• Failure notice from provider:
    Connection Error:http_request_failed
11/05/2020, Kategorija: Bizness, Uzņēmējdarbība
Autors: Publicitātes materiāls

Lai arī mūsdienās ikviens uzņēmums apzinās sava zīmola spēku un vērtību, zīmola veidošana ir kļuvusi vēl sarežģītāka un svarīgāka. Jāņem vērā tas, ka cilvēki visbiežāk brendus uztver savu personīgo vērtību līmenī, tieši tāpēc organizācijas zīmolus veido tā, lai tie ietilptu pēc iespējas lielākas auditorijas vērtību lokā. Tāpat zīmols ir veids, kā atšķirt sevi no konkurentiem. Lai gūtu panākumus, vismaz reizi gadā ir nepieciešams veikt zīmola novērtēšanu.

Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs (SDTIC) ir inovatīva pētījumu aģentūra, kas orientējas uz regulāru sabiedrības viedokļu un sabiedriskās domas apzināšanu un dažādu tirgus sektoru izpēti. Tās mērķis ir nodrošināt klientus ar atbildēm uz viņiem interesējošiem jautājumiem – gan par vispārēju sabiedrības viedokli, gan konkrētām tirgus nozarēm un problēmām.

SDTIC vadītājs Alberts Jodis uzsver, ka zīmols nav tikai biznesa atpazīstamības un profesionālā eksperta tēla veidošana: “Zīmols ir vesels process, kurš paredz izveidot jūsu uzņēmuma tēlu un reputāciju. Ar personīgā zīmola palīdzību iespējams paust uzņēmuma komunikācijas prasmes un vērtības.”

Zīmola novērtēšanas pētījums palīdzēs jums noskaidrot esošo un vēlamo zīmola pozīciju, kuru ietekmē emocionālie un racionālie faktori. Šī informācija ir nozīmīga, jo ļauj plānot nākamos soļus, kas var palīdzēt jums mainīt zīmola pozicionēšanu vēlamajā virzienā.

“Lielākā daļa uzņēmēju zina, ka patērētāji ne tikai meklē vērtību uzņēmuma izstrādājumam vai pakalpojumam. Lai konkurētu tirgū, kas piesātināts ar izvēli, zīmoliem ir jāpaziņo patērētājiem ne tikai par to, ko viņi dara, bet arī par to, kas viņi ir, kāpēc viņi to dara. Zīmola novērtēšanas pētījums ir lieliska iespēja apzināt nepieciešamos uzlabojumus,” piebilst SDTIC vadītājs.

Novērtējot zīmolu iespējams uzzināt vai patērētāji to atpazīst, ar ko tas tiek asociēts, ar ko zīmols atšķiras no konkurentu zīmoliem, kādas emocijas rada zīmola pieminēšana, cik tas ir efektīvs – vai veicina preču / pakalpojuma pārdošanu, kā un kur zīmols komunicē ar patērētāju u.c.

SDTIC ir pieredze vairākos pētījumu veidos, tai skaitā uzņēmuma izvērtēšanā, zīmolu novērtēšanā, darbinieku apmierinātības pētījumos, klientu apmierinātības pētījumos, patērētāju analīzē u.c.

Plašāka informācija par SDTIC pakalpojumiem un pieteikuma forma šeit: http://pieteikums.lv/tirgusizpete

982 skatījumi




Video

7 000 skolēnu jau pieteikušies vasaras darbam

03/05/2024

2. maijā tika uzsākta skolēnu elektronisko reģistrāciju dalībai skolēnu vasaras darbam. Iniciatīvu centralizēti organizē Nodarbinātības valsts aģentūra (NVA) un līdz 3.maija rītam vasaras...

Lasīt tālāk
Video

Saeima dod atļauju valstij iegādāties “Air Baltic” vērtspapīrus

02/05/2024

Finanšu ministrs valsts vārdā varēs iegādāties akciju sabiedrības "Air Baltic Corporation" jaunemitējamos fiksēta ienākuma vērtspapīrus. To paredz ceturtdien, 2.maijā, Saeimā pieņemtais...

Lasīt tālāk
Video

Nākošgad tiks pārceltas divas darba dienas

30/04/2024

2025. gadā tiks pārceltas divas darba dienas. 2. maija darba dienu, piektdienu, kas iekrīt starp svētku dienu ceturtdienu – 1. maiju, un sestdienu – 3. maiju,  pārcels uz sestdienu - 10....

Lasīt tālāk
Video

LSA: Par spīti visam, piena lopkopības nozare Latvijā turpina strādāt un attīstīties

30/04/2024

Neskatoties uz to, ka 2023. gads Latvijas piena lopkopības saimniecībām bija izaicinājumu un pārbaudījumu pilns - svaigpiena iepirkuma cenas kritums gada sākumā no gandrīz 50 EUR/100 kg uz...

Lasīt tālāk
Video

LBAS turpina uzstāt uz sociālajām garantijām līdzšinējā līmenī darba nespējas lapu apmaksā

30/04/2024

Šodien, 30. aprīlī, trīspusējā sanāksmē arodbiedrības, darba devēji un valsts puse turpinās diskusiju par Latvijas Darba devēju konfederācijas (LDDK) iniciēto vēlmi samazināt darba...

Lasīt tālāk
Video

Žurnālists atklāj šokējošu informāciju par “Olainfarm” meitasuzņēmumu darbību Krievijā

29/04/2024 | Autors: Mediju materiāls

Latvijas farmācijas uzņēmuma AS "Olainfarm" meitaskompānija "Olainfarm Rus" joprojām turpina darboties Krievijā. Kā atklājis žurnālists Ansis Pūpols, Krievijas uzņēmums "Olainfarm Rus"...

Lasīt tālāk
Video

“Telegram” kanālos norit elektronisko cigarešu nelegāla tirdzniecība; plāna apkarošanai nav

29/04/2024 | Autors: Nekā personīga, TV3

Sākot ar kokaīnu un beidzot ar eskorta pakalpojumiem. To visu un vēl vairāk piedāvā iegādāties dažādos “Telegram” kanālos. To aktivitāte pēdējā laikā pieaugusi. Tur iespējams iegādāties...

Lasīt tālāk
Video

EM virza likumprojektu, lai Atkrastes vēja parka projektam ELWIND noteiktu nacionālo interešu objekta statusu

29/04/2024 | Autors: Nekā personīga, TV3

Pirms pusotra gada valdība apstiprināja Latvijas – Igaunijas Atkrastes vēja parka ELWIND tālāku virzību. Projekta aizstāvji uzsver, kas runa nav tikai par gigantisku zaļās enerģijas ražotāju,...

Lasīt tālāk
Video

Eiropas Dzelzceļa līnijas lauž līgumu ar Rail Baltica reģionālo mobilitātes punktu projektētāju

25/04/2024

Rail Baltica projekta nacionālais ieviesējs Latvijā – uzņēmums Eiropas Dzelzceļa līnijas lauž līgumu ar Rail Baltica reģionālo mobilitātes punktu būvprojektētāju – uzņēmumu apvienību...

Lasīt tālāk
Video

Stradiņa slimnīca sagaida no SIA “Velve” būvniecības dokumentācijas atdošanu un skaidrojumu par parādiem apakšuzņēmējiem

25/04/2024

Lai risinātu ar A2 būvobjekta pārņemšanu saistītos jautājumus, tostarp par norēķiniem, Paula Stradiņa Klīniskā universitātes slimnīca (Stradiņa slimnīca) sagaida, ka SIA “Velve”...

Lasīt tālāk