„Elvi” Valentīndienā prognozē vidējo tirdzniecības pieaugumu par 30%
„Vispasaules mīlētāju dienā – 14.februārī, jeb Sv.Valentīna dienā, veikalu tīkla „Elvi” pircēji sev un saviem mīļajiem tradicionāli izvēlas iegādāties romantiskākus pirkumus nekā ikdienā un šādu pat tendenci plānojam arī šogad. Tādēļ saviem pircējiem esam sarūpējuši daudz un dažādus pārsteigumus – gan īpašas cenas iecienītākajiem produktiem, gan tematisku, tieši Valentīndienai domātu sortimentu,” informē SIA Pārtikas Tirdzniecības Apvienība komercdirektore Laila Vārtukapteine, piebilstot, ka prognozētais vidējais tirdzniecības pieaugums Valentīndienā ir aptuveni 30% lielāks nekā ikdienā.
Iecienītākās „Elvi” veikalu pircēju produktu grupas šajā dienā tradicionāli ir konfektes „Raffaello” kā arī citi saldumi kārbu iepakojumos, dzirkstošie vīni, tortes, kūkas un dažādas mīļlietiņas – sveces, mīkstās rotaļlietas, suvenīri. „Gatavojoties mīlestības svētkiem, saviem pircējiem esam sarūpējuši daudz mīļus, tematiskus pārsteigumus. Jāakcentē mūsu konditorijas un kulinārijas piedāvājums šai dienai, kas katrā no reģionālajiem veikaliem ir īpašs,” stāsta L.Vārtukapteine.
„Prognozējam, ka šogad vidējais Valentīndienas tirdzniecības apgrozījums „Elvi” veikalos būs par 30% lielāks nekā ikdienā,” skaidro L.Vārtukapteine, papildinot, ka šajā svētku dienā, salīdzinot ar citām nedēļas dienām, arī pircēju vidēji iztērētā summa ir lielāka. „Atšķirībā no citiem svētkiem, Sv.Valentīna dienā pircēji ir aktīvāki visas dienas garumā un iepērkas līdz pašam vakaram. Turklāt esam novērojuši, ka pirkumi tiek izdarīti tieši šajā, nevis iepriekšējās dienās, kā, piemēram, Ziemassvētkos, Lieldienās vai Līgo,” stāsta L.Vārtukapteine.
Veikalu tīkla „Elvi” pircēju aptauja par Sv.Valentīna dienas iepirkšanās paradumiem liecina, ka 66,3% no aptaujātajiem respondentiem uzskata šo dienu par svinamu un to arī darīs. 73,3% respondentu šīs dienas pirkumiem paredz tērēt līdz Ls 20, bet 22,2% plāno tērēt no Ls 21 – 40. Tikai 3,4% aptaujāto plāno tērēt Ls 41 – 60.
56% no aptaujātajiem dāvanas un citus pirkumus plāno iegadāties veikalos, bet 25,7% plāno dāvanas saviem mīļajiem gatavot paši. 28,4% aptaujāto no pārtikas produktiem plāno iegādāties saldumus, 22,1% augļus un dārzeņus, 19,4% plāno iegādāties vieglos alkoholiskos dzērienus, bet 3,4% paredz svētku maltīti ieturēt ārpus mājas.
Uz jautājumu ko aptaujātie vēlētos paši saņemt kā Valentīndienas dāvanu, vispopulārākā atbilde bijusi „masāža”, „gredzens” un „romantiskas vakariņas sveču gaismā”. Interesanti, ka vēlamo dāvanu saraksta augšgalā ierindojas arī tādas dāvanas kā „skūpsts” un „bildinājums”, kas apliecina, ka cilvēki Valentīndienā labprāt saņemtu arī nemateriālas dāvanas.
Veikalu tīkla „Elvi” prioritāte ir vietējais cilvēks, tā ikdienas vajadzības, dzīves kvalitāte, vieta, kurā viņš dzīvo. „Mūsu uzdevums ir nodrošināt pircējus ar svaigu piedāvājumu un būt par draudzīgu, viņiem saprotamā valodā runājošu dzīves sastāvdaļu,” skaidro L.Vārtukapteine.
Vēl par tēmu:
Pilnībā “atslēgties” no darbiem vai daļēji būt pieejamam – par ko liecina mūsu atvaļinājuma paradumi?
[caption id="attachment_35407" align="alignnone" width="300"] Beautiful business woman looking at papers she holding in her arms while working on computer at her office[/caption] Vasara ir atvaļinājumu...
Lasīt tālākMazumtirdzniecībā maijā aug pieprasījums pēc IT iekārtām un elektroprecēm
2025. gada maijā, salīdzinot ar 2024. gada maiju, mazumtirdzniecības apgrozījums samazinājās par 2,0 %, liecina Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) apkopotie kalendāri koriģētie dati...
Lasīt tālākLux Express izskata iespēju vērsties tiesā pret valsti
Baltijas reģionā lielākais autobusu pārvadājumu uzņēmums Lux Express izskata iespēju vērsties tiesā pret valsti, jo pretēji Satiksmes ministrijas (SM) vēlmei atrisināt ieilgušo problēmu...
Lasīt tālākLDDK: sabiedrība neizjūt valdības centienus mazināt birokrātiju
83% iedzīvotāju bieži novēro birokrātijas negatīvās izpausmes un uzskata, ka pēdējā gada laikā situācija ar birokrātiju valsts un pašvaldību iestādēs nav mainījusies (53%) vai ir...
Lasīt tālākVienkāršoti noteikumi inovāciju un izaugsmes atbalstam uzņēmumiem
[caption id="attachment_35992" align="alignnone" width="300"] Business men shaking hands after an agreement during a meeting[/caption] Ministru kabinets šodien apstiprināja Ekonomikas ministrijas...
Lasīt tālākIzstrādās noteikumus pārtikas preču cenu salīdzināšanas rīkam
Patēriņa preču cenu izsekojamībai, caurskatāmībai un monitoringam, tostarp pārtikas preču cenu salīdzināšanas rīkam nepieciešamo informāciju, no mazumtirgotāja ievāks un apstrādās...
Lasīt tālākAptauja: latvieši, lietuvieši un igauņi šovasar dos priekšroku vietējam tūrismam
Baltijas iedzīvotāji šovasar visvairāk plāno apceļot paši savu valsti, kā arī apmeklēt tuvējās kaimiņvalstis, liecina “Booking Group Corporation” piederošā automašīnu nomas brokera...
Lasīt tālāk“Zemnieku saeima” aicina atbalstīt vietējos ražotājus un svētku galdā likt Latvijas produktus
“Latvijas lauksaimniekiem šis ir grūts gads. Netipiski vēsais un mitrais pavasaris un vasaras sākums radījis izaicinājumus virknei lauksaimniecības sektoru un lielai daļai saimniecību. Tieši...
Lasīt tālākPārtikas preču cenām jābūt caurskatāmām un ērti salīdzināmām, uzsver Tautsaimniecības komisija
Patēriņa preču cenu izsekojamībai, caurskatāmībai un monitoringam, tostarp pārtikas preču cenu salīdzināšanas rīkam nepieciešamo informāciju, no mazumtirgotāja ievāks un apstrādās...
Lasīt tālākPlauktos būs vairāk Latvijas preču
LatvijasTirgotāju asociācija (LTA) š.g. 16. jūnijā plkst. 14.00 uz tikšanos bija aicinājusi Latvijas Pārtikas uzņēmumu federāciju, Lauksaimniecības organizāciju sadarbības padomi, biedrību...
Lasīt tālāk