SDTIC vadītājs: Jums nevar būt lojāli klienti, ja viņi nav apmierināti ar jūsu uzņēmumu
Klientu apmierinātība ir tā, kas nosaka to, cik labi uzņēmuma produkti vai pakalpojumi atbilst klientu vēlmēm. Tas ir viens no svarīgākajiem klientu lojalitātes rādītājiem. Ņemot vērā, ka pandēmija lielā mērā ir mainījusi iepirkšanās paradumus un klientu vajadzības, uzņēmumu vidū īpaši pieprasīti šobrīd ir klientu apmierinātības pētījumi, kas palīdz sekmēt uz klientu vajadzībām vērstu pakalpojumu attīstību. Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centra (SDTIC) vadītājs Alberts Jodis norāda – lai saglabātu konkurētspēju un spētu veiksmīgāk pielāgoties pārmaiņām, katram uzņēmumam ir vērts strādāt pie klientu apmierinātības uzlabošanas.
SDTIC vadītājs A. Jodis norāda: “Svarīgi ir ne tikai sekot līdzi produktu attīstībai, bet arī apzināties, cik apmierināti ir jūsu klienti ar jūsu produktiem, pakalpojumiem un darbību kopumā. Pētījumi rāda, ka ir nepieciešams nepārtraukti strādāt pie klientu apkalpošanas, lai padarītu pakalpojumus vēl pieejamākus un ērtākus. Augsts klientu apmierinātības līmenis garantē ilgtermiņa klientus un liek jums izcelties konkurentu vidū. Tāpat būtiski ir tas, ka šādi pētījumi un tajā atklātais ļauj izvairīties no sliktas klientu pieredzes un negatīvām atsauksmēm.”
Viņš norāda, ka klientu apmierinātība ir mēraukla tam, kā uzņēmuma piedāvātie produkti vai pakalpojumi atbilst klientu vēlmēm. Tā ir iespēja arī novērtēt darbinieku darbu, rodot atbildes uz tādiem jautājumiem, cik darbinieki ir kompetenti un attiecībās pret klientiem godīgi, vai darbinieki nodrošina vienādu attieksmi attiecībās pret visiem klientiem u.tml. Un pats svarīgākais – tas veicina klientu lojalitāti.
Veicot klientu apmierinātību iespējams uzlabot peļņas rādītājus, noskaidrot cenas atbilstību klientu iespējām, noskaidrot neīstenotās klientu vajadzības, izvērtēt apmierinātību ar preces dizainu, izvērtēt pieejamību precei, noskaidrot apmierinātību ar organizācijas darbiniekiem un servisu, kā arī salīdzināt apmierinātību ar konkurentu pakalpojumiem.
Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs ir inovatīva pētījumu aģentūra, kas orientējas uz regulāru sabiedrības viedokļu un sabiedriskās domas apzināšanu un dažādu tirgus sektoru izpēti. Tās mērķis ir nodrošināt uzņēmējus ar atbildēm uz viņiem interesējošiem jautājumiem – gan par vispārēju sabiedrības viedokli, gan konkrētām tirgus nozarēm un problēmām.
SDTIC ir pieredze vairākos pētījumu veidos, tai skaitā uzņēmuma izvērtēšanā, zīmolu novērtēšanā, darbinieku apmierinātības pētījumos, klientu apmierinātības pētījumos, patērētāju analīzē u.c.
Plašāka informācija par SDTIC pakalpojumiem un pieteikuma forma šeit: http://pieteikums.lv/tirgusizpete vai https://petijumi.lv/
Vēl par tēmu:
Plauktos būs vairāk Latvijas preču
LatvijasTirgotāju asociācija (LTA) š.g. 16. jūnijā plkst. 14.00 uz tikšanos bija aicinājusi Latvijas Pārtikas uzņēmumu federāciju, Lauksaimniecības organizāciju sadarbības padomi, biedrību...
Lasīt tālākNākošgad tiks pārceltas divas darba dienas
2026. gadā tiks pārceltas divas darba dienas. Darba diena 2. janvārī, kas ir piektdiena un iekrīt starp svētku dienu ceturtdienu – 1. janvāri, un sestdienu – 3. janvāri, tiks pārcelta...
Lasīt tālākZemnieku Saeima: Satiksmes ministrijas reforma apdraud pakalpojumu pieejamību lauksaimniekiem
Biedrība “Zemnieku Saeima” ir neizpratnē par Satiksmes ministra Ata Švinkas piektdienas rītā raidījumā “Rīta Panorāma” pausto viedokli, ka Satiksmes ministrija ir gatava Ceļu satiksmes...
Lasīt tālākPublisko izdevumu komisija: “airBaltic” piemērs rāda, ka nepieciešamas izmaiņas kapitālsabiedrību pārvaldībā
Saeimas Publisko izdevumu un revīzijas komisija, pamatojoties uz Valsts kontroles (VK) veikto revīziju par valsts uzraudzību Covid-19 laikā veiktajiem ieguldījumiem Latvijas nacionālajā lidsabiedrībā...
Lasīt tālākApstrādes rūpniecībā izaugsmes temps paātrinājies, aprīlī sasniedzot 5%
Apstrādes rūpniecības apjoms šā gada aprīlī pieaudzis par 5%, kas ir lielākais pieaugums gada griezumā kopš 2022. gada maija, liecina jaunākie Centrālās statistikas pārvaldes dati. Savukārt...
Lasīt tālāk1. ceturksnī palielinās investīciju skaits un vērojams aktivitāšu pieaugums būvniecības nozarē
Kaut arī pasaulē joprojām pastāv augsta nenoteiktība, jaunākie IKP dati liecina par piesardzīgi pozitīvām tendencēm ekonomikā, uz ko norāda gan investīciju skaita palielinājums, gan aktivitāšu...
Lasīt tālākLatvijas Banka: Latvijas pārtikas cenu inflācija jārisina ar konkurences veicināšanas instrumentiem
Šodien Latvijas Bankas prezidents Mārtiņš Kazāks tikās ar ekonomikas ministru Viktoru Valaini un Konkurences padomes priekšsēdētāja p. i. Ievu Šmiti, lai iepazīstinātu ar Latvijas Bankas...
Lasīt tālākMazumtirdzniecības pieaugums aprīlī signalizē par pakāpenisku patēriņa atjaunošanos
Pēc krituma 2025. gada februārī un martā mazumtirdzniecības apgrozījumam aprīlī atkal bija vērojams mērens kāpums. Kaut arī iedzīvotāju pirktspēja ir palielinājusies, patērētāju...
Lasīt tālākLatvijas tirgotāji paraksta vienošanos par cenu samazināšanu
Latvijas Tirgotāju asociācija atbalsta Latvijas valdības vēlmi samazināt pārtikas cenas. "Mūsuprāt, pašreizējā brīvā tirgus un saspringtas konkurences apstākļos Latvijā (3 globālie...
Lasīt tālākMaijā pozitīva tendence uzņēmēju noskaņojumam būvniecībā un rūpniecībā
Uzņēmēju noskaņojums 2025. gada maijā, salīdzinot ar aprīli, uzlabojās apstrādes rūpniecībā un būvniecībā, bet pasliktinājās mazumtirdzniecībā un pakalpojumu, liecina Centrālās...
Lasīt tālāk