• Failure notice from provider:
    Connection Error:http_request_failed

Mēs, cilvēki, mīlam emocijas. Īpaši tas attiecas uz apcerīgo un kluso Ziemassvētku laiku. Daudzi uzņēmumu mārketinga stratēģi jau ir pamanījuši šo tendenci. Tāpēc nav pārsteigums, ka dažādās universālveikalos, interneta veikalos un lielveikalos uzplaukst un pakāpeniski tiek īstenotas visas kādas īpašo piedāvājumu stratēģijas, jo īpaši Ziemassvētku laikā. Šajā rakstā mēs iepazīstinām ar populārākajām un veiksmīgākajām akcijām, kas īstenotas pēdējos gados. Turklāt mēs sniedzam vērtīgus padomus par to, kā izstrādāt pievilcīgus īpašos piedāvājumus. Izbaudiet lasīšanu.

Atlaižu kampaņas pirms Ziemassvētkiem

Populārs veicināšanas pasākumu instruments pirmssvētku laikā neapšaubāmi ir atlaides. Daudzi uzņēmumi Ziemassvētku sezonā saviem klientiem bieži piedāvā dāsnas atlaides noteiktam sortimentam vai izvēlētiem produktiem. Populāras ir arī pirkuma vērtības atlaides. Klientiem, kuri tik un tā ir ieplānojuši lielāku pirkumu, šādas atlaižu kampaņas ir ļoti pievilcīgas. Krīzes un inflācijas laikā daudzām mājsaimniecībām ir ļoti ērti iegūt attiecīgu finansiālu priekšrocību, iepērkoties.

Dāvanas ar pirkumu kā īpašs piedāvājums Ziemassvētku sezonā

Vēl viena gudra mārketinga stratēģija Ziemassvētku sezonā ir dāvināt klientiem bezmaksas dāvanas, ja viņi iegādājas noteiktu produktu. Piemēram, tas var būt kupons vai bezmaksas prece. Tā kā no psiholoģiskā viedokļa dāvanas mudina klientus pirkt vairāk, lai saņemtu dāvanu, šis īpašais piedāvājums ir ļoti efektīvs.

Ziemassvētku kalendāra akcija

Klienti īpaši novērtē Ziemassvētku kalendāru akcijas, ko daži uzņēmumi piedāvā kā veicināšanas pasākumu Ziemassvētku sezonā. Katru dienu klienti saņem pārsteigumu, piemēram, bezmaksas produktu paraugu, bezmaksas produktu vai atlaižu kuponus. Šī metode ir īpaši piemērota jaunu klientu iegūšanai.

Ziemassvētku izlozes kā īpaša Ziemassvētku akcija

Daudzi uzņēmumi Ziemassvētkos rīko loterijas un izlozes par sapņu ceļojumiem, vērtīgām precēm, piemēram, televizoriem vai mobilajiem tālruņiem. Klienti novērtē šīs izlozes, jo tajās ir lieliskas balvas. No otras puses, uzņēmumi var izmantot šīs akcijas, lai piesaistītu klientus un pievērstu uzmanību savam uzņēmumam, kā arī uzsvērtu savus unikālos pārdošanas piedāvājumus.

Līdzekļu vākšana labam mērķim Ziemassvētku laikā

Ziemassvētku līdzekļu vākšanas kampaņās uzņēmumi pievērš uzmanību savai sociālajai atbildībai un ilgtspējai. Nav nekas neparasts, ka noteiktu summu (no ieņēmumiem par konkrētu produktu) ziedo kādai labdarības organizācijai. Piemēram, uzņēmums varētu ziedot alikvotu daļu no pirkuma summas bezpeļņas organizācijai un deklarēt to rēķinā, kā arī papildus to redzami marķēt. Šādu īpašu akciju priekšrocība ir uzņēmuma tēla uzlabošana un pārliecinoša sajūta, ka klienti ir izdarījuši kaut ko labu.

Pievilcīgas tiešsaistes akcijas Ziemassvētku sezonā

Kad ārā ir nepatīkami auksts, vētrains, sniegots un slidens laiks, daudzi pircēji izmanto mājas priekšrocības un iepērkas tiešsaistē. Ja dažādi tiešsaistes mazumtirgotāji papildus piedāvā lieliskas akcijas un īpašas atlaides, tie var iepriecināt savus klientus, kas savukārt veicina lieliskas atsauksmes. Piemēram, tiešsaistes veikali var piedāvāt bezmaksas piegādi vai iekļaut bezmaksas dāvanu iepakojumā. Lielisks tiešsaistes atbalsts, kas patiešām palīdz papildināt spektru. Šādā veidā klienti var veikt pirkumus savā siltajā viesistabā.

Mārketinga rīki, lai īstenotu akcijas un īpašus piedāvājumus

Tikai ar reklāmas kampaņu un īpašu akciju īstenošanu Ziemassvētku laikā vien nepietiek, lai efektīvi un lietderīgi sasniegtu savu “pircēja personību”. Lai sasniegtu mērķa grupu, akcijas, protams, jāpapildina ar progresīvu mārketingu. Mēs atšķiram dažādus mārketinga veidus:

Tiešsaistes mārketings

Uzņēmumi savā uzņēmuma tīmekļa vietnē, Facebook, forumos un citos sociālajos tīklos var dalīties ar savām Ziemassvētku akcijām un īpašām atlaidēm un padarīt tās pieejamas pircējam. Personalizēts e-pasta mārketings abonentiem ir arī mērķtiecīgs pārdošanas palielināšanas pasākums.

Offline mārketings

Tas ietver tradicionālo reklāmas kanālu, piemēram, laikrakstu, skrejlapu, radio reklāmu, televīzijas reklāmu, Ziemassvētku tirdziņu stendu vai plakātu izmantošanu, lai pievērstu uzmanību savām Ziemassvētku akcijām. Šādā veidā jūs sasniegsiet arī lielāku cilvēku grupu, kas neizmanto internetu, t.i., vecāko paaudzi.

Mārketings veikalā

Īpaši mazumtirgotājiem jāpārliecinās, ka veikalos ir labi izziņotas visas Ziemassvētku akcijas. Izgreznotas skatlogu vitrīnas, plakāti, no vates veidots sniegavīrs, kuram priekšā novietoti bezmaksas produkti vai reklāmas produkti, ir mērķtiecīgi un efektīvi pārdošanas veicināšanas pasākumi.

Būtībā veiksmīgām Ziemassvētku akcijām jābūt ļoti labi pārdomātām un vēl labāk plānotām, lai sasniegtu savu mērķgrupu. Ja mērķgrupa jūtas uzrunāta, tā ir gatava ieguldīt vairāk naudas dažādos reklāmas produktos un tādējādi nodrošināt lielāku Ziemassvētku pārdošanas apjomu.

Personalizācija Ziemassvētku tirdzniecībā

Ja vēlaties piedāvāt Ziemassvētku akcijas un īpašas atlaides, lai uzlabotu klientu lojalitāti un palielinātu pārdošanas apjomus, akcijas ir jāpieskaņo personalizēti. Laba Ziemassvētku veicināšanas kampaņa precīzi atbilst jūsu mērķgrupas vajadzībām un vēlmēm. Tātad, jo labāk akcijas Ziemassvētku sezonā ir individuāli pielāgotas pircēja personībai, jo lielāks ir potenciāls palielināt pārdošanas apjomus, proaktīvi izvēloties savu mērķa grupu.

Piedāvājiet personalizētus piedāvājumus

Piemēram, sievietes, kas vecākas par 50 gadiem, savā vietējā parfimērijā, veicot pirkumu par XY summu, dāvanā varētu saņemt krēmu pret novecošanu. Vīrieši varētu izvēlēties apģērbu veikalā saņemt kaklasaiti vai 3 augstas kvalitātes bokseru šortu komplektu, kad viņi nolemj iegādāties konkrētu jaku. Lielveikalā, iegādājoties noteiktu produktu, klienti varēja saņemt otru līdzvērtīgu produktu bez maksas. Tas varētu būt dārgs DOC vīns vai cits augstas klases produkts. Tas ir saistīts ar noteiktas cilvēku grupas vecuma, dzimuma un pirkšanas paradumu šķirošanu un filtrēšanu.

Piedāvājiet personalizētas dāvanas

Individuālas dāvanas varētu būt, piemēram, personalizēti produkti. Lojālākajam klientam – sarkanvīna pudele ar uzrakstu vai etiķeti, uz kuras uzrakstīts viņa vārds. Cita personalizēta dāvana, kas sagādā prieku, ir kupons uz sporta zāli, avīzes abonements (bez maksas).

Personalizēta saziņa

Uzņēmumiem būtu jāvirzās uz Ziemassvētku akciju paziņošanu atbilstoši mērķauditorijai. Ja e-pasts ir ļoti Ziemassvētku stilā un ar personisku adresi, uzņēmums parasti emocionāli uzrunā saņēmēju vairāk nekā ar tukšu e-pasta vēstuli sterilā standarta dizainā.

Ziemassvētku laiks, jūs skaists laiks – ne tikai bērniem, bet arī mazumtirgotājiem uzmundrinošs Ziemassvētku pārdošanas laiks.

968 skatījumi




Video

LPPA: pāreja uz īstermiņa līgumiem sekmēs pārvadātāju atgriešanos pie vecākiem autobusiem

17/10/2025

Latvijas Pasažieru pārvadātāju asociācija iebilst pret nosacījumu maiņu valsts izsludinātājos iepirkumos Cēsu, Limbažu un Siguldas lotēs, kas paredz līguma darbību vairs tikai uz 3 gadiem,...

Lasīt tālāk
Video

Faktiskā bezdarba līmenis septembrī samazinājies par 0,2 procentpunktiem

17/10/2025

2025. gada septembrī faktiskā bezdarba līmenis Latvijā bija 6,2%, un kopš augusta tas ir samazinājies par 0,2 procentpunktiem, liecina Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) aprēķins. Salīdzinot...

Lasīt tālāk
Video

Augustā tūristu mītnēs apkalpots par 3,1% vairāk viesu nekā pirms gada

15/10/2025

2025. gada augustā Latvijas tūristu mītnēs apkalpoti 392,9 tūkstoši ārvalstu un vietējo viesu, veidojot 3,1% pieaugumu pret 2024. gada augustu, liecina Centrālās statistikas pārvaldes dati,...

Lasīt tālāk
Video

Rīgas sabiedriskajā transportā šī gada septembrī par 5,5% vairāk pārvadāto pasažieru nekā pērn

14/10/2025

Šī gada septembrī Rīgas sabiedriskajā transportā pārvietojušies 10 606 593 pasažieri, kas ir par 5,5% vairāk nekā šajā pašā mēnesī iepriekšējā gadā. No tramvajiem populārākais...

Lasīt tālāk
Video

Birokrātijas mazināšanas nolūkā paredz atvieglot kūrorta statusa piešķiršanas kārtību

14/10/2025

Lai mazinātu birokrātisko slogu gan valsts iestādēm, gan pašvaldībām, Ekonomikas ministrija (EM) rosina mainīt kūrorta statusa piešķiršanas kārtību – noteiktu teritoriju par kūrortu...

Lasīt tālāk
Video

“Laima” sortimentā divas jaunas konfektes piena šokolādes glazūrā

13/10/2025

Latvijā iecienītais saldumu zīmols “Laima” turpina attīstīt un stiprināt savu produktu sortimentu un iepriecina saldummīļus ar jaunām konfektēm piena šokolādes glazūrā. Jaunums divās...

Lasīt tālāk
Video

Uzsākt būvniecību, reģistrēt būvi un nostiprināt īpašumtiesības varēs ar vienu iesniegumu

09/10/2025

Būvniecības uzsākšanai un būves reģistrācijai, kā arī būves īpašumtiesību nostiprināšanai būs nepieciešams tikai viens kopīgs iesniegums. To noteic Saeimā ceturtdien, 9.oktobrī,...

Lasīt tālāk
Video

Septembrī patēriņa cenu kāpums bija viens no mērenākajiem pēdējos gados

08/10/2025

Septembrī patēriņa cenas pieauga, taču kāpums bija viens no mērenākajiem pēdējos gados, ko noteica vājāka sezonālā ietekme un zemāks spiediens no pārtikas un energoresursu cenām. Saskaņā...

Lasīt tālāk
Video

Matisone: nodokļu administrācijas PVN piemērošanas prakse izmitināšanas pakalpojumiem rada risku uzņēmējiem pāriet ēnu ekonomikā

07/10/2025

“Valsts ieņēmumu dienesta pievienotās vērtības nodokļa piemērošanas prakse viesu izmitināšanas jomā rada risku, ka mazie uzņēmumi varētu pāriet ēnu ekonomikā un vairs nemaksāt nodokļus....

Lasīt tālāk
Video

Valsts pārvaldes komisija: uzsākt būvniecību, reģistrēt būvi un nostiprināt īpašumtiesības varēs ar vienu iesniegumu

07/10/2025

Lai varētu ieviest vienotu reģistrācijas procesu gan būvniecības uzsākšanai un būves reģistrācijai, gan arī būves īpašumtiesību nostiprināšanai, Saeimas Valsts pārvaldes un pašvaldības...

Lasīt tālāk