Darbinieku apmierinātības pētījumi sniedz iespēju uzņēmumam sasniegt vairāk
Uzņēmuma veiksmes vai neveiksmes ir tiešā mērā atkarīgas no visas komandas motivācijas, kas savukārt izriet no katra darbinieka apmierinātības līmeņa. Lai panāktu pēc iespējas augstāku darbinieku motivētību, ir svarīgi apzināt esošo situāciju un noskaidrot, kādas tieši izmaiņas uzņēmumā ir nepieciešamas, tostarp darba devējiem joprojām ir svarīgi saprast, kādus ieguvumus visaugstāk vērtē darbinieki. To veiksmīgi un efektīvi palīdzēs īstenot Sabiedriskās domas un izpētes centrs (SDTIC).
SDTIC veic darbinieku apmierinātības pētījumus, kas ir viens no pieprasītākajiem pētījuma veidiem organizācijās.
Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs ir inovatīva pētījumu aģentūra, kas orientējas uz regulāru sabiedrības viedokļu un sabiedriskās domas apzināšanu un dažādu tirgus sektoru izpēti. Tās mērķis ir nodrošināt klientus ar atbildēm uz viņiem interesējošiem jautājumiem – gan par vispārēju sabiedrības viedokli, gan konkrētām tirgus nozarēm un problēmām.
Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centra vadītājs Alberts Jodis skaidro, ka labi veikts darbinieku pētījums ir neaizstājams, jo ļauj saņemt vadītājam nepieciešamo informāciju tieši no strādājošajiem, tātad no tiem cilvēkiem, uz kuriem ir vērsti administrācijas lēmumi.
“Tieši motivācija ir atslēgas elements, kas rosina darbinieku izvirzīt mērķi un pielikt pūles, lai to sasniegtu. Motivācija mudina izdarīt vairāk par prasīto, ieguldīt uzņēmuma izaugsmē un radīt jaunas idejas. Ja sākotnēji mums šķiet, ka visbiežāk darbinieki nav apmierināti ar darba atalgojumu, veicot padziļinātu pētījumu atklājas, ka ne mazāk nozīmīgu lomu spēle darba apstākļi, veselības un dzīvības apdrošināšana, transporta izdevumu apmaksas, atpūtas iespējas un vēlme ieraudzīt sava darba rezultātu, tādējādi baudot gandarījumu, ko tas sniedz ikdienā,” norāda A. Jodis.
Tikai darbinieku apmierinātas pētījums spēj palīdzēt noskaidrot, kā celt darbinieku motivāciju, noskaidrot neīstenotās vajadzībās, uzlabot uzņēmuma peļņas rādītājus un rast atbildes uz citiem svarīgiem jautājumiem.
SDTIC ir pieredze vairākos pētījumu veidos, tai skaitā uzņēmuma izvērtēšanā, zīmolu novērtēšanā, darbinieku apmierinātības pētījumos, klientu apmierinātības pētījumos, patērētāju analīzē u.c.
Plašāka informācija par SDTIC pakalpojumiem un pieteikuma forma šeit: http://pieteikums.lv/tirgusizpete.
Vēl par tēmu:
Augustā tūristu mītnēs apkalpots par 3,1% vairāk viesu nekā pirms gada
2025. gada augustā Latvijas tūristu mītnēs apkalpoti 392,9 tūkstoši ārvalstu un vietējo viesu, veidojot 3,1% pieaugumu pret 2024. gada augustu, liecina Centrālās statistikas pārvaldes dati,...
Lasīt tālākRīgas sabiedriskajā transportā šī gada septembrī par 5,5% vairāk pārvadāto pasažieru nekā pērn
Šī gada septembrī Rīgas sabiedriskajā transportā pārvietojušies 10 606 593 pasažieri, kas ir par 5,5% vairāk nekā šajā pašā mēnesī iepriekšējā gadā. No tramvajiem populārākais...
Lasīt tālākBirokrātijas mazināšanas nolūkā paredz atvieglot kūrorta statusa piešķiršanas kārtību
Lai mazinātu birokrātisko slogu gan valsts iestādēm, gan pašvaldībām, Ekonomikas ministrija (EM) rosina mainīt kūrorta statusa piešķiršanas kārtību – noteiktu teritoriju par kūrortu...
Lasīt tālāk“Laima” sortimentā divas jaunas konfektes piena šokolādes glazūrā
Latvijā iecienītais saldumu zīmols “Laima” turpina attīstīt un stiprināt savu produktu sortimentu un iepriecina saldummīļus ar jaunām konfektēm piena šokolādes glazūrā. Jaunums divās...
Lasīt tālākUzsākt būvniecību, reģistrēt būvi un nostiprināt īpašumtiesības varēs ar vienu iesniegumu
Būvniecības uzsākšanai un būves reģistrācijai, kā arī būves īpašumtiesību nostiprināšanai būs nepieciešams tikai viens kopīgs iesniegums. To noteic Saeimā ceturtdien, 9.oktobrī,...
Lasīt tālākSeptembrī patēriņa cenu kāpums bija viens no mērenākajiem pēdējos gados
Septembrī patēriņa cenas pieauga, taču kāpums bija viens no mērenākajiem pēdējos gados, ko noteica vājāka sezonālā ietekme un zemāks spiediens no pārtikas un energoresursu cenām. Saskaņā...
Lasīt tālākMatisone: nodokļu administrācijas PVN piemērošanas prakse izmitināšanas pakalpojumiem rada risku uzņēmējiem pāriet ēnu ekonomikā
“Valsts ieņēmumu dienesta pievienotās vērtības nodokļa piemērošanas prakse viesu izmitināšanas jomā rada risku, ka mazie uzņēmumi varētu pāriet ēnu ekonomikā un vairs nemaksāt nodokļus....
Lasīt tālākValsts pārvaldes komisija: uzsākt būvniecību, reģistrēt būvi un nostiprināt īpašumtiesības varēs ar vienu iesniegumu
Lai varētu ieviest vienotu reģistrācijas procesu gan būvniecības uzsākšanai un būves reģistrācijai, gan arī būves īpašumtiesību nostiprināšanai, Saeimas Valsts pārvaldes un pašvaldības...
Lasīt tālākPabeigta cūku likvidēšana Āfrikas cūku mēra skartajā SIA “Baltic pork” novietnē
Vakar, 5. oktobrī, pabeigta visu cūku likvidēšana un iznīcināšana Āfrikas cūku mēra (ĀCM) skartajā SIA “Baltic pork” novietnē. Atgādinām, ka ĀCM SIA “Baltic pork” cūku novietnē...
Lasīt tālāk“Latvijas Pasts” atsāk visu veidu vēstuļu piegādes uz ASV
VAS “Latvijas Pasts” no šodienas atsāk pieņemt visu veidu vēstuļu korespondenci ar dokumentiem, lai nodrošinātu piegādes uz ASV. Nacionālais pasta operators ir atjaunojis visu veidu vēstuļu...
Lasīt tālāk