Komunikācija sociālajos tīklos – daudz ātrāka un efektīvāka
Sociālie tīkli mūsdienās tiek izmantoti kā neatņemama mārketinga stratēģijas sastāvdaļa. Pieaugot internetu vietņu lietotāju skaitam, turpina pieaugt arī uzņēmumi, kas tos arvien biežāk izmanto korporatīvās komunikācijas nolūkos. Tā ir iespēja komunicēt ar dažādu nozaru profesionāļiem grupas diskusijās un privāti, sekot līdzi aktuālākajiem biznesa jaunumiem, kā arī pozicionēt savu uzņēmumu kā atraktīvu darba devēju, kuram rūp savi klienti.
Ar apziņu, ka šodienas uzņēmējam jābūt daudzfunkcionālai personai, kas seko līdzi jaunākajām attīstības tendencēm, pielietojot tās savā ikdienas darbā, Nacionālā Mediju grupa (NMG) ikvienam uzņēmumam piedāvā izmantot “Facebook” neizsmeļamās iespējas.
“Sociālie tīkli ir kļuvuši par lielisku iespēju veidot uzņēmuma tēlu, attīstīt zīmolu un mārketinga stratēģiju. Līdz ar sociālajiem tīkliem uzņēmumiem ir parādījušies vairāki jauni veidi, kā sasniegt klientus un informēt par savām precēm vai pakalpojumiem. Viena no svarīgākajām priekšrocībām ir atgriezeniskā saikne ar klientiem,” sociālo tīklu priekšrocības uzsver NMG vadītājs Alberts Jodis.
Izvēloties sadarbību ar Nacionālo mediju grupu, ikvienam uzņēmumam ir unikāla iespēja izvietot uzņēmuma informāciju populārākajos NMG portālos un Facebook lapās ar sekotāju skaitu virs 200 000.
Lapās ikdienas tiek izvietota uzņēmējiem aktuālākā informācija par biznesa attīstības un izaugsmes iespējām.
NMG piedāvā ne tikai iespēju sekot līdzi jaunumiem uzņēmējdarbībā, bet arīdzan komunicēt, popularizēt savu uzņēmumu, pastāstīt par saviem par saviem produktiem un pakalpojumiem, sasniegt klientus un sadarbības partnerus. Tā ir arī lieliska iespēja uzņēmumiem atvieglot sava potenciālā klienta meklējumus.
Plašāka informācija un pieteikuma forma: http://pieteikums.lv/mediji.
Vēl par tēmu:
Aptauja: latvieši, lietuvieši un igauņi šovasar dos priekšroku vietējam tūrismam
Baltijas iedzīvotāji šovasar visvairāk plāno apceļot paši savu valsti, kā arī apmeklēt tuvējās kaimiņvalstis, liecina “Booking Group Corporation” piederošā automašīnu nomas brokera...
Lasīt tālāk“Zemnieku saeima” aicina atbalstīt vietējos ražotājus un svētku galdā likt Latvijas produktus
“Latvijas lauksaimniekiem šis ir grūts gads. Netipiski vēsais un mitrais pavasaris un vasaras sākums radījis izaicinājumus virknei lauksaimniecības sektoru un lielai daļai saimniecību. Tieši...
Lasīt tālākPārtikas preču cenām jābūt caurskatāmām un ērti salīdzināmām, uzsver Tautsaimniecības komisija
Patēriņa preču cenu izsekojamībai, caurskatāmībai un monitoringam, tostarp pārtikas preču cenu salīdzināšanas rīkam nepieciešamo informāciju, no mazumtirgotāja ievāks un apstrādās...
Lasīt tālākPlauktos būs vairāk Latvijas preču
LatvijasTirgotāju asociācija (LTA) š.g. 16. jūnijā plkst. 14.00 uz tikšanos bija aicinājusi Latvijas Pārtikas uzņēmumu federāciju, Lauksaimniecības organizāciju sadarbības padomi, biedrību...
Lasīt tālākNākošgad tiks pārceltas divas darba dienas
2026. gadā tiks pārceltas divas darba dienas. Darba diena 2. janvārī, kas ir piektdiena un iekrīt starp svētku dienu ceturtdienu – 1. janvāri, un sestdienu – 3. janvāri, tiks pārcelta...
Lasīt tālākZemnieku Saeima: Satiksmes ministrijas reforma apdraud pakalpojumu pieejamību lauksaimniekiem
Biedrība “Zemnieku Saeima” ir neizpratnē par Satiksmes ministra Ata Švinkas piektdienas rītā raidījumā “Rīta Panorāma” pausto viedokli, ka Satiksmes ministrija ir gatava Ceļu satiksmes...
Lasīt tālākPublisko izdevumu komisija: “airBaltic” piemērs rāda, ka nepieciešamas izmaiņas kapitālsabiedrību pārvaldībā
Saeimas Publisko izdevumu un revīzijas komisija, pamatojoties uz Valsts kontroles (VK) veikto revīziju par valsts uzraudzību Covid-19 laikā veiktajiem ieguldījumiem Latvijas nacionālajā lidsabiedrībā...
Lasīt tālākApstrādes rūpniecībā izaugsmes temps paātrinājies, aprīlī sasniedzot 5%
Apstrādes rūpniecības apjoms šā gada aprīlī pieaudzis par 5%, kas ir lielākais pieaugums gada griezumā kopš 2022. gada maija, liecina jaunākie Centrālās statistikas pārvaldes dati. Savukārt...
Lasīt tālāk1. ceturksnī palielinās investīciju skaits un vērojams aktivitāšu pieaugums būvniecības nozarē
Kaut arī pasaulē joprojām pastāv augsta nenoteiktība, jaunākie IKP dati liecina par piesardzīgi pozitīvām tendencēm ekonomikā, uz ko norāda gan investīciju skaita palielinājums, gan aktivitāšu...
Lasīt tālākLatvijas Banka: Latvijas pārtikas cenu inflācija jārisina ar konkurences veicināšanas instrumentiem
Šodien Latvijas Bankas prezidents Mārtiņš Kazāks tikās ar ekonomikas ministru Viktoru Valaini un Konkurences padomes priekšsēdētāja p. i. Ievu Šmiti, lai iepazīstinātu ar Latvijas Bankas...
Lasīt tālāk