Arvien biežāk izvēlas publicitāti sociālajos medijos
Uzņēmējdarbības attīstībā arvien nozīmīgāku lomu ieņem efektīva publicitāte un reklāma. Sekojot līdzi digitālās pasaules attīstībai, nākas secināt, ka arī sabiedrības attiecības šodien ir mainījušas savu formu un pasniegšanas veidu tā, lai atbilstu zīmola un patērētāju vajadzībām. Tieši tiešsaistes satura izdevēji ir jaunie sabiedrisko attiecību speciālisti un komunikācija sociālajos tīklos ieņem arvien nozīmīgāku lomu, liecina Nacionālās mediju grupas (NMG) novērojumi.
Nacionālā mediju grupa ir strauji augošs interneta mediju tīkls, ko veido plaša spektra, dažādu specifikāciju interneta portāli. NMG klienti atzīst, ka sadarbība ar mediju grupu ir stiprinājusi uzņēmuma reputāciju un palīdzējusi zīmola attīstībā.
Izvēloties sadarbību ar NMG, ikvienam uzņēmumam ir unikāla iespēja izvietot uzņēmuma informāciju populārākajos NMG portālos. Papildus tam informācija par uzņēmumu nonāks arī sociālā tīkla Facebook biznesa lapās. Šobrīd kopējā NMG interneta resursu un to lapu sociālajos tīklos auditorija (reach) pārsniedz 2 000 000 (divus miljonus) interneta lietotāju mēnesī un tuvākajā nākotnē plānots šo skaitu vēl palielināt.
Tā kā NMG sastāv no dažādu specifikāciju portāliem, tas padara auditoriju vieglāk segmentējamu, līdz ar to uzņēmumiem ir daudz vieglāk sev vēlamo ziņojumu ar reklāmas un publicitātes palīdzību nodot konkrētai mērķa auditorijai, tāpēc komunikācija ir daudz efektīvāka.
NMG vadītājs Alberts Jodis uzsver, ka publicitāte bieži vien ir visvairāk pamanāmā sabiedrisko attiecību sastāvdaļa, taču nereti klienti apjūk, kādas aktivitātes izvēlēties – tradicionālo reklāmu vai komunikāciju tiešsaistes sociālajos tīklos.
“Medijiem mūsdienās ir svarīga loma sabiedrības informēšanā, taču kā rada prakse, arvien nozīmīgāku lomu pār tradicionālajiem medijiem, tai skaitā televīziju un radio, ieņem internets un tieši sociālie mediji,” uzsver A. Jodis.
Viņš skaidro, ka efektīvs mārketings sociālajos medijos var palīdzēt sasniegt ievērojamus panākumus, radot uzticamību zīmolam un pat veicināt pārdošanas apjomu pieaugumu.
“Sociālie mediji ir tie, kas gandrīz visiem ir pieejami un tām ir ļoti daudz priekšrocību, kas nozīmē, ka arvien vairāk uzņēmēju izvēlas izvietot reklāmu sociālajos tīklos. Jāatzīmē, ka ar katru gadu pieaugot interneta lietotāju skaitam, arvien svarīgāka kļūst efektīva digitālā mārketinga komunikācija. Turklāt tīmekļa vietnes rakstus var izlikt un saņemt ātrāk nekā iespiestus rakstus, un tie tiek regulāri atjaunināti,” pāris priekšrocības min A. Jodis.
Plašāka informācija par NMG skatāma šeit: www.nmg.lv
Vēl par tēmu:
Mācību uzņēmumiem ar ieņēmumiem līdz 3000 eiro gadā nebūs jāreģistrējas kā nodokļu maksātājiem
Skolēnu mācību uzņēmumiem, kuru ieņēmumi gadā nesasniegs 3000 eiro, nebūs Valsts ieņēmumu dienestā jāreģistrējas kā nodokļu maksātājiem. To noteic Saeimā trešdien, 30.aprīlī,...
Lasīt tālākPārtikas cenas un piesardzīgs patēriņš martā ietekmēja mazumtirdzniecības apgrozījumu
2025. gada martā iedzīvotāju piesardzīgāka izturēšanās pret tēriņiem ietekmēja mazumtirdzniecības apgrozījumu. Gada laikā mazumtirdzniecības uzņēmumu kopējais apgrozījums salīdzināmajās...
Lasīt tālākRadīts īpašs “Kārums” un animācijas filmas “Straume” biezpiena sieriņš – ar arbūza garšu
Sadarbībā ar Oskara godalgotās animācijas filmas “Straume” (angliski “Flow”) veidotājiem, Latvijā vadošais piena pārstrādes uzņēmums “Food Union” radījis īpašu biezpiena sieriņu...
Lasīt tālākLBAS pauž izbrīnu par birokrātijas mazināšanas rīcības grupas publiskajiem paziņojumiem
Latvijas Brīvo arodbiedrību savienība (LBAS) ir nosūtījusi vēstuli Ministru prezidentei E. Siliņai, Valsts kancelejas vadītājam R. Kronbergam un labklājības ministram R. Uzulniekam, kurā...
Lasīt tālākMācību uzņēmumiem ar ieņēmumiem līdz 3000 eiro gadā nebūs jāreģistrējas kā nodokļu maksātājiem
Skolēnu mācību uzņēmumiem, kuru ieņēmumi gadā nesasniegs 3000 eiro, nebūs Valsts ieņēmumu dienestā jāreģistrējas kā nodokļu maksātājiem. To noteic Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu)...
Lasīt tālākĒģiptes izcelsmes kartupeļos atklāj augu veselībai bīstamu baktēriju
Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) iznīcināšanai nosūtījis Ēģiptes izcelsmes kartupeļu kravu, jo kartupeļu paraugā, kas noņemts, veicot importa kontroli uz robežas, Valsts augu aizsardzības...
Lasīt tālākNoskaidroti pasaules lielākie uzņēmumi
Profesionālo pakalpojumu uzņēmuma EY un Sanktgallenes Universitātes Pasaules 500 Lielāko Ģimenes Uzņēmumu Indekss par 2025. gadu atklāj, ka Indeksā iekļauto ģimenes uzņēmumu kopējie...
Lasīt tālākFebruārī tūristu mītnēs par 11,4% vairāk viesu nekā pirms gada
2025. gada februārī Latvijas tūristu mītnēs apkalpoti 145,4 tūkstoši ārvalstu un vietējo viesu, veidojot 11,4% pieaugumu salīdzinājumā ar 2024. gada februāri, liecina Centrālās statistikas...
Lasīt tālākĒrtākai iedzīvotāju mobilitātei plānots uzsākt vilciena un jauna autobusu maršruta pārrobežu satiksmi starp Igauniju un Latviju
Otrdien, 15. aprīlī, Ministru kabinets akceptēja Satiksmes ministrijas (SM) sagatavoto informatīvo ziņojumu par pārrobežu pasažieru vilcienu satiksmi maršrutā Tartu–Rīga Igaunijas Klimata...
Lasīt tālākPVD ir atļāvis PKS “Straupe” atjaunot darbību pilnā apjomā
Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) pieņēmis lēmumu atļaut piensaimnieku kooperatīvai sabiedrībai “Straupe” atjaunot darbību pilnā apjomā. Atgādinām, ka PVD pagājušās nedēļas...
Lasīt tālāk