Ārkārtējās situācijas laikā Omniva pāriet uz darbu 24/7
Saistībā ar ierobežojumiem attiecībā uz klātienes tirdzniecību un paredzamo sūtījumu apjomu pieaugumu, loģistikas nozares uzņēmums Omniva pieņēmis lēmumu ārkārtējās situācijas laikā pāriet uz darba režīmu 24/7. Šajā režīmā strādās gan Klientu zvanu centrs, gan noliktavas darbinieki, kā arī kurjeri, kas nogādās sūtījumus uz pakomātiem.
Prognozējot, ka sūtījumu apjomi ārkārtējās situācijas laikā varētu palielināties no 35 % līdz pat 50 %, Omniva pieņēmusi lēmumu nodrošināt darba nepārtrauktību un maksimāli ātru sūtījumus piegādi visā Latvijas teritorijā. Īpaši, apzinoties situācijas nopietnību un sekas, ko attālākos reģionos var nozīmēt klātienes tirdzniecības ierobežošana, atstājot iedzīvotājiem iespēju vairākas preču grupas iegādāties tikai tiešsaistē.
“Mūsu primārais mērķis ir iespēju robežās tiešām atbalstīt Latvijas sabiedrību šajā sarežģītajā laikā. Mēs saprotam, ka nereti varam būt vienīgais pakalpojumu nodrošinātājs, kas var piegādāt šobrīd klātienes tirdzniecībā nepieejamās preces. Tādēļ esam sakārtojuši visus procesus tā, lai vismaz 90 % sūtījumu Latvijas robežās tiktu piegādāti jau nākamajā dienā,” skaidro Omniva vadītāja Latvijā Beāte Krauze-Čebotare.
Jau kopš vasaras Omniva ir aktīvi strādājusi gan pie darbaspēka, gan sūtījumu izņemšanas vietu kapacitātes palielināšanas. Šobrīd, salīdzinot ar pērnā gada oktobri, darbinieku skaits ir palielināts par 34 %, galvenokārt zvanu centrā, noliktavā un kurjeru amatos.
Līdztekus veikti arī prevencijas pasākumi, lai nodrošinātu pēc iespējas plašāku Omniva pakalpojumu pieejamību – tūlīt tiks uzsākts 92 jaunu pakomātu uzstādīšanas process, kas diemžēl ražotāja dēļ ir nedaudz aizkavējušies. Paralēli ir noslēgta vienošanās ar Narvesen par iespēju sūtījumus izņemt arī šajās tirdzniecības vietās visā Latvijā. Tādējādi līdz gada nogalei kopumā Omniva nodrošinās jau 300 pakomātus un 200 izņemšanas punktus Narvesen tirdzniecības vietās. Tātad – kopumā 500 vietās visā Latvijā.
“Tik strauju pāreju uz darba režīmu 24/7 varam šobrīd nodrošināt, jo esam izpildījuši mājasdarbu un gatavojušies šim jau laicīgi, prognozējot, ka rudens un ziemas mēnešos saslimstība ar Covid-19 visticamāk paaugstināsies. Tādēļ pašlaik mums atliek vien iedarbināt visus procesus, kā to esam paredzējuši,” stāsta B. Krauze-Čebotare. “Jāatzīmē, ka mēs no savas puses esam izdarījuši visu iespējamo, lai piegādes nekavētos, taču tik nopietnos apstākļos mums jālūdz arī mūsu klientu izpratne un atbalsts, aicinot ikvienu sūtījumu saņēmēju izprast situāciju un iespēju robežās izņemt savus sūtījumus pēc iespējas drīzāk, lai atbrīvotu pakomātus un mēs varētu pildīt savu darbu visaugstākajā līmenī.”
Pāreja uz darba laiku 24/7 nozīmē, ka Omniva Klientu atbalsta cents atbildēs uz tālruņa zvaniem un apkalpos iesūtītos iesniegumus 24 h diennaktī. Arī šķirošanas un noliktavas darbinieki veiks darbu visu diennakti, bet kurjeri sūtījumus uz pakomātiem nogādās biežāk nekā reizi diennaktī un darbu turpinās arī svētdienās.
No 1. novembra visi Omniva darbinieki, kuri strādās tiešā kontaktā ar uzņēmuma klientiem, piemēram, kurjeri darba pienākumus veiks tikai ar sadarbspējīgu Covid-19 digitālo sertifikātu.
Tā kā esošo ierobežojumu laiku šobrīd ir grūti prognozēt, Omniva ir atvērusi vēl papildu vakances un aicina dīkstāvē esošo profesiju pārstāvjus ar sadarbspējīgu sertifikātu šajā laikā pieteikties labi atalgotam darbam kurjeru un šķirotāju amatos, veidojot abpusēji izdevīgu sadarbību.
Vēl par tēmu:
LTRK indekss: Optimisms uzņēmēju vidū pieaug, cerības par uzņēmējdarbības vides uzlabošanos nedrīkst sagraut
Latvijas lielākā uzņēmēju biedrība Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera (LTRK), izvērtējot jaunākos LTRK indeksa datus par uzņēmēju noskaņojumu šī brīža ekonomiskajos apstākļos,...
Lasīt tālākLaikapstākļi pārbauda lauksaimniekus – kā pielāgoties?
Pēdējo mēnešu laikapstākļi būtiski apdraud vasarāju ražas – kā liecina Latvijas Lauku konsultāciju un izglītības centra informācija, Zemgalē un Kurzemē situācija ir labāka, bet...
Lasīt tālākVienota biļete vilcienam un Rīgas sabiedriskajam transportam
Ieviesta “Rīgas vienotā biļete” – jauns risinājums pasažieriem, kuri izmanto gan vilcienu pasažieru pārvadātāja Vivi pakalpojumus, gan “Rīgas satiksmes” transportu. Tā ļauj par...
Lasīt tālāk“Rail Baltica” dzelzceļa pamattrasē dota zaļā gaisma liela mēroga būvdarbiem
“Rail Baltica” projekta ieviesējs Latvijā – uzņēmums “Eiropas Dzelzceļa līnijas” – un “Rail Baltica” pamattrases būvnieks “ERB Rail” parakstījuši aktu par plaša mēroga...
Lasīt tālākKas interesē darba devējus? Atlases speciāliste sniedz ieteikumus, kā sagatavoties darba intervijai
] Veiksmīga intervija var kļūt par izšķirošu soli karjeras attīstībā, taču lai mērķtiecīgi un pārliecinoši sagatavotos darba pārrunām, būtiski jau iepriekš pārdomāt atbildes uz...
Lasīt tālāk“LaTS” veikalos zemo cenu grozs noteikts trīs mēnešu periodam
Mazumtirdzniecības tīkla “LaTS” veikali izziņojuši zemo cenu produktu grozu, uzsverot, ka šādas cenas konkrētām pārtikas precēm būs fiksētas augustā, septembrī un oktobrī. “Atkarībā...
Lasīt tālāk2 no 3 darba devējiem nav gatavi pieņemt pensionāru darbā. Kā palikt pieprasītam?
Četri no desmit Latvijas iedzīvotājiem ir saskārušies ar diskrimināciju dažādās dzīves jomās – izglītībā, profesionālajā darbībā un veselības aprūpē. «Latvijas iedzīvotāji...
Lasīt tālākLatvijā zemāks jauniešu bezdarbs nekā ES: kā izmantot šo priekšrocību un ko sagaidīt?
[caption id="attachment_35407" align="alignnone" width="300"] Beautiful business woman looking at papers she holding in her arms while working on computer at her office[/caption] Atrast jaunu darbu...
Lasīt tālākEP pieņēmis priekšlikumus cīņai ar nekvalitatīvu preču pieplūdumu no trešo valstu internetveikaliem
Trešdien Eiropas Parlaments pieņēma priekšlikumus, lai pārvaldītu pieaugošo nekvalitatīvu un potenciāli bīstamu lētu preču pieplūdumu ES no trešo valstu interneta veikaliem. Ziņojumā,...
Lasīt tālākKatrs trešais pircējs nepabeidz pirkumu tiešsaistē lēnas piegādes dēļ
Saskaņā ar Baymard Institute 2025. gada datiem, septiņi no desmit pirkumiem internetveikalos netiek pabeigti. Starptautiskajā pētījumā izcelti trīs svarīgākie iemesli: pārāk augstas papildu...
Lasīt tālāk