noskaidrot neīstenotās vajadzībās, uzlabot uzņēmuma peļņas rādītājus un rast atbildes uz citiem svarīgiem jautājumiem.
SDTIC ir pieredze vairākos pētījumu veidos, tai skaitā uzņēmuma izvērtēšanā, zīmolu novērtēšanā, darbinieku apmierinātības pētījumos, klientu apmierinātības pētījumos, patērētāju analīzē u.c.
Plašāka informācija par SDTIC pakalpojumiem un pieteikuma forma šeit: http://pieteikums.lv/tirgusizpete.
Vēl par tēmu:
Pārtikas preču cenām jābūt caurskatāmām un ērti salīdzināmām, uzsver Tautsaimniecības komisija
Patēriņa preču cenu izsekojamībai, caurskatāmībai un monitoringam, tostarp pārtikas preču cenu salīdzināšanas rīkam nepieciešamo informāciju, no mazumtirgotāja ievāks un apstrādās...
Lasīt tālākPlauktos būs vairāk Latvijas preču
LatvijasTirgotāju asociācija (LTA) š.g. 16. jūnijā plkst. 14.00 uz tikšanos bija aicinājusi Latvijas Pārtikas uzņēmumu federāciju, Lauksaimniecības organizāciju sadarbības padomi, biedrību...
Lasīt tālākNākošgad tiks pārceltas divas darba dienas
2026. gadā tiks pārceltas divas darba dienas. Darba diena 2. janvārī, kas ir piektdiena un iekrīt starp svētku dienu ceturtdienu – 1. janvāri, un sestdienu – 3. janvāri, tiks pārcelta...
Lasīt tālākZemnieku Saeima: Satiksmes ministrijas reforma apdraud pakalpojumu pieejamību lauksaimniekiem
Biedrība “Zemnieku Saeima” ir neizpratnē par Satiksmes ministra Ata Švinkas piektdienas rītā raidījumā “Rīta Panorāma” pausto viedokli, ka Satiksmes ministrija ir gatava Ceļu satiksmes...
Lasīt tālākPublisko izdevumu komisija: “airBaltic” piemērs rāda, ka nepieciešamas izmaiņas kapitālsabiedrību pārvaldībā
Saeimas Publisko izdevumu un revīzijas komisija, pamatojoties uz Valsts kontroles (VK) veikto revīziju par valsts uzraudzību Covid-19 laikā veiktajiem ieguldījumiem Latvijas nacionālajā lidsabiedrībā...
Lasīt tālākApstrādes rūpniecībā izaugsmes temps paātrinājies, aprīlī sasniedzot 5%
Apstrādes rūpniecības apjoms šā gada aprīlī pieaudzis par 5%, kas ir lielākais pieaugums gada griezumā kopš 2022. gada maija, liecina jaunākie Centrālās statistikas pārvaldes dati. Savukārt...
Lasīt tālāk1. ceturksnī palielinās investīciju skaits un vērojams aktivitāšu pieaugums būvniecības nozarē
Kaut arī pasaulē joprojām pastāv augsta nenoteiktība, jaunākie IKP dati liecina par piesardzīgi pozitīvām tendencēm ekonomikā, uz ko norāda gan investīciju skaita palielinājums, gan aktivitāšu...
Lasīt tālākLatvijas Banka: Latvijas pārtikas cenu inflācija jārisina ar konkurences veicināšanas instrumentiem
Šodien Latvijas Bankas prezidents Mārtiņš Kazāks tikās ar ekonomikas ministru Viktoru Valaini un Konkurences padomes priekšsēdētāja p. i. Ievu Šmiti, lai iepazīstinātu ar Latvijas Bankas...
Lasīt tālākMazumtirdzniecības pieaugums aprīlī signalizē par pakāpenisku patēriņa atjaunošanos
Pēc krituma 2025. gada februārī un martā mazumtirdzniecības apgrozījumam aprīlī atkal bija vērojams mērens kāpums. Kaut arī iedzīvotāju pirktspēja ir palielinājusies, patērētāju...
Lasīt tālākLatvijas tirgotāji paraksta vienošanos par cenu samazināšanu
Latvijas Tirgotāju asociācija atbalsta Latvijas valdības vēlmi samazināt pārtikas cenas. "Mūsuprāt, pašreizējā brīvā tirgus un saspringtas konkurences apstākļos Latvijā (3 globālie...
Lasīt tālāk